We herinneren ons immers allemaal nog de houding van Cohen toen Verdonk weggefloten werd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:15 schreef zoalshetis het volgende:
overigens zou het niet de eerste keer zijn dat zwaar getraumatiseerde kinderen iets verzinnen, maar zolang dat niet duidelijk is... ook zou het niet de eerste keer zijn dat een burgemeester zijn hachje zou willen redden tenkoste van de waarheid.
wat is er verklaard dan? of zit ik hier met stront in mijn ogen? de politie kan het niet aantonen. nee goh, wat vreemd, terwijl ze dat altijd wel kunnen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:16 schreef ShaoliN het volgende:
Tja. Dat het zoontje van van Gogh er een bepaalde wrok op na houdt kan ik wel begrijpen. Maar het blijkt wel dat er inderdaad een hoop mensen weer onterecht met hun auslander aus statements kwamen.
Als ik jou kom molesteren, dan vindt de politie daar wel sporen van terug.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er verklaard dan? of zit ik hier met stront in mijn ogen? de politie kan het niet aantonen. nee goh, wat vreemd, terwijl ze dat altijd wel kunnen.
hoeft niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:18 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als ik jou kom molesteren, dan vindt de politie daar wel sporen van terug.
Na zorgvuldig onderzoek bij een arts misschien. Niet bij elke vechtpartij is er bloed te zien hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:18 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als ik jou kom molesteren, dan vindt de politie daar wel sporen van terug.
Inderdaad, je haalt me de woorden uit de mond. Het viel me gisterenavond al op: er werd met geen woord over gerept op pagina 101, terwijl RTL Text er wel degelijk een pagina aan besteedde. Nu het in andere media breeduit wordt gemeten, komt Teletekst met een soort excuustruus kort bericht, dat ook nog niet eens volledig is. Grote misser van Teletekstquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:19 schreef pberends het volgende:
Ook schokkend is dat NOS Teletekst er zeer laat op reageerde, en dan ook nog over het onderzoek en niet over het schokkende feit dat hij 2 keer in elkaar geslagen is door Marokkanen. En dan ook nog eens een heel kort bericht ipv hele pagina:
[..].
is er iets?quote:
Heb je het fragment gezien?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:21 schreef dVTB het volgende:
[..]
Inderdaad, je haalt me de woorden uit de mond. Het viel me gisterenavond al op: er werd met geen woord over gerept op pagina 101, terwijl RTL Text er wel degelijk een pagina aan besteedde. Nu het in andere media breeduit wordt gemeten, komt Teletekst met een soort excuustruus kort bericht, dat ook nog niet eens volledig is. Grote misser van Teletekst
Onderzoek zal altijd uitwijzen of iemand is gemolesteerd of niet. Als de politie met zo'n statement komt, dan neem ik aan dat hier een sprake van was.quote:
Kan jij je antimoslimstrijd niet gaan uitvechten in Afghanistan ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef JohnDope het volgende:
die gozer is op zeker geterroriseerd door marokkanen, dat doen die jongens als corvee, normaal verkrachten ze je zus.
Ja, ja.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef JohnDope het volgende:
die gozer is op zeker geterroriseerd door marokkanen, dat doen die jongens als corvee, normaal verkrachten ze je zus.
Sommige mensen zou je bijna zelf willen bekeren zodat ze zich opbliezen..quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef JohnDope het volgende:
ik weet niks over de ernst van de mishandelingen. maar zoals ik al vaker aangaf heeft de jongen een bar slecht voorbeeld gekregen waartoe een marokkaan in staat is, dus zal elke stomp of zelfs klap met de vlakke hand als zeer bedreigend worden ervaren. daar hoef je geen psych. voor te zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Onderzoek zal altijd uitwijzen of iemand is gemolesteerd of niet. Als de politie met zo'n statement komt, dan neem ik aan dat hier een sprake van was.
Dat zou allicht gebeurd kunnen zijn inderdaad. Dat is wat minder extreem dan molesteren. Maargoed ook dat mag niet getollereerd worden natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet niks over de ernst van de mishandelingen. maar zoals ik al vaker aangaf heeft de jongen een bar slecht voorbeeld gekregen waartoe een marokkaan in staat is, dus zal elke stomp of zelfs klap met de vlakke hand als zeer bedreigend worden ervaren. daar hoef je geen psych. voor te zijn.
vanwege de intentie is het zeker een kwestie van mishandeling, daar hoeft de mishandeling zelf niet zo ernstig voor te zijn.
Zul je net zien dat er over een tijdje er "een persoon opstaat", laten we hem "de grote blanke leider" noemen, die een oorlog tegen de verislamitisering begint.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:23 schreef ShaoliN het volgende:
Kan jij je antimoslimstrijd niet gaan uitvechten in Afghanistan ofzo?![]()
exact, een paar flinke stompen in je maag, daar zie je naderhand helemaal niets van.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet niks over de ernst van de mishandelingen. maar zoals ik al vaker aangaf heeft de jongen een bar slecht voorbeeld gekregen waartoe een marokkaan in staat is, dus zal elke stomp of zelfs klap met de vlakke hand als zeer bedreigend worden ervaren. daar hoef je geen psych. voor te zijn.
vanwege de intentie is het zeker een kwestie van mishandeling, daar hoeft de mishandeling zelf niet zo ernstig voor te zijn.
Je hebt helemaal gelijk. Maar zo zie je weer hoe iedereen op dit medianieuws afvliegt als een aasgier, om de wraakzuchtigste scenario's te schetsen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Triest maar dit dus de mentaliteit bij sommigen. Alhoewel ze het in mooiere woorden weten te verhullen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:29 schreef milagro het volgende:
[..]
exact, een paar flinke stompen in je mnaag, daar zie je naderhand helemaal niets van.
dus mocht je de adem ontnomen zijn door een paar van die flinke stompen, dan ben je dus niet in elkaar geslagen, niet mishandeld, want er is niets te zien, en dus lieg je en liegen je grootouders, die sowieso hun bek beter kunnen houden, want het zit hun immers in de genen, schofferen.
Als ik zo diverse reacties lees lijkt het inderdaad dat er toch mensen zijn die in staat zijn een rassenoorlog te beginnen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er over een tijdje er "een persoon opstaat", laten we hem "de grote blanke leider" noemen, die een oorlog tegen de verislamitisering begint.
Iedereen een mooi wit uniform aan, witte schoenen en handschoentjes. En daarna een prachtige bloederige rassenoorlog beginnen, want dat "gemoslim" moeten we hier niet op ons erf.
Eindelijk vrede.
Dus.
Hee ik ben ook tegen de oorlog in irakquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
We vergeten Eric o nog die bijna kapot is gemaakt door de prive oorlog van de Wijkersloot omdat meneer tegen de inval van irak was![]()
Te ingewikkeld, er kan ook een man op staan die een grote bom (en dan niet dat belgische vuurwerk wat in engeland en madrid was afgestoken, maar gewoon een ouderwetse klapper)een moskee ingooit op het moment dat die gasten met hun reet naar mekka zitten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er over een tijdje er "een persoon opstaat", laten we hem "de grote blanke leider" noemen, die een oorlog tegen de verislamitisering begint.
Iedereen een mooi wit uniform aan, witte schoenen en handschoentjes. En daarna een prachtige bloederige rassenoorlog beginnen, want dat "gemoslim" moeten we hier niet op ons erf.
Eindelijk vrede.
Dus.
Evenals sommige moslims hun antiwesternstrijd daar niet kunnen gaan voortzetten bedoel je?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kan jij je antimoslimstrijd niet gaan uitvechten in Afghanistan ofzo?![]()
Je hebt een zeker intellect nodig om uberhaupt te kunnen leren.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:30 schreef ShaoliN het volgende:
Als ik zo diverse reacties lees lijkt het inderdaad dat er toch mensen zijn die in staat zijn een rassenoorlog te beginnen.Stom, maar van een tweede wereld oorlog zou men toch geleerd moeten hebben zou je zeggen.
Omdat het ook nogal schokkend nieuws is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Maar zo zie je weer hoe iedereen op dit medianieuws afvliegt als een aasgier, om de wraakzuchtigste scenario's te schetsen.
En mensen, hebben we onze frustratie's weer lekker afgereageerd? Kunnen we er weer tegenaan, de rest van de deze dag?
Nou , wat mij vooral opvalt aan alle media is dat men er uitgekiend voor zorgt dat je haat intact blijft. Men doet er alles aan om de kijker/lezer vast te houden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:30 schreef ShaoliN het volgende:
Als ik zo diverse reacties lees lijkt het inderdaad dat er toch mensen zijn die in staat zijn een rassenoorlog te beginnen.Stom, maar van een tweede wereld oorlog zou men toch geleerd moeten hebben zou je zeggen.
Wat versta jij onder geterroriseerd?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef JohnDope het volgende:
True, hoewel burgeroorlogen van alle tijden zijn en mij de relevantie met W.O. II niet geheel duidelijk is, de ene oorlog is de andere niet en tot een burgeroorlog komt het in NEderland niet, daar zijn we te nuchter, te laf (gelukkig in dezen) voor en er zijn hier te weinig wapens haha.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Daar moet je de politiek de schuld voor geven, als zij gewoon geen lafbeleid hadden gevoerd en voeren dan zal dit nooit gebeuren.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Op een gegeven moment gaat de bom barsten natuurlijk en hebben we een burgeroorlog.
De kwestie behoeft duidelijkheid, dat staat als een paal boven waterquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:36 schreef dVTB het volgende:
Ik begrijp er steeds minder van. Het bericht op RTL Text is opnieuw veel helderder dan dat van de NOS. De politie stelt dus dat het 'niet heeft plaatsgevonden', maar waarom heeft die jongen dan aangifte gedaan en waarom vertellen z'n grootouders dat op TV? Zomaar,voor de lol ofzo? Of probeert de politie haar eigen straatje schoon te vegen?
Als een wat donkergekleurde man op je afrent in oorlogstijd ga je niet uitgebreid vragen naar zijn geloof. Uiteindelijk is het altijd een rassenoorlog.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:31 schreef JohnDope het volgende:
En het is geen rassenoorlog!! Het is oorlog tegen geloof.
het wordt zeker geen rassenoorlog en ik ken ook een aantal anties en suries die helemaal niks van die moslims moeten hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:38 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Als een wat donkergekleurde man op je afrent in oorlogstijd ga je niet uitgebreid vragen naar zijn geloof. Uiteindelijk is het altijd een rassenoorlog.
Kijk, daar heb je nu precies één van de grootste drogredeneringen in de laatste duizend jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:37 schreef JohnDope het volgende:
Daar moet je de politiek de schuld voor geven, als zij gewoon geen lafbeleid hadden gevoerd en voeren dan zal dit nooit gebeuren.
En WIE geeft Mijnheer Wilders die macht!? Het volk! Ik en jij.quote:Als inderdaad er niet mensen als Wilders aan de macht komen, dan wordt het een burgeroorlog hier.
Peace through war?quote:En ja een burgeroorlog is ook niet het einde, we geven gewoon iedereen de kans om terug te gaan of om te gaan vechten.
Neuh, het feit dat je vindt dat andersdanjoudenkenden een spreekverbod moeten krijgen staat nog steeds. Undercoverfascistjes verdienen geen excuses.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:12 schreef SCH het volgende:
Sorry SCH, we waren iets te vroeg met al onze hitsige opmerkingen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
NIets leert men. Helemaal niets.
Mensen die denken zoals jou zijn gevaarlijk. Maar als jouw geliefde burgeroorlog uitbreekt hoop ik dat jij eén van de eerste slachtoffers bent.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar moet je de politiek de schuld voor geven, als zij gewoon geen lafbeleid hadden gevoerd en voeren dan zal dit nooit gebeuren.
Als inderdaad er niet mensen als Wilders aan de macht komen, dan wordt het een burgeroorlog hier.
En ja een burgeroorlog is ook niet het einde, we geven gewoon iedereen de kans om terug te gaan of om te gaan vechten.
Ik twijvel er ook niet over dat Wilders daar komt te zitten, ik twijvel alleen of hij nog leeft straks zodat hij het land kan besturen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je nu precies één van de grootste drogredeneringen in de laatste duizend jaar.
[..]
En WIE geeft Mijnheer Wilders die macht!? Het volk! Ik en jij.
[..]
Peace through war?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:40 schreef ludendorff het volgende:
[..]
Neuh, het feit dat je vindt dat andersdanjoudenkenden een spreekverbod moeten krijgen staat nog steeds. Undercoverfascistjes verdienen geen excuses.
Dat klinkt allemaal erg stichtelijk, maar leer nou gewoon leven met de werkelijkheid: religie is voor veel mensen de dekmantel voor het plegen van terroristische daden of andere criminele activiteiten. In de zaak Theo van Gogh kun je onmogelijk de rol van religie verzwijgen, bij de terroristische aanslagen in Londen evenmin. Mensen hebben recht op volledige informatie, niet op de halve werkelijkheid. En uiteindelijk kan er dan wel een groep moslims gaan piepen dat hun religie een 'religie van vrede is', maar de dagelijkse feiten anno 2005 wijzen gewoon een heel andere richting uit. Haat tegen moslims ontstaat niet door berichtgeving in de krant, maar grotendeels door daden die bepaalde moslims uit naam van hun geloof plegen. Op zich is die haat niet altijd gerechtvaardigd, op zich is generaliseren bloedlink, maar nieuws is nieuws en hoort gebracht te worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nou , wat mij vooral opvalt aan alle media is dat men er uitgekiend voor zorgt dat je haat intact blijft. Men doet er alles aan om de kijker/lezer vast te houden. Stukje bij beetje wordt je doodgegooid met het dramatische verhaal tussen blank en zwart, tussen moslim en niet-moslim, etc. etc. Er gaat letterlijk geen dag voorbij zonder dat er een ras of religie in de krant staat. Drogredenering na drogredenering stapelt zich op om het te verantwoorden, maar je haat blijft in je sluimeren en vindt maar geen uitlaatklep. Op een gegeven moment gaat de bom barsten natuurlijk en hebben we een burgeroorlog. NIets leert men. Helemaal niets.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:40 schreef nikk het volgende:
Oh verlichte geest. Bevrijd ons 'plebs' van onze achterlijke denkbeelden met uw enorme wijsheid.
O jah, Wilders; dat is de redding van ons land.quote:Daar moet je de politiek de schuld voor geven, als zij gewoon geen lafbeleid hadden gevoerd en voeren dan zal dit nooit gebeuren. Als inderdaad er niet mensen als Wilders aan de macht komen, dan wordt het een burgeroorlog hier.
Ach, da's ook wel waar; zoveel is er nou ook weer niet mis met een burgeroorlog. Oke, neergeknaldquote:En ja een burgeroorlog is ook niet het einde, we geven gewoon iedereen de kans om terug te gaan of om te gaan vechten.
Zijn opmerking over dat ie gelijk had, aangezien de politie het zo stelt, is nog wel de ergste.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:40 schreef ludendorff het volgende:
[..]
Neuh, het feit dat je vindt dat andersdanjoudenkenden een spreekverbod moeten krijgen staat nog steeds. Undercoverfascistjes verdienen geen excuses.
Yeah right zoals de joden en arabieren altijd tegenover elkaar staan. Verschillend geloof maar wel dezelfde genen. Oorlogen gaan altijd om macht en de ene keer plak je er het etiket ras, geloof of ideologie op.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:38 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Als een wat donkergekleurde man op je afrent in oorlogstijd ga je niet uitgebreid vragen naar zijn geloof. Uiteindelijk is het altijd een rassenoorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |