Laatst besloot één maar mn sleutels aan te vallen die aan mn broek hingen... gelukkig dat ie niet middenin mn kruis sprong maar gewoon op mn been.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
De mijne zat midden in mijn examens, dus dat zal eind mei begin juni geweest zijn
Dan zijn ze dus........ bijna twee maanden oud, en agressief; die beesten denken dat ik een speelrek ben, nagels uit... vol mijn huid in
Maar wel enorm leuk om 4 wervelwinden door je huis heen te zien gaan, soms 5 als de moeder ook meedoet![]()
quote:
Proostquote:In 't cafe aan d'n tap wuurd 't mar latter
De klok die kunde doar neet zeen die hengt te hoeg
Van al dat beer werde stiekemaan mar zatter
't Wuurd nou echt d'n hoegste tied um weg te goan
Ge pakt ow pilske en ow knip om te betaale
Keumt d'r net nog zonne blieje bij ow stoan
Stel ow ni aan man zoep d'r toch nog enne mei man
Wie denkt d'r nou zo vroeg al an naar hoes te goan
Tja, die beesten vinden alles leuk, in SEX lees ik ook vaak genoeg dat doppen tot leuke reacties kan leidenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Laatst besloot één maar mn sleutels aan te vallen die aan mn broek hingen... gelukkig dat ie niet middenin mn kruis sprong maar gewoon op mn been.![]()
Rowwen Hèze.quote:
quote:
Bierenbeulquote:
Das Americaans.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:56 schreef hollander76 het volgende:
Eik zou ik nog wel ns naar Rowwen Heze willen gaan, heerlijk dat onverstaanbare Limburgse gebrul![]()
Wat jij wilt, voor mij is het allemaal Limburgsquote:Op maandag 25 juli 2005 22:57 schreef Eix het volgende:
[..]
Das Americaans.![]()
T zuiders accent is eigelijk weer anders... desalniettemin kan ik t goed verstaan.![]()
Ik hou mn opmerkingen maar ff voor me...quote:Op maandag 25 juli 2005 22:54 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tja, die beesten vinden alles leuk, in SEX lees ik ook vaak genoeg dat doppen tot leuke reacties kan leiden![]()
Beest dat op je rug springt met nagels uit enzo![]()
Ik wil het denk ik niet wetenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik hou mn opmerkingen maar ff voor me...
* mompelt iets onverstaanbaar Limburgs over katten die mn vinger likken, groot worden en zuigen![]()
Ik stond trouwes bij dat liedje (Bestel mar) ook net aan de bar om eene beier te halen.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wat jij wilt, voor mij is het allemaal Limburgs![]()
Doppen?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:00 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik wil het denk ik niet weten![]()
Daarnaast heb ik niet liggen doppen![]()
Oh laat maar:quote:
Gelukkig hebben we toch allemaal al een full-color-picture gezien.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:04 schreef Brechtje het volgende:
LOL
Ik ben volgende week, met mijn zusje (bananagirl) in de studio bij Fok!radio
Dus ook voor die cam enzo.
Shit
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:04 schreef Brechtje het volgende:
LOL
Shit
Eindelijk een reden om weer is te gaan luisteren.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:04 schreef Brechtje het volgende:
LOL
Shit
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh laat maar:
doppen1 (onov.ww.)
1 [Belg., inf.] van de bijstand leven, stempelen
Hee Brechtje, unblock je me ff?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:04 schreef Brechtje het volgende:
LOL
Shit
En je broertje? NOg gezeik gehad, of weet heeft ie niks gemerkt?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:04 schreef Brechtje het volgende:
LOL
Shit
Hmm... van mij hoeft t voorlopig nog niet in t zuiden door te dringen. Wij doppen hier onze eigen boontjes wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat het die betekenis zou hebben
Doppen = wippen = neuken = sexen = doppen
Tis een woord dat nog niet helemaal is doorgedrongen op de HAVO/VWO afdeling hier in Utrecht, maar op het VMBO en lager wordt het al veelvuldig gebruikt, en ik nu dus ook om het wat hogerop te krijgen
Alhoewel ik het een walgelijke uitdrukking vind![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Eindelijk een reden om weer is te gaan luisteren. kijken.
Je kunt er zoveel leuke combi's mee maken, ooit gedacht aan je oor doppen?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm... van mij hoeft t voorlopig nog niet in t zuiden door te dringen. Wij doppen hier onze eigen boontjes wel.![]()
Dat klinkt wel heel fout.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:09 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je kunt er zoveel leuke combi's mee maken, ooit gedacht aan je oor doppen?
En dus ook jouw boontjes doppen, lijkt me heerlijk![]()
Heel fout, maar heel leuk om zulk soort opmerking te maken in een melige bui, dus daarom ben ik blij met 'doppen'quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Heel fout, maar heel leuk om zulk soort opmerking te maken in een melige bui, dus daarom ben ik blij met 'doppen'
Leegquote:
Goed idee. Effe kijken of er nog wat is.quote:
Toen "ballen tot we vallen" op de box wasquote:Op maandag 25 juli 2005 23:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat het die betekenis zou hebben
Doppen = wippen = neuken = sexen = doppen
Tis een woord dat nog niet helemaal is doorgedrongen op de HAVO/VWO afdeling hier in Utrecht, maar op het VMBO en lager wordt het al veelvuldig gebruikt, en ik nu dus ook om het wat hogerop te krijgen
Alhoewel ik het een walgelijke uitdrukking vind![]()
Vullen met water en roken maar.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:14 schreef Eix het volgende:
Ik bedenk me net, ik heb vroeger van n vriend ooit s een waterpijp gekregen. Hoe gebruik je die dingen uberhaupt?
Dat doe ik als ik verkouden ben ofsow, mss helpt die stoom ertegen.quote:
Ik heb morgen een functioneringsgesprekquote:Op maandag 25 juli 2005 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized begint aan fles 2 en heeft morgenochtend een "gesprek" met de begeleider van het vakantiewerk.
Succes.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik heb morgen een functioneringsgesprek![]()
je drinkt jezelf moed in?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:29 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized begint aan fles 2 en heeft morgenochtend een "gesprek" met de begeleider van het vakantiewerk.
Dankjequote:
Wat een uitermate irritante usericon heb jij zegquote:Op maandag 25 juli 2005 23:40 schreef Knoekie het volgende:
Bob heeft gewonnen met poolen. Eindstand 4 - 3
Wat een mazzelaar is hij zeg
Ik hou ook van jouquote:Op maandag 25 juli 2005 23:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wat een uitermate irritante usericon heb jij zeg![]()
Gelukkig maarquote:
Wat voor'n werk doe je danquote:Op maandag 25 juli 2005 23:42 schreef joupee het volgende:
ik heb vorige week al contractverlenging gekregen+ promotie: mag nu om 6 uur beginnen vanaf september
![]()
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:45 schreef BObNL het volgende:
Geloof dat imberr me niet meer aardig vinduit der sig gehaald
Wat kan ik er gvd wat een doen dat bob zoveel geluk heeft. Next time revengequote:Op maandag 25 juli 2005 23:44 schreef spenky het volgende:
knoek je moet nog effentjes oefenen met poolen
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:45 schreef BObNL het volgende:
Geloof dat imberr me niet meer aardig vinduit der sig gehaald
Volgens mij niet veel toch?quote:
postbodequote:Op maandag 25 juli 2005 23:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wat voor'n werk doe je dan![]()
En belangrijker: verdient het?
Misschien is dat hetquote:
Enige nadeel is dat je buiten moet werken, of in de zeikregen, of met stervenshitte de straat opquote:Op maandag 25 juli 2005 23:47 schreef joupee het volgende:
[..]
postbode![]()
uhm.. vast bedrag krijg je uitbetaald ongeacht hoe lang je erover doet. nu werk ik 3 uurtjes misschien 4 af en toe en 21 euro krijg ik ervoor![]()
Ik verdien 3,53 per uurquote:Op maandag 25 juli 2005 23:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je buiten moet werken, of in de zeikregen, of met stervenshitte de straat op
Maar 21 euro per 3 a 4 uur is lekkeren om 6uur beginnnen ook
![]()
ik werk er nu ongeveer een jaar en heb daarin ongeveer 45 keer gewerkt... 2x regenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je buiten moet werken, of in de zeikregen, of met stervenshitte de straat op
Maar 21 euro per 3 a 4 uur is lekkeren om 6uur beginnnen ook
![]()
Sunshinequote:
Valt mee, maar dan werk je ook maar 4x per maand, maar wel makkelijk geld zoquote:Op maandag 25 juli 2005 23:51 schreef joupee het volgende:
[..]
ik werk er nu ongeveer een jaar en heb daarin ongeveer 45 keer gewerkt... 2x regen![]()
in de vakantie van dinsdag tot zaterdag... 4 weken langquote:Op maandag 25 juli 2005 23:52 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Valt mee, maar dan werk je ook maar 4x per maand, maar wel makkelijk geld zo![]()
Ja, die kilometers kabel deed het.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef spenky het volgende:
[..]
ik denk dat er in dit gebeuren de afstand tog wel een zielige rol speelt![]()
Tja, er kan ook helemaal niks aan de hand zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef spenky het volgende:
[..]
he dit is vette muziekquote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
Jongens, laten we Bob even een hart onder de riem steken. Onderstaande tekst op de melodie van Coldplay - The Scientist:
[songktekst]
kippe eindjequote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef spenky het volgende:
[..]
Als brechtje daaro komt enzow... en ik kijk naar die bananen fotos..quote:
Idd, wat maakt het mij nou uit of me vriendin hier in Groningen woont of in Maastricht. Laat tenminste zien dat ik er wat voor over heb.quote:
diep... diep... jij verdient een vaantjequote:Op maandag 25 juli 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, wat maakt het mij nou uit of me vriendin hier in Groningen woont of in Maastricht. Laat tenminste zien dat ik er wat voor over heb.
En ik heb er al een hele rij...quote:Op maandag 25 juli 2005 23:57 schreef spenky het volgende:
[..]
diep... diep... jij verdient een vaantje![]()
Wie begon er nou heel sad te doenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:54 schreef BObNL het volgende:
Lol niet zo sad staat alleen niet meer in der sig
nou doe maar coldplayquote:Op maandag 25 juli 2005 23:57 schreef hollander76 het volgende:
En anders deze van Hazes
Zij gelooft in mij
[shitload tekst]
BoB snapt niet dat dit pas het begin van het einde is.....quote:Op maandag 25 juli 2005 23:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wie begon er nou heel sad te doen![]()
En mij Hazes, zeker als ik een biertje op hebquote:
Wel lief die mensen hierquote:Op maandag 25 juli 2005 23:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
BoB snapt niet dat dit pas het begin van het einde is.....![]()
Lief he, ik zelfs nog een lap Hazes voor je opgegoogleled, en nog een hele kleine quote van Laidbackquote:
Ssssst....quote:Op maandag 25 juli 2005 23:59 schreef spenky het volgende:
[..]
commandant Jaguarized, heb je ook z'n mooi groen pak, net als van de jonge woudlopers![]()
Jij hebt heel wat uit te leggenquote:
Maar zij nog niet bij hemquote:
neej niet echt.. beetje vaag plaatjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:01 schreef Snqqpy het volgende:
Kan iemand dit vouwen voor mij uitleggen?
Snap het niet helemaal.
http://www.readymademag.com/feature_14_foldem.php
Ik kan datquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:01 schreef Snqqpy het volgende:
Kan iemand dit vouwen voor mij uitleggen?
Snap het niet helemaal.
http://www.readymademag.com/feature_14_foldem.php
In der sig.......... je weet toghquote:
Kan je het uitleggen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:05 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik kan datserieus
![]()
niet zo moeilijk![]()
Kijk je het filmpje tochquote:
Sig is zeker rotterdamsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
In der sig.......... je weet togh![]()
![]()
Het belangrijkste in mijn leven.....'In Imberr's sig komen'![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
![]()
hahaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
![]()
*kon zijn glimlach niet verbergenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
![]()
heeey dat kannik ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:05 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik kan datserieus
![]()
niet zo moeilijk![]()
Joh, echt?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
sig is afkorting voor signature..
newbie![]()
Et was sarcasme van een hoger niveauquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
newbie![]()
Ik denk dat hij wat anders bedoelde met die opmerkingquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
newbie![]()
jaah idd en je moet er maar opkomenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:08 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Na 3x proberen had ik het wel onder de knie. Best cool![]()
ik ken hem nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:09 schreef Jaguarized het volgende:
Bobje!!!!!!11111eeen1111!!!!
In een discotheek, zat ik van de week
En ik voelde mij daar zo alleen
‘t was er warm en druk, ik zat naast een lege kruk
Ik verlangde zo naar jou, hier aan m’n zij
Ja ik denk nog steeds, hoe het was geweest
Toen je naast me zat, hier aan de bar
Ik vroeg drink je mee, dat vond jij oké
Toen je proostend naar me keek, werd ik zo week
Een beetje verliefd, ik dacht een beetje verliefd
Als ik wist wat jij toen dacht, had ik nooit op jou gewacht
Als een kind zat ik te dromen deze nacht ben jij voor mij
Maar die droom ging snel voorbij
Jij stond op en zei, hou m’n plaatsje vrij
Ik moet even weg, maar ben zo terug
Ach die kruk bleef leeg tot ik in de gaten kreeg
Dat je wegging zonder mij, ik was weer alleen
Als een kind zat ik te dromen
Als een kind zat ik te dromen deze nacht ben jij voor mij
Maar die droom ging snel voorbij
Volgende keer zet ik wel in kleine lettertjes erbij wat ik bedoelquote:
Ik snap werkelijk de ballen van die postquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:09 schreef BObNL het volgende:
Ik ga het ook proberen. Kan en dan niet aan men moeder vertellen hoe offcs
Doe dat alsnog ff, dan weet ik weer dat ik een sick mind hebquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:11 schreef Gabry het volgende:
[..]
Volgende keer zet ik wel in kleine lettertjes erbij wat ik bedoel
Slimmerd![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Doe dat alsnog ff, dan weet ik weer dat ik een sick mind heb![]()
ik dnek dat je dan nodig een goed glas zweistein moet hebben!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk de ballen van die post![]()
Off CourSequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:13 schreef BObNL het volgende:
ow hij mist een d'tje niet meegekomen offcs = offcource
Nou, dan zwaai ik maar ff terug hequote:
jij als commandant weet dat natuurlijk wel, want dat staat in het grote W.O.U.D.L.O.P.E.R.S handboekquote:
Maar die mutsen die de jonge woudlopers ophebben, die zijn best handig. Alleen wat warm, of ben ik hier de enige puber die met bijna 18 nog steeds de Donald Duck iedere week leestquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:16 schreef spenky het volgende:
[..]
jij als commandant weet dat natuurlijk wel, want dat staat in het grote W.O.U.D.L.O.P.E.R.S handboek
ehm nou ik lees hem niet meer... maar ik las hem wel altijd.. en nu soms ook als ik media express bezorgquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar die mutsen die de jonge woudlopers ophebben, die zijn best handig. Alleen wat warm, of ben ik hier de enige puber die met bijna 18 nog steeds de Donald Duck iedere week leest
Ik lees ook de Donald Duckquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar die mutsen die de jonge woudlopers ophebben, die zijn best handig. Alleen wat warm, of ben ik hier de enige puber die met bijna 18 nog steeds de Donald Duck iedere week leest
Ik heb heeel veeel jaargangen compleet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
ik prefereer een comboquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
eerst knuffelen dan neuken dubbele pret![]()
![]()
Ruige taal hoor, op de late avondquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
eerst knuffelen dan neuken dubbele pret![]()
![]()
Iedereen die zich aangesproken voelt na het lezen van de kleine lettertjesquote:
mij niet ik ben een egte kerelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:23 schreef hollander76 het volgende:
Lijkt me dus helemaal niks, dat SM.
Behalve als je iemand hebt waaraan je tochal een schijthekel hebt
De Bondagekant vind ik wel leukquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:23 schreef hollander76 het volgende:
Lijkt me dus helemaal niks, dat SM.
Behalve als je iemand hebt waaraan je tochal een schijthekel hebt
nee dan komt egt een uber wreede foto!! egt dat je zoiets heb van whoei dat is een mooie foto...quote:
Wat? WIe?quote:
Oftewel, je gaat een foto van mij postenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:26 schreef spenky het volgende:
[..]
nee dan komt egt een uber wreede foto!! egt dat je zoiets heb van whoei tering, die's lelijk...
fotoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:26 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wat? WIe?
Dat plaatje, of jij?
ALs jij het bent, blijf nog maar ff een dag of 2 wachten
dan ben ik ook kandidaatquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Oftewel, je gaat een foto van mij posten![]()
Doe maar niet
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:27 schreef Imberr het volgende:
ow shit..moet me sig nog steeds veranderen![]()
Zei al 3 dingenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Verzin dan ff iets.. ik heb geen inspiratie nu![]()
ik heb altijd inspiratie, wat wil je met je sig bereiken? dus wat MOET er in?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Verzin dan ff iets.. ik heb geen inspiratie nu![]()
November '87 is blijkbaar geen goede maand geweestquote:
Vergeet november 1984 niet...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
November '87 is blijkbaar geen goede maand geweest [afbeelding]
geloof het ook nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
November '87 is blijkbaar geen goede maand geweest [afbeelding]
ehm... we zijn niet aan het msnen!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef Petertjuhh het volgende:
BoB is mn sgatjuhhh, 'k hou van juhhh (k)
uuh.. laten we dat maar niet doen hequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef Petertjuhh het volgende:
MOet je ergens anders gaan werkenquote:
Zie jij dat nou ook al in de msn naam staan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef Petertjuhh het volgende:
Ohnee?quote:
*ziet in dat ie heel blij mag zijn met zijn baanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
MOet je ergens anders gaan werken
Ik ben 17, ik zie dat jij ook van '87 bent, dan zou je op z'n minst 4.30 moeten verdienen vind ik. Ik zelf verdien 4.32 inclusief alles, maar 3.53 is het ook mijn basissalaris volgens mij![]()
Die is perfect voor haar sigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:34 schreef spenky het volgende:
[..]
BOb BOb BOb ik krijg fuckin trek in drop!
nou.... enormquote:
Wat ook lekker is, is je eigen Smirnoff Ice te maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ow de herinderinge...
Ik mis me vakantie![]()
Ik wilde hetzelfde doen, maar dat kostte me te veel tijdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:41 schreef Jaguarized het volgende:
Bob bestelt op z'n laptop een opblaaspop en krijgt hem thuisgestuurd in een envelop. Daarmee komt Bob hogerop en zit hij niet meer in een notendop en hoeft niet niet meer mee te doen aan een personeelsstop. Gelukkig zat Bob voorop en was het geen enge roetmop maar meer een toppop. Bob is dikke vriendjes met kaaskop Rooooytjuh en is hij niet bekend met een jophop. Ook ziet Bob zichzelf niet als een pestkop maar meer als Bob The Hiphop.
![]()
wel al beter...quote:
Trustenquote:
Er moet iemand de SC draaiende houdenquote:
Dankzij al z'n vriendjes in de SC.quote:
waar kan je dat eig zien?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Er moet iemand de SC draaiende houden
Maar ik sta samen met Imberr in de top35 met topposters van Fok!![]()
van gisteren
In General Chat is er een topic met Topposters en Dagcijfers als TT, die moet je hebben!quote:
dankequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
In General Chat is er een topic met Topposters en Dagcijfers als TT, die moet je hebben!
Paar dagen geledenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Er moet iemand de SC draaiende houden
Maar ik sta samen met Imberr in de top35 met topposters van Fok!![]()
van gisteren
Ik ook zeg, gelukkig wel...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:47 schreef Petertjuhh het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen weer een beetje een leven
Nog echt ook....quote:
Ik moet morgen toch weer werken, dat zijn al 5 uur die ik sowieso niet kan postenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:47 schreef Petertjuhh het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen weer een beetje een leven
Die linker?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:50 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Niet, dat is die vogelverschrikker![]()
WTF doet Imberr op internet??quote:
Lijkt eropquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
WTF doet Imberr op internet??
[afbeelding]
![]()
Ik vin et wel een sexy foto hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
omgquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Hij zet het er niet onder, dus nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is dat sarcasme waar je t over had?![]()
19 nu.. kben een maand tevroeg geboren..quote:
denk je eindelijk es iets te wetenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:05 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hij zet het er niet onder, dus nee.
Ik ben op valentijnsdag geborenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:06 schreef Gabry het volgende:
[..]
19 nu.. kben een maand tevroeg geboren..
Ik zou eigenlijk Kerstkindje zijn![]()
Ja?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:07 schreef Rabrynil het volgende:
QWx3YXlzIGxvb2sgb24gdGhlIGJyaWdodCBzaWRlIG9mIGxpZmUNClBVQiByb2VsZWVydA==
was dat nou weer? extreemste vorm van br33zah-taal ofzo?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:07 schreef Rabrynil het volgende:
stiekem moest ik wel lachenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
was dat nou weer? extreemste vorm van br33zah-taal ofzo?![]()
Always look on the bright side of lifequote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:07 schreef Rabrynil het volgende:
Ik had hem al gevondenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:11 schreef Rabrynil het volgende:
Nee, BASE64
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |