abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:31:10 #51
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_29187067
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:13 schreef kLowJow het volgende:
Twijfel je nu ook al aan zijn naam?
Volgens mij staan de aanhalingstekens toch goed op de plaats hoor.
quote:
Verder is dit natuurlijk geen discussie Akkersloot. Ik probeer je gewoon uit te leggen waarom ik sommige dingen ok vind, en andere niet.
Ik vroeg ook over "profeet". Daar heb ik geen antwoord op gehad. Maar aangezien ik daar nog nooit een reactie van je heb gehad of op een ander die de aanhalingstekens rond het woord profeet voor die godsdienststichter gebruikt neem ik aan dat het OK is.

Anders ga ik er wel een keer mee naar de Feedback. Want benamingen voor sekteleiders e.d. hoeven natuurlijk niet altijd onder WFL besproken te worden.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:32:46 #52
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29187112
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:31 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Volgens mij staan de aanhalingstekens toch goed op de plaats hoor.
[..]

Ik vroeg ook over "profeet". Daar heb ik geen antwoord op gehad. Maar aangezien ik daar nog nooit een reactie van je heb gehad of op een ander die de aanhalingstekens rond het woord profeet voor die godsdienststichter gebruikt neem ik aan dat het OK is.
Als jij het fijn vindt over aanhalingstekens om te zetten, ga dan vooral je gang.
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:41:08 #53
60090 Akkersloot
pi_29187358
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:32 schreef kLowJow het volgende:
Als jij het fijn vindt over aanhalingstekens om te zetten, ga dan vooral je gang.
Dank je wel.

En waarom zou die jongen er dan aanhalingstekens om zetten, omdat die Mohammed volgens hem gewoon een godsdienststichter was
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  Moderator woensdag 27 juli 2005 @ 23:51:29 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_29187716
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Gun me een laatste restje zelfrespect.

sp3c is een dappere dodo
dapper ben ik zeker ... nulli cedo en shit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_29188407
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:56 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Wat ben je ook een charmeur! Mij is het nooit gelukt SCH zover te krijgen. Maak er het beste van.
Jouw wapen is dan ook geen 85 cm, daar zit het hem, he?
  Moderator donderdag 28 juli 2005 @ 00:58:33 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_29189442
ja dat is ff slikken idd
pi_29189456
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 00:58 schreef sp3c het volgende:
ja dat is ff slikken idd
Ahhhh...bad visual, bad visual !!!!
  Moderator donderdag 28 juli 2005 @ 01:03:23 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_29189532
  donderdag 28 juli 2005 @ 09:44:48 #59
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29193996
Hoelang pikken we dit soort dingen nog?

Topic liep toch aardig? Kick hem dan naar GC ofzo.
pi_29194069
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:44 schreef ShaoliN het volgende:
Hoelang pikken we dit soort dingen nog?

Topic liep toch aardig? Kick hem dan naar GC ofzo.
Is goed hoor.
pi_29194101
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 00:58 schreef sp3c het volgende:
ja dat is ff slikken idd
Op onze eerste date al?
  donderdag 28 juli 2005 @ 09:54:15 #62
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29194133
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:49 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Is goed hoor.
  donderdag 28 juli 2005 @ 10:21:13 #63
60090 Akkersloot
pi_29194600
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:13 schreef kLowJow het volgende:
Twijfel je nu ook al aan zijn naam? Verder is dit natuurlijk geen discussie Akkersloot. Ik probeer je gewoon uit te leggen waarom ik sommige dingen ok vind, en andere niet.
Zal ik het in NWS dan maar houden op karavanenplunderaar Mohammed ?
pi_29194681
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:21 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Zal ik het in NWS dan maar houden op karavanenplunderaar Mohammed ?
Ik ben wel duidelijk geweest dacht ik zo.
  donderdag 28 juli 2005 @ 10:34:11 #65
60090 Akkersloot
pi_29194835
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:26 schreef kLowJow het volgende:
k ben wel duidelijk geweest dacht ik zo.
Ach. Al heb je 5 pagina's vol over dat Mohammed wel of geen pedofiel is of, karavenplunderaar, waar je nu ook tegen in het verweer gaat blijkbaar, dan blijven de gemoederen op wfl ook verhit. Dus wat betreft maakt je argumenten om op NWS Mohammed in topics geen kinderverkrachter te noemen ook niets uit.

Als iemand hier die karavanenrover een profeet noemt, waarom mag ik hem dan niet mijn benaming geven. Iedereen gelijke rechten toch.

En verder ga je er van uit dat alleen karavanenrover MOhammed aanstootgevend is. De term profeet (boodschapper van God) voor die kinderverkrachter is dat voor sommigen ook
pi_29194887
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:34 schreef Akkersloot het volgende:
  • Dit is geen WFL, maar NWS.
  • Ik blijf niet steeds hetzelfde herhalen
  • Je kunt je gewoon normaal gedragen, of niet posten.
  • pi_29196746
    Dat doet ze voortdurend. Bijvoorbeeld inzake Cohen. Zij maakt misbruik van de situatie, ze doet uitspraken over moslims - niet echt netjes maar dat zal in de genen zitten.

Wederom een quote van SCH, onze eeuwig nuancerende journalist, naar eigen zeggen....

Ik vind het belachelijk dat dit kereltje derge;ijke toespelingen kan BLIJVEN posten in NWS, vooral het laatste stukje...
    Yeah baby Yeah!
    pi_29197095
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 11:55 schreef Elgigante het volgende:
    Dat doet ze voortdurend. Bijvoorbeeld inzake Cohen. Zij maakt misbruik van de situatie, ze doet uitspraken over moslims - niet echt netjes maar dat zal in de genen zitten.

Wederom een quote van SCH, onze eeuwig nuancerende journalist, naar eigen zeggen....

Ik vind het belachelijk dat dit kereltje derge;ijke toespelingen kan BLIJVEN posten in NWS, vooral het laatste stukje...
    Dat zijn mening afwijkt van die van de gemiddelde poster in dat topic lijkt me geen reden voor een ban. Er zijn wel minder genuanceerde uitspraken in dat topic te vinden. Dat deze opmerking betrekking heeft op 'de slachtoffers' in de discussie, betekent voor mij niet dat er minder ruimte zou zijn je mening hierover te geven.

Of mis ik iets?
      donderdag 28 juli 2005 @ 12:10:43 #69
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_29197218
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:07 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat zijn mening afwijkt van die van de gemiddelde poster in dat topic lijkt me geen reden voor een ban. Er zijn wel minder genuanceerde uitspraken in dat topic te vinden. Dat deze opmerking betrekking heeft op 'de slachtoffers' in de discussie, betekent voor mij niet dat er minder ruimte zou zijn je mening hierover te geven.

Of mis ik iets?
    een ban gaat tever, maar je mist wel iets ja, beetje menselijkheid ofzo. editen zou soms best een uitkomst kunnen zijn.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_29197438
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:07 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Of mis ik iets?
    Nou ja, beginnen over zaken als 'genen' om vervolgens een topic lang te flamen en ongefundeerde kritiek te leveren op de oudersv van van Gogh.

Kritiek die ik graag ondersteund zou zien door argumenten, waar ik een post of 10-15 om vraag, maar welke genegeerd worden door onze medeposter...

Zo iemand is niets anders dan een topic aan het verneuken en dient hieruit verwijderd te worden.

Het gaat niet om de mening, het gaat erom dat je een discussie levend houdt door er normal te reageren, iets dat hij NIET doet.

Ik vind het stuitend dat deze jongen zoveel hypocrisie rond mag spuien zonder daar een opmerking of ban voor te krijgen inderdaad. Fok valt en staat bij goed moderatorschap, nu is het koren op de molen van eenieder die een topic wil verzieken en SCH is daar koning in.
    Yeah baby Yeah!
    pi_29197448
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 11:55 schreef Elgigante het volgende:

Waarom? Dat is gewoon mijn mening.
    pi_29197465
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

een ban gaat tever, maar je mist wel iets ja, beetje menselijkheid ofzo. editen zou soms best een uitkomst kunnen zijn.
    Het lijkt me te ver gaan posts op basis van een standpunt in een discussie te editten, mits enigsinds beschaafd geformuleerd. Menselijkheid vind ik geen argument. Dit is subjectief. Als ik op basis van mijn visie op menselijkheid zou gaan editten, zou ik op vrijwel elke discussie mijn stempel moeten drukken.
    pi_29197475
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Lees mijn column nou even lieverd.
    pi_29197513
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:19 schreef Elgigante het volgende:
    Ik vind het stuitend dat deze jongen zoveel hypocrisie rond mag spuien zonder daar een opmerking of ban voor te krijgen inderdaad. Fok valt en staat bij goed moderatorschap, nu is het koren op de molen van eenieder die een topic wil verzieken en SCH is daar koning in.
    Onzin. SCH heeft zo'n beetje de meeste bans van heel FOK! op zijn naam staan.
    pi_29197520
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:19 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Nou ja, beginnen over zaken als 'genen' om vervolgens een topic lang te flamen en ongefundeerde kritiek te leveren op de oudersv van van Gogh.

Kritiek die ik graag ondersteund zou zien door argumenten, waar ik een post of 10-15 om vraag, maar welke genegeerd worden door onze medeposter...

Zo iemand is niets anders dan een topic aan het verneuken en dient hieruit verwijderd te worden.

Het gaat niet om de mening, het gaat erom dat je een discussie levend houdt door er normal te reageren, iets dat hij NIET doet.

Wat een onzin elgi, je slaat echt door en beledigt me. Ik heb terechte kritiek op de ouders van Van Gogh en zou niet weten waarom ik die niet zou posten en ik voorzie het van argumenten. Dat jij daar anders over denkt is duidelijk.
      donderdag 28 juli 2005 @ 12:23:02 #76
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_29197547
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:19 schreef SCH het volgende:

[..]

ik denk dat je gewoon iets op zeer kinderachtige en discussieonwaardige wijze aan het verwerken bent.
    prima, maar laat ons dan aangeven dat je gewoon doelloos zit te trollen. en dat doe je heus niet altijd, ik denk dat het misschien komt omdat er iets op persoonlijk gebied verkeerd zit ofzo? enlighten me, want zo stroef kom je zelden over.

-edit- oh wacht ik moet een column lezen om je te begrijpen, waar staat ie?
    pi_29197592
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:20 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het lijkt me te ver gaan posts op basis van een standpunt in een discussie te editten, mits enigsinds beschaafd geformuleerd. Menselijkheid vind ik geen argument. Dit is subjectief. Als ik op basis van mijn visie op menselijkheid zou gaan editten, zou ik op vrijwel elke discussie mijn stempel moeten drukken.
    'het zit ws in de genen'
    is gewoon vragen om bepaalde reacties, KlowJow, iets wat SCH konstant doet, uitlokkende reacties als deze plaatsen, hetgeen iedere discussie vervuilt.

en kom ajb niet met 'negeer het dan' , spreek een persoon er gewoon steeds op aan, iedere keer weer, geen ban.
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_29197612
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:21 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Is dat zo?
    pi_29197635
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een onzin elgi, je slaat echt door en beledigt me. Ik heb terechte kritiek op de ouders van Van Gogh en zou niet weten waarom ik die niet zou posten en ik voorzie het van argumenten. Dat jij daar anders over denkt is duidelijk.
    'terechte'

Ik heb je meermaals gevraagd om dat wat uit te diepen zonder met algemeenheden te komen, iets wat je negeert keer op keer.
    Ik denk er anders over en heb aangegeven waarom, aan jou de taak om uit te leggen WAT de kritiek is, waarom je het op hen persoonlijk moet betrekken (Genen) en waarom een reactie van een ouder meteen politiek is en waarom dat fout is en hoe het anders zou moeten.
    Yeah baby Yeah!
    pi_29197653
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:26 schreef Elgigante het volgende:

[..]

'terechte'

Ik heb je meermaals gevraagd om dat wat uit te diepen zonder met algemeenheden te komen, iets wat je negeert keer op keer.
    Jij bent met geen enkel antwoord tevreden, dan houdt het een keer op.
    pi_29197676
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:21 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Das geen reden om hem extra scherp in de gaten te houden?

Je lijkt de AIVD wel..
    Yeah baby Yeah!
    pi_29197684
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:23 schreef zoalshetis het volgende:
    -edit- oh wacht ik moet een column lezen om je te begrijpen, waar staat ie?
    Je wilde weten als ik iets over de poesjes schreef, dat staat hier: Ardi
    pi_29197740
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Inderdaad weer een heldere beargumentatie: Dat is gewoon mijn mening....

SCH ik vind je een hypocriete loser zonder ruggengraat:

Waarom? Dit is gewoon mijn mening....
    Yeah baby Yeah!
    pi_29197746
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:24 schreef milagro het volgende:

[..]

'het zit ws in de genen'
    is gewoon vragen om bepaalde reacties, KlowJow, iets wat SCH konstant doet, uitlokkende reacties als deze plaatsen, hetgeen iedere discussie vervuilt.

en kom ajb niet met 'negeer het dan' , spreek een persoon er gewoon steeds op aan, iedere keer weer, geen ban.
    In dit specifieke geval heb ik weinig problemen met deze uitspraak. Alhoewel het feitelijk natuurlijk vrij onzinnig is te spreken van 'in de genen zitten', wordt het hier toch duidelijk als uitdrukking gebruikt, refererend aan de kritiek die TvG vaak over moslims had.

Aangezien dit door veel mensen, uiteraard niet door SCH, maar door veel mensen als één van Theo's meer prijzenswaardige kanten wordt gezien, zie ik niet in waarom het uit de mond van SCH ineens iets vreselijks zou moeten zijn.

SCH provoceert natuurlijk niet alleen door wat hij zegt, maar vaak ook door wie hij is. Een simpele uitspraak van hem zal al snel opgevat worden als trollen, waar ik voor zou willen waken.
    pi_29197774
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Is dat zo?
    Misschien lichtelijk overdreven, maar behoorlijk veel meer dan de gemiddelde fokker.
    pi_29197777
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Inderdaad weer een heldere beargumentatie: Dat is gewoon mijn mening....

SCH ik vind je een hypocriete loser zonder ruggengraat:

Waarom? Dit is gewoon mijn mening....
    Prima toch. Dat soort dingen post jij aan de lopende band, moet jij weten.
    pi_29197782
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:30 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Misschien lichtelijk overdreven, maar behoorlijk veel meer dan de gemiddelde fokker.
    Allemaal watjes
    pi_29197796
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:29 schreef kLowJow het volgende:
    SCH provoceert natuurlijk niet alleen door wat hij zegt, maar vaak ook door wie hij is. Een simpele uitspraak van hem zal al snel opgevat worden als trollen, waar ik voor zou willen waken.
    pi_29197807
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij bent met geen enkel antwoord tevreden, dan houdt het een keer op.
    Weer ontkennen, dat gaat je goed af....

Nogmaals: Ik heb geen ENKELE beargumentatie gezien en met mij 99% v/d andere posters in het topic, laat me raden: Jij hebt het goed en die andere 30 niet?

Heel gemeen hoe jij het speelt en ooit komt een dag dat ik je finaal afmaak op FOk, houdt het in de gaten...
    Yeah baby Yeah!
    pi_29197843
    quote:

[..]

In dit specifieke geval heb ik weinig problemen met deze uitspraak. Alhoewel het feitelijk natuurlijk vrij onzinnig is te spreken van 'in de genen zitten', wordt het hier toch duidelijk als uitdrukking gebruikt, refererend aan de kritiek die TvG vaak over moslims had.

Aangezien dit door veel mensen, uiteraard niet door SCH, maar door veel mensen als één van Theo's meer prijzenswaardige kanten wordt gezien, zie ik niet in waarom het uit de mond van SCH ineens iets vreselijks zou moeten zijn.

je moet gewoon je werk doen ipv slap zitten te lullen.
    Yeah baby Yeah!
      donderdag 28 juli 2005 @ 12:32:25 #91
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_29197846
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Je wilde weten als ik iets over de poesjes schreef, dat staat hier: Ardi
    owwww (je maakt weer een boel goed ) (vertrek en thuiskomst feest der herkenning)
      donderdag 28 juli 2005 @ 12:32:33 #92
    60090 Akkersloot
    pi_29197849
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 10:37 schreef kLowJow het volgende:
  • Ik blijf niet steeds hetzelfde herhalen
  • Misschien nog een reaktie op mijn opmerking dat de aanduiding profeet voor een pedofiel en roverhoofdman bij sommigen ook irritatie op kan wekken ?
    pi_29197860
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Prima toch. Dat soort dingen post jij aan de lopende band, moet jij weten.
    geef eens een voorbeeld zou ik zeggen...
    Yeah baby Yeah!
      donderdag 28 juli 2005 @ 12:33:10 #94
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_29197875
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:26 schreef SCH het volgende:

[..]

, naar mens
    Kijk, SGGGG als je dat nou weglaat ben je in ieder geval al weer een stukje minder persoonlijk.
    pi_29197895
    quote:

[..]

dit "nare mens" is er weg van, KlowJow
    wat een laf antwoord van je.

prettige zomer verder
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_29197951
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:33 schreef milagro het volgende:

[..]

dit "nare mens" is er weg van, KlowJow
    wat een laf antwoord van je.

prettige zomer verder
    Moderaten op Coheniaanse wijze he
    Yeah baby Yeah!
      donderdag 28 juli 2005 @ 12:37:00 #97
    60090 Akkersloot
    pi_29197991
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef Akkersloot het volgende:
    Misschien nog een reaktie op mijn opmerking dat de aanduiding profeet voor een pedofiel en roverhoofdman bij sommigen ook irritatie op kan wekken ?
    En nu de discussie hier (n.a.v. posts SCH) toch over Van Gogh gaat misschien nog een reactie van je dat de post van Meh 7 ("eigen schuld dikke bult") wel degelijk over Van Gogh ging. A.g.v. het linkje in de post van Kaalhei waar Meh7 op reageerde ?
    pi_29197996
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

geef eens een voorbeeld zou ik zeggen...
    "wat een patethisch kereltje ben je"- je bent erg vlotjes met het geven van kwalificaties waar ik je overigens verder niet op aanval maar om nou de heilige boon uit te hangen.
    pi_29198028
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:33 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Kijk, SGGGG als je dat nou weglaat ben je in ieder geval al weer een stukje minder persoonlijk.
    milagro is toch een naar mens? Die mag werkelijk zelf alles zeggen, scheldt er lustig op los en doet denigrerend tegen iedereen van wie de mening haar niet aanstaat maar volgens mij is ze nooit gebad. Ze heeft een soort heiligenstatus.
    pi_29198040
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 12:37 schreef SCH het volgende:

[..]

"wat een patethisch kereltje ben je"- je bent erg vlotjes met het geven van kwalificaties waar ik je overigens verder niet op aanval maar om nou de heilige boon uit te hangen.
    Dat heb ik je inderdaad weleens genoemd als understatement, niet meer dan terecht als je het ook kunt bewijzen itt jou...

Ik ben geen heilige boon, maar wel eerlijk en geef mijn fouten toe.
    Yeah baby Yeah!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')