Nog een trans op Fok! ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je zit in onzin te posten maar is ze echt trans?![]()
Maarmaaarmaaaaaaaaaaaaaar, *hoedefokheetjeeigenlijk*, ik deed het niet expres, kan ik er wat aan doen dat dat gebeurt, je snapt het toch wel, zo zit het leven inelkaar, en als het zo inelkaar zit dan zit het niet uitelkaar maar inelkaar snap je, en daarom gebeurde dat, en die band was niet goed, maar het ligt aan jou, we blijven daten, echt waar, het komt goed, wanneer zeg je?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Smoesjes
Ik ben niet belangrijk genoeg voor je
* Met de katten gaat knuffelen
dingen enzo.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Maarmaaarmaaaaaaaaaaaaaar, *hoedefokheetjeeigenlijk*, ik deed het niet expres, kan ik er wat aan doen dat dat gebeurt, je snapt het toch wel, zo zit het leven inelkaar, en als het zo inelkaar zit dan zit het niet uitelkaar maar inelkaar snap je, en daarom gebeurde dat, en die band was niet goed, maar het ligt aan jou, we blijven daten, echt waar, het komt goed, wanneer zeg je?
Morgen?
Is goed.
quote:
Het zal (te) sereen geweest zijn.quote:
arme jongen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef nixxx het volgende:op bed valt en zich in slaap huilt.... op sereene en puicke wijze natuurlijck
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef nixxx het volgende:op bed valt en zich in slaap huilt.... op sereene en puicke wijze natuurlijck
ok , wie dan??quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog een trans op Fok! ?
Ik ken er nog 1
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Ik geef je een cadeau!
Zing eens lekker mee, dan kom je op teevee!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef nixxx het volgende:op bed valt en zich in slaap huilt.... op sereene en puicke wijze natuurlijck
PrintScreen is de naam, afgekort PSquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Maarmaaarmaaaaaaaaaaaaaar, *hoedefokheetjeeigenlijk*, ik deed het niet expres, kan ik er wat aan doen dat dat gebeurt, je snapt het toch wel, zo zit het leven inelkaar, en als het zo inelkaar zit dan zit het niet uitelkaar maar inelkaar snap je, en daarom gebeurde dat, en die band was niet goed, maar het ligt aan jou, we blijven daten, echt waar, het komt goed, wanneer zeg je?
Morgen?
Is goed.
NEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ok , wie dan??
had trouwens nog helemaal geen haigezegt
![]()
Oe spannend...... (is puik en sereen bedoelt, laten we niet vergeten waar dit topic voor staat hè)quote:
Danielle ofzo, tijd geleden dat ik "haar" op Fok! gezien heb trouwensquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ok , wie dan??
had trouwens nog helemaal geen haigezegt
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:03 schreef LaZZ het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!!![]()
EN OOK NIET TEGEN MIJ!!!![]()
IK LAAT NOOIT MEER MN GEZICHT ZIEN!!!!![]()
Had dat dan gelijk gezegd, ik heel de tijd maar denken wat je bedoelde en maar niet posten weet je, ja je weet toch, wat ik bedoel?quote:
quote:
Oefening baart kunst.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:05 schreef Duncan-Death het volgende:
Zeg mtm... past zo'n barbie wel?
Dat zal sereen smaken, me dunkt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:04 schreef djenneke het volgende:
ik ga puik en sereen een lekker puik en sereen peukie opsteken
Een ultiem lange sigaretquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:04 schreef djenneke het volgende:
ik ga puik en sereen een lekker puik en sereen peukie opsteken
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Had dat dan gelijk gezegd, ik heel de tijd maar denken wat je bedoelde en maar niet posten weet je, ja je weet toch, wat ik bedoel?
Neequote:Op woensdag 27 juli 2005 02:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach gossjie... can't take rejection?
ik ben ook lievquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze smily is lief![]()
Mel, waarom krijg ik geen antwoord van je op mijn post?quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze smily is lief![]()
doe ze nou maar gewoonquote:
In der oneindigheid.quote:
de mijne rookt alquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
In der oneindigheid.
En ook ik steek maar weer een 5-minuten-peuk op.![]()
Sigaren zijn ok.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:10 schreef andromeda1968 het volgende:
Sereen rook ik er eentje [afbeelding]
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
In der oneindigheid.
En ook ik steek maar weer een 5-minuten-peuk op.![]()
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Barbie in je doos, stomme muts, stomme muts.
Ja dat was me een hit
[afbeelding]
Ik schat nog 2 minuten en 20 seconden vanaf nu.quote:
Regelrecht een topper eerschte klas.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Barbie in je doos, stomme muts, stomme muts.
Ja dat was me een hit
[afbeelding]
ik heb lekker een verse!quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:13 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik schat nog 2 minuten en 20 seconden vanaf nu.
wel je tanden poetsen hequote:Op woensdag 27 juli 2005 02:14 schreef djenneke het volgende:
hij is op, en nu... ga ik naar bed!
tuurlijk!quote:
goedzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik wens u allen een nog zeer puike en serene nacht toe!
Doei djenquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik wens u allen een nog zeer puike en serene nacht toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |