Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef hroswith het volgende:
We zullen zien. Lijkt mij voor Feyenoord en voor Kuyt een goeie deal.
Denk niet dat dit de club is waar Dirk heen wil, hij blijft gewoon nog een jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?
Hert zou een zeer sléchte deal zijn. Het zou desastreus zijn voor de club. De supporters zouden het niet pikken en het niet laten bij een spreekkoortje. Het broze vertrouwen wat het elftal nu begint uit te stralen zou totaal inklappen.
En denk je dat Kuyt aan het eind van dit seizoen niet alsnóg voor heel veel geld naar een échte Europese topclub kan?
Concreet - naar verluid heeft Benitez met Kuyt gesproken in NL - heeft Kuyt te kennen gegeven dit seizoen in NL te blijven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:00 schreef hroswith het volgende:
Ik weet niet hoe concreet die interesse van Liverpool was.
Gaapquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:31 schreef Steven184 het volgende:
'Dit is een stage met het oog op de toekomst', zegt technisch directeur Mark Wotte op de website van de Rotterdamse club.
Inderdaad die mag niet naar Engeland. Van mij mag hij gewoon oprotten, ben hem spuugzat, en hij wil zelf ook weg, dat zie je aan heel zijn uitstraling. Tis ook beter dat deze soap heel snel aan zijn einde komt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:29 schreef snabbi het volgende:
Kalou mag er toch niet spelen, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Overigens vind ik dat Kalou ook gewoon moet blijven. Het is en gewoon een goede voetballer, en hij zal echt niet ineens ophouden met spelen en bovendien moet het ook een voorbeeld zijn voor andere spelers. Gewoon je contract uitdienen.
Eensch!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:22 schreef Luni het volgende:
Van mij mag hij gewoon oprotten, ben hem spuugzat, en hij wil zelf ook weg, dat zie je aan heel zijn uitstraling. Tis ook beter dat deze soap heel snel aan zijn einde komt.
Oud zeer?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Bovendien is de Spurs echt een zware kutclub.
Nee hoor, ik vind het gewoon een kutclub!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:27 schreef aldostuta het volgende:
Oud zeer?
Op 1 plaats na dus de opstelling die ik een tijdje geleden neerzette en die volgens enkelen nooit waar kon zijn. Wel verrassend als Östlund niet zou spelen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:58 schreef jpzegthallo het volgende:
Dit lijkt hem dan toch te gaan worden:
Lodewijks
Greene - Saïdi - Paauwe - Bosschaart
Hofs - Schreuder - Ono
Castelen - Kuyt - Kalou
Tja het komt wel via Der Kicker en die zijn niet heel betrouwbaar volgens mij...die kondigden pas groots aan dat Ooijer rond was en getekend had...en dat bleek -gelukkig- niet het geval. Er is weer interesse van Real voor Landzaat dus dat verhaal wordt voor Feyenoord (als 't al aan de orde is), nog lastiger.quote:'Feyenoord wil Pool testen'
2005-07-29 11:34:34
Feyenoord zou verregaande interesse hebben in Kamil Kosowski, zo meldt Der Kicker. Volgens het Duitse blad zouden de Rotterdammers de Poolse middenvelder zelfs willen testen in het oefenduel dat Feyenoord zondag afwerkt tegen Hertha BSC. Kosowski heeft een contract tot medio 2007 bij FC Kaiserslautern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |