Schande! De emmer druppelt vanzelf vol en op dat moment zal NL verlost zijn van de Islam op dezelfde manier waarop de Nazi's het land zijn uitgegooid.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:45 schreef THC1 het volgende:
http://x102.putfile.com/videos/c8-14513471839.avi
![]()
Allochtonen die Nederlanders van hun fiets af het water in trappen.
Wat vinden we hiervan?
en wat bedoel je daarmee ..quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:48 schreef Meh7 het volgende:daar hebben we onze dr.wolfenstein/battlefield/counterstrike nerd met zijn nerd ideetjes weer.
De nazi's, begonnen die niet al met fietsen jatten?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
op dezelfde manier waarop de Nazi's het land zijn uitgegooid.
Cool hè, het leuke is dat ik vanzelf gelijk zal krijgen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:48 schreef Meh7 het volgende:daar hebben we onze dr.wolfenstein/battlefield/counterstrike nerd met zijn nerd ideetjes weer.
Hmm...niet echt synchroon geduwd, hooguit een 6'je.quote:
Ja man, keep on dreaming.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Cool hè, het leuke is dat ik vanzelf gelijk zal krijgen.
Wellicht. Toch zou, mijns inziens, een onderzoek naar slachtofferkeuze bij kleine criminaliteit van verschillende etnische groepen, nog interessant kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:52 schreef Tijger_m het volgende:
Psstt...30 jaar geleden deden autochtonen dat ook al hoor.
'quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:45 schreef THC1 het volgende:
http://x102.putfile.com/videos/c8-14513471839.avi
![]()
Allochtonen die Nederlanders van hun fiets af het water in trappen.
Wat vinden we hiervan?
Vast wel maar dit is niet eens criminaliteit. Dat heette in mijn tijd een rotstreek uithalen en ik heb wel erger geflikt toen ik 13-14 jaar was.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:54 schreef Lithion het volgende:
Wellicht. Toch zou, mijns inziens, een onderzoek naar slachtofferkeuze bij kleine criminaliteit van verschillende etnische groepen, nog interessant kunnen zijn.
Dat jij erger uit hebt gehaald is natuurlijk totaal geen argument en hoe het in jou tijd heette evenmin.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
Vast wel maar dit is niet eens criminaliteit. Dat heette in mijn tijd een rotstreek uithalen en ik heb wel erger geflikt toen ik 13-14 jaar was.
Ik zou het je bij god niet kunnen vertellen nu en toen vermoedelijk ook niet, je hangt wat rond met je vriendjes, verveling slaat toe en je haalt dingen uit die je eigenlijk niet had moeten doen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:59 schreef Lithion het volgende:
Dat jij erger uit hebt gehaald is natuurlijk totaal geen argument en hoe het in jou tijd heette evenmin.
Ik snap overigens sowieso niet wat je bezielt om dit bij een wildvreemde te doen.
Ja heel normaal iemand van z'n fiets trappen.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:04 schreef sp3c het volgende:
pfff dit reken ik gewoon onder kwajongensstreken hoor
deden wij vroeger ook ... ik moet er wel om lachen eigenlijk
Um...hij zit toch echt nog op de fiets als ie in het water beland. 'tis meer een ongewilde richtingsverandering, fietser zit trouwens wel fout, hij gaf geen richting aan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:05 schreef Rekkie het volgende:
Ja heel normaal iemand van z'n fiets trappen.....![]()
Ja maar als het blanke jongeren waren geweest die een Marokkaanse fietser het water hadden ingerost, was het een racistische daad geweest volgens velen. Nu is het kattenkwaad. Ach jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:04 schreef sp3c het volgende:
pfff dit reken ik gewoon onder kwajongensstreken hoor
deden wij vroeger ook ... ik moet er wel om lachen eigenlijk
Zeg niet dat je dat nog nooit heb gedaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja heel normaal iemand van z'n fiets trappen.....![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Um...hij zit toch echt nog op de fiets als ie in het water beland. 'tis meer een ongewilde richtingsverandering, fietser zit trouwens wel fout, hij gaf geen richting aan.
Joh..... echt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Um...hij zit toch echt nog op de fiets als ie in het water beland.
word je nooit moe van jezelf herhalen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:06 schreef R@b het volgende:
[..]
Ja maar als het blanke jongeren waren geweest die een Marokkaanse fietser het water hadden ingerost was het een racistische daad gesset volgens velen. Nu is het kattenkwaad. Ach ja![]()
Jij vindt t nu ook geen kattekwaad?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:06 schreef R@b het volgende:
[..]
Ja maar als het blanke jongeren waren geweest die een Marokkaanse fietser het water hadden ingerost was het een racistische daad gesset volgens velen. Nu is het kattenkwaad. Ach ja![]()
Nee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:06 schreef R@b het volgende:
Ja maar als het blanke jongeren waren geweest die een Marokkaanse fietser het water hadden ingerost, was het een racistische daad geweest volgens velen.
Ik ga je zeggen dat ik dat inderdaad nog nooit heb gedaan!quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zeg niet dat je dat nog nooit heb gedaan
jij lult het nu net zo recht als dat het rechtse kamp het linkse er altijd van beticht om te doen, foei.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:06 schreef R@b het volgende:
[..]
Ja maar als het blanke jongeren waren geweest die een Marokkaanse fietser het water hadden ingerost, was het een racistische daad geweest volgens velen. Nu is het kattenkwaad. Ach ja![]()
Neequote:Op donderdag 28 juli 2005 01:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij vindt t nu ook geen kattekwaad?
Nee, dat is zelfs heel netjes van je. Maar helaas waren de meesten van ons niet zo braaf op die leeftijd dat we geen rotgeintjes uithaalden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:08 schreef Rekkie het volgende:
Ik ga je zeggen dat ik dat inderdaad nog nooit heb gedaan!
Schokkend hè
Ja, eerlijk gezegd wel. Ok, wij rosde gewoon mensen van de fiets af, weinig grachten meer in Rotterdam, maar het was toen wel leuk, vonden wijquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ga je zeggen dat ik dat inderdaad nog nooit heb gedaan!
Schokkend hè
Oh ik haalde wel rotgeintjes uit, maar niet me de intentie om iemand te pijnigen ik wat voor manier dan ook. Ik haalde echte kattekwaad uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is zelfs heel netjes van je. Maar helaas waren de meesten van ons niet zo braaf op die leeftijd dat we geen rotgeintjes uithaalden.
Steek dan een prullenbak in de hens. Als je een wildvreemde fysiek iets aandoet uit verveling zit er gewoon een steek bij je los. Zoiets is echt nooit bij me opgekomen. Sowieso is er iets mis als je je als kind verveelt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:02 schreef Tijger_m het volgende:
Ik zou het je bij god niet kunnen vertellen nu en toen vermoedelijk ook niet, je hangt wat rond met je vriendjes, verveling slaat toe en je haalt dingen uit die je eigenlijk niet had moeten doen.
Niks crimineels maar ook niet echt liev, een jochie de brandnetels in duwen kwam echt wel voor, ben er zelf ook wel eens in beland trouwens.
Waar zeg ik dat dit raciaal gemotiveerde criminaliteit is? Het is de spin die de topicstarter eraan geeft; jij relativeert dat vervolgens door te zeggen dat 30 jaar geleden hetzelfde gebeurde, waarop ik vervolgens zeg dat het nu mogelijk toch anders ligt in de vorm van de slachtofferkeuze. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat wanneer de daders Marrokaantjes betreft de slachtoffers vrijwel zonder uitzondering autochtonen zijn.quote:Maar goed, nu is dat uiteraard raciaal gemotiveerde criminaliteit...liggen zo uw problemen?
Maar ze zijn er wel! Alleen...bij het Haagse Veer zo'n geintje uithalen...mischien minder verstandigquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, eerlijk gezegd wel. Ok, wij rosde gewoon mensen van de fiets af, weinig grachten meer in Rotterdam, maar het was toen wel leuk, vonden wij![]()
Oh jij deed katten pijn? Da's niet zo netjes dan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:11 schreef Rekkie het volgende:
Oh ik haalde wel rotgeintjes uit, maar niet me de intentie om iemand te pijnigen ik wat voor manier dan ook. Ik haalde echte kattekwaad uit
Oordelend naar je smiley, ben je er nu minder trots opquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd wel. Ok, wij rosde gewoon mensen van de fiets af, weinig grachten meer in Rotterdam, maar het was toen wel leuk, vonden wij![]()
Moppen die totaal nergens op slaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh jij deed katten pijn? Da's niet zo netjes dan.
Nee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij vindt t nu ook geen kattekwaad?
Ach, die kutmennekes ziet hij straks op hetzelfde fietspad weer terug met een bezem in hun handen en een mooi feloranje hesje aan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:10 schreef blieblie het volgende:
Ik vind het wel zielig voor dat jongetje, was vroeger ook altijd de pineut bij die kutgeintjes.
Ja, en dat deed ik nou nooit, da's vernieling. Zoals ik al zei, ik ben zelf ook wel eens in minder plezante plaatsen geland, hadden we weer eens bonje met de gasten van het andere plein. Hoorde erbij toen volgens mij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:11 schreef Lithion het volgende:
Steek dan een prullenbak in de hens. Als je een wildvreemde fysiek iets aandoet uit verveling zit er gewoon een steek bij je los. Zoiets is echt nooit bij me opgekomen. Sowieso is er iets mis als je je als kind verveelt.
Kattekwaad is nooit iets om trots op te zijn naar mate je ouder wordt pik.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oordelend naar je smiley, ben je er nu minder trots op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |