zal wel weer een domper wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:17 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De financieel directrice is aangekomen (ze komt uit Frankrijk) en ik ben benieuwd of ze me gaat ontslaan
Ik wacht vol spanning op het sein dat ik bij haar moet komen
Ze is er nog altijd niet, ik vrees ook dat het zoiets gaat worden, maar ik hoop toch nog op ontslagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Bejje daar nog HGT??
offeh.. is het al "tijd"?
ftp://ftp.dr_flash.com/pr0n/animals/horses/extreme/WTF.mpgquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:01 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ze is er nog altijd niet, ik vrees ook dat het zoiets gaat worden, maar ik hoop toch nog op ontslag![]()
Toch klikken he?!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:06 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
je site is geblokt door de servicedesk
(en dat is maar goed ook voor mij)
Ik begon al om half 7quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
nee ik heb ook geen zin meer, en ik mag nog tot half zes.
Ik ben zieliger, lekker puh
Ja, da's ook zieligquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik begon al om half 7![]()
das toch ook wel zielig?![]()
Nieuwsgierigheid is nodig om kennis op te doen. Maw. Nieuwsgierig zijn, is een aanwijzing voor intelligentie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch klikken he?!
Heel die site bestaat niet man
En wie probeer je nou voor de gek te houden?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:31 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is nodig om kennis op te doen. Maw. Nieuwsgierig zijn, is een aanwijzing voor intelligentie.![]()
Ik niemand ... Jij probeert mij voor de gek te houden met nepsitesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wie probeer je nou voor de gek te houden?
Ik ben benieuwd. Ik heb methanol bij de hobbystore gevonden voor op afstand bestuurbare voertuigen, maar ik heb het niet aangeschaft, er zat ook olie in verwerkt, en ik wil toch echt wel puur methanol. De kunstschilderswinkel had ook niets....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag,
lunch is al weer naar binnen, en heb al weer wat uitgezocht.
nog 2,5
geen zin meer
wat ik gevonden heb heeft niets met methanol te maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik heb methanol bij de hobbystore gevonden voor op afstand bestuurbare voertuigen, maar ik heb het niet aangeschaft, er zat ook olie in verwerkt, en ik wil toch echt wel puur methanol. De kunstschilderswinkel had ook niets....
aaah..okquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:02 schreef Xilantof het volgende:
wat ik gevonden heb heeft niets met methanol te maken.
maar is wel geinig
Maar bedacht ineens wat anders... maar ik moet even kijken wat dat is.
Dat is zo'n lens cleaning setje (waarvan Portier een plaatje post in het "waarmee maak ik mijn lens schoon" (oid) topic.
ik heb ook zo;n setje van kodak. een zien wat dat goedje is...
Ze is nu wel ergens in het gebouw, maar ik blijf niet echt lang vandaagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:01 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ze is er nog altijd niet, ik vrees ook dat het zoiets gaat worden, maar ik hoop toch nog op ontslag![]()
nee nee half 6quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nog 1 uur en ¼ en je kan naar huis
Nog een ½uur en je kan je spullen beginnen pakkenquote:
Mwoa kan nu ook al hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:53 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nog een ½uur en je kan je spullen beginnen pakken
Goede reis huiswaarts Flashquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa kan nu ook al hoorBen de enige nog hier en ik hoef alleen maar te wachten of de telefoon nog gaat
Goed punt. Doe mij maar 2 halfpounder menu's King Sizequote:
Inmiddels ook thuis. Hopen op morgen iddquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoi, ben weer thuis
morgen maar dan HGT??
Vertel eens, waarom ging je ook al weer zo graag weg daar?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:46 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Inmiddels ook thuis. Hopen op morgen idd![]()
Dat is een lang verhaal, maar ach ik heb toch tijdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel eens, waarom ging je ook al weer zo graag weg daar?
en meer blablablaquote:.... Tu me peux dire que est ce que je dois faire sur le mois Avril? ..
A mars j'ai pris de récup que j'avais encores des projets Schiphol ...
Haha, nee helemaal niet. Ik vind Frankrijk wel een geweldig vakantieland. En ik zat op een supergezellig camping met alles erop en eraan!quote:
Lekker een beetje relaxen dus?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Haha, nee helemaal niet. Ik vind Frankrijk wel een geweldig vakantieland. En ik zat op een supergezellig camping met alles erop en eraan!
Ja, ik heb eigenlijk al iets, dus als ze me niet willen ontslaan zal ik toch zelf moeten opstappen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
lekkere zooi HGTben je al verder aan het kijken?
Ah kijk da's beterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja, ik heb eigenlijk al iets, dus als ze me niet willen ontslaan zal ik toch zelf moeten opstappen.![]()
ff eten nu![]()
Oeh lekkerquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!quote:
Hoe lang ben je geweest? EN waar staan de foto's?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:48 schreef Subhuman het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
* Sub wil nog wel drie weken!
Ik heb precies drie weken op de camping gestaan, twee dagen reizen dus in totaal 3,5 week weg.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe lang ben je geweest? EN waar staan de foto's?
Zitten gave foto's tussen Fles.. (ik gebruik fles ipv Flashquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ach kom, ik spem mijn foto's ook even
zie sig
doe maar hoor, doen de meestenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zitten gave foto's tussen Fles.. (ik gebruik fles ipv Flash)
is niet zo moeilijk toch?quote:
quote:
Jij maakt het zo langzaam Flashquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is KUT KLOTE POKKE HOERE STRONT POEP KAK TRAAG
het ligt eens niet aan dat wireless geneuzel van je
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
50205
ik had vanochtend ook wat moeite om mijn bed uit te komen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 06:40 schreef elcastel het volgende:
Mogguh.
Ik had bijna het idee uitgevoerd om me lekker te verslapen ....
ik houdt niet van kant en klaar spul ik maak het liever zelf ( op het deeg na danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk toch?
de kant-en-klaar-lasagna die je in de oven moet op warmen is goed te doen (niet magnetronnen dat is niet lekker).
zelf maken is inderdaad de overtreffende trapquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik houdt niet van kant en klaar spul ik maak het liever zelf ( op het deeg na dan) maar geloof dat we vandaag frietendag hebben hier
ik ben een zeikwijf met eten, eet alleen verse groentes , als aardbeien een deukje hebben hoef ik het al niet meer etc.quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zelf maken is inderdaad de overtreffende trapdat gebeurt hier ook nog regelmatig.
maar het kant-en-klaar uit de oven is toch ook wel erg goed te doen (omdat de kaas dan ook krokant enzo wordt.
en ik heb geen idee wat voor 'n dat het vandaag wordt qua eten
ah... okeequote:Op woensdag 27 juli 2005 08:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ben een zeikwijf met eten, eet alleen verse groentes , als aardbeien een deukje hebben hoef ik het al niet meer etc.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga er echt wat van proberen et maken vandaagmet tomaten en uien salade
Ik had me vandaag overslapen, een uur te laat opgestaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 06:40 schreef elcastel het volgende:
Mogguh.
Ik had bijna het idee uitgevoerd om me lekker te verslapen ....
Ja zo hou je je baan welquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik had me vandaag overslapen, een uur te laat opgestaan.![]()
Gelukkig had ik nog wat overuren staan
Je wordt oud Flesquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh HM2
Kaartjes zijn verstuurdWas vergeten gisteren
was ik wel een beetje bang voorquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Trouwens, nadat je was gaan slapen liep FOk! weer als een trein Flash. Het lag dus aan je hoge postfrequentie
Vooral eentje die haar geboortedatum niet invult.quote:
24 zmers jong hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vooral eentje die haar geboortedatum niet invult.![]()
Vink altijd verdacht![]()
Dat van dit jaar noem ik geen zomerquote:
Een jong meiske dusquote:
zie ik er uit als 67 danquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat van dit jaar noem ik geen zomeren zo zijn er nog wel meer jaren geweest
Dus dan kan je makkelijk alsnog 67 zijn
En als ze nou op 29 februari geboren is, dan is ze eigenlijk 24x4quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat van dit jaar noem ik geen zomeren zo zijn er nog wel meer jaren geweest
Dus dan kan je makkelijk alsnog 67 zijn
Jij lokt een foto uit Fles...quote:
kesselmeet, hoogtevrees.. meisje met een zuur gezicht als ze een dood eng trapje op moet ... does that ring a bell ?quote:
niet echtquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kesselmeet, hoogtevrees.. meisje met een zuur gezicht als ze een dood eng trapje op moet ... does that ring a bell ?
Zat toen nog niet op FOTquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kesselmeet, hoogtevrees.. meisje met een zuur gezicht als ze een dood eng trapje op moet ... does that ring a bell ?
Zouden nog weleens op de portable hdd kunnen staan die ik als backup bij me draag (is nog van voordat die vol raakte...quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:16 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb zo hier niet de feuteus op lappie bij de hand![]()
Stel je er nou niet teveel van voor....quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Om 15u30 zou het wel eens zover kunnen zijn.
Ze wil me dan ff spreken
Je zou wel gelijk kunnen hebben wat betreft dat ze me willen houden en nog een andere functie gaan aanbieden. Dat zou echt 13.gif zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je er nou niet teveel van voor....
Nou is Het-Gele-Teken op zich natuurlijk ook WEL een beetje een nieuwsgierigmakende naamquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
nadat ze aan m'n ex-baas had gevraagd wie ik was.
nee hoor, dan kan je altijd zeggen "luistah, bied maar meer, of ik ga weg" 14.gifquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je zou wel gelijk kunnen hebben wat betreft dat ze me willen houden en nog een andere functie gaan aanbieden. Dat zou echt 13.gif zijn
oh ok...quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:23 schreef _evenstar_ het volgende:
alweerbenieuwd of ze het vandaag wel nakomt dan
![]()
en hm_master fleske was op de meet zelf![]()
Ik dacht dat er bier was voorzien op die meet (ik was er nietquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:06 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm fleske zegt de naam neva je meer btw![]()
Jonger dan 67quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
zo oud zie ik er dus niet uit heeerder jonger
![]()
dozen schuiven?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:19 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik heb weer eens een beetje werk, misschien willen ze me toch houden
Van mij mag je hoor, maar straks niet klagen dat Fok! weer zo traag is als ...quote:
Ja sprak hem vanmorgen toch aan? Ik snapte het niet echt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:24 schreef Xilantof het volgende:
Waar is shark.bait![]()
normaal meld ie zich wel.
kwartettenstoppertquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:23 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Deze keer had je geen 4 op 'n rij
aanspreken is wat anders dan een reactie krijgenquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja sprak hem vanmorgen toch aan? Ik snapte het niet echt.![]()
Veel leuker dan die saaie documentatie lezen over een project waar ik toch uiteindelijk niets mee te maken ga hebbenquote:
Maar ga je het nog wel uitleggen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
aanspreken is wat anders dan een reactie krijgen
hij snapt hetquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Maar ga je het nog wel uitleggen?![]()
als ie het ziet, dan snapt ie het, en krijg ik vanzelf bericht.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Maar je weet niet eens of hij het wel zag![]()
je bent nog erger als een wijfquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
als ie het ziet, dan snapt ie het, en krijg ik vanzelf bericht.
ben alleen beetje ongeduldig
mijn werk is KUT en we komen toch wel om in het werk. Het is niet zo dat het wel af zou komen als ik niet zou fokken of zoquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:33 schreef Xilantof het volgende:
we hebben hier echt met z'n allen niets beters te doen dan fokken hé
wat is jullie excuus?
mijne is de bouwvak, erg rustig in de keet![]()
dat waren ze vorige week alquote:
zwanger zijn .. daardoor goed ziek zijn 24 kilo lichter worden en de spieren helemaal fucked up .. waardoor verplicht niets aan arbeid mogen doen ... druk bezig met verhuizen maar om bovenstaande reden dus echt even een rustdag inlassen .. fair enough ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:33 schreef Xilantof het volgende:
we hebben hier echt met z'n allen niets beters te doen dan fokken hé
wat is jullie excuus?
mijne is de bouwvak, erg rustig in de keet![]()
o ja hoere. Ze zijn er wel inmiddelsch, maar op het postkantoor. En die 11,24 die ik nog moet betalen schijnen de invoerrechten te zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat waren ze vorige week al
(dat was ook gemeldt toenen jij liep toen nog te klagen dat het bij jou zo lang duurde
)
Jij mag helemaal niet verhuizenquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:34 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
zwanger zijn .. daardoor goed ziek zijn 24 kilo lichter worden en de spieren helemaal fucked up .. waardoor verplicht niets aan arbeid mogen doen ... druk bezig met verhuizen maar om bovenstaande reden dus echt even een rustdag inlassen .. fair enough ?
ik sjouw niksquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet verhuizen![]()
![]()
en 24 kilo is best een boel(zou voor mij niet gek wezen trouwens
)
Dat ego van jou weegt ook als lood trouwens hè?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:37 schreef Xilantof het volgende:
ik zou niet weten waar ik er bij mij 24 kilo vanaf zou moeten halen
Moet je die swab daar licht (of iets steviger) tegenaandrukken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:36 schreef Xilantof het volgende:
mijn sensor swabs heb ik nu ongeveer naast me liggen![]()
nog niet geprobeerd, maar de handleiding is vrij duidelijk (het zij erg kleinin de vorm van een A7 ofzo
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ego van jou weegt ook als lood trouwens hè?
Ja ik heb net al ff een pistoletje brie opquote:
iets steviger, het moet geen strelen zijn, meer een beetje masseren..quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Moet je die swab daar licht (of iets steviger) tegenaandrukken?
Moeet je dat in een vloeiende beweging doen?
Moet je een druppel van die eclips vloeistof op de swab of op de sensor doen?
en dat moet ik geloven ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik niet hoor, normaal ben ik zo niet
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ego van jou weegt ook als lood trouwens hè?
Is het nog mijn schuld ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik laat me een beetje meeslepen door Flash denk'k
Dus, als ik de swab te ver heen en weer beweeg (of mag je maar 1 kan opgaan?) kan ik het vuil te ver wegvegen zodat m'n sensor stuk is?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets steviger, het moet geen strelen zijn, meer een beetje masseren..
ja, vloeiende beweging is het beste
druppeltje zooi moet op de swab
En op tijd stoppen! Uitkijken dat je niet de smerigheid bij het passeren van het randje van de sensor tussen je low-pass filter en de sensor zelf smeertAls DAT gebeurt, moet je een nieuwe sensor laten monteren, en dat is bijna net zo duur als een nieuwe cam kopen
Ik geloof je gelijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:56 schreef HMaster-II het volgende:
Ik wacht gewoon met posten als ik de kans had om een kwartet te halen.. Vink zielig voor jullie.![]()
vergeet ook even niet je mail te checkenquote:
Ohnee, vertelquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
godver sukkel
Ben ik net een hulpvaardig stukje over low pass filters aan het maken voor je
Nou ja laat ook maar
Flash is mooi eerste van dat groepje dat hier nu enthousiast bezig isquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:03 schreef HMaster-II het volgende:
Na deze post heb ik ook een palindroom postaantal. *o* Tis nog neit veel, maar het begint te vorderen..
Op eerbiedwaardige afstand, mogen we zeggenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Flash is mooi eerste van dat groepje dat hier nu enthousiast bezig is
volgens mij sta ik 2de
Dusquote:
dat onderscheid de nerdsfanatiekelingen van de fansquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eerbiedwaardige afstand, mogen we zeggen
jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat onderscheid de nerdsfanatiekelingen van de fans
Jaja... zij wel weer.quote:
Eigenlijk best wel geweldigquote:
noted.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:24 schreef Xilantof het volgende:
Waar is shark.bait![]()
normaal meld ie zich wel.
Ik heb geen vakantiequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
....
Enne.. kwartetten in een niet zo vlot lopende slowchat tijdens de vakantie is 13.gif. Het Is veel te makkelijk.
Afijn....
na 4 hoor je te stoppenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:10 schreef Shark.Bait het volgende:
vijf afijn, zo kan ik wel doorgaan...
Niet gelijk kijken, maar Fok! is al traag...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:24 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ja idd, anders wordt Fok! gewoon traag
HEBBUH!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:14 schreef Xilantof het volgende:
en dus?
Die zou je toch regelen? onbetaald enzoquote:
Welnee.. roeger deed ik kwartetten. ik heb het nog in GCSC geintroduceerd volgens mijquote:
Ja hoor het gesprek opeens een paar uur uur vroeger, net nu ik het druk had (met Fok en mail)quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die zou je toch regelen? onbetaald enzo
Ik heb dat ook van niet warmte, dat loom zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:04 schreef Re het volgende:
zow gvd gewoon om 21:00 uur is slaap gevallen en om 5 uur weer wakker geschoten he... warmte is best leuk maar wat wordt je er loom van
je zou het eens in combi moeten doen met 40 Celcius buitenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb dat ook van niet warmte, dat loom zijn
je gaat een administratieve baan zoeken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ohja, Ze hebben me ontslaanontslagen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, een soortgelijke baan. Ik vind het werk echt leuk, maar de sfeer was hier om te huilen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je gaat een administratieve baan zoeken?![]()
Toe maar..quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nee, een soortgelijke baan. Ik vind het werk echt leuk, maar de sfeer was hier om te huilen.
Maar nu niet meer !!! Nog 2 dagen en ik moet zelfs niet meer komen (omdat er toch geen werk is). Ik word wel nog 6 maand uitbetaald.
Bier (en wiet) voor iederen!
zag je ook dat ik je kwoot wat had geedit?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nee, een soortgelijke baan. Ik vind het werk echt leuk, maar de sfeer was hier om te huilen.
Maar nu niet meer !!! Nog 2 dagen en ik moet zelfs niet meer komen (omdat er toch geen werk is). Ik word wel nog 6 maand uitbetaald.
Oh, je probeerde me te bellen.?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zag je ook dat ik je kwoot wat had geedit?![]()
Ik ben trouwens blij dat men telefoons heeft uitgevonden
nee johquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Oh, je probeerde me te bellen.?
quote:Ik had niet eens gemerkt dat je m'n quote had aangepast
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja goed hee? Jullie mochten weer. Ik ging 22 tabellen aanpassenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:07 schreef Xilantof het volgende:
potver!
eerst zie je die Shark.Bait het forum onder spammen, heb je hem nodig is ie weer weg
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja goed hee? Jullie mochten weer. Ik ging 22 tabellen aanpassen
Gaan jullie ff mailen of MSNnen andersquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
trouwens! zowel dat telefoontje naar jou, als dat telefoontje er na gingen soepel!
My sincerest contrafibularitiesquote:
we belden netquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan jullie ff mailen of MSNnen anders
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:24 schreef Xilantof het volgende:
trouwens! zowel dat telefoontje naar jou, als dat telefoontje er na gingen soepel!
Welnee, het forum werkt heel goed als alternatiefquote:
En hoe moeten wij dat weten?quote:
idem!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]goede actie. Ik wacht vol ongeduld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |