Mijn kind doet nooit wat.... en als het gebeurt ben ik er zeker niet trots op........pikquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Kattekwaad is nooit iets om trots op te zijn naar mate je ouder wordt pik.
Ik leer me dochter dat soort dingen liever niet aan, hoewel ik stieken trots ben al ze het wel doet.
Inderdaad... ik ben bijna afgestudeerd en die kereltjes werken nu (nix mis mee hoor) als tapijtsnijder of haken voor de 83ste keer af op een MBO opleiding.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:13 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ach, die kutmennekes ziet hij straks op hetzelfde fietspad weer terug met een bezem in hun handen en een mooi feloranje hesje aan.
Vernieling is wezenlijk anders dan iemands persoonlijke integriteit aantasten, in directe gevolgen en in psychologisch proces bij de dader.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:13 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, en dat deed ik nou nooit, da's vernieling.
En zoals ik al zei, dat is geen argument.quote:Zoals ik al zei, ik ben zelf ook wel eens in minder plezante plaatsen geland, hadden we weer eens bonje met de gasten van het andere plein. Hoorde erbij toen volgens mij.
Dit is hoop ik niet generaliserend bedoelt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Inderdaad... ik ben bijna afgestudeerd en die kereltjes werken nu (nix mis mee hoor) als tapijtsnijder of haken voor de 83ste keer af op een MBO opleiding.
Waar ben je dan exact trots op?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik leer me dochter dat soort dingen liever niet aan, hoewel ik stieken trots ben al ze het wel doet.
Hoezo niet? Bang dat je kind een beetje uitspringt? Of bang dat hij/zij wat overkomt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mijn kind doet nooit wat.... en als het gebeurt ben ik er zeker niet trots op........pik
Het is zo bedoeld als in "De personen die mij in het verleden niet veel goeds aan gedaan hebben, heb ik vooralsnog stukken minder zien bereiken dan ik"quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dit is hoop ik niet generaliserend bedoelt?
Nou mijn kind moet nog geboren wordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hoezo niet? Bang dat je kind een beetje uitspringt? Of bang dat hij/zij wat overkomt?
Beetje ziekenhuis overkomt dat wel hoor, vallen en opstaan. worst je hard van...
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het is zo bedoeld als in "De personen die mij in het verleden niet veel goeds aan gedaan hebben, heb ik vooralsnog stukken minder zien bereiken dan ik".
als ik hoor dat ze andere kinderen weerstand kan bieden, zowel fysiek als mentaal. Ja dat maakt je als vader al gauw trots.quote:
Waar lul je dan over ..........quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou mijn kind moet nog geboren worden
Sorry beetje flauw..... al had zij/hij er wel al moeten zijn
Is dat bedoelt richting mij??quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:22 schreef blackmage het volgende:
ik merk trouwens ook dat sommige mensen eigelijk geen kinderen horen te hebben, alles leuk een aardi maar je leeft in een moderne maatschappij gedraag je er dan ook zo naar en voed je kinderen dan ook zo op.
zucht.
waarom leer je haar dan niet om anderen van hun fiets te duwen? kan ze iemand uitkiezen en daar weerstand tegen bieden. of stuur haar naar de boksschool?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
als ik hoor dat ze andere kinderen weerstand kan bieden, zowel fysiek als mentaal. Ja dat maakt je als vader al gauw trots.
het woord weerstand zegt het al, het is goed als je in de verdeging kan slaan en goed ook maar een aanvallende rol is een teken van onbeschoftheid en waarschijnlijk slechte ouders.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
als ik hoor dat ze andere kinderen weerstand kan bieden, zowel fysiek als mentaal. Ja dat maakt je als vader al gauw trots.
Dat is heel wat anders dan een wildvreemde zomaar van z'n fiets af trappen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ach man doe eens kalm zeg......quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waar lul je dan over ..........
En als we zo gaan lullen had ik al 3 keer vader geweest.
Ik hoef haar niks te leren, de schat, ze heeft het van naturequote:Op donderdag 28 juli 2005 01:23 schreef St.Germain het volgende:
[..]
waarom leer je haar dan niet om anderen van hun fiets te duwen? kan ze iemand uitkiezen en daar weerstand tegen bieden. of stuur haar naar de boksschool?
Nee, maar het heeft alles te maken met kattekwaad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:24 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan een wildvreemde zomaar van z'n fiets af trappen.
au contraire, een ouder heeft wel een opvoedende taak ... maar goed, ken je het verschil tussen zwemmen en iemand van z'n fiets lopen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik hoef haar niks te leren, de schat, ze heeft het van nature
Ze gaat binnenkort wel naar een sportschool, maar daar leert ze eerst zwemmen,
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach man doe eens kalm zeg......
Just for the record, mijn vriendin was gister uitgerekend......
maar iemand van zijn fiets aftrappen is geen kattenkwaad meerquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, maar het heeft alles te maken met kattekwaad.
Ja, voor het ene gebruik je je armen en je benen, voor het andere is dat niet echt nodig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:27 schreef St.Germain het volgende:
[..]
au contraire, een ouder heeft wel een opvoedende taak ... maar goed, ken je het verschil tussen zwemmen en iemand van z'n fiets lopen?
Och, je mag denken wat je wilt, maar als ik iemand feliciteer is dat welgemeend.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou kan ik zeggen dank je wel, maar ik heb zo'n idee dat je er geen flikker van meent
In dat geval dank je wel!quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Och, je mag denken wat je wilt, maar als ik iemand feliciteer is dat welgemeend.
Ik neem aan dat je 'ja' bedoelt. Je zegt dat je trots op haar bent wanneer ze er blijk van geeft van zich af te kunnen bijten of weerstand te bieden. De eerste klap uitdelen (bij dit soort op de persoon gericht 'kattekwaad') heeft helemaal niets met weerstand bieden te maken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, maar het heeft alles te maken met kattekwaad.
en trouwens, stel je voor dat het jouw dochter is die in het water geduwd werd, zou je dan in plaats van trots ontgoocheld zijn omwille van haar lage weerstand?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, voor het ene gebruik je je armen en je benen, voor het andere is dat niet echt nodig.
en ja, een ouder heeft een opvoedende taak, maak men dient wel ruimte voor speelsheid over te laten.
Niet? Komt misschien omdat ik in de verkkerde buurt ben opgegroeit, maar dat viel bij ons nog onder kattekwaad hoor. net als pijltje schieten op fietsers.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:27 schreef blackmage het volgende:
[..]
maar iemand van zijn fiets aftrappen is geen kattenkwaad meer![]()
tuurlijk zou ik pissig zijn in eerste instantie, tis tenslotte je dochter. daarna weet je alles weer te relativeren. nak pak, iedereen leeft nog enzo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:30 schreef St.Germain het volgende:
[..]
en trouwens, stel je voor dat het jouw dochter is die in het water geduwd werd, zou je dan in plaats van trots ontgoocheld zijn omwille van haar lage weerstand?
dominant i9s ze sowieso, daar heb ik geen sturing in. maar ik zie haar liever als een dominanter persoon binnen een groep idd, maar dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:30 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 'ja' bedoelt. Je zegt dat je trots op haar bent wanneer ze er blijk van geeft van zich af te kunnen bijten of weerstand te bieden. De eerste klap uitdelen (bij dit soort op de persoon gericht 'kattekwaad') heeft helemaal niets met weerstand bieden te maken.
Zeg dan gewoon dat je graag ziet dat zij een dominante en agressieve persoonlijkheid ontwikkelt.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:38 schreef Drugshond het volgende:
Ik moest lachen....![]()
Maar gewoon gein trappen, niet helemaal netjes... maar wel humor.
Ach ik was vroeger ook geen schatje.Iemand staat de auto te wassen. Langs de auto ligt op het grasveld een verse "hondendrol" Steekt vuurwerk in drol. Zet het op een lopen Hoort in de verte iemand schelden, en ben 3 dagen niet meer door die straat gelopen.
Tuurlijk bestaan autochtone problemen wel, het gedrag van allochtonen is immers een groot probleem voor ons autochtonen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:03 schreef Meh7 het volgende:
Want autochtone problemen, die bestaan niet!
Ik zie weinig verschil tussen domme autochtonen die problemen veroorzaken en domme allochtonen die problemen geven hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:03 schreef Meh7 het volgende:
Want autochtone problemen, die bestaan niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |