Yup, maar dan nog heb je het klotsende water onder jequote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:06 schreef Averon het volgende:
Je hebt ook goeie stevige waterbedden hoor
Een kwestie van je goed vasthouden aan het meisje. Dan lukken vrijwel alle standjes die je op een normaal bed ook zou kunnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:05 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan lijkt het niets op een waterbed.. Geef mij maar een normaal bed.. kan je tenminste je gang gaan, en hoef je niet je evenwicht te behouden
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:38 schreef Mukie het volgende:
Een waterbed is niets voor mij
Een goed stevig bed die tegen een stootje kan
Een goed afgesteld waterbed klotst niet. Ook niet bij keiharde sex. Kom maar een keer uitproberenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mij niet gezien.. en dan keihard van achter zeker, dat gaat toch nooit lukkenZou er alleen maar de slappe lach van krijgen van dat geklots
met een beetje fatsoenlijk waterbed heb je daar geen last van.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:05 schreef SHE het volgende:
Ik ben blij dat ik van mijn waterbed verlost ben zeg![]()
Ik sliep er heerlijk op; maar een vrijpartij vond ik altijd een drama. Dat geklots, elke keer dat meeschommelen als je ook maar 1 beweging maakt..
Is goed, wacht jij dan op de gang tot we klaar zijn?quote:Op zondag 23 juli 2006 09:46 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Een goed afgesteld waterbed klotst niet. Ook niet bij keiharde sex. Kom maar een keer uitproberen![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Is goed, wacht jij dan op de gang tot we klaar zijn?
Ook jij bent uitgenodigd om het tegendeel te komen meemakenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:16 schreef superduperflygirl80 het volgende:
Doe mij maar een gewoon bed.... waterbed is meer "seksen voor dummies"... 1 x stoten en het bed doet de rest...![]()
Zeg, jullie zitten toch niet met zijn allen te vissen naar mijn waterbed, he?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:00 schreef Salsagirl het volgende:
Nou heb geen ervaring met water bed en seks
Gewoon bed voldoet prima daarvoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |