Ja, je draait je even om en sp3c wordt een homosexuele linkse ex-militair die een afspraakje heeft met SCH.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:19 schreef kLowJow het volgende:
Het is hier gezellig geweest, zie ik al.
Werken..
Je bent te jong voor me lieverd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:32 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen afspraakje met SCH ... maar misschien morgen
oh dat verandert de boel - je hebt een boel ervaring?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:38 schreef sp3c het volgende:
maar ik heb veel meegemaakt??
de domboquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
en je hebt het nog verkeerd geschreven ook.
Goed, ik geef het nog een kans. Laat ik er dan wel (wellicht ten overvloede) aan toevoegen dat voor de termen pedofiel en sekteleider hetzelfde geldt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:29 schreef Akkersloot het volgende:
Klow Jow op deze post Inval politie wegens WC papier met koran teksten. heb ik dus gereageerd. Na je laatste post heb ik op de edit knop gedrukt om de mijns inziens passende benaming voor iemand die de moord op van Gogh goedkeurt te verwijderen. Maar je had het topic al gesloten.
Wil je hem a.u.b. weer open doen ?
Heb ik dit geschrevenquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:28 schreef sp3c het volgende:
na dat gespam van jouw vanmiddag mag je vooral gewoon je bek houden
???????????????????????????????quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:31 schreef kLowJow het volgende:
Goed, ik geef het nog een kans. Laat ik er dan wel (wellicht ten overvloede) aan toevoegen dat voor de termen pedofiel en sekteleider hetzelfde geldt.
Als ik "je bek houden" schrijf krijg ik half wfl op mijn nekquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:33 schreef kLowJow het volgende:
Ik geloof niet dat hij het tegen jou had..
Waar dient zo'n discussie op WFL dan voor ? Als iets uitgelegd is is dat toch uitgelegd en kan het toch gewoon gebruikt worden in POL en NWS ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:39 schreef kLowJow het volgende:
Waar het mij om gaat Akkersloot, is dat het absoluut overbodig is deze termen te gebruiken in een discussie over een nieuwsartikel. Wil je dit in WFL doen, waar je je posts kunt onderbouwen, en hier inhoudelijk op in kan gaan, heb ik er geen problemen mee.
Hier zorgt het er alleen maar voor dat de discussie daar over zal gaan, en lokt het flames uit.
Nee, aangezien je niet kunt verwachten dat iedereen jouw onderbouwing in een bewust topic heeft gelezen, waardoor dezelfde discussie steeds opnieuw zal plaatsvinden, waardoor het topic dus ontspoort, en wat verder erg irritant is voor andere users.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:42 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waar dient zo'n discussie op WFL dan voor ? Als iets uitgelegd is is dat toch uitgelegd en kan het toch gewoon gebruikt worden in POL en NWS ?
En flames zijn me op WFL ook niet vreemd![]()
Euh. Maar het gaat er toch om om bepaalde standpunten uit te dragen. Zou "profeet" al niet mogen ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:43 schreef kLowJow het volgende:
Nee, aangezien je niet kunt verwachten dat iedereen jouw onderbouwing in een bewust topic heeft gelezen, waardoor dezelfde discussie steeds opnieuw zal plaatsvinden, waardoor het topic dus ontspoort, en wat verder erg irritant is voor andere users.
Dan kan ik natuurlijk ook een linkje geven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:43 schreef kLowJow het volgende:
Nee, aangezien je niet kunt verwachten dat iedereen jouw onderbouwing in een bewust topic heeft gelezen, waardoor dezelfde discussie steeds opnieuw zal plaatsvinden, waardoor het topic dus ontspoort, en wat verder erg irritant is voor andere users.
hij vroeg eromquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:37 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik "je bek houden" schrijf krijg ik half wfl op mijn nek![]()
Er zijn er echter maar zeer weinig die net als jij in elk topic over Mohammed beginnen, en hier allerlei toeschrijvingen t.a.v. hem, de islam en moslims aan toevoegen. En nee, niet ieder topic is bedoeld om diezelfde standpunten uit te dragen. Een topic dat hier specifiek over gaat is daarvoor bedoeld, andere topics (dus) niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:46 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Euh. Maar het gaat er toch om om bepaalde standpunten uit te dragen. Zou "profeet" al niet mogen ?
Er zijn er maar zat die die godsdienststichter met profeet aanduiden. Dan mag ik hem toch wel een sekteleider, godsdienststichter, presumed prophet, temporaalkwab epilepsie patient, ect noemen![]()
Dat heeft hetzelfde effect. Nee dus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:47 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dan kan ik natuurlijk ook een linkje geven.
Wat ben je ook een charmeur! Mij is het nooit gelukt SCH zover te krijgen. Maak er het beste van.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:54 schreef sp3c het volgende:
wat?
Jij wilde betaald worden, daar ligt nou net mijn grensquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat ben je ook een charmeur! Mij is het nooit gelukt SCH zover te krijgen. Maak er het beste van.
Hoe conservatief.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij wilde betaald worden, daar ligt nou net mijn grens![]()
Geleuterquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:49 schreef kLowJow het volgende:
Er zijn er echter maar zeer weinig die net als jij in elk topic over Mohammed beginnen
Het staat mij vrij om de volgelingen van de "profeet" Mohammed gewoon mohammedanen te noemen.quote:, en hier allerlei toeschrijvingen t.a.v. hem, de islam en moslims aan toevoegen.
Nou ik neem aan gezien een ander Mohammed "profeet Mohammed" noemt, ik Mohammed gewoon ""profeet" Mohammed"" mag noemen.quote:En nee, niet ieder topic is bedoeld om diezelfde standpunten uit te dragen. Een topic dat hier specifiek over gaat is daarvoor bedoeld, andere topics (dus) niet.
Twijfel je nu ook al aan zijn naam? Verder is dit natuurlijk geen discussie Akkersloot. Ik probeer je gewoon uit te leggen waarom ik sommige dingen ok vind, en andere niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:08 schreef Akkersloot het volgende:
Nou ik neem aan gezien een ander Mohammed "profeet Mohammed" noemt, ik Mohammed gewoon ""profeet" Mohammed"" mag noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |