quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
na [..] jaar de batterijen er niet te hebben uitgehaald wouden de baterijern hun plas niet meer ophouden.
Om het maar vene belachelijk te formuleren m.b.t dit topic.
He verdorie, zoiets dacht ik al, maar het viel te proberen èh?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
lieverd, daar ben je dan toch echt effe behoorlijk te laat mee...![]()
jah kikiquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik own alle badeendjes met mijn kiki.
Nou, een spannerke kan wel lekker zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
maagdelijkheid wordt hier niet gewaardeerd![]()
dan kun je meerdere msn clients (en dus accounts) tegelijkertijd draaienquote:
een wat???quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:38 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Nou, een spannerke kan wel lekker zijn.
hey dat had ik welquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan je meedere msnén naast elkaar draaien
rete handig
Huhquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:38 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Nou, een spannerke kan wel lekker zijn.
wie is kiki?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
There is no fanclub like the kiki-fanclub.
wel onder de rozenstruik begraven?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]puur en sereen lieverd, puur en sereen
Laten we zeggen, een ongebruikt gaatje.quote:
PUIK en sereen lieverd, PUIK en sereenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]puur en sereen lieverd, puur en sereen
ow jee , dit moet mij ff uitgelegd worden vrees ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:39 schreef Danny het volgende:
[..]
maar kiki was dik. erg dik.
althans, als ik hans moet geloven...
zie je ondertitelquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, waarom heb ik eigenlijk geen tag?
PS!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Huh
* Tevens betrapt is op lurken
Een ongebruikt nauw gaatje.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Huh
sinds wanneer maak jij je druk om ondertitels als er tieten (puike dan wel he, gezien dit topic) in het spel zijn?quote:
ik wou dat ik een badeendje had...quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Mijn gewelige badeend uiteraard.
Zuster van riki.quote:
als jij tieten ziet, puike danwel onpuike, mag je ze aanwijzen voor me. kansloos topic weer dit.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
sinds wanneer maak jij je druk om ondertitels als er tieten (puike dan wel he, gezien dit topic) in het spel zijn?![]()
Dat deed ik ook alquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:42 schreef Janetje het volgende:
*stiekem wat herrie maakt..
shit, heb ik me GVD weer uit de tent laten lokkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef Danny het volgende:
[..]
als jij tieten ziet, puike danwel onpuike, mag je ze aanwijzen voor me. kansloos topic weer dit.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef Danny het volgende:
[..]
als jij tieten ziet, puike danwel onpuike, mag je ze aanwijzen voor me. kansloos topic weer dit.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:17 schreef Danny het volgende:
In dit topic wil ik niets horen of zien over tieten, sletten of wat dan ook. Dit is een PUIK en SEREEN topic !
Wees hier puik en sereen met Melanie en mij !
m_t_mquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
PS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 10 keer je te hebben geprobeerd toe te voegen heb ik het maar opgegeven en de hoop laten varen
Waar ik vannacht was?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Huh
hee, je hebt alle vrouwen weer hier weten te verzamelen, laat nou maar eens wat van je overredingstechnieken zienquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog wel ergens 1 van liggenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
m_t_m![]()
![]()
Sorry meissie, het adres wat hier op Fok! staat klopt niet
Daar komt bij dat ik niet vaak op msn ben te vinden
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef Danny het volgende:
[..]
shit, heb ik me GVD weer uit de tent laten lokken
Dat valt dan nog mee, ik vind soms mezelf al niet meer.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar komt bij dat ik niet vaak op msn ben te vinden[/sub]
Wat een rot excuusquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:46 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waar ik vannacht was?
Ja, sorry, lekke band. Ik moest de ANWB bellen, maar die waren weer nergens te bekennen, ach ja, je kent 't èh?
Heb jij dan een reserve gaatje?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog wel ergens 1 van liggen
Maak ik je weer een beetje blij als ik jou toevoeg?quote:
waste of time. die werken niet op preutse zondagsschool trutjesquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
hee, je hebt alle vrouwen weer hier weten te verzamelen, laat nou maar eens wat van je overredingstechnieken zien![]()
das best sereen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef nixxx het volgende:
*ohmmmmmmmm ooohhhmmmm* * nixxx mediteert enzo
Ik zie jou ook niet meerquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:47 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee, ik vind soms mezelf al niet meer.
haha, is that all you've got?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:49 schreef Danny het volgende:
[..]
waste of time. die werken niet op preutse zondagsschool trutjes
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maak ik je weer een beetje blij als ik jou toevoeg?
[schizofeen-mode]quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef Danny het volgende:
[..]
hey jij! stuur donna.zip eens hierheen!!quote:
heulegaar niet!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:52 schreef mother-mother het volgende:
iedereen ineens naar bed?
Daarom noemen ze mij ook soms God, overal aanwezig maar nergens te vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet meer![]()
* Zoekt
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey jij! stuur donna.zip eens hierheen!!
je bestaat dus gewoon nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:53 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Daarom noemen ze mij ook soms God, overal aanwezig maar nergens te vinden.![]()
Donequote:
Met wie?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:52 schreef mother-mother het volgende:
iedereen ineens naar bed?
je zit in onzin te posten maar is ze echt trans?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:54 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik vind het nog wel lachen op het R&P topic "weer single"waar een stel users (onwetend) op een transsexueel(zena) liggen te geilen![]()
![]()
ik ben altijd online!! alleen vaak awayquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:54 schreef mother-mother het volgende:
[..]
moet ik naar je toezippen?
, waarom ben jij trouwens bijna nooit online?![]()
Echter kan nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je zit in onzin te posten maar is ze echt trans?![]()
Alleen voor de gelovigen besta ik.quote:
ow ja schiet niet op he, is t goed als ik morgen doe?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben altijd online!! alleen vaak awayen je moet die serie die Re gemaakt heeft doorsturen... muts
ooohhhhmmmmmm
Smoesjesquote:
Paardje in galopquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
hop hop hop
Alleen als het serene fotos zijn hequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow ja schiet niet op he, is t goed als ik morgen doe?
zit nu buitenland te lullen op mn andere msn
en trouwens was niet alleen Re hoorook icicle
Omdatquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
OMG!
* melanie_the_miss valt achterover van haar stoel.
Nog een trans op Fok! ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je zit in onzin te posten maar is ze echt trans?![]()
Maarmaaarmaaaaaaaaaaaaaar, *hoedefokheetjeeigenlijk*, ik deed het niet expres, kan ik er wat aan doen dat dat gebeurt, je snapt het toch wel, zo zit het leven inelkaar, en als het zo inelkaar zit dan zit het niet uitelkaar maar inelkaar snap je, en daarom gebeurde dat, en die band was niet goed, maar het ligt aan jou, we blijven daten, echt waar, het komt goed, wanneer zeg je?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Smoesjes
Ik ben niet belangrijk genoeg voor je
* Met de katten gaat knuffelen
dingen enzo.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Maarmaaarmaaaaaaaaaaaaaar, *hoedefokheetjeeigenlijk*, ik deed het niet expres, kan ik er wat aan doen dat dat gebeurt, je snapt het toch wel, zo zit het leven inelkaar, en als het zo inelkaar zit dan zit het niet uitelkaar maar inelkaar snap je, en daarom gebeurde dat, en die band was niet goed, maar het ligt aan jou, we blijven daten, echt waar, het komt goed, wanneer zeg je?
Morgen?
Is goed.
quote:
Het zal (te) sereen geweest zijn.quote:
arme jongen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef nixxx het volgende:op bed valt en zich in slaap huilt.... op sereene en puicke wijze natuurlijck
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef nixxx het volgende:op bed valt en zich in slaap huilt.... op sereene en puicke wijze natuurlijck
ok , wie dan??quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog een trans op Fok! ?
Ik ken er nog 1
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Ik geef je een cadeau!
Zing eens lekker mee, dan kom je op teevee!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef nixxx het volgende:op bed valt en zich in slaap huilt.... op sereene en puicke wijze natuurlijck
PrintScreen is de naam, afgekort PSquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Maarmaaarmaaaaaaaaaaaaaar, *hoedefokheetjeeigenlijk*, ik deed het niet expres, kan ik er wat aan doen dat dat gebeurt, je snapt het toch wel, zo zit het leven inelkaar, en als het zo inelkaar zit dan zit het niet uitelkaar maar inelkaar snap je, en daarom gebeurde dat, en die band was niet goed, maar het ligt aan jou, we blijven daten, echt waar, het komt goed, wanneer zeg je?
Morgen?
Is goed.
NEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:00 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ok , wie dan??
had trouwens nog helemaal geen haigezegt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |