zal wel weer een domper wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:17 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De financieel directrice is aangekomen (ze komt uit Frankrijk) en ik ben benieuwd of ze me gaat ontslaan
Ik wacht vol spanning op het sein dat ik bij haar moet komen
Ze is er nog altijd niet, ik vrees ook dat het zoiets gaat worden, maar ik hoop toch nog op ontslagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Bejje daar nog HGT??
offeh.. is het al "tijd"?
ftp://ftp.dr_flash.com/pr0n/animals/horses/extreme/WTF.mpgquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:01 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ze is er nog altijd niet, ik vrees ook dat het zoiets gaat worden, maar ik hoop toch nog op ontslag![]()
Toch klikken he?!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:06 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
je site is geblokt door de servicedesk
(en dat is maar goed ook voor mij)
Ik begon al om half 7quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
nee ik heb ook geen zin meer, en ik mag nog tot half zes.
Ik ben zieliger, lekker puh
Ja, da's ook zieligquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik begon al om half 7![]()
das toch ook wel zielig?![]()
Nieuwsgierigheid is nodig om kennis op te doen. Maw. Nieuwsgierig zijn, is een aanwijzing voor intelligentie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch klikken he?!
Heel die site bestaat niet man
En wie probeer je nou voor de gek te houden?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:31 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is nodig om kennis op te doen. Maw. Nieuwsgierig zijn, is een aanwijzing voor intelligentie.![]()
Ik niemand ... Jij probeert mij voor de gek te houden met nepsitesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wie probeer je nou voor de gek te houden?
Ik ben benieuwd. Ik heb methanol bij de hobbystore gevonden voor op afstand bestuurbare voertuigen, maar ik heb het niet aangeschaft, er zat ook olie in verwerkt, en ik wil toch echt wel puur methanol. De kunstschilderswinkel had ook niets....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag,
lunch is al weer naar binnen, en heb al weer wat uitgezocht.
nog 2,5
geen zin meer
wat ik gevonden heb heeft niets met methanol te maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik heb methanol bij de hobbystore gevonden voor op afstand bestuurbare voertuigen, maar ik heb het niet aangeschaft, er zat ook olie in verwerkt, en ik wil toch echt wel puur methanol. De kunstschilderswinkel had ook niets....
aaah..okquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:02 schreef Xilantof het volgende:
wat ik gevonden heb heeft niets met methanol te maken.
maar is wel geinig
Maar bedacht ineens wat anders... maar ik moet even kijken wat dat is.
Dat is zo'n lens cleaning setje (waarvan Portier een plaatje post in het "waarmee maak ik mijn lens schoon" (oid) topic.
ik heb ook zo;n setje van kodak. een zien wat dat goedje is...
Ze is nu wel ergens in het gebouw, maar ik blijf niet echt lang vandaagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:01 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ze is er nog altijd niet, ik vrees ook dat het zoiets gaat worden, maar ik hoop toch nog op ontslag![]()
nee nee half 6quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nog 1 uur en ¼ en je kan naar huis
Nog een ½uur en je kan je spullen beginnen pakkenquote:
Mwoa kan nu ook al hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:53 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nog een ½uur en je kan je spullen beginnen pakken
Goede reis huiswaarts Flashquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa kan nu ook al hoorBen de enige nog hier en ik hoef alleen maar te wachten of de telefoon nog gaat
Goed punt. Doe mij maar 2 halfpounder menu's King Sizequote:
Inmiddels ook thuis. Hopen op morgen iddquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoi, ben weer thuis
morgen maar dan HGT??
Vertel eens, waarom ging je ook al weer zo graag weg daar?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:46 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Inmiddels ook thuis. Hopen op morgen idd![]()
Dat is een lang verhaal, maar ach ik heb toch tijdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel eens, waarom ging je ook al weer zo graag weg daar?
en meer blablablaquote:.... Tu me peux dire que est ce que je dois faire sur le mois Avril? ..
A mars j'ai pris de récup que j'avais encores des projets Schiphol ...
Haha, nee helemaal niet. Ik vind Frankrijk wel een geweldig vakantieland. En ik zat op een supergezellig camping met alles erop en eraan!quote:
Lekker een beetje relaxen dus?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Haha, nee helemaal niet. Ik vind Frankrijk wel een geweldig vakantieland. En ik zat op een supergezellig camping met alles erop en eraan!
Ja, ik heb eigenlijk al iets, dus als ze me niet willen ontslaan zal ik toch zelf moeten opstappen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
lekkere zooi HGTben je al verder aan het kijken?
Ah kijk da's beterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja, ik heb eigenlijk al iets, dus als ze me niet willen ontslaan zal ik toch zelf moeten opstappen.![]()
ff eten nu![]()
Oeh lekkerquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!quote:
Hoe lang ben je geweest? EN waar staan de foto's?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:48 schreef Subhuman het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
* Sub wil nog wel drie weken!
Ik heb precies drie weken op de camping gestaan, twee dagen reizen dus in totaal 3,5 week weg.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe lang ben je geweest? EN waar staan de foto's?
Zitten gave foto's tussen Fles.. (ik gebruik fles ipv Flashquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ach kom, ik spem mijn foto's ook even
zie sig
doe maar hoor, doen de meestenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zitten gave foto's tussen Fles.. (ik gebruik fles ipv Flash)
is niet zo moeilijk toch?quote:
quote:
Jij maakt het zo langzaam Flashquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is KUT KLOTE POKKE HOERE STRONT POEP KAK TRAAG
het ligt eens niet aan dat wireless geneuzel van je
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
50205
ik had vanochtend ook wat moeite om mijn bed uit te komen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 06:40 schreef elcastel het volgende:
Mogguh.
Ik had bijna het idee uitgevoerd om me lekker te verslapen ....
ik houdt niet van kant en klaar spul ik maak het liever zelf ( op het deeg na danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk toch?
de kant-en-klaar-lasagna die je in de oven moet op warmen is goed te doen (niet magnetronnen dat is niet lekker).
zelf maken is inderdaad de overtreffende trapquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik houdt niet van kant en klaar spul ik maak het liever zelf ( op het deeg na dan) maar geloof dat we vandaag frietendag hebben hier
ik ben een zeikwijf met eten, eet alleen verse groentes , als aardbeien een deukje hebben hoef ik het al niet meer etc.quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zelf maken is inderdaad de overtreffende trapdat gebeurt hier ook nog regelmatig.
maar het kant-en-klaar uit de oven is toch ook wel erg goed te doen (omdat de kaas dan ook krokant enzo wordt.
en ik heb geen idee wat voor 'n dat het vandaag wordt qua eten
ah... okeequote:Op woensdag 27 juli 2005 08:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ben een zeikwijf met eten, eet alleen verse groentes , als aardbeien een deukje hebben hoef ik het al niet meer etc.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga er echt wat van proberen et maken vandaagmet tomaten en uien salade
Ik had me vandaag overslapen, een uur te laat opgestaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 06:40 schreef elcastel het volgende:
Mogguh.
Ik had bijna het idee uitgevoerd om me lekker te verslapen ....
Ja zo hou je je baan welquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik had me vandaag overslapen, een uur te laat opgestaan.![]()
Gelukkig had ik nog wat overuren staan
Je wordt oud Flesquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh HM2
Kaartjes zijn verstuurdWas vergeten gisteren
was ik wel een beetje bang voorquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Trouwens, nadat je was gaan slapen liep FOk! weer als een trein Flash. Het lag dus aan je hoge postfrequentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |