puike en serene dingenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:18 schreef djenneke het volgende:
gezellig... maar eh... waar moeten we het dan over hebben?
zit jij nou een kikker te kussen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss speelt op haar viool en begint met roosjes te strooien.
Alleen over jofele onderwerpen natuurlijk!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:18 schreef djenneke het volgende:
gezellig... maar eh... waar moeten we het dan over hebben?
bestaan er dan ook tieten die niet puik en sereen zijn?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:19 schreef Danny het volgende:
[..]
puike en serene dingen
geen tieten dus !
tenzij het puike en serene tieten zijn bedenk ik me...
Niet doorvertelleen!!!!!quote:
plak roosjes op de tepels, en voila, puicke ende serene tetten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:19 schreef Danny het volgende:
[..]
puike en serene dingen
geen tieten dus !
tenzij het puike en serene tieten zijn bedenk ik me...
Gatver.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:20 schreef LaZZ het volgende:
En tevens een aantal droogstaande vrouwen te bevredigen?
Eigenlijk zouden ze PUB ook gewoon om 12 u moeten sluiten of niet?quote:
puik ideequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:21 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze PUB ook gewoon om 12 u moeten sluiten of niet?
Dat betekent niet direct onaantrekkelijk hoor mijn liefste Sharkdoggiedog.quote:
Sloerie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dit topic zou over mij gaan.
Met zoveel on en euhm ontkennings woorden begrijp ik er geen fick van als ik te veel op heb.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:22 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat betekent niet direct onaantrekkelijk hoor mijn liefste Sharkdoggiedog.![]()
zet dan je naam in de TTquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik vroeg nog of je nou een kikker aan het kussen was...quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
leuke avatar heb jequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Met zoveel on en euhm ontkennings woorden begrijp ik er geen fick van als ik te veel op heb.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dit topic zou over mij en danny gaan.
Ze zouden Danny om 12 uur moeten sluiten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:21 schreef LaZZ het volgende:
Eigenlijk zouden ze PUB ook gewoon om 12 u moeten sluiten of niet?
ow shit, daar gaat de sereniteitquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:23 schreef Danny het volgende:
[..]
juist niet toch ?
het is toch niet het '15 en uitgewoond topic' ?
Gejat van Jaguar.quote:
Ok.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dit topic zou over mij en danny gaan.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:23 schreef Danny het volgende:
[..]
juist niet toch ?
het is toch niet het '15 en uitgewoond topic' ?
jatterdquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gejat van Jaguar.
eigelijk puur toeval maar okay
quote:
Dat deed pijn.quote:
Ken je wiskunde? 2 maal min is dan plus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Met zoveel on en euhm ontkennings woorden begrijp ik er geen fick van als ik te veel op heb.
Schaam je diep!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:25 schreef Danny het volgende:
[..]
jah sorry, ik werd afgeleid door niet-serene posts![]()
Dat lijkt me een minder fijn plan. Dan slaapt z'n chick net en kan hij feesten. Je weet, ik ken die shizzle toch.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ze zouden Danny om 12 uur moeten sluiten.
Euhm. Okay dan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ken je wiskunde? 2 maal min is dan plus.
Dus bv. 2- -2. (dus 2 minus min 2) is 4
Zie het dus dat het "niet" en "on" elkaar opheffen en dat het dus aantrekkelijk is. Maar dat strookt niet helemaal met mijn opmerking want er zijn ook minder mooien aldaar.
Maar we moeten ontkennend en lief praten in dit topic vandaar.
En ook ik heb bieren en Johnnie genuttigd. En nee, ik ben geen gay, mijn neef wel.
het is te laat voor dit soort postsquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ken je wiskunde? 2 maal min is dan plus.
Dus bv. 2- -2. (dus 2 minus min 2) is 4
Zie het dus dat het "niet" en "on" elkaar opheffen en dat het dus aantrekkelijk is. Maar dat strookt niet helemaal met mijn opmerking want er zijn ook minder mooien aldaar.
Maar we moeten ontkennend en lief praten in dit topic vandaar.
En ook ik heb bieren en Johnnie genuttigd. En nee, ik ben geen gay, mijn neef wel.
Gewoon okay zeggen enquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
het is te laat voor dit soort posts![]()
ah, okeequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gewoon okay zeggen ensmileys gebruiken.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
het is te laat voor dit soort posts![]()
gelukkig!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Kijk mijn PI heeft een blindenbril op!![]()
is dat een bril die niks ziet zeg maaR?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Kijk mijn PI heeft een blindenbril op!![]()
Nu je het zegt. Eigenlijk best vaak.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:30 schreef LaZZ het volgende:
[..]!
Dat soort dingen ontspruiten opeens uit mijn magnifieke geest. Nooit last van?![]()
Ja zoiets.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is dat een bril die niks ziet zeg maaR?
Daar kan je puicke dingen mee doen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb nog wel een blindenhond ergens.
hell yeahquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Daar kan je puicke dingen mee doen.
zoals?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Daar kan je puicke dingen mee doen.
shit kan ff niet , ik zit op mn andere account in gesprek met iemand in t buitenlandquote:
Hehehehe, je bent geen misdienaar meer hoor andro.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef andromeda1968 het volgende:
Zijn er hier ook paters aanwezig?
maagdelijkheid wordt hier niet gewaardeerdquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef andromeda1968 het volgende:
Zijn er hier ook paters aanwezig?
Wat heb ik nou aan jou!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
shit kan ff niet , ik zit op mn andere account in gesprek met iemand in t buitenland![]()
haiii , djen!!!!
heb je geen multi hack dan ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
shit kan ff niet , ik zit op mn andere account in gesprek met iemand in t buitenland![]()
haiii , djen!!!!
die van mij wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja die heb ik ookwel.
Hij doet het alleen niet.
Hmmmm...quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
maagdelijkheid wordt hier niet gewaardeerd![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hehehehe, je bent geen misdienaar meer hoor andro.
lieverd, daar ben je dan toch echt effe behoorlijk te laat mee...quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:36 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hmmmm...
dan word het tijd dat jouw maagdelijkheid je ook eens gauw en flink ontnomen word.
na [..] jaar de batterijen er niet te hebben uitgehaald wouden de baterijern hun plas niet meer ophouden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die van mij wel.
nog steeds.
na [..] jaar.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
na [..] jaar de batterijen er niet te hebben uitgehaald wouden de baterijern hun plas niet meer ophouden.
Om het maar vene belachelijk te formuleren m.b.t dit topic.
He verdorie, zoiets dacht ik al, maar het viel te proberen èh?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
lieverd, daar ben je dan toch echt effe behoorlijk te laat mee...![]()
jah kikiquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik own alle badeendjes met mijn kiki.
Nou, een spannerke kan wel lekker zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
maagdelijkheid wordt hier niet gewaardeerd![]()
dan kun je meerdere msn clients (en dus accounts) tegelijkertijd draaienquote:
een wat???quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:38 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Nou, een spannerke kan wel lekker zijn.
hey dat had ik welquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan je meedere msnén naast elkaar draaien
rete handig
Huhquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:38 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Nou, een spannerke kan wel lekker zijn.
wie is kiki?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
There is no fanclub like the kiki-fanclub.
wel onder de rozenstruik begraven?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]puur en sereen lieverd, puur en sereen
Laten we zeggen, een ongebruikt gaatje.quote:
PUIK en sereen lieverd, PUIK en sereenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]puur en sereen lieverd, puur en sereen
ow jee , dit moet mij ff uitgelegd worden vrees ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:39 schreef Danny het volgende:
[..]
maar kiki was dik. erg dik.
althans, als ik hans moet geloven...
zie je ondertitelquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, waarom heb ik eigenlijk geen tag?
PS!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Huh
* Tevens betrapt is op lurken
Een ongebruikt nauw gaatje.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Huh
sinds wanneer maak jij je druk om ondertitels als er tieten (puike dan wel he, gezien dit topic) in het spel zijn?quote:
ik wou dat ik een badeendje had...quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Mijn gewelige badeend uiteraard.
Zuster van riki.quote:
als jij tieten ziet, puike danwel onpuike, mag je ze aanwijzen voor me. kansloos topic weer dit.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
sinds wanneer maak jij je druk om ondertitels als er tieten (puike dan wel he, gezien dit topic) in het spel zijn?![]()
Dat deed ik ook alquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:42 schreef Janetje het volgende:
*stiekem wat herrie maakt..
shit, heb ik me GVD weer uit de tent laten lokkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef Danny het volgende:
[..]
als jij tieten ziet, puike danwel onpuike, mag je ze aanwijzen voor me. kansloos topic weer dit.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef Danny het volgende:
[..]
als jij tieten ziet, puike danwel onpuike, mag je ze aanwijzen voor me. kansloos topic weer dit.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:17 schreef Danny het volgende:
In dit topic wil ik niets horen of zien over tieten, sletten of wat dan ook. Dit is een PUIK en SEREEN topic !
Wees hier puik en sereen met Melanie en mij !
m_t_mquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
PS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 10 keer je te hebben geprobeerd toe te voegen heb ik het maar opgegeven en de hoop laten varen
Waar ik vannacht was?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Huh
hee, je hebt alle vrouwen weer hier weten te verzamelen, laat nou maar eens wat van je overredingstechnieken zienquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog wel ergens 1 van liggenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
m_t_m![]()
![]()
Sorry meissie, het adres wat hier op Fok! staat klopt niet
Daar komt bij dat ik niet vaak op msn ben te vinden
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef Danny het volgende:
[..]
shit, heb ik me GVD weer uit de tent laten lokken
Dat valt dan nog mee, ik vind soms mezelf al niet meer.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar komt bij dat ik niet vaak op msn ben te vinden[/sub]
Wat een rot excuusquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:46 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waar ik vannacht was?
Ja, sorry, lekke band. Ik moest de ANWB bellen, maar die waren weer nergens te bekennen, ach ja, je kent 't èh?
Heb jij dan een reserve gaatje?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog wel ergens 1 van liggen
Maak ik je weer een beetje blij als ik jou toevoeg?quote:
waste of time. die werken niet op preutse zondagsschool trutjesquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
hee, je hebt alle vrouwen weer hier weten te verzamelen, laat nou maar eens wat van je overredingstechnieken zien![]()
das best sereen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef nixxx het volgende:
*ohmmmmmmmm ooohhhmmmm* * nixxx mediteert enzo
Ik zie jou ook niet meerquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:47 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee, ik vind soms mezelf al niet meer.
haha, is that all you've got?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:49 schreef Danny het volgende:
[..]
waste of time. die werken niet op preutse zondagsschool trutjes
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maak ik je weer een beetje blij als ik jou toevoeg?
[schizofeen-mode]quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef Danny het volgende:
[..]
hey jij! stuur donna.zip eens hierheen!!quote:
heulegaar niet!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:52 schreef mother-mother het volgende:
iedereen ineens naar bed?
Daarom noemen ze mij ook soms God, overal aanwezig maar nergens te vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet meer![]()
* Zoekt
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey jij! stuur donna.zip eens hierheen!!
je bestaat dus gewoon nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:53 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Daarom noemen ze mij ook soms God, overal aanwezig maar nergens te vinden.![]()
Donequote:
Met wie?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:52 schreef mother-mother het volgende:
iedereen ineens naar bed?
je zit in onzin te posten maar is ze echt trans?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:54 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik vind het nog wel lachen op het R&P topic "weer single"waar een stel users (onwetend) op een transsexueel(zena) liggen te geilen![]()
![]()
ik ben altijd online!! alleen vaak awayquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:54 schreef mother-mother het volgende:
[..]
moet ik naar je toezippen?
, waarom ben jij trouwens bijna nooit online?![]()
Echter kan nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je zit in onzin te posten maar is ze echt trans?![]()
Alleen voor de gelovigen besta ik.quote:
ow ja schiet niet op he, is t goed als ik morgen doe?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben altijd online!! alleen vaak awayen je moet die serie die Re gemaakt heeft doorsturen... muts
ooohhhhmmmmmm
Smoesjesquote:
Paardje in galopquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
hop hop hop
Alleen als het serene fotos zijn hequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow ja schiet niet op he, is t goed als ik morgen doe?
zit nu buitenland te lullen op mn andere msn
en trouwens was niet alleen Re hoorook icicle
Omdatquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
OMG!
* melanie_the_miss valt achterover van haar stoel.
Nog een trans op Fok! ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je zit in onzin te posten maar is ze echt trans?![]()
Maarmaaarmaaaaaaaaaaaaaar, *hoedefokheetjeeigenlijk*, ik deed het niet expres, kan ik er wat aan doen dat dat gebeurt, je snapt het toch wel, zo zit het leven inelkaar, en als het zo inelkaar zit dan zit het niet uitelkaar maar inelkaar snap je, en daarom gebeurde dat, en die band was niet goed, maar het ligt aan jou, we blijven daten, echt waar, het komt goed, wanneer zeg je?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Smoesjes
Ik ben niet belangrijk genoeg voor je
* Met de katten gaat knuffelen
dingen enzo.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Maarmaaarmaaaaaaaaaaaaaar, *hoedefokheetjeeigenlijk*, ik deed het niet expres, kan ik er wat aan doen dat dat gebeurt, je snapt het toch wel, zo zit het leven inelkaar, en als het zo inelkaar zit dan zit het niet uitelkaar maar inelkaar snap je, en daarom gebeurde dat, en die band was niet goed, maar het ligt aan jou, we blijven daten, echt waar, het komt goed, wanneer zeg je?
Morgen?
Is goed.
quote:
Het zal (te) sereen geweest zijn.quote:
arme jongen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef nixxx het volgende:op bed valt en zich in slaap huilt.... op sereene en puicke wijze natuurlijck
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef nixxx het volgende:op bed valt en zich in slaap huilt.... op sereene en puicke wijze natuurlijck
ok , wie dan??quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog een trans op Fok! ?
Ik ken er nog 1
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Ik geef je een cadeau!
Zing eens lekker mee, dan kom je op teevee!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef nixxx het volgende:op bed valt en zich in slaap huilt.... op sereene en puicke wijze natuurlijck
PrintScreen is de naam, afgekort PSquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Maarmaaarmaaaaaaaaaaaaaar, *hoedefokheetjeeigenlijk*, ik deed het niet expres, kan ik er wat aan doen dat dat gebeurt, je snapt het toch wel, zo zit het leven inelkaar, en als het zo inelkaar zit dan zit het niet uitelkaar maar inelkaar snap je, en daarom gebeurde dat, en die band was niet goed, maar het ligt aan jou, we blijven daten, echt waar, het komt goed, wanneer zeg je?
Morgen?
Is goed.
NEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ok , wie dan??
had trouwens nog helemaal geen haigezegt
![]()
Oe spannend...... (is puik en sereen bedoelt, laten we niet vergeten waar dit topic voor staat hè)quote:
Danielle ofzo, tijd geleden dat ik "haar" op Fok! gezien heb trouwensquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ok , wie dan??
had trouwens nog helemaal geen haigezegt
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:03 schreef LaZZ het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!!![]()
EN OOK NIET TEGEN MIJ!!!![]()
IK LAAT NOOIT MEER MN GEZICHT ZIEN!!!!![]()
Had dat dan gelijk gezegd, ik heel de tijd maar denken wat je bedoelde en maar niet posten weet je, ja je weet toch, wat ik bedoel?quote:
quote:
Oefening baart kunst.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:05 schreef Duncan-Death het volgende:
Zeg mtm... past zo'n barbie wel?
Dat zal sereen smaken, me dunkt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:04 schreef djenneke het volgende:
ik ga puik en sereen een lekker puik en sereen peukie opsteken
Een ultiem lange sigaretquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:04 schreef djenneke het volgende:
ik ga puik en sereen een lekker puik en sereen peukie opsteken
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Had dat dan gelijk gezegd, ik heel de tijd maar denken wat je bedoelde en maar niet posten weet je, ja je weet toch, wat ik bedoel?
Neequote:Op woensdag 27 juli 2005 02:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach gossjie... can't take rejection?
ik ben ook lievquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze smily is lief![]()
Mel, waarom krijg ik geen antwoord van je op mijn post?quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze smily is lief![]()
doe ze nou maar gewoonquote:
In der oneindigheid.quote:
de mijne rookt alquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
In der oneindigheid.
En ook ik steek maar weer een 5-minuten-peuk op.![]()
Sigaren zijn ok.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:10 schreef andromeda1968 het volgende:
Sereen rook ik er eentje [afbeelding]
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
In der oneindigheid.
En ook ik steek maar weer een 5-minuten-peuk op.![]()
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Barbie in je doos, stomme muts, stomme muts.
Ja dat was me een hit
[afbeelding]
Ik schat nog 2 minuten en 20 seconden vanaf nu.quote:
Regelrecht een topper eerschte klas.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Barbie in je doos, stomme muts, stomme muts.
Ja dat was me een hit
[afbeelding]
ik heb lekker een verse!quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:13 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik schat nog 2 minuten en 20 seconden vanaf nu.
wel je tanden poetsen hequote:Op woensdag 27 juli 2005 02:14 schreef djenneke het volgende:
hij is op, en nu... ga ik naar bed!
tuurlijk!quote:
goedzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik wens u allen een nog zeer puike en serene nacht toe!
Doei djenquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik wens u allen een nog zeer puike en serene nacht toe!
Was het maar zulks een mooi weer hierquote:
ja maar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik neem jou eens mee naar NS
Ga op onderzoek uit.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en wiens kloon ben jij [afbeelding]
Nou moet je het niet gekker make Don, ze hadden net een serene stilte hier, kom jij er aan te BOEenquote:
CHILL!quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nou moet je het niet gekker make Don, ze hadden net een serene stilte hier, kom jij er aan te BOEen![]()
quote:
Truste Donquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ben je geschrokken?
![]()
jemig , ik ben schitzo , ik bedoel t niet zo hoor![]()
geloof dat t tijd word voor mn bed![]()
truste![]()
Ik kan ze opeten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:07 schreef Danny het volgende:
zijn er nog dames die iets met bananen kunnen doen ofzo ?
[afbeelding]
[afbeelding]
bananen roeleren in de handen van de vrouw...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 06:22 schreef Sjoe538 het volgende:
TIETEN!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 06:22 schreef Sjoe538 het volgende:
BIER!
Mohammed had nog een paar schapen over.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:16 schreef Brainvoyager het volgende:
Tieten? Geef mij maar kut en een strakke anus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |