Ik heb geen vakantiequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
....
Enne.. kwartetten in een niet zo vlot lopende slowchat tijdens de vakantie is 13.gif. Het Is veel te makkelijk.
Afijn....
na 4 hoor je te stoppenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:10 schreef Shark.Bait het volgende:
vijf afijn, zo kan ik wel doorgaan...
Niet gelijk kijken, maar Fok! is al traag...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:24 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ja idd, anders wordt Fok! gewoon traag
HEBBUH!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:14 schreef Xilantof het volgende:
en dus?
Die zou je toch regelen? onbetaald enzoquote:
Welnee.. roeger deed ik kwartetten. ik heb het nog in GCSC geintroduceerd volgens mijquote:
Ja hoor het gesprek opeens een paar uur uur vroeger, net nu ik het druk had (met Fok en mail)quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die zou je toch regelen? onbetaald enzo
Ik heb dat ook van niet warmte, dat loom zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:04 schreef Re het volgende:
zow gvd gewoon om 21:00 uur is slaap gevallen en om 5 uur weer wakker geschoten he... warmte is best leuk maar wat wordt je er loom van
je zou het eens in combi moeten doen met 40 Celcius buitenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb dat ook van niet warmte, dat loom zijn
je gaat een administratieve baan zoeken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ohja, Ze hebben me ontslaanontslagen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()