Ik wil alleen maar oudjes de jongste is van 1993 en de oudste die ik heb is van 1957.quote:
postsquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:11 schreef hicham het volgende:
297 wat
Was het al opgevallen dat OPM niet in het vorige topic bij de motoren staat?![]()
Die discussie valt niet te winnen denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:14 schreef MUZZ het volgende:
Ik wil alleen maar oudjes de jongste is van 1993 en de oudste die ik heb is van 1957.
Die nieuwe fietsen zien er niet uit en al die electronica is niet te vertrouwen.
Damn5 maanden terug, vroeger was alles anders.quote:
Leuk.. maar erg snel istie nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn5 maanden terug, vroeger was alles anders.![]()
![]()
Hadden jullie dat filmpje al gezien van die dragracer met 12 grasmaaiermotoren?
Kunnen er wel een paar meer of minder zijn, maar zoiets dus.![]()
En allemaal apart starten enzo. Die uitlaat.![]()
![]()
Aan elke kant heeft ie er 12 zag ik zo 123 snel geteldquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn5 maanden terug, vroeger was alles anders.![]()
![]()
![]()
Kettingzaagmotorenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Vermogen lag uiteindelijk maar ergens rond de 120 pk.quote:
quote:Ik hoop binnenkort eens te mogen rijden op de BSA M20 uit 1945, van mijn pa.
Heeft geen vering en maar 13 pk (500cc), maar lijkt me wel een leuke belevenis![]()
[afbeelding]
Oja vond nog een geluidsfragmentje van een M20: Linkje
Bovendien heb je werk te doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kon nog wel een hele lijst maken van de verschillen tussen motoren vroeger, en nu.
Maar dat vind ik geen discussie.![]()
![]()
Euh 120pk? Nou dat wegrijden zag er anders niet zo spectaculair uitquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vermogen lag uiteindelijk maar ergens rond de 120 pk.
Een GS-500 trekt'ie er wel uit dus.
Maar wel een leuk projectje, nu 14 CR500 motoren aan elkaar koppelen.![]()
respect!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Best leuke dingen voor een relaxte zondagmiddag door de polder.
![]()
Kon nog wel een hele lijst maken van de verschillen tussen motoren vroeger, en nu.
Maar dat vind ik geen discussie.![]()
![]()
We have some respect for the legacy.![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Bovendien heb je werk te doen [afbeelding]
quote:
Ghe ghe, zou het bijna vergeten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:45 schreef hicham het volgende:
Bovendien heb je werk te doen [afbeelding]
Jij ziet er ook niet spectaculair uit als je optrektquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Euh 120pk? Nou dat wegrijden zag er anders niet zo spectaculair uit![]()
neequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:11 schreef hicham het volgende:
Was het al opgevallen dat OPM niet in het vorige topic bij de motoren staat?![]()
vroeger had ik ergens foto's van een puch met 5 blokjes en een mafkees die 10 70cc puchblokjes aan elkaar had gemaakt.. hij wist alleen nog niet wat hij er mee ging doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vermogen lag uiteindelijk maar ergens rond de 120 pk.
Een GS-500 trekt'ie er wel uit dus.
Maar wel een leuk projectje, nu 14 CR500 motoren aan elkaar koppelen.![]()
Euhm ...quote:
mjah... 24 slipkoppelingetjes + een hele berg massa + relatief veel vermogen en toeren per motortje = veeeeeeeeeeeeel slip in de koppelingen.. >>> niet trekkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Klinkt ook heftiger, dat tuinspul is voor mij allemaal hetzelfde.![]()
[..]
Ghe ghe, zou het bijna vergeten.![]()
Ik zit al een half uur op de chef te wachten, moet een grote boodschap doen.![]()
Andere collega is vrij vandaag. (eerste Feyenoord oefenwedstrijd/ training van het jaar)
[..]
Jij ziet er ook niet spectaculair uit als je optrektal voelt dat voor jezelf wel zo.
![]()
![]()
Ik denk dat hij een beetje voorzichtig is, ding bouwen is weer andere expertise dan het ding berijden.
En misschien zijn die motortjes een beetje fel om voluit op te trekken.
Ik denk dat ze sowiezo niet synchroon lopen, dus qua constructie zal het wel de wet van behoud der ellende zijn.![]()
Euhmquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:03 schreef hicham het volgende:
Euhm ...heeft iets te maken met "OohPeehh
watisda
![]()
" maar dan in de vorm van "OohPeehhEehhm
wiesda
![]()
"
quote:
Hear hear, onze YMCA houthakker met z'n ruitjes-shirtquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:06 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah... 24 slipkoppelingetjes + een hele berg massa + relatief veel vermogen en toeren per motortje = veeeeeeeeeeeeel slip in de koppelingen.. >>> niet trekken
ze zijn daar niet op berekend.. een kettingzaag sla je toch ook niet eerst vast in een boom om daarna pas gas te gaan geven? dan gebeurt er helemaal niks... ja... je koppelingsschoentjes verbranden ja
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:13 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Hear hear, onze YMCA houthakker met z'n ruitjes-shirt
Moet je even zoeken in de namenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar is die met die zonnebril erbij![]()
en wanneer wordt er weer gemeet
Nope, veel gas, en dan langzaam in een boom geleiden volgens mij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:06 schreef Youp het volgende:
ze zijn daar niet op berekend.. een kettingzaag sla je toch ook niet eerst vast in een boom om daarna pas gas te gaan geven? dan gebeurt er helemaal niks... ja... je koppelingsschoentjes verbranden ja
Ken ik nietquote:
Thxquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef hicham het volgende:
Moet je even zoeken in de namenZe heten allemaal iets met "crossy"
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wiequote:Meeten doen we dit weekend
Ik val onder het kopje 'werkt'quote:Ik wou vandaag ook wel een minimeetje doen maar het komt niet echt goed uit voor de anderen
En de rest 'werkt' () of ligt plat op de bank (
) of heeft geen geschikte motor (
)
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef hicham het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kweeniequote:
Het heeft hier al een tijdje niet geregend dus ik denk dat ik straks nog wel even ga toerenquote:[..]
Ik val onder het kopje 'werkt'![]()
t weer vandaag is trouwens om te
![]()
![]()
Ze waren allemaal ter vervanging van dequote:Op woensdag 27 juli 2005 14:38 schreef vetprob het volgende:
[..]Kun je ze niet namen geven? Youssef, Fulcrum, Raus, Ondeugend
?
Watskebeurtquote:
quote:Ken ik nietmerk.
Bellray Motul of iets anders vaag ..![]()
Je bent te vroeg met vragen dus ws gaat het toch niet doorquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
Zaterdag en zondag kan allebeiLekdijk lijkt me een goede locatie
Ahhhhh, was mijn eerste gevoel toch goed.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:44 schreef vetprob het volgende:![]()
Nou begin ik weer te twijfelen. Maar hier staat helemaal rechtsonder wel 5W-60... Van Bellray, en dat is die ik heb volgens mij. Maar ik zal het vandaag wel weer voor de zekerheid controleren
![]()
quote:
Zo maar wat fictieve slip of the mind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
juist... wanneer je dus veel gas geeft en dat kettingkje van niks op volle toeren draait staat er ook een inmense kracht achter dat koppelingetje.. wanneer je dan op een boom in gaat zagen zal hij niet meer gaan slippen.. bij die motor gebeurt het precies andersom...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nope, veel gas, en dan langzaam in een boom geleiden volgens mij.![]()
Maar als hij vast staat mag jij het overnemen en gasgeven.
Kijken whats'gabeuirt.![]()
KLXquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:25 schreef bwt het volgende:
Raus, Hoe is het vandaag gegaan met Mercy en het ziekenhuis bezoek?
quote:
Scheikunde gehad? Voor mij het laatst in 1988.quote:En wat bedoel je met stabiel houden![]()
quote:En o almachtige
Are'u trying me?quote:, wat betekenen die 5 en 60 dan![]()
We gingen toch zaterdag meeten?quote:Zondag is een kleinere regenkans
Heb jij je rollerskate bevestigingsriempje al gefixed dan?quote:
Het bezoek was waardeloosquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:25 schreef bwt het volgende:
Raus, Hoe is het vandaag gegaan met Mercy en het ziekenhuis bezoek?
HIj heeft de illusie dat hij er vandaag/morgenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij je rollerskate bevestigingsriempje al gefixed dan?
Of wou je die KLX rijdende krijgen?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het bezoek was waardeloos![]()
![]()
Ik was te verbaasd om meteen kwaad te reageren, maar wat had ik die eikel graag even ingepepert hoe waardeloos hij is.
Mercy had nog net de tijd om dat te vertellen maar hij reageerde er niet eens op.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:43 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
En niet eens iets over die nekpijn van de laatste dagen ofzo?![]()
Dus dossier naar Den Bosch en daar nog een afspraak maken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mercy had nog net de tijd om dat te vertellen maar hij reageerde er niet eens op.![]()
Volgende week is onze eigen huisarts weer terug van vakantie. Het lijkt me het beste om daar langs te gaan, want ik vind hem tot nu toe nog de meest competente arts die ik ooit heb gehad. Het ziekenhuis in Den Bosch is wel goed geregeld, maar waarschijnlijk komen we daar zonder verwijzing ook niet aan een zinnige afspraak.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus dossier naar Den Bosch en daar nog een afspraak maken?
Wat heb ik gemist dan?quote:
Lekker danquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mercy had nog net de tijd om dat te vertellen maar hij reageerde er niet eens op.![]()
Niksquote:
Das een minder mooi en erg belaberde behandeling.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Erglang verhaal wat ik maar ff heb ingekort
Dat was ut.![]()
Ik denk dat hij met te veel goede moed is begonnen, terwijl hij toch een behoorlijke klapper heeft gemaakt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker danMaar hoe is het met Mercy zelf de afgelopen dagen, neemt het al af of blijft ie er last van hebben? (ik vraag me af of het door ons bezoekje kwam
![]()
![]()
)
[..]
NiksI'm with stupid betekent dat ik het met je eens ben, in dit geval wou ik dus ook weten hoe het was afgelopen
Da's inderdaad nog een beter idee maar weet je zeker dat je zolang wil wachten?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgende week is onze eigen huisarts weer terug van vakantie. Het lijkt me het beste om daar langs te gaan, want ik vind hem tot nu toe nog de meest competente arts die ik ooit heb gehad. Het ziekenhuis in Den Bosch is wel goed geregeld, maar waarschijnlijk komen we daar zonder verwijzing ook niet aan een zinnige afspraak.
Ik had van het ziekenhuis wel wat meer verwacht, maar Mercy kent dit ziekenhuis en zegt dat het al langere tijd een aanfluiting is. Dat wist ik niet, want anders had ik niet eens de moeite gedaan om dat arme zieke menneke in de auto te sleuren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:58 schreef bwt het volgende:
[..]
Das een minder mooi en erg belaberde behandeling.
Zou ik een ludieke brief over schrijven naar de directie van het betreffende ziekenhuis.
Met ludiek bedoel ik ook ludiek maar wel zakelijk. Simpelweg omdat ze al genoeg zware kost onder ogen krijgen. Met een ludieke brief val je op
Hopelijk krijg je meer en betere info van je huisarts als ie weer terug is van zijn vakantie
Klinkt gelukkig al beter, hopen dat de trend zich voortzetquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met te veel goede moed is begonnen, terwijl hij toch een behoorlijke klapper heeft gemaakt.
Sinds gisteren lijkt het beter te gaan. Gisteren heeft hij niet meer de hele dag geslapen en hij heeft gistermiddag en vandaag ook iets minder pijnstillers op. Ik denk dat het nu langzaam aan beter gaat. De nekpijn is ook minder en vandaag heeft hij niet overgegeven.![]()
Nou zoiets heb ik ook meegemaakt 2 jaar geleden, die hele houding van zo'n arts.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Het bezoek was waardeloos![]()
![]()
Ik was te verbaasd om meteen kwaad te reageren, maar wat had ik die eikel graag even ingepepert hoe waardeloos hij is.
Toen ik Mercy ging melden, was de receptioniste al redelijk verbaasd dat we niet in Den Bosch naar het ziekenhuis waren gegaan (hoewel zijn dossier gewoon klaar lag).Belachelijk dat niemand me heeft verteld dat dat mogelijk was. Ik kreeg die zondagavond in het ziekenhuis allerlei papieren in mijn hand gedrukt en daar zat ook een kaart bij met een afspraak bij Dr. De Bruyn in het ziekenhuis in Tiel. Aangezien het ongeluk net was gebeurd heb ik verder ook geen vragen gesteld. Mij is alleen verteld dat Mercy deze dag dus een afspraak met die flapdrol die een hele haarbos in zijn oren heeft.
![]()
Daarna worden we gedumpt in een minuscuul kamertje met zo'n onderzoektafel en twee waardeloze stoelen (de stoelen in de spreekkamer waren overigens ook al zo debiel neergezet dat op sommige stoelen niemand kon zitten). Die overbehaarde oorworm komt binnen en vraagt hoe het gaat. Hij keek niet eens in het dossier.
Met die ene vraag wilde hij al duidelijk een eind breien aan het bezoek. Dus ik vroeg al heel verbaasd "moet je niet even ergens naar kijken", waarop hij vrolijk antwoordde dat dat niet nodig was. Hij zei alleen doeg en weg was ie. Niet eens wachten totdat wij aanstalten maakten om weg te gaan en bij het afscheid nog een hand te geven zoals normaal gedaan wordt.
![]()
Dat was ut.![]()
Ik denk dat zijn lichaam normaal reageerde, het kreeg een enorme klap en ging de eerste 3 dagen in de tegenaanval.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik denk dat hij met te veel goede moed is begonnen, terwijl hij toch een behoorlijke klapper heeft gemaakt.
Sinds gisteren lijkt het beter te gaan. Gisteren heeft hij niet meer de hele dag geslapen en hij heeft gistermiddag en vandaag ook iets minder pijnstillers op. Ik denk dat het nu langzaam aan beter gaat. De nekpijn is ook minder en vandaag heeft hij niet overgegeven.![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dan aan een ridder te paar (Martie) in de middeleeuwen die gewond raakt in een gevecht, maar zich dagenlang niet gewonnen mag geven omdat hij eerst moet overwinnen alvorens hij zich uit de voeten kan maken voor een rustig onderkomen ten behoeve van rust en herstel.![]()
Euh, ik was aan het filosoferen hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:17 schreef hicham het volgende:Mooi gezegd
Heeft iemand een tissue voor me
Jouw filosofie klinkt heel aannemelijk en tevens ontroerendquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Euh, ik was aan het filosoferen hoor.![]()
![]()
Nu ff afwassen, en kijken of we verder nog onnutige dingen kunnen doen op de avond.![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
Jouw filosofie klinkt heel aannemelijk en tevens ontroerend![]()
Chocowafels al gegeten?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
Moet je eens kijken wie er in dit topic op MF naar voren komt
Maar meeten gaan we dus zondag doen neem ik aan
Is zo sneu voor Youssef![]()
Ik zie een Kawapicksticker.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:57 schreef Makster het volgende:
Net naar Bon geweest![]()
Nieuw gescoord
Achtertandwiel 45 tands
Voortandwiel 14 tands
ketting
Twin air luchtfilter
Luchtfilterolie plus schoonmaak
Nieuwe handvatten (heb nog een nieuw stel liggen in het groen maar ga nu dus toch spuiten, dus zwart is beter)
Stalen remleiding voor
Stalen remleiding achter*O*
[afbeelding]
Kan er van het weekend dus weer tegenaan
@ Raus, beetje jammere manier van die doktersjap![]()
@ Lars, inderdaad beter eerst de KLX afmaken voordat ik me in een ander avontuur stort (maar hij kan er maar vast staan heh
@ Pep, welke KLX en inderdaad een leuk winter project die VFR
@ de rest, sorry voor het niet lezen van alles
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zie een Kawapicksticker.Welk nummer staat erop?
Goed nieuws dusquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat zo een klein voortandwieltje zo een belangrijke taak heeft, toch niet normaalquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:57 schreef Makster het volgende:
Achtertandwiel 45 tands
Voortandwiel 14 tands
[afbeelding]
quote:@ de rest, sorry voor het niet lezen van alles
quote:Morgen begint de dag nog met wat zon. Vooral in de middag ontstaan er diverse stevige buien, soms met onweer. Het wordt wel drukkend warm met maxima rond 29 graden in het binnenland.
Hoeruh nederland, tis dat ze in Marokko kut wegen hebben anders was ik daar gaan wonenquote:
De tandwielen in je versnellingsbak zijn nog wel akelig veel kleiner en moeten langer mee gaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
Dat zo een klein voortandwieltje zo een belangrijke taak heeft, toch niet normaal
Duidelijk Popijn... duidelijk. Namelijk dat ik gewoon normale olie derin had moeten hebben.quote:
Ach, olie voor de fijnproever die het beste wil, zowel geestelijk als in de portomonnee, en bovendien de olie wat vaker ververst om bovenstaande reden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:35 schreef vetprob het volgende:
Duidelijk Popijn... duidelijk. Namelijk dat ik gewoon normale olie derin had moeten hebben.![]()
Duidelijk weer een luie allochtoonquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:35 schreef vetprob het volgende:
[..]
Duidelijk Popijn... duidelijk. Namelijk dat ik gewoon normale olie derin had moeten hebben.![]()
edit: Heb nog WPH doorgenomen, en damn wat lijkt zelfs sleutelen me goedkoper/makkelijk.Alleen geen zin heH
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoeruh nederland, tis dat ze in Marokko kut wegen hebben anders was ik daar gaan wonen![]()
heHquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De tandwielen in je versnellingsbak zijn nog wel akelig veel kleiner en moeten langer mee gaan.![]()
En jij mag uitrekenen hoeveel sneller een voortandwiel t.o.v. een achtertandwiel slijt.![]()
Waar had jij je Skai eigenlijk vandaan gehaald en kan je nog even ene mini tutorial schrijvenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Duidelijk weer een luie allochtoon
MAar gewoon zelf doenScheelt je floesch en misschien vind je het zo leuk dat je kapt met je VWO en monteur wordt
WHOAHAHAHAHAHAHHA!@!!!!!2121111quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
Misschien dat ik dan nog even zelf mijn zadel ga proberen te bekleden
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:50 schreef vetprob het volgende:
[..]
WHOAHAHAHAHAHAHHA!@!!!!!2121111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:D: D:'(
![]()
![]()
![]()
Hij's fijn
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Helemaal gelijk
Zie het al voor me
Redneck wannabe pimp-neger die tussen marokkanen in leeft met een porno SM
[..]
heHHebben we dat betwetertje weer
Had al het gevoel dat er een reactie zou komen met nog kleinere onderdelen
Maar gaat mij er meer om dat het voortandiel een belangrijke rol speelt in het overbrengen van de krachten tussen het motorblok en het achterwiel
En ga nou weer niet andere vergelijkingen erbij betrekken![]()
[..]
Waar had jij je Skai eigenlijk vandaan gehaald en kan je nog even ene mini tutorial schrijven
Misschien dat ik dan nog even zelf mijn zadel ga proberen te bekleden
En ik ga nu pitten![]()
Ik hou me in.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
Maar gaat mij er meer om dat het voortandiel een belangrijke rol speelt in het overbrengen van de krachten tussen het motorblok en het achterwiel
Ik heb alle vertrouwen in hem.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:50 schreef vetprob het volgende:
[..]
WHOAHAHAHAHAHAHHA!@!!!!!2121111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:D: D:'(
![]()
![]()
![]()
Hij's fijn
Zadel is echt niet moeilijk, wel ff lastigquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hou me in.![]()
![]()
Die denkwijze kan ik volledig volgen vanuit mijn vroegere beginnerskennis.![]()
![]()
Mark, dat klinkt goed met dat zadel, en de rest van de spullen.
We can't wait to see it irl.![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:25 schreef Makster het volgende:
Duurde weer lang bij Bon, je kent hem wel![]()
WE hebben lang gepraat ja, ook over zijn "ongelukje" een high sider tegen een hoogwerker die langs het circuit stondquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan krijgt zo'n stuk rijden voor die onderdelen een aardige toegevoegde waarde.
Tenzij je haast hebt.![]()
Had hij nog iets verteld over zijn laatste race waar hij weer voorzichtigbij de Nationalen begonnen was?
Oliefilter kan je ws overal wel scoren, ik heb er zo al 2 bij de Motoport gekocht voor 5.50 euro ofzo.![]()
Voordeeltje dat het ding in de hele KLR/KLX range zit.![]()
Haha, cool hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:33 schreef Makster het volgende:
Echt een heeeeel relaxde vent!
Mark komt er gewoon voor uit.quote:Ga voor een filter inderdaad wel ff naar Motoport ofzo![]()
Motoportquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha, cool hoor.![]()
![]()
[..]
Mark komt er gewoon voor uit.![]()
![]()
You hated them.![]()
Die XR van Martijntje is trouwens ook aardig gek.![]()
Van een hopeloze zooi..
[afbeelding]
Echt lelijker kan bijna niet.![]()
Dit maken...![]()
![]()
[afbeelding]
Hij heeft alleen geen geld om de puntjes op de i te zetten en te rijden geloof ik.
Rijbewijs zat er die tijd ook nog niet in van het opbouwen.![]()
Klinkt inderdaad niet moeilijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:02 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
GElukkig spreek ik prima Marokkaans
Mine how to. owkee
Koop een stuk skai op de markt of in een meubelzaak ofzo, of stoffeerzaak. Neem 1 vierkante meter, heb je meer dan genoeg.
Zorg dat je een nietpistool hebt me grote nietjes. Zorg voor een paar lijmklemmen om de stof strak te houden. Zorg dat je een fohn hebt om de skai warm te maken
LEg de skai over je zadel en knip het ruim uit zodat je er goed mee kan werken. Begin met een lijmklem aan de zijkant en zet dat goed vast.
Trek de andere kant strak en zet een klem. Zo ga je te werk, zit het goed vast dan een nietje om het te borgen.
Vervolgens zet je zo alles strak, bij bochtige delen even de skai goed warm maken dan rekt het beter en dan gelijk vast nieten aan de achterkant van het zadel.
Opzich niet moeilijk neem er wel ff de tijd voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |