abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29197283
quote:
Marokkanen slaan Lieuwe van Gogh in elkaar

Gepubliceerd op donderdag 28 juli 2005

De zoon van de vermoorde cineast en columnist Theo van Gogh is na de moord op zijn vader twee keer op straat in elkaar geslagen door Marokkanen.
Dat hebben de ouders van de filmmaker gezegd in het actualiteitenprogramma Nova.

En de politie doet niets
De politie, die was gebeld, kwam volgens hen niet opdagen nadat hun kleinzoon was toegetakeld. "Dat zijn hele drama's geweest'', zei de vader van Theo van Gogh. Volgens zijn vrouw, Anneke van Gogh, was er geen directe aanleiding voor de incidenten. "Hij liep met de hond buiten in de Amsterdamse Watergraafsmeer en toen zeiden ze: 'heet jij Van Gogh?' Toen zei Lieuwe 'nee' natuurlijk, maar toen hebben ze hem toch gepakt'', zei ze.

Ook in de straat in Amsterdam-Oost waar Theo van Gogh woonde, de Pythagorrasstraat, zijn Marokkaanse jongeren geweest die vroegen waar Lieuwe woonde. De buren hebben toen de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet, aldus de moeder van de vermoorde filmmaker.

School
Op de school van Lieuwe in Amsterdam-Zuid is hij aan het einde van het jaar naar een andere klas in een ander gebouw overgeplaatst, omdat hij werd gepest door allochtonen met opmerkingen als 'maar goed dat je vader dood is'.

Volgens de moeder van Theo van Gogh is het nog altijd 'moeilijk' voor haar kleinzoon, die in de puberteit zit. Hij is wel over naar de volgende klas'. "Hij doet z'n best'', zei ze.

'De enige juiste straf'
'De enige juiste straf' noemde de moeder van Van Gogh in Het Parool de levenslange gevangenisstraf van Mohammed B. "Ja, natuurlijk hebben wij hierop gehoopt." Voor Anneke van Gogh was de vertoning van de foto's van de twee messen en het pistool waarmee haar zoon was vermoord, het moeilijkst. En daarnaast uiteraard ook de nauwkeurige omschrijving van hoe de moord precies werd gepleegd.

In Het Parool hekelt Anneke van Gogh ook de verstikkende politieke correctheid die ons land lange tijd in een stevige greep hield. "Ik hield in mijn verhaal voor de rechtbank een pleidooi voor het vrije woord en ik riep op niet te zwichten voor dit soort terreur. Dat was natuurlijk om te onderstrepen dat we steeds benauwder worden om onze mening te geven, en dat door steeds meer mensen de moslims uit de wind worden gehouden.

Dat is al jaren bezig. Daar mocht je niks van zeggen, want dan werd je voor racist uitgemaakt" In het kader daarvan refereert ze ook aan stadsdeelvoorzitter Verbeet van Amsterdam Oost-Watergraafsmeer die een monument voor Van Gogh niet aandurft omdat het maar 'onrust zou geven in de wijk,' maar die wel, zoals Anneke van Gogh in Nova zei, 'in de voorste rijen van een herdenkingsoptocht meeliep voor een dode Marokkaanse tasjesdief'.

Over het slotwoord van Mohammed B.: "het verwonderde mij in hoge mate, ik zat op het puntje van mijn stoel. Hij keek mij aan, ik keek hem aan, maar wat hij zei was rare wartaal."

AIVD en OM
De ouders hekelden verder de volgens hen gebrekkige samenwerking tussen de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst en het Openbaar Ministerie. Volgens hen heeft de AIVD in de maanden voorafgaande aan de moord aanvankelijk geweigerd het OM ambtsberichten te geven op basis van telefoontaps van Mohammed B., de 27-jarige Marokkaan die tot levenslang werd veroordeeld voor de moord op Van Gogh.

Na drie weken vroeg het OM volgens Anneke van Gogh opnieuw om de gegevens. "Toen zeiden ze: we hebben de taps vernietigd'', zei ze, omdat er geen reden was om ze te bewaren. "In mijn tijd gooide men niet zo gauw iets weg'', zei haar man, die bij de geheime dienst heeft gewerkt.

Volgens de moeder van Van Gogh heeft de AIVD fouten gemaakt. "Als ze er alert op waren geweest, was Theo misschien niet dood geweest'', zei ze. Het is volgens haar man 'een raadsel' waarom de AIVD het afgeluisterde materiaal niet langer heeft bewaard.
Bron: Planet

Politie gaat eindelijk iets doen:
quote:
Politie onderzoekt beschuldiging ouders Van Gogh

Gepubliceerd op donderdag 28 juli 2005

De Amsterdamse politie gaat onderzoek doen naar het verhaal van de ouders van Theo van Gogh, woensdagavond in NOVA. Zij zeiden dat Lieuwe, de zoon van Van Gogh, in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen.
De politie heeft 'met zorg kennisgenomen' van de beschuldiging en neemt het verhaal 'bijzonder serieus'. Inmiddels wordt onderzocht wat er binnen de politie van de incidenten bekend is.

Drama’s
De ouders van de cineast vertelden in NOVA dat Lieuwe na de moord op zijn vader twee keer op straat in elkaar geslagen door Marokkanen. De gewaarschuwde politie kwam volgens hen niet opdagen. ”Dat zijn hele drama’s geweest.”

Volgens Anneke van Gogh was er geen directe aanleiding voor de aanvallen op Lieuwe. “Hij liep met de hond buiten in de Amsterdamse Watergraafsmeer en toen zeiden ze: ‘heet jij Van Gogh?’ Toen zei Lieuwe ‘nee’ natuurlijk, maar toen hebben ze hem toch gepakt”, zei ze.

School
Anneke van Gogh zegt dat Marokkaanse jongeren ook in de Pythagorasstraat, waar haar vermoorde zoon woonde, kwamen vragen waar Lieuwe woonde. “De buren hebben de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet.”

Ook op school is Lieuwe gepest met de dood van zijn vader. Aan het einde van het jaar is hij zelfs naar een andere klas in een ander gebouw overgeplaatst, omdat hij steeds opmerkingen als 'maar goed dat je vader dood is' te horen kreeg.

Rechercheurs van de politie in Amsterdam nemen donderdag nog contact op met mevrouw Van Gogh om over de kwestie te praten.
Bron: Planet

Fok Frontpage hierover: Zoon Theo van Gogh in elkaar geslagen
Vorige topic: Zoon van Van Gogh 2 keer in elkaar geslagen door marokkanen
GS hierover: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/006532.html
Nu.nl
NOVA uitzending met ouders Theo van Gogh

Hier verder...

[ Bericht 50% gewijzigd door pberends op 28-07-2005 12:21:07 ]
pi_29197306
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:13 schreef pberends het volgende:
Hier verder...
bedankt
pi_29197316
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:13 schreef pberends het volgende:
Hier verder...
Lekker handig om de oude topic volledig te verwijderen ...
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:14:53 #4
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_29197325
quote]Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zeggen zij

Zag LIeuwe er uit dinsdag alsof hij vreselijk inelkaar geslagen was?
[/quote]

Waarom probeer jij de acties tegen dat menneke in godsnaam goed te praten. Heb jij een plank voor je kop. Ook al weet je niet wat er precies gebeurt is, jij probeert het enigzins goed te praten, omdat je denkt dat de media het vast heeft opgeblazen....Je neemt het op voor Marrokanen die een jongetje bewust opzoeken en aftuigen omdat zijn vader een vijand van allah was! zo simpel is het! opsluiten die hap!

ps. er stond vandaag een interview met Samir A. in het ehv's dagblad, zeer interessant wat voor volk er gewoon vrij mag rondlopen in nederland!
Accept you're dead and start living
pi_29197334
@ Verbal..

Ik zou niet weten waar het anders betrekking op zou moeten hebben, alleen is SCH een andere mening toegedaan...
Yeah baby Yeah!
pi_29197364
quote:
ps. er stond vandaag een interview met Samir A. in het ehv's dagblad, zeer interessant wat voor volk er gewoon vrij mag rondlopen in nederland!
Dat interview stond in meerdere dagbladen. Echt te erg hoe dat soort gasten doorgeslagen zijn in hun geloof.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_29197370
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:14 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Zoon van Van Gogh 2 keer in elkaar geslagen door marokkanen
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen,
maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
pi_29197372
quote:
Hij was gister toch bij de rechtbank bij Mohammed B, voor z'n vriend(en)?
Pak dat gastje gewoon op man, dat snap ik dus niet.
pi_29197386
als het maar niet verjaard is...
pi_29197398
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:14 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Was vol: Zoon van Van Gogh 2 keer in elkaar geslagen door marokkanen
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:17:51 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_29197405
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:15 schreef Elgigante het volgende:
@ Verbal..

Ik zou niet weten waar het anders betrekking op zou moeten hebben
Op het feit dat een jochie in elkaar wordt geslagen, wellicht? Als in: datgene waar het topic over gaat

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_29197425
quote:
\

Excuses, kon hem helemaal niet meer vinden.
pi_29197444
Ook schokkend is dat NOS Teletekst er zeer laat op reageerde, en dan ook nog over het onderzoek en niet over het schokkende feit dat hij 2 keer in elkaar geslagen is door Marokkanen. En dan ook nog eens een heel kort bericht ipv hele pagina:
quote:
120 Teletekst do 28 jul
Kort binnenlands nieuws

AMSTERDAM De Amsterdamse politie doet
alsnog onderzoek naar de mishandeling
van de zoon van Theo van Gogh door
Marokkanen.Zijn opa en oma zeiden in
Nova dat hij twee keer in elkaar is
geslagen.Beide keren is de politie
gebeld,maar die kwam niet opdagen.

DEN HAAG In het zuiden van Afghanistan
is een Nederlandse Chinook-helikopter
verongelukt.De bemanning kwam met de
schrik vrij.De Chinooks ondersteunen de
Nederlandse Speciale Eenheden.

.
pi_29197463
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:16 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Dat interview stond in meerdere dagbladen. Echt te erg hoe dat soort gasten doorgeslagen zijn in hun geloof.
Misschien wil Donner om deze reden die nieuwe wet invoeren: om het goedkeuren van terrorisme of het in ieder geval niet afwijzen ervan te bestraffen met een celstraf. Hebben ze die Samir meteen waar ie hoort te zitten.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:20:13 #15
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29197466
Van mensen als Samir A en Mohammed B snap ik totaal niet waarom ze nog in Nederland zijn als het hier zo slecht is...
pi_29197507
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:17 schreef Verbal het volgende:

[..]

Op het feit dat een jochie in elkaar wordt geslagen, wellicht? Als in: datgene waar het topic over gaat

V.
Juist, dat vind ik ook belachelijk... en hier zou het topic ook over moeten gaan

Alleen zijn er mensen in dit topic die vinden dat je hier niets over mag zeggen, aangezien het niet bewezen is voor een rechtbank en zodoende als populistische onzin weggezet mag worden, gesteund door wat naspugen op de ouders van de slachtoffers..

Tijd dat SCH eens voor Chris Crane gaat spelen...
Yeah baby Yeah!
pi_29197531
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:20 schreef ScienceFriction het volgende:
Van mensen als Samir A en Mohammed B snap ik totaal niet waarom ze nog in Nederland zijn als het hier zo slecht is...
Het land bevalt ze wel, alleen de mensen die er de dienst uitmaken niet. Voor hen is dit een basis om een nest te bouwen, een nest dat ook nog eens door ons gefinancierd wordt.
Yeah baby Yeah!
pi_29197544
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Misschien wil Donner om deze reden die nieuwe wet invoeren: om het goedkeuren van terrorisme, of het in ieder geval niet afwijzen enz.
Sowieso hard nodig om ons justitiele en juridische systeem aan te passen aan de huidige samenleving.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:24:29 #19
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29197591
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:22 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Sowieso hard nodig om ons justitiele en juridische systeem aan te passen aan de huidige samenleving.
We zouden de terroristen-lovers moeten vragen of ze volgens het Sharia-systeem berecht willen worden...
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:26:45 #20
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_29197657
Iedereen die oproept tot radicalisering moet eens beter nadenken over de consequenties daarvan. Het zijn niet alleen sneue allochtone figuurtjes als Mohammed B. die aansturen op een ware burgeroorlog.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_29197763
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:26 schreef Ludwig het volgende:
Iedereen die oproept tot radicalisering moet eens beter nadenken over de consequenties daarvan. Het zijn niet alleen sneue allochtone figuurtjes als Mohammed B. die aansturen op een ware burgeroorlog.
Inderdaad. Lekker nog de boel opruien dat ze er wel zin in hebben, een burgeroorlog. Hoor mensen in m'n omgeving ook al dat die kampjes in WO2 nu zo gek niet zouden zijn.
Mensen zijn beschaafd en netjes, maar kunnen ook snel veranderen in beesten.

Geloof dat dit ook wetenschappelijk is bewezen hoor.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:30:58 #22
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_29197792
Nah, je kunt van die moslims zeggen wat je wilt, maar ze zeggen wat ze denken en ze doen wat ze zeggen
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:31:20 #23
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_29197804
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:26 schreef Ludwig het volgende:
JE kan beter zorgen dat beide kanten voorbereid zijn (lees: geradicaliseerd) want als er 1 radicale tegenover 1 niet radicale groep staat is de uitkomst bij voorbaat zeker. Mochten onze lievertjes zelf ook weer gaan ontspannen, kunnen wij laten zien dat we een aantal eeuwen na dato best NOG EEN KEER kunnen terugkeren naar de kern van onze beschaving. Nu is het tijd voor actie en een scherp defensie mechanisme.
Fok! Groentje
pi_29197898
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad. Lekker nog de boel opruien dat ze er wel zin in hebben, een burgeroorlog. Hoor mensen in m'n omgeving ook al dat die kampjes in WO2 nu zo gek niet zouden zijn.
Mensen zijn beschaafd en netjes, maar kunnen ook snel veranderen in beesten.

Geloof dat dit ook wetenschappelijk is bewezen hoor.
Mensen zijn helemaal niet beschaafd en netjes. Mensen passen zich aan hun omgeving aan.

Nederlanders zijn de afgelopen jaren lui en soft gemaakt in de verzorgingsstaat. In een tijd dat het economisch slechter gaat en bepaalde elementen in de samenleving onaagepast verdrag vertonen kun je dit soort reacties verwachten.

Niet goed, wel begrijpelijk.
pi_29197926
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Nah, je kunt van die moslims zeggen wat je wilt, maar ze zeggen wat ze denken en ze doen wat ze zeggen
Niet generaliseren he
Yeah baby Yeah!
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:36:30 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29197968
quote:
goeie naam voor de kern van dit topic.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29197982
quote:
Nederlanders zijn de afgelopen jaren lui en soft gemaakt in de verzorgingsstaat. In een tijd dat het economisch slechter gaat en bepaalde elementen in de samenleving onaagepast verdrag vertonen kun je dit soort reacties verwachten.

Ik vrees hoe het gaat verlopen als de economie nog verder wegzakt, met een groter wordende groep ouderen en de olieprijzen die de pan uit rijzen.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:41:07 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29198131
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vrees hoe het gaat verlopen als de economie nog verder wegzakt, met een groter wordende groep ouderen en de olieprijzen die de pan uit rijzen.
dat worden knusse avondjes met drie-generatie gezinnen die risken rond het kaarslicht. problemen mee?
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:41:11 #29
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_29198134
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:31 schreef kulandra het volgende:

[..]

JE kan beter zorgen dat beide kanten voorbereid zijn (lees: geradicaliseerd) want als er 1 radicale tegenover 1 niet radicale groep staat is de uitkomst bij voorbaat zeker. Mochten onze lievertjes zelf ook weer gaan ontspannen, kunnen wij laten zien dat we een aantal eeuwen na dato best NOG EEN KEER kunnen terugkeren naar de kern van onze beschaving. Nu is het tijd voor actie en een scherp defensie mechanisme.
De kern van onze beschaving? Wat een lachertje zeg. En wat je stelt over radicalisering: je reinste kul. We moeten er gewoon voor zorgen dat er niet zo'n grote allochtone onderklasse ontstaat in Nederland. En nu die er is moeten we ervoor zorgen dat ze niet groter wordt (importhuwelijken) en ervoor zorgen dat deze groep opklimt op de sociaal-economische ladder. Dat is de enige oplossing. Met radicalisering schiet je echt helemaal niets op.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_29198266
Politie: wel reactie op zoon v. Gogh
AMSTERDAM De Amsterdamse politie zegt dat er wel degelijk contact is geweest met de moeder van Lieuwe van Gogh over meldingen dat hij is gemolesteerd door Marokkanen. De politie vond geen bewijs voor de incidenten. Gisteren zeiden de grootouders van Lieuwe in Nova dat de politie niet reageerde op de meldingen.

www.nos.nl
pi_29198281
Zuur hé, wordt je pa dood gemaakt, en jij wordt dan ook nog eens de hele tijd op je bek gemept omdat je z'n zoon was....
Als iemand ooit een keer een geweldsdelict jegens een marrokaan begaat waarvan ik het helemaal zou begrijpen is hij het, wat een kutzooi voor hem zeg...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_29198284
Weet je wat mensen vergeten, het gaat natuurlijk niet om de fysieke schade. misschien stonden ze alleen maar met ze 20tigen om hem heen en gaven hem 1 klapje en zeiden dat ze zijn moeder gingen verkrachten.
Het gaat gewoon om het hele psychologische toteenstuk die die berbers opvoeren.
Eerst wordt theo vermoord(vader) en vervolgens gaan die berbers hem daar mee zieken.

1 verhaal van een jaar of 12 geleden komt in eens bij me op, toen was een vriend van mij ze vader overleden en toen werd hij ook zo geziekt en die makker van me werd zo kwaad dat hij diegene die hem psycholigisch terroriseerde zowat dood sloeg op het asfalt.
Je kan wel raden wie er werd afgevoerd door de politie
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29198287
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:41 schreef Ludwig het volgende:

[..]

De kern van onze beschaving? Wat een lachertje zeg. En wat je stelt over radicalisering: je reinste kul. We moeten er gewoon voor zorgen dat er niet zo'n grote allochtone onderklasse ontstaat in Nederland. En nu die er is moeten we ervoor zorgen dat ze niet groter wordt (importhuwelijken) en ervoor zorgen dat deze groep opklimt op de sociaal-economische ladder. Dat is de enige oplossing. Met radicalisering schiet je echt helemaal niets op.
Eens!
pi_29198307
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:45 schreef Toad het volgende:
AMSTERDAM De Amsterdamse politie zegt dat er wel degelijk contact is geweest met de moeder van Lieuwe van Gogh over meldingen dat hij is gemolesteerd door Marokkanen. De politie vond geen bewijs voor de incidenten. Gisteren zeiden de grootouders van Lieuwe in Nova dat de politie niet reageerde op de meldingen.

www.nos.nl
Begint het weer...

Natuurlijk allemaal weer niet te bewijzen....

Maar ze mogen wel leens uitleggen waar dat contact dan uit bestond.
Yeah baby Yeah!
pi_29198334
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:22 schreef Elgigante het volgende:

Het land bevalt ze wel, alleen de mensen die er de dienst uitmaken niet. Voor hen is dit een basis om een nest te bouwen, een nest dat ook nog eens door ons gefinancierd wordt.
Hmm, extremisten zijn een soort koekkoek dus.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29198358
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Hmm, extremisten zijn een soort koekkoek dus.
Daar zou je ze best mee kunnen vergelijken, alleen laten koekkoeken andere nesten wel met rust..
Yeah baby Yeah!
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:49:31 #37
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29198363
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:45 schreef Toad het volgende:

www.nos.nl
Dit maakt het weer een heel ander verhaal. Een van de twee partijen lult hoe dan ook uit d nek. Toch lijkt de politie altijd maar moeilijk op gang te komen. Eigenlijk moet het eerst te laat zijn, zodat men naderhand kan onderzoeken wat er fout ging.
pi_29198404
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:49 schreef ShaoliN het volgende:

Dit maakt het weer een heel ander verhaal. Een van de twee partijen lult hoe dan ook uit d nek. Toch lijkt de politie altijd maar moeilijk op gang te komen. Eigenlijk moet het eerst te laat zijn, zodat men naderhand kan onderzoeken wat er fout ging.
Dat is het altijd, tenzij je superbekend/beroemd/rijk bent.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29198411
quote:

[..]

En uiteraard valt 'niemand iets te verwijten' zal de conclusie zijn, we hebben volgens protocol gehandeld....
En 1 v/d partijen lult inderdaad uit z'n nek.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:51:47 #40
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_29198426
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:46 schreef JohnDope het volgende:
Weet je wat mensen vergeten, het gaat natuurlijk niet om de fysieke schade. misschien stonden ze alleen maar met ze 20tigen om hem heen en gaven hem 1 klapje en zeiden dat ze zijn moeder gingen verkrachten.
Het gaat gewoon om het hele psychologische toteenstuk die die berbers opvoeren.
Eerst wordt theo vermoord(vader) en vervolgens gaan die berbers hem daar mee zieken.

1 verhaal van een jaar of 12 geleden komt in eens bij me op, toen was een vriend van mij ze vader overleden en toen werd hij ook zo geziekt en die makker van me werd zo kwaad dat hij diegene die hem psycholigisch terroriseerde zowat dood sloeg op het asfalt.
Je kan wel raden wie er werd afgevoerd door de politie
Kinderen kunnen uberhaupt heel erg gemeen zijn tegen elkaar. Mijn zusje is overleden toen ik acht was en toen kwamen er ook kinderen naar mij toe die zeiden dat ze het goed vonden dat ze dood was. Ze was vijf. Geeft wel aan hoe krankzinnig kinderen soms met elkaar omgaan. Daar zijn het kinderen voor.
pi_29198469
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:51 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Kinderen kunnen uberhaupt heel erg gemeen zijn tegen elkaar. Mijn zusje is overleden toen ik acht was en toen kwamen er ook kinderen naar mij toe die zeiden dat ze het goed vonden dat ze dood was. Ze was vijf. Geeft wel aan hoe krankzinnig kinderen soms met elkaar omgaan. Daar zijn het kinderen voor.
ok, maar 9 van de 10 keer zijn het marokkezen die verkrachten, roven en terroriseren.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:53:08 #42
126143 har-el-darb
islam = extreem rechts
pi_29198472
Dat tuig moet gecastreerd worden
Ik de vijand? In mijn eigen land?
wel da's jouw keuze, maar je kan het krijgen raar sektelid
pi_29198477
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:51 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Kinderen houden inderdaad minder rekening met elkaars gevoelens en vertellen vaak eerlijk hun mening. Toch moet je als school tegen dit soort reacties optreden, én hard.
Yeah baby Yeah!
pi_29198496
Marokkanen

Het valt allemaal wel mee, het zijn maar incidenten en het komt allemaal wel goed
pi_29198500
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ok, maar 9 van de 10 keer zijn het marokkezen die verkrachten, roven en terroriseren.
Marokkezen nog wel, waar komen die vandaan?
Yeah baby Yeah!
pi_29198515
Alsof de zoon van hitler na de oorlog normaal behandeld had geworden. Bekendheid zorgt nou eenmaal voor problemen.. kan je niks aan doen. is niet eerlijk. maar tis wel waar.

Ik blijf maar wachten tot het echt uit de hand loopt.. het word tijd.. Ben deze trieste periode beetje zat aan het worden al dat nutteloze geouwehoer.. ik zeg laat de pluris maar fijn losbreken
Deal with it; rock 'n roll
pi_29198525
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Marokkezen nog wel, waar komen die vandaan?
Volgens mij de hel als ik dat gedrag zo analyseer van dat gespuis.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:55:01 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29198536
quote:

[..]

het kan ook door communicatieproblemen zo zijn dat beide partijen gelijk hebben. ook een mogelijkheid is dat een bepaalde burgemeester heel erg gehaaid is op een positief en daadkrachtig te boek staand politieapparaat. maar dat helemaal niet kan waarmaken en daarom wat druk uitoefent.
pi_29198547
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:54 schreef Suphafly het volgende:

Ik blijf maar wachten tot het echt uit de hand loopt.. het word tijd.. Ben deze trieste periode beetje zat aan het worden al dat nutteloze geouwehoer.. ik zeg laat de pluris maar fijn losbreken
Ik ken er nog 1, ik heb een hekel aan wachten, ik loop ook liever naar de volgende haltes als ik moet wachten op de bus.
pi_29198556
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Deal with it; rock 'n roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')