Ik ook niet, voor als je het nog niet door hadquote:
Goed zoquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:14 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ook niet, voor als je het nog niet door had
Neuh, kutclubquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:19 schreef golfer het volgende:
Zullen we het maar weer hier over Feyenoord hebben dan?
Uiteraard, maar wel mooie historie waar jullie het voorlopig moeten doen.quote:
Ga je gang, als APK gelijk heeft, heb ik genoeg antwoord.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:19 schreef golfer het volgende:
Zullen we het maar weer hier over Feyenoord hebben dan?
Kutclub.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:21 schreef hollander76 het volgende:
Ga je gang, als APK gelijk heeft, heb ik genoeg antwoord.
Waarom komt iedereen nou toch elke keer met ono, die gozer heeft zijn middenvoetsbeentje toch gebroken? Ik heb verder niets meer van hem gehoord en ook op http://www.feyenoord.nl//(...)190_2_12770000000008 staat dat hij zich niet meer gemeld heeft na zijn operatie. Schrap ono maar uit het lijstje hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:58 schreef jpzegthallo het volgende:
Dit lijkt hem dan toch te gaan worden:
Lodewijks
Greene - Saďdi - Paauwe - Bosschaart
Hofs - Schreuder - Ono
Castelen - Kuyt - Kalou
Ik wil geen spelbreker zijn, maarre als je dat kampioensgevoel ieder jaar hebt dan zou ik er niet zoveel waarde meer aan hechtenquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:47 schreef JulioRicardo het volgende:
Dat gevoel dat ieder jaar terugkomt heeft me ook dit jaar niet in de steek gelaten, kortom; We worden dit jaar echt kampioen!
Een beetje gezond optimisme kan geen kwaad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:05 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Ik wil geen spelbreker zijn, maarre als je dat kampioensgevoel ieder jaar hebt dan zou ik er niet zoveel waarde meer aan hechten![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:51 schreef JaWi het volgende:
Die kerel naast Metgod kijkt ook op zijn lijstje wat voor zooi hij nu weer naast zichheeft staan.
bullshitquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je moet een jood hier nooit een poets bakkenVoor je het weet krijg je het cidi op je dak.
Dit zou wel erg zuur zijn voor jullie!quote:28/7/2005 - The Guardian: Tottenham geďnteresseerd in Kuyt
(Gepost door Polderhaas1)
BRON: The Guardian
Na het binnenhalen van Edgar Davids gaat het Tottenham Hotspur van Martin Jol binnenkort nog eens 10 miljoen pond uitgeven aan een nieuwe speler, zo meldt althans de Engelse kwaliteitskrant The Guardian. Dirk Kuyt wordt door de krant genoemd als een kandidaat.
hij blijft gwn, klaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:37 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Dit zou wel erg zuur zijn voor jullie!
Gerard Meijer, misschien wel de allerlaatste échte Feyenoorder die dit seizoen in de Kuip te zien is. Gelukkig voor de supporters zal Kuijt dit seizoen ook nog het rood wit aantrekken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:51 schreef JaWi het volgende:
Die kerel naast Metgod kijkt ook op zijn lijstje wat voor zooi hij nu weer naast zichheeft staan.
Maar het elftal begint steeds meer vorm te krijgen, het is wel interessant voor Dirk. Hij kan altijd in de winterstop nog zien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:23 schreef Gert het volgende:
Tuurlijk blijft Kuyt.
Hij is er totaal het mens niet voor om nu de club nog te verlaten.
En bovendien: Tottenham is niet echt een droomclub. Ze spelen niet eens UEFA-cup komend jaar.
Wat RedGuy zegt. Kuyt schiet er dit seizoen nog 30 in voor Feyenoord, en vertrekt dan voor heel veel geld naar een Europese topclub.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar het elftal begint steeds meer vorm te krijgen, het is wel interessant voor Dirk. Hij kan altijd in de winterstop nog zien.
Ja hier nog wat over de interesse in Kuyt. Ja als ie slim is gaat ie niet...want Spurs is leuke club, maar geen topper...met zo'n seizoen als vorig jaar kan hij na dit jaar naar een topclub. Maar ja als 't geld goed is, weet je 't natuurlijk nooit...quote:‘Spurs heeft 14 miljoen euro over voor Kuyt’
28-07-2005 14:06:22
The Guardian meldt vandaag dat Tottenham bereid is om Feyenoord-boegbeeld Dirk Kuyt voor zo’n 14,4 miljoen euro los te weken. Spurs zal volgens de meestal betrouwbare krant na de komst van Edgar Davids groot uitpakken.
Met de 11 miljoen euro, die het vertrek van directeur Frank Arnesen opleverde, wil de club zich nog verder versterken. Naast de aanvoerder van Feyenoord schijnt ook Andy van der Meyde van Internazionale kandidaat te zijn bij de ploeg van coach Martin Jol. (Voetbalzone)
Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef hroswith het volgende:
We zullen zien. Lijkt mij voor Feyenoord en voor Kuyt een goeie deal.
Denk niet dat dit de club is waar Dirk heen wil, hij blijft gewoon nog een jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?
Hert zou een zeer sléchte deal zijn. Het zou desastreus zijn voor de club. De supporters zouden het niet pikken en het niet laten bij een spreekkoortje. Het broze vertrouwen wat het elftal nu begint uit te stralen zou totaal inklappen.
En denk je dat Kuyt aan het eind van dit seizoen niet alsnóg voor heel veel geld naar een échte Europese topclub kan?
Concreet - naar verluid heeft Benitez met Kuyt gesproken in NL - heeft Kuyt te kennen gegeven dit seizoen in NL te blijven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:00 schreef hroswith het volgende:
Ik weet niet hoe concreet die interesse van Liverpool was.
Gaapquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:31 schreef Steven184 het volgende:
'Dit is een stage met het oog op de toekomst', zegt technisch directeur Mark Wotte op de website van de Rotterdamse club.
Inderdaad die mag niet naar Engeland. Van mij mag hij gewoon oprotten, ben hem spuugzat, en hij wil zelf ook weg, dat zie je aan heel zijn uitstraling. Tis ook beter dat deze soap heel snel aan zijn einde komt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:29 schreef snabbi het volgende:
Kalou mag er toch niet spelen, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Overigens vind ik dat Kalou ook gewoon moet blijven. Het is en gewoon een goede voetballer, en hij zal echt niet ineens ophouden met spelen en bovendien moet het ook een voorbeeld zijn voor andere spelers. Gewoon je contract uitdienen.
Eensch!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:22 schreef Luni het volgende:
Van mij mag hij gewoon oprotten, ben hem spuugzat, en hij wil zelf ook weg, dat zie je aan heel zijn uitstraling. Tis ook beter dat deze soap heel snel aan zijn einde komt.
Oud zeer?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Bovendien is de Spurs echt een zware kutclub.
Nee hoor, ik vind het gewoon een kutclub!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:27 schreef aldostuta het volgende:
Oud zeer?
Op 1 plaats na dus de opstelling die ik een tijdje geleden neerzette en die volgens enkelen nooit waar kon zijn. Wel verrassend als Östlund niet zou spelen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:58 schreef jpzegthallo het volgende:
Dit lijkt hem dan toch te gaan worden:
Lodewijks
Greene - Saďdi - Paauwe - Bosschaart
Hofs - Schreuder - Ono
Castelen - Kuyt - Kalou
Tja het komt wel via Der Kicker en die zijn niet heel betrouwbaar volgens mij...die kondigden pas groots aan dat Ooijer rond was en getekend had...en dat bleek -gelukkig- niet het geval. Er is weer interesse van Real voor Landzaat dus dat verhaal wordt voor Feyenoord (als 't al aan de orde is), nog lastiger.quote:'Feyenoord wil Pool testen'
2005-07-29 11:34:34
Feyenoord zou verregaande interesse hebben in Kamil Kosowski, zo meldt Der Kicker. Volgens het Duitse blad zouden de Rotterdammers de Poolse middenvelder zelfs willen testen in het oefenduel dat Feyenoord zondag afwerkt tegen Hertha BSC. Kosowski heeft een contract tot medio 2007 bij FC Kaiserslautern.
En nog maar een berichtje...quote:29/7/2005 - Spurs zouden contact hebben opgenomen met Kuyt
(Gepost door K)
BRON: Voetbal.nl
Gisteren meldde The Guardian dat Tottenham Hotspur interesse zou hebben getoond voor Dirk Kuyt. het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat de club zich inderdaad gemeld zou hebben bij het management van de aanvaller van Feyenoord. Ze zouden echter nog niet hebben aangeklopt bij Feyenoord. Kuyt zou 17 miljoen euro moeten opbrengen.
Ach, vi.nl kopt 'Van der Meyde volgt Davids naar Tottenham', en ik neem niet aan dat ze én Mandy én Kuyt willen gaan kopen.quote:
En ze vragen 11 miljoen voor emquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:55 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Er is weer interesse van Real voor Landzaat dus dat verhaal wordt voor Feyenoord (als 't al aan de orde is), nog lastiger.
Dit is dus totaal bullshit, want Koeman wil zondag met zijn (vermoedelijke) basisteam spelen en dan gaat hij echt niet een testspeler inpassen. Verder heeft die Kosowski volgens mij nog nooit meegetraind met de selectie. Onzin dus denk ikquote:quote:'Feyenoord wil Pool testen'
2005-07-29 11:34:34
Feyenoord zou verregaande interesse hebben in Kamil Kosowski, zo meldt Der Kicker. Volgens het Duitse blad zouden de Rotterdammers de Poolse middenvelder zelfs willen testen in het oefenduel dat Feyenoord zondag afwerkt tegen Hertha BSC. Kosowski heeft een contract tot medio 2007 bij FC Kaiserslautern.
Tja het komt wel via Der Kicker en die zijn niet heel betrouwbaar volgens mij...die kondigden pas groots aan dat Ooijer rond was en getekend had...en dat bleek -gelukkig- niet het geval. Er is weer interesse van Real voor Landzaat dus dat verhaal wordt voor Feyenoord (als 't al aan de orde is), nog lastiger.
quote:Poldervaart en Wattamaleo ondertekenen profcontract
Bron: Feyenoord.nl
Feyenoord heeft 2 jeugdige talenten een contract aangeboden. Michel Poldervaart (17) en Kevin Wattamaleo (16) tekende vandaag het contract dat hen vijf jaar aan Feyenoord verbind. De jeugdinternationals hadden het afgelopen seizoen een groot aandeel in alle successen (kampioenschap, beker en supercup) van de B1.'Michel en Kevin zijn twee technisch goede spelers met beiden een groot scorend vermogen. Daarnaast zijn ze international en spelen ze al lang bij Feyenoord. Voor ons was er zodoende genoeg reden om hen een contract aan te bieden', aldus Henk van Stee op Feyenoord.nl.
Ja, dus?quote:
Volgens mij is die krullebol Polderrrrvaart en die donkere (Maluku) is Wattameleo!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Poldervaart en wie is Wattamaleo?
Hij hapt! Geweldig Franky!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Volgens mij is die krullebol Polderrrrvaart en die donkere (Maluku) is Wattameleo!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij hapt! Geweldig Franky!
Watisermeleo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Wattameleo...
Is Leo bij feyenoord sinds Leonardo niet meer in beeld is een synoniem voor iets?
quote:30/7/2005 - Kalou en Lazovic beeindigen training voortijdig
(Gepost door K)
Salomon Kalou en Danko Lazovic moesten de laatste training zaterdag voorafgaand aan Feyenoord - Hertha BSC voortijdig beeindigen, zo meldt Feyenoordtraining.nl. Kalou had wat last van een tackle en uit voorzorg maakte hij de training daarom niet af. De Japanse stagiair oogde wat licht in de duels. [reageer]
Vind je?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:00 schreef snabbi het volgende:
Een tweede ono dus, die durft ook geen duel aan te gaan.
Ik vind dat hij totaal niet voor de bal vecht jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind je?
Ono zet juist altijd heel onbenullig z'n voet erin.(mede) daarom is-ie zo vaak geblesseerd.
quote:Schalke-coach: 'Akkoord met Larsen en Baros'
30/7/2005 18:09
Ralf Rangnick krijgt wat hij wenste, want het moet wel heel raar lopen als Schalke 04 er niet in slaagt om verdediger Sören Larsen en aanvaller Milan Baros vast te leggen.
Eerder deze week bevestigde Rangnick nog dat hij hoopte op de komst van zowel een rechtsbenige verdediger als een aanvaller. Larsen moet maandag nog een keuring ondergaan en zal normaal gesproken nog diezelfde dag een contract tekenen. De Deense international staat nog onder contract bij Djurgarden IF uit Stockholm.
Baros mag vertrekken bij Liverpool, al zeggen de Engelsen circa tien miljoen euro voor hem te willen incasseren. 'We zijn met Baros en zijn zaakwaarnemer klaar. Hij wil naar ons komen', vertelde Rangnick zaterdagmiddag. 'Begin komende week willen we een bod op tafel leggen bij Liverpool.'
Dat ben ik wel met je eens hoor, alleen áls ie het doet, dan zet ie z'n poot er altijd op een hele rare manier in.. beetje vragen om blessures.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik vind dat hij totaal niet voor de bal vecht ja
Alleen de verkeerde verhouding. Lijkt me beter dat Kuijt iets meer oplevert dan sladan...quote:
quote:30-07-2005: Mark Wotte in Engeland: "Kuyt naar Spurs of Edman naar Feyenoord?"
[Bron: FR-Fans.nl]
Mark Wotte is vandaag in Engeland gesignaleerd bij de wedstrijd Reading - Tottenham Hotspur. Het is nog onduidelijk wat de reden van zijn bezoek aan deze wedstrijd was.
Dirk Kuyt wordt de laatste dagen veelvuldig gelinkt aan Tottenham Hotspur. Coach Martin Jol heeft echter tegenover Studio Sport aangegeven dat Kuyt (voorlopig) geen optie is.
Aangezien Feyenoord ook nog steeds zoekende is naar een linksback is het ook mogelijk dat Wotte deze wedstrijd bezocht om Spursverdediger Erik Edman aan het werk te zien
Ze waren schijnbaar alle 2 daar..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:46 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Dus wotte is wezen kijken en niet Koeman zoals hierboven werd bericht.
[afbeelding]
Zo te zien was Greene met hem mee![]()
Ahhh en ik zat al het hele Feijenoordbeleid kapot te schelden omdat ze Greene nu al willen verkopenquote:
Tja dat zou zo kunnen, maar ik ga er gewoon vanuit dat Kuijt dit seizoen nog blijft.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Hij was er om te kijken, maar en passant kan Spurs dan wel een bod doen toch? Als ie er toch zit...
Eindpass? Kan hij scoren? Beetje type Bosvelt ook? Of ie ie puur verdedigend?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Pedro Mendes is vooral een kuitenbijter. Ook wel een goede techniek, maar vooral een dienende middenvelder. Bij FC Porto was hij de ideale 12e man, soort Lucius, in de gouden jaren onder José.
Denk je dat ie voor Feyenoord gaat voetballen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindpass? Kan hij scoren? Beetje type Bosvelt ook? Of ie ie puur verdedigend?
Uhm.. hij zal wel te duur zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Denk je dat ie voor Feyenoord gaat voetballen?
Joh!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:57 schreef rotskibo het volgende:
Die werd niet als goal geteld......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |