was idd een betere oplossing, maarja hij is verslagenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:10 schreef LennyKravitz het volgende:
1 David Bowie - Robbie Williams
2 Justin Timberlake]- Paul McCartney
3 Lenny Kravitz - Michael Jackson (opgerot met MJ we zoeken een opvolger)
Als je een spannende strijd had meegenomen had je Sting een kansje meer kunnen geven...
dan had je van 8 naar 4 naar 2 kunnen gaan... nu hou je er weer 3 over...
maar goed,,,
Is zo.. maar nu moet je weer loten... voor de finale... zou zeggen... neem de beste nummer 2 maar mee en nog een halve finale dan..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
was idd een betere oplossing, maarja hij is verslagen![]()
Het hele principe van een bye is aan jou nog niet uitgelegd?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:10 schreef LennyKravitz het volgende:
nu hou je er weer 3 over...
Andere oplossing is Prince deze ronde over te laten slaan en de volgende ronde weer mee laten doen. Dan hebben we toch weer 4 en krijgt Prince een eerlijke kansquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:15 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Is zo.. maar nu moet je weer loten... voor de finale... zou zeggen... neem de beste nummer 2 maar mee en nog een halve finale dan..
Dat gebeurt nu ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Andere oplossing is Prince deze ronde over te laten slaan en de volgende ronde weer mee laten doen. Dan hebben we toch weer 4 en krijgt Prince een eerlijke kans![]()
Gelukkig maar. Ik had het liever niet gedaan, en het had ook bijna niet gehoeven: zowel Justin als Macca stonden 2 stemmen voor. Als dat 1 minder was geweest, dan had ik van 1 een gelijkspel kunnen maken door tactisch stemmen. Maar goed: Prince heeft geluk, vanaf nu is het daadwerkelijk knock-out.quote:
hahaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:02 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
1]David Bowie - Robbie Williams
2 Justin Timberlake - Paul McCartney
3 Lenny Kravitz - Michael Jackson
Ik ben zo wel extreem rechts bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |