Denk dat Feyenoord het ook nog wel redelijk goed gaat doen ook.. Zo op papier oogt de verdediging idd het zwakst, ben vooral niet zo'n fan van Bosschaart.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:58 schreef jpzegthallo het volgende:
Dit lijkt hem dan toch te gaan worden:
Lodewijks
Greene - Saïdi - Paauwe - Bosschaart
Hofs - Schreuder - Ono
Castelen - Kuyt - Kalou
Ik vind het toch wel een degelijk elftal, niet zo slecht als velen denken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:58 schreef jpzegthallo het volgende:
Lodewijks
Hofs - Schreuder - Ono
Castelen - Kuyt - Kalou
Als Ono, Schreuder, Paauwe en Bosschaart tegelijk een off-day hebben ligt je halve elftal plat. En die hebben veel te vaak en off-day.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een degelijk elftal, niet zo slecht als velen denken.
Blijkbaar vond ie dat wel.quote:
Theo van Gogh zou hier zeker zijn gebanned.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
En sommigen overschrijden bewust die grens en kunnen wegwezen.
En dat is relevant in het Feyenoordtopic?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:31 schreef cultheld het volgende:
Theo van Gogh zou hier zeker zijn gebanned.
Niet echt, maar het lijkt wel alsof jij bant om het bannen, dus ik wilde het ff kwijtquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat is relevant in het Feyenoordtopic?
Heb je weer Shandy gedronken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:31 schreef cultheld het volgende:
Theo van Gogh zou hier zeker zijn gebanned.
Je weet nog steeds na al die jaren niet dat mods niet kunnen bannen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:45 schreef cultheld het volgende:
Niet echt, maar het lijkt wel alsof jij bant om het bannen, dus ik wilde het ff kwijt![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet echt, maar het lijkt wel alsof jij bant om het bannen, dus ik wilde het ff kwijt![]()
Wat een gezeur zeg, volgen jullie iemands posthistorie niet voor je iemand bantquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar vond ie dat wel.
Gelukkig zie ik zelfs die-hard Feyenoorders die vonden dat die opmerking echt niet kon.
Je moet een jood hier nooit een poets bakkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een gezeur zeg, volgen jullie iemands posthistorie niet voor je iemand bant
OF hebben jullie weleens gehoord van humor?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een gezeur zeg, volgen jullie iemands posthistorie niet voor je iemand bant
Ik ben Ajacied, maar nam dus absoluut geen aanstoot aan zijn post.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je moet een jood hier nooit een poets bakkenVoor je het weet krijg je het cidi op je dak.
Ik bedoel een echte jood.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied, maar nam dus absoluut geen aanstoot aan zijn post.
Kom op zeg, iedereen loopt kanker dit en kanker dat te roepen en hij maakt een duidelijk sarcastische opmerking en krijgt een ban
Er lopen genoeg mensen hier rond die echt kanker hebben, of hebben gehad. Maar kanker moet blijkbaar kunnen, terwijl een sarcastische, tikkeltje cynische opmerking niet kanquote:
Of je leest de policy en de VBL-faq nog eens een keer?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:02 schreef APK het volgende:
Ik ben Ajacied, maar nam dus absoluut geen aanstoot aan zijn post.
Kom op zeg, iedereen loopt kanker dit en kanker dat te roepen en hij maakt een duidelijk sarcastische opmerking en krijgt een ban
Kanker kan ook niet, maar er wordt om zo min mogelijk VBL-bans uit te delen soms expres iets over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:04 schreef hollander76 het volgende:
Er lopen genoeg mensen hier rond die echt kanker hebben, of hebben gehad. Maar kanker moet blijkbaar kunnen, terwijl een sarcastische, tikkeltje cynische opmerking niet kan![]()
Of je geeft iemand die -net zoals alle andere feyenoord supporters- de faq en policy niet gelezen heeft een waarschuwing?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
Of je leest de policy en de VBL-faq nog eens een keer?
Ik vind kanker ook niet kunnen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:04 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Er lopen genoeg mensen hier rond die echt kanker hebben, of hebben gehad. Maar kanker moet blijkbaar kunnen, terwijl een sarcastische, tikkeltje cynische opmerking niet kan![]()
Je hoeft de FAQ / Policy niet gelezen te hebben om te weten dat die opmerking te ver ging.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Of je geeft iemand die -net zoals alle andere feyenoord supporters- de faq en policy niet gelezen heeft een waarschuwing?
Tuurlijk, dat begrijp ik.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Kanker kan ook niet, maar er wordt om zo min mogelijk VBL-bans uit te delen soms expres iets over het hoofd gezien.
Als ik voor elke kankeropmerking in een Feyeboord of ADO-DenHaag-topic aan een FA een ban moet gaan voorstellen blijven er weinig posters over.
Ik vertrouw op een beetje normaal verstand en gevoel voor wat wel kan en niet kan.
Unbanned.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hoeft de FAQ / Policy niet gelezen te hebben om te weten dat die opmerking te ver ging.
Ik ook niet, voor als je het nog niet door hadquote:
Goed zoquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:14 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ook niet, voor als je het nog niet door had
Neuh, kutclubquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:19 schreef golfer het volgende:
Zullen we het maar weer hier over Feyenoord hebben dan?
Uiteraard, maar wel mooie historie waar jullie het voorlopig moeten doen.quote:
Ga je gang, als APK gelijk heeft, heb ik genoeg antwoord.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:19 schreef golfer het volgende:
Zullen we het maar weer hier over Feyenoord hebben dan?
Kutclub.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:21 schreef hollander76 het volgende:
Ga je gang, als APK gelijk heeft, heb ik genoeg antwoord.
Waarom komt iedereen nou toch elke keer met ono, die gozer heeft zijn middenvoetsbeentje toch gebroken? Ik heb verder niets meer van hem gehoord en ook op http://www.feyenoord.nl//(...)190_2_12770000000008 staat dat hij zich niet meer gemeld heeft na zijn operatie. Schrap ono maar uit het lijstje hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:58 schreef jpzegthallo het volgende:
Lodewijks
Hofs - Schreuder - Ono
Castelen - Kuyt - Kalou
Ik wil geen spelbreker zijn, maarre als je dat kampioensgevoel ieder jaar hebt dan zou ik er niet zoveel waarde meer aan hechtenquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:47 schreef JulioRicardo het volgende:
Dat gevoel dat ieder jaar terugkomt heeft me ook dit jaar niet in de steek gelaten, kortom; We worden dit jaar echt kampioen!
Een beetje gezond optimisme kan geen kwaad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:05 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Ik wil geen spelbreker zijn, maarre als je dat kampioensgevoel ieder jaar hebt dan zou ik er niet zoveel waarde meer aan hechten![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:51 schreef JaWi het volgende:
Die kerel naast Metgod kijkt ook op zijn lijstje wat voor zooi hij nu weer naast zichheeft staan.
bullshitquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je moet een jood hier nooit een poets bakkenVoor je het weet krijg je het cidi op je dak.
Dit zou wel erg zuur zijn voor jullie!quote:28/7/2005 - The Guardian: Tottenham geïnteresseerd in Kuyt
(Gepost door Polderhaas1)
BRON: The Guardian
Na het binnenhalen van Edgar Davids gaat het Tottenham Hotspur van Martin Jol binnenkort nog eens 10 miljoen pond uitgeven aan een nieuwe speler, zo meldt althans de Engelse kwaliteitskrant The Guardian. Dirk Kuyt wordt door de krant genoemd als een kandidaat.
hij blijft gwn, klaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:37 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Dit zou wel erg zuur zijn voor jullie!
Gerard Meijer, misschien wel de allerlaatste échte Feyenoorder die dit seizoen in de Kuip te zien is. Gelukkig voor de supporters zal Kuijt dit seizoen ook nog het rood wit aantrekken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:51 schreef JaWi het volgende:
Die kerel naast Metgod kijkt ook op zijn lijstje wat voor zooi hij nu weer naast zichheeft staan.
Maar het elftal begint steeds meer vorm te krijgen, het is wel interessant voor Dirk. Hij kan altijd in de winterstop nog zien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:23 schreef Gert het volgende:
Tuurlijk blijft Kuyt.
Hij is er totaal het mens niet voor om nu de club nog te verlaten.
En bovendien: Tottenham is niet echt een droomclub. Ze spelen niet eens UEFA-cup komend jaar.
Wat RedGuy zegt. Kuyt schiet er dit seizoen nog 30 in voor Feyenoord, en vertrekt dan voor heel veel geld naar een Europese topclub.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar het elftal begint steeds meer vorm te krijgen, het is wel interessant voor Dirk. Hij kan altijd in de winterstop nog zien.
Ja hier nog wat over de interesse in Kuyt. Ja als ie slim is gaat ie niet...want Spurs is leuke club, maar geen topper...met zo'n seizoen als vorig jaar kan hij na dit jaar naar een topclub. Maar ja als 't geld goed is, weet je 't natuurlijk nooit...quote:‘Spurs heeft 14 miljoen euro over voor Kuyt’
28-07-2005 14:06:22
The Guardian meldt vandaag dat Tottenham bereid is om Feyenoord-boegbeeld Dirk Kuyt voor zo’n 14,4 miljoen euro los te weken. Spurs zal volgens de meestal betrouwbare krant na de komst van Edgar Davids groot uitpakken.
Met de 11 miljoen euro, die het vertrek van directeur Frank Arnesen opleverde, wil de club zich nog verder versterken. Naast de aanvoerder van Feyenoord schijnt ook Andy van der Meyde van Internazionale kandidaat te zijn bij de ploeg van coach Martin Jol. (Voetbalzone)
Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef hroswith het volgende:
We zullen zien. Lijkt mij voor Feyenoord en voor Kuyt een goeie deal.
Denk niet dat dit de club is waar Dirk heen wil, hij blijft gewoon nog een jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?
Hert zou een zeer sléchte deal zijn. Het zou desastreus zijn voor de club. De supporters zouden het niet pikken en het niet laten bij een spreekkoortje. Het broze vertrouwen wat het elftal nu begint uit te stralen zou totaal inklappen.
En denk je dat Kuyt aan het eind van dit seizoen niet alsnóg voor heel veel geld naar een échte Europese topclub kan?
Concreet - naar verluid heeft Benitez met Kuyt gesproken in NL - heeft Kuyt te kennen gegeven dit seizoen in NL te blijven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:00 schreef hroswith het volgende:
Ik weet niet hoe concreet die interesse van Liverpool was.
Gaapquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:31 schreef Steven184 het volgende:
'Dit is een stage met het oog op de toekomst', zegt technisch directeur Mark Wotte op de website van de Rotterdamse club.
Inderdaad die mag niet naar Engeland. Van mij mag hij gewoon oprotten, ben hem spuugzat, en hij wil zelf ook weg, dat zie je aan heel zijn uitstraling. Tis ook beter dat deze soap heel snel aan zijn einde komt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:29 schreef snabbi het volgende:
Kalou mag er toch niet spelen, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Overigens vind ik dat Kalou ook gewoon moet blijven. Het is en gewoon een goede voetballer, en hij zal echt niet ineens ophouden met spelen en bovendien moet het ook een voorbeeld zijn voor andere spelers. Gewoon je contract uitdienen.
Eensch!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:22 schreef Luni het volgende:
Van mij mag hij gewoon oprotten, ben hem spuugzat, en hij wil zelf ook weg, dat zie je aan heel zijn uitstraling. Tis ook beter dat deze soap heel snel aan zijn einde komt.
Oud zeer?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Bovendien is de Spurs echt een zware kutclub.
Nee hoor, ik vind het gewoon een kutclub!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:27 schreef aldostuta het volgende:
Oud zeer?
Op 1 plaats na dus de opstelling die ik een tijdje geleden neerzette en die volgens enkelen nooit waar kon zijn. Wel verrassend als Östlund niet zou spelen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:58 schreef jpzegthallo het volgende:
Lodewijks
Hofs - Schreuder - Ono
Castelen - Kuyt - Kalou
Tja het komt wel via Der Kicker en die zijn niet heel betrouwbaar volgens mij...die kondigden pas groots aan dat Ooijer rond was en getekend had...en dat bleek -gelukkig- niet het geval. Er is weer interesse van Real voor Landzaat dus dat verhaal wordt voor Feyenoord (als 't al aan de orde is), nog lastiger.quote:'Feyenoord wil Pool testen'
2005-07-29 11:34:34
Feyenoord zou verregaande interesse hebben in Kamil Kosowski, zo meldt Der Kicker. Volgens het Duitse blad zouden de Rotterdammers de Poolse middenvelder zelfs willen testen in het oefenduel dat Feyenoord zondag afwerkt tegen Hertha BSC. Kosowski heeft een contract tot medio 2007 bij FC Kaiserslautern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |