En nog maar een berichtje...quote:29/7/2005 - Spurs zouden contact hebben opgenomen met Kuyt
(Gepost door K)
BRON: Voetbal.nl
Gisteren meldde The Guardian dat Tottenham Hotspur interesse zou hebben getoond voor Dirk Kuyt. het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat de club zich inderdaad gemeld zou hebben bij het management van de aanvaller van Feyenoord. Ze zouden echter nog niet hebben aangeklopt bij Feyenoord. Kuyt zou 17 miljoen euro moeten opbrengen.
Ach, vi.nl kopt 'Van der Meyde volgt Davids naar Tottenham', en ik neem niet aan dat ze én Mandy én Kuyt willen gaan kopen.quote:
En ze vragen 11 miljoen voor emquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:55 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Er is weer interesse van Real voor Landzaat dus dat verhaal wordt voor Feyenoord (als 't al aan de orde is), nog lastiger.
Dit is dus totaal bullshit, want Koeman wil zondag met zijn (vermoedelijke) basisteam spelen en dan gaat hij echt niet een testspeler inpassen. Verder heeft die Kosowski volgens mij nog nooit meegetraind met de selectie. Onzin dus denk ikquote:quote:'Feyenoord wil Pool testen'
2005-07-29 11:34:34
Feyenoord zou verregaande interesse hebben in Kamil Kosowski, zo meldt Der Kicker. Volgens het Duitse blad zouden de Rotterdammers de Poolse middenvelder zelfs willen testen in het oefenduel dat Feyenoord zondag afwerkt tegen Hertha BSC. Kosowski heeft een contract tot medio 2007 bij FC Kaiserslautern.
Tja het komt wel via Der Kicker en die zijn niet heel betrouwbaar volgens mij...die kondigden pas groots aan dat Ooijer rond was en getekend had...en dat bleek -gelukkig- niet het geval. Er is weer interesse van Real voor Landzaat dus dat verhaal wordt voor Feyenoord (als 't al aan de orde is), nog lastiger.
quote:Poldervaart en Wattamaleo ondertekenen profcontract
Bron: Feyenoord.nl
Feyenoord heeft 2 jeugdige talenten een contract aangeboden. Michel Poldervaart (17) en Kevin Wattamaleo (16) tekende vandaag het contract dat hen vijf jaar aan Feyenoord verbind. De jeugdinternationals hadden het afgelopen seizoen een groot aandeel in alle successen (kampioenschap, beker en supercup) van de B1.'Michel en Kevin zijn twee technisch goede spelers met beiden een groot scorend vermogen. Daarnaast zijn ze international en spelen ze al lang bij Feyenoord. Voor ons was er zodoende genoeg reden om hen een contract aan te bieden', aldus Henk van Stee op Feyenoord.nl.
Ja, dus?quote:
Volgens mij is die krullebol Polderrrrvaart en die donkere (Maluku) is Wattameleo!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Poldervaart en wie is Wattamaleo?
Hij hapt! Geweldig Franky!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Volgens mij is die krullebol Polderrrrvaart en die donkere (Maluku) is Wattameleo!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij hapt! Geweldig Franky!
Watisermeleo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Wattameleo...
Is Leo bij feyenoord sinds Leonardo niet meer in beeld is een synoniem voor iets?
quote:30/7/2005 - Kalou en Lazovic beeindigen training voortijdig
(Gepost door K)
Salomon Kalou en Danko Lazovic moesten de laatste training zaterdag voorafgaand aan Feyenoord - Hertha BSC voortijdig beeindigen, zo meldt Feyenoordtraining.nl. Kalou had wat last van een tackle en uit voorzorg maakte hij de training daarom niet af. De Japanse stagiair oogde wat licht in de duels. [reageer]
Vind je?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:00 schreef snabbi het volgende:
Een tweede ono dus, die durft ook geen duel aan te gaan.
Ik vind dat hij totaal niet voor de bal vecht jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind je?
Ono zet juist altijd heel onbenullig z'n voet erin.(mede) daarom is-ie zo vaak geblesseerd.
quote:Schalke-coach: 'Akkoord met Larsen en Baros'
30/7/2005 18:09
Ralf Rangnick krijgt wat hij wenste, want het moet wel heel raar lopen als Schalke 04 er niet in slaagt om verdediger Sören Larsen en aanvaller Milan Baros vast te leggen.
Eerder deze week bevestigde Rangnick nog dat hij hoopte op de komst van zowel een rechtsbenige verdediger als een aanvaller. Larsen moet maandag nog een keuring ondergaan en zal normaal gesproken nog diezelfde dag een contract tekenen. De Deense international staat nog onder contract bij Djurgarden IF uit Stockholm.
Baros mag vertrekken bij Liverpool, al zeggen de Engelsen circa tien miljoen euro voor hem te willen incasseren. 'We zijn met Baros en zijn zaakwaarnemer klaar. Hij wil naar ons komen', vertelde Rangnick zaterdagmiddag. 'Begin komende week willen we een bod op tafel leggen bij Liverpool.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |