Omdat we een opvolger zoeken voor MJ heb ik voor RW gekozenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:08 schreef Komakie het volgende:
Ik kan echt niet geloven dat mensen Robbie Williams verkiezen boven MJ.
Ik bedoel, Paul McCartney of Prince vind ik dan nog ok, maar Robbie Williams....
De man heeft een paar hitjes gehad (en 1 heel goed album afgeleverd) maar hij mag nog niet eens de schoenen van MJ poetsen.
Als we alleen een opvolger zoeken: Waarom doet ie dan mee??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Omdat we een opvolger zoeken voor MJ heb ik voor RW gekozen![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:05 schreef webfreak het volgende:
Paul McCartney
Als je het zo bekijkt, slaat het ook nergens op dat MJ zelf meedoet als we zijn opvolger zoeken...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:46 schreef Neleos het volgende:
Robbie Williams und Prince
McCartney als opvolger van MJ slaat nergens op.
Prins Bernhard volgt koningin Beatrix ook niet op als koning(in).
Haha, boos omdat hij Lenny eruit heeft gegooidquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:19 schreef LennyKravitz het volgende:
1 Robbie Williams - Michael Jackson => MJ ... no way!
2 Paul McCartney - Prince
Nee, ik vind het idd ook meer een rocker.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:58 schreef MofoF1 het volgende:
én dat zijn muziek niet Pop is zoals ik Pop ken.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef broer het volgende:
1 Robbie Williams - Michael Jackson
2 Paul McCartney - Prince
Bij gebrek aan Justin Timberlake, de enige die zich eigenlijk echt opvolger mag noemen, wat mij betreft.
Stiekem mis ik die topics ook een beetje.. Al is 't maar om even lekker af te geven op een stel stakkers die huiverend opmerken dat Paul's zangkwaliteit niet meer hetzelfde is als 40 jaar geledenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, ik vind het idd ook meer een rocker.
Ik moest ineens weer aan deze topics denken: Paul mccartney moet stoppen of doorgaan te oud? en John lennonIk mis dat soort topics tegenwoordig een beetje. Jullie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |