ehm... we zijn niet aan het msnen!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef Petertjuhh het volgende:
BoB is mn sgatjuhhh, 'k hou van juhhh (k)
uuh.. laten we dat maar niet doen hequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef Petertjuhh het volgende:
MOet je ergens anders gaan werkenquote:
Zie jij dat nou ook al in de msn naam staan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef Petertjuhh het volgende:
Ohnee?quote:
*ziet in dat ie heel blij mag zijn met zijn baanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
MOet je ergens anders gaan werken
Ik ben 17, ik zie dat jij ook van '87 bent, dan zou je op z'n minst 4.30 moeten verdienen vind ik. Ik zelf verdien 4.32 inclusief alles, maar 3.53 is het ook mijn basissalaris volgens mij![]()
Die is perfect voor haar sigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:34 schreef spenky het volgende:
[..]
BOb BOb BOb ik krijg fuckin trek in drop!
nou.... enormquote:
Wat ook lekker is, is je eigen Smirnoff Ice te maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ow de herinderinge...
Ik mis me vakantie![]()
Ik wilde hetzelfde doen, maar dat kostte me te veel tijdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:41 schreef Jaguarized het volgende:
Bob bestelt op z'n laptop een opblaaspop en krijgt hem thuisgestuurd in een envelop. Daarmee komt Bob hogerop en zit hij niet meer in een notendop en hoeft niet niet meer mee te doen aan een personeelsstop. Gelukkig zat Bob voorop en was het geen enge roetmop maar meer een toppop. Bob is dikke vriendjes met kaaskop Rooooytjuh en is hij niet bekend met een jophop. Ook ziet Bob zichzelf niet als een pestkop maar meer als Bob The Hiphop.
![]()
wel al beter...quote:
Trustenquote:
Er moet iemand de SC draaiende houdenquote:
Dankzij al z'n vriendjes in de SC.quote:
waar kan je dat eig zien?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Er moet iemand de SC draaiende houden
Maar ik sta samen met Imberr in de top35 met topposters van Fok!![]()
van gisteren
In General Chat is er een topic met Topposters en Dagcijfers als TT, die moet je hebben!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |