Anders krijg je resonantie? Juist dan krijg je resonantie!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef JasperE het volgende:
je moet wel op de eigenfrequentie van het bed aan de slag gaan...ander krijg je resonantie
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Anders krijg je resonantie? Juist dan krijg je resonantie!![]()
is een grote trampoline dan misschien een leuker idee?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:57 schreef Alcarin het volgende:
Anders krijg je resonantie? Juist dan krijg je resonantie!![]()
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Slapen in een waterbed
Slapen in een gewoon bed
Seksen in een gewoon bed
Seksen in een waterbed
Resonantie, desonantie, feit blijft dat je dat bed de helft van het werk kan laten doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef JasperE het volgende:
je moet wel op de eigenfrequentie van het bed aan de slag gaan...ander krijg je resonantie
uh..quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:13 schreef Averon het volgende:
[..]
Niet iets voor beginners trouwens.
Averon zijn eerste keer was een waterbed
Jep, dat dacht ik ook:)quote:
Een goed bed kraakt nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:49 schreef LoggedIn het volgende:
hmm.. als ik dit zo lees hoef ik misschien toch geen waterbed
aan de andere kant is geklots altijd nog beter als dat gekraak
Jij bent papa, ik als woest metrosexuele vrijgezel denk er anders overquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik neuk al 12 jaar op een waterbed.
Gaat prima.
Ik ben anderhalf jaar papa.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:34 schreef Italo het volgende:
[..]
Jij bent papa, ik als woest metrosexuele vrijgezel denk er anders over![]()
Ik doe het wel. Dus je hebt er ruim 9 jaar over gedaan om je vrouw zwanger te maken? Denk dat dat op een normaal bed wel sneller gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben anderhalf jaar papa.
Ik neuk al 12 jaar op mijn waterbed.
Doe jij het rekenwerk?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik doe het wel. Dus je hebt er ruim 9 jaar over gedaan om je vrouw zwanger te maken? Denk dat dat op een normaal bed wel sneller gaat.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef JasperE het volgende:
Ik ken haar pas 5 jaar, maar welk bed dan ook.... ben je bekend met de term ICSI?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik doe het wel. Dus je hebt er ruim 9 jaar over gedaan om je vrouw zwanger te maken? Denk dat dat op een normaal bed wel sneller gaat.
Ja hoor, geef het sommetje maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben anderhalf jaar papa.
Ik neuk al 12 jaar op mijn waterbed.
Doe jij het rekenwerk?
Ik moet zeggen dat ik het er redelijk vanaf bracht voor een eerste keer op een waterbed. Ik heb wel een beetje zere schoudertjes nu.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:02 schreef extreme het volgende:
Sex op een waterbed is veel beter voor je conditie, alleen door het gebrek aan afzetmogelijkheid heb je bij bepaalde standjes na een minuutje of tien last van doorzwikkende polsjes..
maar het hebben van een waterbed zorgt er wel voor dat je veel creatiever word in het zoeken van andere plekken in je huis waar je sex kan hebben, boredom out, playfull in.
Dat twee zakken met één tijk het beste zou zijn is onzin. Het is onpraktischer en vooral tijdens de sex.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:08 schreef tijger1974 het volgende:...
de meeste bedden zijn minimaal 2 persoons en de beste bestaan uit 2 aparte waterzakken overlegt door 1 tijk.
de oudere types zijn inderdaad meer voor zeelui gemaakt.
Yup, maar dan nog heb je het klotsende water onder jequote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:06 schreef Averon het volgende:
Je hebt ook goeie stevige waterbedden hoor
Een kwestie van je goed vasthouden aan het meisje. Dan lukken vrijwel alle standjes die je op een normaal bed ook zou kunnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:05 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan lijkt het niets op een waterbed.. Geef mij maar een normaal bed.. kan je tenminste je gang gaan, en hoef je niet je evenwicht te behouden
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:38 schreef Mukie het volgende:
Een waterbed is niets voor mij
Een goed stevig bed die tegen een stootje kan
Een goed afgesteld waterbed klotst niet. Ook niet bij keiharde sex. Kom maar een keer uitproberenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mij niet gezien.. en dan keihard van achter zeker, dat gaat toch nooit lukkenZou er alleen maar de slappe lach van krijgen van dat geklots
met een beetje fatsoenlijk waterbed heb je daar geen last van.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:05 schreef SHE het volgende:
Ik ben blij dat ik van mijn waterbed verlost ben zeg![]()
Ik sliep er heerlijk op; maar een vrijpartij vond ik altijd een drama. Dat geklots, elke keer dat meeschommelen als je ook maar 1 beweging maakt..
Is goed, wacht jij dan op de gang tot we klaar zijn?quote:Op zondag 23 juli 2006 09:46 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Een goed afgesteld waterbed klotst niet. Ook niet bij keiharde sex. Kom maar een keer uitproberen![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Is goed, wacht jij dan op de gang tot we klaar zijn?
Ook jij bent uitgenodigd om het tegendeel te komen meemakenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:16 schreef superduperflygirl80 het volgende:
Doe mij maar een gewoon bed.... waterbed is meer "seksen voor dummies"... 1 x stoten en het bed doet de rest...![]()
Zeg, jullie zitten toch niet met zijn allen te vissen naar mijn waterbed, he?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:00 schreef Salsagirl het volgende:
Nou heb geen ervaring met water bed en seks
Gewoon bed voldoet prima daarvoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |