Schaam je diep!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:25 schreef Danny het volgende:
[..]
jah sorry, ik werd afgeleid door niet-serene posts![]()
Dat lijkt me een minder fijn plan. Dan slaapt z'n chick net en kan hij feesten. Je weet, ik ken die shizzle toch.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ze zouden Danny om 12 uur moeten sluiten.
Euhm. Okay dan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ken je wiskunde? 2 maal min is dan plus.
Dus bv. 2- -2. (dus 2 minus min 2) is 4
Zie het dus dat het "niet" en "on" elkaar opheffen en dat het dus aantrekkelijk is. Maar dat strookt niet helemaal met mijn opmerking want er zijn ook minder mooien aldaar.
Maar we moeten ontkennend en lief praten in dit topic vandaar.
En ook ik heb bieren en Johnnie genuttigd. En nee, ik ben geen gay, mijn neef wel.
het is te laat voor dit soort postsquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ken je wiskunde? 2 maal min is dan plus.
Dus bv. 2- -2. (dus 2 minus min 2) is 4
Zie het dus dat het "niet" en "on" elkaar opheffen en dat het dus aantrekkelijk is. Maar dat strookt niet helemaal met mijn opmerking want er zijn ook minder mooien aldaar.
Maar we moeten ontkennend en lief praten in dit topic vandaar.
En ook ik heb bieren en Johnnie genuttigd. En nee, ik ben geen gay, mijn neef wel.
Gewoon okay zeggen enquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
het is te laat voor dit soort posts![]()
ah, okeequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gewoon okay zeggen ensmileys gebruiken.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
het is te laat voor dit soort posts![]()
gelukkig!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Kijk mijn PI heeft een blindenbril op!![]()
is dat een bril die niks ziet zeg maaR?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Kijk mijn PI heeft een blindenbril op!![]()
Nu je het zegt. Eigenlijk best vaak.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:30 schreef LaZZ het volgende:
[..]!
Dat soort dingen ontspruiten opeens uit mijn magnifieke geest. Nooit last van?![]()
Ja zoiets.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is dat een bril die niks ziet zeg maaR?
Daar kan je puicke dingen mee doen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb nog wel een blindenhond ergens.
hell yeahquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Daar kan je puicke dingen mee doen.
zoals?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Daar kan je puicke dingen mee doen.
shit kan ff niet , ik zit op mn andere account in gesprek met iemand in t buitenlandquote:
Hehehehe, je bent geen misdienaar meer hoor andro.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef andromeda1968 het volgende:
Zijn er hier ook paters aanwezig?
maagdelijkheid wordt hier niet gewaardeerdquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef andromeda1968 het volgende:
Zijn er hier ook paters aanwezig?
Wat heb ik nou aan jou!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
shit kan ff niet , ik zit op mn andere account in gesprek met iemand in t buitenland![]()
haiii , djen!!!!
heb je geen multi hack dan ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
shit kan ff niet , ik zit op mn andere account in gesprek met iemand in t buitenland![]()
haiii , djen!!!!
die van mij wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja die heb ik ookwel.
Hij doet het alleen niet.
Hmmmm...quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
maagdelijkheid wordt hier niet gewaardeerd![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hehehehe, je bent geen misdienaar meer hoor andro.
lieverd, daar ben je dan toch echt effe behoorlijk te laat mee...quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:36 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hmmmm...
dan word het tijd dat jouw maagdelijkheid je ook eens gauw en flink ontnomen word.
na [..] jaar de batterijen er niet te hebben uitgehaald wouden de baterijern hun plas niet meer ophouden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die van mij wel.
nog steeds.
na [..] jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |