Als ie er maar 20 inschiet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Ali B keek iig zijn oogjes uit in de volle Kuip!
Weinig kans....quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:32 schreef fransie102 het volgende:
Als ie er maar 20 inschiet.
Je vergist jequote:Op woensdag 27 juli 2005 19:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik verbaas me er nu al een minuut over dat juist jij, degene die volgens mij nog nooit het PSV-stadion van binnen heeft gezien, dat moet zeggen.
Dan nog is het gek om het uit de mond van iemand te horen die bijna nooit naar de wedstrijden van PSV gaat.quote:
nah ok dan welquote:
Kalou uitgefloten en Atletico Ananas ding was 11-1. Niet dat ik erbij was.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:08 schreef RedGuy het volgende:
Ohja open dag was vandaag he? Was het nog wat?
Photoshop man.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:16 schreef JaWi het volgende:
Dat er nog kleurenfoto's waren van een kampioenschap van feyenoord zeg.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:16 schreef JaWi het volgende:
Ik ook niet, ik zat in die kankerbus vanuitquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kalou uitgefloten en Atletico Ananas ding was 11-1. Niet dat ik erbij was.
Ik moet nog gaan, naar Gran Canaria.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zat in die kankerbus vanuit. Salou.
. naar Nederland. Kutweer. Kanker Holland.
opmerking waardoor Gert is/was geband is verwijderdquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:16 schreef JaWi het volgende:
Ik heb kleurenbeelden gezien.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
opmerking waardoor Gert is/was geband is verwijderd
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
Strenge toegangscontrole hequote:Op woensdag 27 juli 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
Achja, in VBL zoekt iedereen toch voortdurend zijn/haar grenzen op?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt grappen en je hebt grappen. Dit kan dus niet. Hopelijk heb je dat zelf ook wel door
En sommigen overschrijden bewust die grens en kunnen wegwezen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Achja, in VBL zoekt iedereen toch voortdurend zijn/haar grenzen op?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
Niet slecht voor een tussenjaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:58 schreef jpzegthallo het volgende:
Dit lijkt hem dan toch te gaan worden:
Lodewijks
Greene - Saïdi - Paauwe - Bosschaart
Hofs - Schreuder - Ono
Castelen - Kuyt - Kalou
Denk dat Feyenoord het ook nog wel redelijk goed gaat doen ook.. Zo op papier oogt de verdediging idd het zwakst, ben vooral niet zo'n fan van Bosschaart.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:58 schreef jpzegthallo het volgende:
Lodewijks
Hofs - Schreuder - Ono
Castelen - Kuyt - Kalou
Ik vind het toch wel een degelijk elftal, niet zo slecht als velen denken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:58 schreef jpzegthallo het volgende:
Lodewijks
Hofs - Schreuder - Ono
Castelen - Kuyt - Kalou
Als Ono, Schreuder, Paauwe en Bosschaart tegelijk een off-day hebben ligt je halve elftal plat. En die hebben veel te vaak en off-day.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een degelijk elftal, niet zo slecht als velen denken.
Blijkbaar vond ie dat wel.quote:
Theo van Gogh zou hier zeker zijn gebanned.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
En sommigen overschrijden bewust die grens en kunnen wegwezen.
En dat is relevant in het Feyenoordtopic?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:31 schreef cultheld het volgende:
Theo van Gogh zou hier zeker zijn gebanned.
Niet echt, maar het lijkt wel alsof jij bant om het bannen, dus ik wilde het ff kwijtquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat is relevant in het Feyenoordtopic?
Heb je weer Shandy gedronken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:31 schreef cultheld het volgende:
Theo van Gogh zou hier zeker zijn gebanned.
Je weet nog steeds na al die jaren niet dat mods niet kunnen bannen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:45 schreef cultheld het volgende:
Niet echt, maar het lijkt wel alsof jij bant om het bannen, dus ik wilde het ff kwijt![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet echt, maar het lijkt wel alsof jij bant om het bannen, dus ik wilde het ff kwijt![]()
Wat een gezeur zeg, volgen jullie iemands posthistorie niet voor je iemand bantquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar vond ie dat wel.
Gelukkig zie ik zelfs die-hard Feyenoorders die vonden dat die opmerking echt niet kon.
Je moet een jood hier nooit een poets bakkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een gezeur zeg, volgen jullie iemands posthistorie niet voor je iemand bant
OF hebben jullie weleens gehoord van humor?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een gezeur zeg, volgen jullie iemands posthistorie niet voor je iemand bant
Ik ben Ajacied, maar nam dus absoluut geen aanstoot aan zijn post.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je moet een jood hier nooit een poets bakkenVoor je het weet krijg je het cidi op je dak.
Ik bedoel een echte jood.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied, maar nam dus absoluut geen aanstoot aan zijn post.
Kom op zeg, iedereen loopt kanker dit en kanker dat te roepen en hij maakt een duidelijk sarcastische opmerking en krijgt een ban
Er lopen genoeg mensen hier rond die echt kanker hebben, of hebben gehad. Maar kanker moet blijkbaar kunnen, terwijl een sarcastische, tikkeltje cynische opmerking niet kanquote:
Of je leest de policy en de VBL-faq nog eens een keer?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:02 schreef APK het volgende:
Ik ben Ajacied, maar nam dus absoluut geen aanstoot aan zijn post.
Kom op zeg, iedereen loopt kanker dit en kanker dat te roepen en hij maakt een duidelijk sarcastische opmerking en krijgt een ban
Kanker kan ook niet, maar er wordt om zo min mogelijk VBL-bans uit te delen soms expres iets over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:04 schreef hollander76 het volgende:
Er lopen genoeg mensen hier rond die echt kanker hebben, of hebben gehad. Maar kanker moet blijkbaar kunnen, terwijl een sarcastische, tikkeltje cynische opmerking niet kan![]()
Of je geeft iemand die -net zoals alle andere feyenoord supporters- de faq en policy niet gelezen heeft een waarschuwing?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
Of je leest de policy en de VBL-faq nog eens een keer?
Ik vind kanker ook niet kunnen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:04 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Er lopen genoeg mensen hier rond die echt kanker hebben, of hebben gehad. Maar kanker moet blijkbaar kunnen, terwijl een sarcastische, tikkeltje cynische opmerking niet kan![]()
Je hoeft de FAQ / Policy niet gelezen te hebben om te weten dat die opmerking te ver ging.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Of je geeft iemand die -net zoals alle andere feyenoord supporters- de faq en policy niet gelezen heeft een waarschuwing?
Tuurlijk, dat begrijp ik.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Kanker kan ook niet, maar er wordt om zo min mogelijk VBL-bans uit te delen soms expres iets over het hoofd gezien.
Als ik voor elke kankeropmerking in een Feyeboord of ADO-DenHaag-topic aan een FA een ban moet gaan voorstellen blijven er weinig posters over.
Ik vertrouw op een beetje normaal verstand en gevoel voor wat wel kan en niet kan.
Unbanned.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hoeft de FAQ / Policy niet gelezen te hebben om te weten dat die opmerking te ver ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |