Gratis Cola 1.0Als je geen discussie in Feedback wilt, moet je ff nadenken voor je het slotje zet !Na mijn vorige weekban (omdat Tip 3 in Gratis Bellen "Aanzetten tot" zou zijn) zouden jullie het mee naar achteren nemen, en het bespreken omdat julie vonden dat ik zou aanzetten tot illegale dingen.
quote:
Op maandag 18 juli 2005 07:20 schreef buzzer het volgende:[..]
ik heb tip 3 verwijderd, en de rest laten staan. Dit is de zoveelste keer dat je aanzet tot fraude vriend...
ik neem het mee naar achteren
Gratis Bellen is open en Tip 3 staat er gewoon weer in!quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 08:10 schreef Oversight het volgende:[..]
![]()
even werd bijna een dikke maand, ik heb geduldig afgewacht.
![]()
géén reactie...
![]()
Er was ook niets mis met
Tip 3 zoals ik al uit had gelegd...
![]()
Het is géén "aanzetten tot" !
![]()
Als Netwerk of Nova een item uitzenden over veiligheidssloten van het politie-keurmerk en hoe je deze zónder sleutel kunt openen binnen 30 seconden,..... zijn zij dan óók aan het "aanzetten tot"?
![]()
Vandaag zal ik
Tip 3 weer gewoon terugzetten zoals ie er stond, tenzij je een redelijk argument hebt om dat NIET te doen....
![]()
tot strakjes !
Ik ben unbanned, en heb jullie er niet meer over gehoord.DUS is het niet aanzetten tot
DUS is het niet banwaardig
DUS moeten jullie nou maar eens écht een beleid gaan bepalen ( of gewoon de policy lezen) voor dit soort dingen....
ik ga jullie niet meer mailen, ik heb immers nog steeds geen antwoord op de vorige mail. ![]()
je mag MIJ natuurlijk wél altijd mailen
![]()
Gratis Cola 1.1 volgt spoedig, of gooi 1.0 weer open en bespaar me de moeite?
![]()
Kijk óók eens wie me heeft UNbanned, er zal vást een goede reden zijn geweest....
[ Bericht 2% gewijzigd door Oversight op 15-08-2005 21:04:23 ]