Oe spannend...... (is puik en sereen bedoelt, laten we niet vergeten waar dit topic voor staat hè)quote:

Danielle ofzo, tijd geleden dat ik "haar" op Fok! gezien heb trouwensquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ok , wie dan??
had trouwens nog helemaal geen haigezegt
![]()

quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:03 schreef LaZZ het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!!![]()
EN OOK NIET TEGEN MIJ!!!![]()
IK LAAT NOOIT MEER MN GEZICHT ZIEN!!!!![]()

Had dat dan gelijk gezegd, ik heel de tijd maar denken wat je bedoelde en maar niet posten weet je, ja je weet toch, wat ik bedoel?quote:

quote:

Oefening baart kunst.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:05 schreef Duncan-Death het volgende:
Zeg mtm... past zo'n barbie wel?

Dat zal sereen smaken, me dunkt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:04 schreef djenneke het volgende:
ik ga puik en sereen een lekker puik en sereen peukie opsteken

Een ultiem lange sigaretquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:04 schreef djenneke het volgende:
ik ga puik en sereen een lekker puik en sereen peukie opsteken

quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Had dat dan gelijk gezegd, ik heel de tijd maar denken wat je bedoelde en maar niet posten weet je, ja je weet toch, wat ik bedoel?

Neequote:Op woensdag 27 juli 2005 02:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach gossjie... can't take rejection?

ik ben ook lievquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze smily is lief![]()

Mel, waarom krijg ik geen antwoord van je op mijn post?quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze smily is lief![]()

doe ze nou maar gewoonquote:

In der oneindigheid.quote:

de mijne rookt alquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
In der oneindigheid.
En ook ik steek maar weer een 5-minuten-peuk op.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |