abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29199262
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:15 schreef zoalshetis het volgende:
overigens zou het niet de eerste keer zijn dat zwaar getraumatiseerde kinderen iets verzinnen, maar zolang dat niet duidelijk is... ook zou het niet de eerste keer zijn dat een burgemeester zijn hachje zou willen redden tenkoste van de waarheid.
We herinneren ons immers allemaal nog de houding van Cohen toen Verdonk weggefloten werd.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:18:01 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29199287
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:16 schreef ShaoliN het volgende:
Tja. Dat het zoontje van van Gogh er een bepaalde wrok op na houdt kan ik wel begrijpen. Maar het blijkt wel dat er inderdaad een hoop mensen weer onterecht met hun auslander aus statements kwamen.
wat is er verklaard dan? of zit ik hier met stront in mijn ogen? de politie kan het niet aantonen. nee goh, wat vreemd, terwijl ze dat altijd wel kunnen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:18:58 #103
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29199316
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat is er verklaard dan? of zit ik hier met stront in mijn ogen? de politie kan het niet aantonen. nee goh, wat vreemd, terwijl ze dat altijd wel kunnen.
Als ik jou kom molesteren, dan vindt de politie daar wel sporen van terug.
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:19:27 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29199330
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:18 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

hoeft niet.
pi_29199374
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:18 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Na zorgvuldig onderzoek bij een arts misschien. Niet bij elke vechtpartij is er bloed te zien hoor.
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:20:38 #106
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29199376
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoeft niet.
pi_29199403
En net alsof de politie erover zwijgt, je ziet dat de grootouders er over praten. Hadden ze vantevoren ook wel kunnen bedenken.
pi_29199404
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:19 schreef pberends het volgende:
Ook schokkend is dat NOS Teletekst er zeer laat op reageerde, en dan ook nog over het onderzoek en niet over het schokkende feit dat hij 2 keer in elkaar geslagen is door Marokkanen. En dan ook nog eens een heel kort bericht ipv hele pagina:
[..] .
Inderdaad, je haalt me de woorden uit de mond. Het viel me gisterenavond al op: er werd met geen woord over gerept op pagina 101, terwijl RTL Text er wel degelijk een pagina aan besteedde. Nu het in andere media breeduit wordt gemeten, komt Teletekst met een soort excuustruus kort bericht, dat ook nog niet eens volledig is. Grote misser van Teletekst

Edit:
Ik lees net de nieuwe headline op pagina 101:
Politie: zoon v.Gogh niet mishandeld 120

Wat een bizar slechte formulering. In het korte bericht staat dat de politie geen bewijs vond voor de incidenten, maar dat is wat wezenlijk anders dan dat ze zeggen dat het niet gebeurd is. - Hebben ze een vakantiekracht lopen bij Teletekst ofzo?

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2005 13:24:21 ]
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:21:33 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29199418
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:20 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

is er iets?
pi_29199440
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:21 schreef dVTB het volgende:

[..]

Inderdaad, je haalt me de woorden uit de mond. Het viel me gisterenavond al op: er werd met geen woord over gerept op pagina 101, terwijl RTL Text er wel degelijk een pagina aan besteedde. Nu het in andere media breeduit wordt gemeten, komt Teletekst met een soort excuustruus kort bericht, dat ook nog niet eens volledig is. Grote misser van Teletekst
Heb je het fragment gezien?
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:22:33 #111
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29199451
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is er iets?
Onderzoek zal altijd uitwijzen of iemand is gemolesteerd of niet. Als de politie met zo'n statement komt, dan neem ik aan dat hier een sprake van was.
pi_29199455
die gozer is op zeker geterroriseerd door marokkanen, dat doen die jongens als corvee, normaal verkrachten ze je zus.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29199485
Kinderen krijgen klappen. shit happens. en meestal bij mensen die het niet verdienen. Maar voorlopig laat iedereen hem aan zijn lot over. en kunnen we alleen maar klagen achter onze pc's en schijnbaar verwachten dat het zichzelf oplost. en anders kunnen we klagen dat het niet gebeurd dus het is een win win situatie.. tot het volgende topic over hetzelfde gezeik.
Deal with it; rock 'n roll
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:23:43 #114
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29199488
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef JohnDope het volgende:
die gozer is op zeker geterroriseerd door marokkanen, dat doen die jongens als corvee, normaal verkrachten ze je zus.
Kan jij je antimoslimstrijd niet gaan uitvechten in Afghanistan ofzo?
pi_29199498
quote:
Ja, ja.
pi_29199536
quote:
Sommige mensen zou je bijna zelf willen bekeren zodat ze zich opbliezen..
Deal with it; rock 'n roll
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:25:32 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29199569
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Onderzoek zal altijd uitwijzen of iemand is gemolesteerd of niet. Als de politie met zo'n statement komt, dan neem ik aan dat hier een sprake van was.
ik weet niks over de ernst van de mishandelingen. maar zoals ik al vaker aangaf heeft de jongen een bar slecht voorbeeld gekregen waartoe een marokkaan in staat is, dus zal elke stomp of zelfs klap met de vlakke hand als zeer bedreigend worden ervaren. daar hoef je geen psych. voor te zijn.

vanwege de intentie is het zeker een kwestie van mishandeling, daar hoeft de mishandeling zelf niet zo ernstig voor te zijn.
pi_29199626
-edit: never mind-
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:27:58 #119
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29199662
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik weet niks over de ernst van de mishandelingen. maar zoals ik al vaker aangaf heeft de jongen een bar slecht voorbeeld gekregen waartoe een marokkaan in staat is, dus zal elke stomp of zelfs klap met de vlakke hand als zeer bedreigend worden ervaren. daar hoef je geen psych. voor te zijn.

vanwege de intentie is het zeker een kwestie van mishandeling, daar hoeft de mishandeling zelf niet zo ernstig voor te zijn.
Dat zou allicht gebeurd kunnen zijn inderdaad. Dat is wat minder extreem dan molesteren. Maargoed ook dat mag niet getollereerd worden natuurlijk.
pi_29199699
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:23 schreef ShaoliN het volgende:
Zul je net zien dat er over een tijdje er "een persoon opstaat", laten we hem "de grote blanke leider" noemen, die een oorlog tegen de verislamitisering begint.
Iedereen een mooi wit uniform aan, witte schoenen en handschoentjes. En daarna een prachtige bloederige rassenoorlog beginnen, want dat "gemoslim" moeten we hier niet op ons erf.

Eindelijk vrede.

Dus.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29199715
quote:

[..]

exact, een paar flinke stompen in je maag, daar zie je naderhand helemaal niets van.

dus mocht je de adem ontnomen zijn door een paar van die flinke stompen, dan ben je dus niet in elkaar geslagen, niet mishandeld, want er is niets te zien, en dus lieg je en liegen je grootouders, die sowieso hun bek beter kunnen houden, want het zit hun immers in de genen, schofferen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29199721
quote:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Maar zo zie je weer hoe iedereen op dit medianieuws afvliegt als een aasgier, om de wraakzuchtigste scenario's te schetsen.
En mensen, hebben we onze frustratie's weer lekker afgereageerd? Kunnen we er weer tegenaan, de rest van deze dag?

Morgen weer.
pi_29199746
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:29 schreef milagro het volgende:

[..]

exact, een paar flinke stompen in je mnaag, daar zie je naderhand helemaal niets van.

dus mocht je de adem ontnomen zijn door een paar van die flinke stompen, dan ben je dus niet in elkaar geslagen, niet mishandeld, want er is niets te zien, en dus lieg je en liegen je grootouders, die sowieso hun bek beter kunnen houden, want het zit hun immers in de genen, schofferen.
Triest maar dit dus de mentaliteit bij sommigen. Alhoewel ze het in mooiere woorden weten te verhullen.
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:30:34 #124
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29199751
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Zul je net zien dat er over een tijdje er "een persoon opstaat", laten we hem "de grote blanke leider" noemen, die een oorlog tegen de verislamitisering begint.
Iedereen een mooi wit uniform aan, witte schoenen en handschoentjes. En daarna een prachtige bloederige rassenoorlog beginnen, want dat "gemoslim" moeten we hier niet op ons erf.

Eindelijk vrede.

Dus.
Als ik zo diverse reacties lees lijkt het inderdaad dat er toch mensen zijn die in staat zijn een rassenoorlog te beginnen. Stom, maar van een tweede wereld oorlog zou men toch geleerd moeten hebben zou je zeggen.
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:30:41 #125
126143 har-el-darb
islam = extreem rechts
pi_29199754
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

We vergeten Eric o nog die bijna kapot is gemaakt door de prive oorlog van de Wijkersloot omdat meneer tegen de inval van irak was
Hee ik ben ook tegen de oorlog in irak
Waar halt de VS het gore lef vandaan die mensen te vertellen hoe ze moeten leven
Irak was veiliger onder Sadam
Je hoefde je tenminste geen zorgen te maken over zelfmoordaanslagen
Dat nederland aan het leibandje van de VS loopt....schande

Eric O deed echter zijn werk... als onze jongens daar heen moeten maar niet mogen schieten...wat doen ze er goddomme dan?

Het vrije westen heeft een moslimland niet te vertellen hoe ze moeten leven
Maar datzelfde geld voor die Moslims hier
Als ze hierheen komen aanpassen aan de vrije westerse cultuur... netzoals wij ons aan zullen moeten passen als wij naar daar gaan
Ik de vijand? In mijn eigen land?
wel da's jouw keuze, maar je kan het krijgen raar sektelid
pi_29199771
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Eindelijk vrede.

Dus.
Te ingewikkeld, er kan ook een man op staan die een grote bom (en dan niet dat belgische vuurwerk wat in engeland en madrid was afgestoken, maar gewoon een ouderwetse klapper)een moskee ingooit op het moment dat die gasten met hun reet naar mekka zitten.
Dan beginnen zij wel de oorlog. Voordat de nederlanders los gaan moeten er nog wat islamcritici afgeslacht worden.

En het is geen rassenoorlog!! Het is oorlog tegen geloof.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29199784
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:23 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Evenals sommige moslims hun antiwesternstrijd daar niet kunnen gaan voortzetten bedoel je?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:33:44 #128
8369 speknek
Another day another slay
pi_29199853
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:30 schreef ShaoliN het volgende:
Als ik zo diverse reacties lees lijkt het inderdaad dat er toch mensen zijn die in staat zijn een rassenoorlog te beginnen. Stom, maar van een tweede wereld oorlog zou men toch geleerd moeten hebben zou je zeggen.
Je hebt een zeker intellect nodig om uberhaupt te kunnen leren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29199870
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Maar zo zie je weer hoe iedereen op dit medianieuws afvliegt als een aasgier, om de wraakzuchtigste scenario's te schetsen.
En mensen, hebben we onze frustratie's weer lekker afgereageerd? Kunnen we er weer tegenaan, de rest van de deze dag?
Omdat het ook nogal schokkend nieuws is.
pi_29199873
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:30 schreef har-el-darb het volgende:

[..]

Irak was veiliger onder Sadam
Ja het was een fijne dictator, die zeer goed voor "zijn" volk zorgde!
pi_29199917
quote:

Nou , wat mij vooral opvalt aan alle media is dat men er uitgekiend voor zorgt dat je haat intact blijft. Men doet er alles aan om de kijker/lezer vast te houden.

Stukje bij beetje wordt je doodgegooid met het dramatische verhaal tussen blank en zwart, tussen moslim en niet-moslim, etc. etc. Er gaat letterlijk geen dag voorbij zonder dat er een ras of religie in de krant staat. Drogredenering na drogredenering stapelt zich op om het te verantwoorden, maar je haat blijft in je sluimeren en vindt maar geen uitlaatklep.

Op een gegeven moment gaat de bom barsten natuurlijk en hebben we een burgeroorlog.

NIets leert men. Helemaal niets.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29199923
quote:
Wat versta jij onder geterroriseerd?

Ik vind dat erger dan 'in elkaar geslagen' namelijk...

En verkrachting blijft gelukkig een zeldzaamheid.
Yeah baby Yeah!
pi_29199942
Ik begrijp er steeds minder van. Het bericht op RTL Text is opnieuw veel helderder dan dat van de NOS. De politie stelt dus dat het 'niet heeft plaatsgevonden', maar waarom heeft die jongen dan aangifte gedaan en waarom vertellen z'n grootouders dat op TV? Zomaar,voor de lol ofzo? Of probeert de politie haar eigen straatje schoon te vegen?
pi_29199978
quote:

[..]

True, hoewel burgeroorlogen van alle tijden zijn en mij de relevantie met W.O. II niet geheel duidelijk is, de ene oorlog is de andere niet en tot een burgeroorlog komt het in NEderland niet, daar zijn we te nuchter, te laf (gelukkig in dezen) voor en er zijn hier te weinig wapens haha.
Yeah baby Yeah!
pi_29199987
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:

Op een gegeven moment gaat de bom barsten natuurlijk en hebben we een burgeroorlog.
Daar moet je de politiek de schuld voor geven, als zij gewoon geen lafbeleid hadden gevoerd en voeren dan zal dit nooit gebeuren.
Als inderdaad er niet mensen als Wilders aan de macht komen, dan wordt het een burgeroorlog hier.

En ja een burgeroorlog is ook niet het einde, we geven gewoon iedereen de kans om terug te gaan of om te gaan vechten.
pi_29200003
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:36 schreef dVTB het volgende:
Ik begrijp er steeds minder van. Het bericht op RTL Text is opnieuw veel helderder dan dat van de NOS. De politie stelt dus dat het 'niet heeft plaatsgevonden', maar waarom heeft die jongen dan aangifte gedaan en waarom vertellen z'n grootouders dat op TV? Zomaar,voor de lol ofzo? Of probeert de politie haar eigen straatje schoon te vegen?
De kwestie behoeft duidelijkheid, dat staat als een paal boven water
Yeah baby Yeah!
pi_29200040
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:31 schreef JohnDope het volgende:
En het is geen rassenoorlog!! Het is oorlog tegen geloof.
Als een wat donkergekleurde man op je afrent in oorlogstijd ga je niet uitgebreid vragen naar zijn geloof. Uiteindelijk is het altijd een rassenoorlog.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29200075
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:38 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Als een wat donkergekleurde man op je afrent in oorlogstijd ga je niet uitgebreid vragen naar zijn geloof. Uiteindelijk is het altijd een rassenoorlog.
het wordt zeker geen rassenoorlog en ik ken ook een aantal anties en suries die helemaal niks van die moslims moeten hebben.
En de autochtonen dus de blanke nederlanders die bekeert zijn tot de islam, die zijn nog het meest de lul om een symbol te stellen.
pi_29200090
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:37 schreef JohnDope het volgende:

Daar moet je de politiek de schuld voor geven, als zij gewoon geen lafbeleid hadden gevoerd en voeren dan zal dit nooit gebeuren.
Kijk, daar heb je nu precies één van de grootste drogredeneringen in de laatste duizend jaar.
quote:
Als inderdaad er niet mensen als Wilders aan de macht komen, dan wordt het een burgeroorlog hier.
En WIE geeft Mijnheer Wilders die macht!? Het volk! Ik en jij.
quote:
En ja een burgeroorlog is ook niet het einde, we geven gewoon iedereen de kans om terug te gaan of om te gaan vechten.
Peace through war?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:40:30 #140
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_29200096
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:12 schreef SCH het volgende:

Sorry SCH, we waren iets te vroeg met al onze hitsige opmerkingen
Neuh, het feit dat je vindt dat andersdanjoudenkenden een spreekverbod moeten krijgen staat nog steeds. Undercoverfascistjes verdienen geen excuses.
The God of War hates those who hesitate
proud owner of loedertje
pi_29200103
quote:
NIets leert men. Helemaal niets.

Oh verlichte geest. Bevrijd ons 'plebs' van onze achterlijke denkbeelden met uw enorme wijsheid.
pi_29200129
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Mensen die denken zoals jou zijn gevaarlijk. Maar als jouw geliefde burgeroorlog uitbreekt hoop ik dat jij eén van de eerste slachtoffers bent.

Gelul.
pi_29200152
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Kijk, daar heb je nu precies één van de grootste drogredeneringen in de laatste duizend jaar.
[..]

En WIE geeft Mijnheer Wilders die macht!? Het volk! Ik en jij.
[..]

Peace through war?
Ik twijvel er ook niet over dat Wilders daar komt te zitten, ik twijvel alleen of hij nog leeft straks zodat hij het land kan besturen.
Als hij gepopt wordt, dan zitten wij nederlanders, zowel links, als rechts als moslim in de grote problemen.
pi_29200196
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:40 schreef ludendorff het volgende:

[..]

Neuh, het feit dat je vindt dat andersdanjoudenkenden een spreekverbod moeten krijgen staat nog steeds. Undercoverfascistjes verdienen geen excuses.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_29200204
quote:

Nou , wat mij vooral opvalt aan alle media is dat men er uitgekiend voor zorgt dat je haat intact blijft. Men doet er alles aan om de kijker/lezer vast te houden. Stukje bij beetje wordt je doodgegooid met het dramatische verhaal tussen blank en zwart, tussen moslim en niet-moslim, etc. etc. Er gaat letterlijk geen dag voorbij zonder dat er een ras of religie in de krant staat. Drogredenering na drogredenering stapelt zich op om het te verantwoorden, maar je haat blijft in je sluimeren en vindt maar geen uitlaatklep. Op een gegeven moment gaat de bom barsten natuurlijk en hebben we een burgeroorlog. NIets leert men. Helemaal niets.
Dat klinkt allemaal erg stichtelijk, maar leer nou gewoon leven met de werkelijkheid: religie is voor veel mensen de dekmantel voor het plegen van terroristische daden of andere criminele activiteiten. In de zaak Theo van Gogh kun je onmogelijk de rol van religie verzwijgen, bij de terroristische aanslagen in Londen evenmin. Mensen hebben recht op volledige informatie, niet op de halve werkelijkheid. En uiteindelijk kan er dan wel een groep moslims gaan piepen dat hun religie een 'religie van vrede is', maar de dagelijkse feiten anno 2005 wijzen gewoon een heel andere richting uit. Haat tegen moslims ontstaat niet door berichtgeving in de krant, maar grotendeels door daden die bepaalde moslims uit naam van hun geloof plegen. Op zich is die haat niet altijd gerechtvaardigd, op zich is generaliseren bloedlink, maar nieuws is nieuws en hoort gebracht te worden.
pi_29200205
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:40 schreef nikk het volgende:

Oh verlichte geest. Bevrijd ons 'plebs' van onze achterlijke denkbeelden met uw enorme wijsheid.
Mooi he, filosofisch lullen en je hebt meteen een aanhang.

En leer nu eindelijk eens voor jezelf te denken.

Plebs.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29200213
quote:
Daar moet je de politiek de schuld voor geven, als zij gewoon geen lafbeleid hadden gevoerd en voeren dan zal dit nooit gebeuren. Als inderdaad er niet mensen als Wilders aan de macht komen, dan wordt het een burgeroorlog hier.
O jah, Wilders; dat is de redding van ons land.

'Gelukkig' zien we exact dezelfde problematiek terug in alle ons omringende landen, dus zal het
toch niet alleen die oh zo slechte Nederlandse politiek zijn geweest...
quote:
Ach, da's ook wel waar; zoveel is er nou ook weer niet mis met een burgeroorlog. Oke, neergeknald
worden door een sluipschutter tijdens je boodschappen is vervelend, maar overkomelijk.
pi_29200234
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:40 schreef ludendorff het volgende:

[..]

Zijn opmerking over dat ie gelijk had, aangezien de politie het zo stelt, is nog wel de ergste.
Yeah baby Yeah!
pi_29200301
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:38 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Yeah right zoals de joden en arabieren altijd tegenover elkaar staan. Verschillend geloof maar wel dezelfde genen. Oorlogen gaan altijd om macht en de ene keer plak je er het etiket ras, geloof of ideologie op.

On topic. De Amsterdamse politie heeft gesproken ze hebben niks kunnen vinden dus dan geloof ik ze direct. Het feit dat de aangifte bereidheid nog maar op 29 procent zit, het percentage oplossingen nog lager is en het vertrouwen in de politie op een absoluut dieptepunt zit is natuurlijk alleen maar kletspraat van de spreekbuis van de NSB'ers van Nederland de Telegraaf.

[ Bericht 0% gewijzigd door FreedonNadd op 28-07-2005 13:48:39 (typo) ]
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:49:03 #150
126143 har-el-darb
islam = extreem rechts
pi_29200377
Ach SCH ik heb niet zon frisse impressie van dat figuur
Is ie nou zo dom of doet ie alleen maar alsof.... zon lijmslijmfiguur kan je toch niet serius nemen
Volgens mij loopt ie in het weekend in schapenkostuum door amsterdam, gewoon omdat ie het lekker vindt
Ik de vijand? In mijn eigen land?
wel da's jouw keuze, maar je kan het krijgen raar sektelid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')