HEBBUH!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:14 schreef Xilantof het volgende:
en dus?
Die zou je toch regelen? onbetaald enzoquote:
Welnee.. roeger deed ik kwartetten. ik heb het nog in GCSC geintroduceerd volgens mijquote:
Ja hoor het gesprek opeens een paar uur uur vroeger, net nu ik het druk had (met Fok en mail)quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die zou je toch regelen? onbetaald enzo
Ik heb dat ook van niet warmte, dat loom zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:04 schreef Re het volgende:
zow gvd gewoon om 21:00 uur is slaap gevallen en om 5 uur weer wakker geschoten he... warmte is best leuk maar wat wordt je er loom van
je zou het eens in combi moeten doen met 40 Celcius buitenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb dat ook van niet warmte, dat loom zijn
je gaat een administratieve baan zoeken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ohja, Ze hebben me ontslaanontslagen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, een soortgelijke baan. Ik vind het werk echt leuk, maar de sfeer was hier om te huilen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je gaat een administratieve baan zoeken?![]()
Toe maar..quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nee, een soortgelijke baan. Ik vind het werk echt leuk, maar de sfeer was hier om te huilen.
Maar nu niet meer !!! Nog 2 dagen en ik moet zelfs niet meer komen (omdat er toch geen werk is). Ik word wel nog 6 maand uitbetaald.
Bier (en wiet) voor iederen!
zag je ook dat ik je kwoot wat had geedit?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nee, een soortgelijke baan. Ik vind het werk echt leuk, maar de sfeer was hier om te huilen.
Maar nu niet meer !!! Nog 2 dagen en ik moet zelfs niet meer komen (omdat er toch geen werk is). Ik word wel nog 6 maand uitbetaald.
Oh, je probeerde me te bellen.?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zag je ook dat ik je kwoot wat had geedit?![]()
Ik ben trouwens blij dat men telefoons heeft uitgevonden
nee johquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Oh, je probeerde me te bellen.?
quote:Ik had niet eens gemerkt dat je m'n quote had aangepast
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja goed hee? Jullie mochten weer. Ik ging 22 tabellen aanpassenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:07 schreef Xilantof het volgende:
potver!
eerst zie je die Shark.Bait het forum onder spammen, heb je hem nodig is ie weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |