was idd een betere oplossing, maarja hij is verslagenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:10 schreef LennyKravitz het volgende:
1 David Bowie - Robbie Williams
2 Justin Timberlake]- Paul McCartney
3 Lenny Kravitz - Michael Jackson (opgerot met MJ we zoeken een opvolger)
Als je een spannende strijd had meegenomen had je Sting een kansje meer kunnen geven...
dan had je van 8 naar 4 naar 2 kunnen gaan... nu hou je er weer 3 over...
maar goed,,,
Is zo.. maar nu moet je weer loten... voor de finale... zou zeggen... neem de beste nummer 2 maar mee en nog een halve finale dan..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
was idd een betere oplossing, maarja hij is verslagen![]()
Het hele principe van een bye is aan jou nog niet uitgelegd?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:10 schreef LennyKravitz het volgende:
nu hou je er weer 3 over...
Andere oplossing is Prince deze ronde over te laten slaan en de volgende ronde weer mee laten doen. Dan hebben we toch weer 4 en krijgt Prince een eerlijke kansquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:15 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Is zo.. maar nu moet je weer loten... voor de finale... zou zeggen... neem de beste nummer 2 maar mee en nog een halve finale dan..
Dat gebeurt nu ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Andere oplossing is Prince deze ronde over te laten slaan en de volgende ronde weer mee laten doen. Dan hebben we toch weer 4 en krijgt Prince een eerlijke kans![]()
Gelukkig maar. Ik had het liever niet gedaan, en het had ook bijna niet gehoeven: zowel Justin als Macca stonden 2 stemmen voor. Als dat 1 minder was geweest, dan had ik van 1 een gelijkspel kunnen maken door tactisch stemmen. Maar goed: Prince heeft geluk, vanaf nu is het daadwerkelijk knock-out.quote:
hahaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:02 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
1]David Bowie - Robbie Williams
2 Justin Timberlake - Paul McCartney
3 Lenny Kravitz - Michael Jackson
Ik ben zo wel extreem rechts bezig.
OK dan... toppie... weet ik veel wat een "bye" is... het is dus eigenlijk geen "bye" maar en "cu l8er"... (om in Prince termen te blijven...)quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:13 schreef webfreak het volgende:
Leidt die gast soms een dubbelleven als daadwerkelijke muzikant?
Ja wat dat betreft... Arie Ribbens was toch een betere optie!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:13 schreef webfreak het volgende:
Robbie Williams
Paul McCartney
Michael Jackson
Dat Timberlake zoveel stemmen krijgt is écht een mysterie voor mij. Leidt die gast soms een dubbelleven als daadwerkelijke muzikant? Heeft 'ie een muzikaal meesterwerk geschreven waar ik niet van op de hoogte ben?
Hoe kan zo'n gastje met een paar boybandhitjes nou concurreren met de grootste namen in pophistorie?
quote:1 David Bowie - Robbie Williams
het gaat er toch om wie beter is...quote:Op zondag 17 juli 2005 03:23 schreef thaleia het volgende:
Nouja, kijk. Ik persoonlijk ga op een dansvloer een stuk meer uit m'n dak van Rock your body dan van Mull of Kintyre
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:38 schreef Bog het volgende:
ik hou niet eens van pop
Welkom! Metalheads Unite CLXXXVI: The Funeral Topicquote:Op zondag 17 juli 2005 03:41 schreef Bog het volgende:
ik kan niet eens dansen...
Hallo? Zie topictitel?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:41 schreef Bog het volgende:
het gaat er toch om wie beter is...
niet waar je beter op kan dansen...![]()
muziek is meer dan danspasjes
Pop is een afkorting van Populair, er staat geen King of Dancequote:Op zondag 17 juli 2005 11:32 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hallo? Zie topictitel?
Ik kan Nick Cave honderd keer beter vinden dan Robbie Williams maar de laatste is toch echt meer een King of Pop![]()
Het is allen pop, alleen jij begon over dansenquote:Op zondag 17 juli 2005 11:50 schreef thaleia het volgende:
Ja-ha, maar het gaat (nouja, voor mij dan) toch om het genre pop en niet om wie het populairst is in de hiphopscene om maar eens wat te noemen
Bij een normaal aantal zit je met het probleem van gelijk stand. Prince zit er volgende ronde weer gewoon bij dus dat is geen probleem, want er komt geen nummer 2, de winaar wordt een echte dictatorquote:Op zondag 17 juli 2005 18:24 schreef S-Two het volgende:
Sorry hoor, maar waar slaat het nou weer op dat Prince er dan maar uitgeloot wordt? Had dan gewoon een normaal aantal genomen
1 David Bowie
2 Paul McCartney
3 Michael Jackson (sorry Lenny)
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij een normaal aantal zit je met het probleem van gelijk stand. Prince zit er volgende ronde weer gewoon bij dus dat is geen probleem, want er komt geen nummer 2, de winaar wordt een echte dictator![]()
Ik vind Lenny wel goed, maar hij is niet beter dan MJquote:
lenny is ook niet goed...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind Lenny wel goed, maar hij is niet beter dan MJ
![]()
Het gaat niet om de rechten op Beatles-liedjes....quote:Op zondag 17 juli 2005 23:05 schreef Thomas87 het volgende:
De strijd zal bij uitvallen van Paul Simon voor mij gaan tussen Paul McCartney en MJ.
quote:Op maandag 18 juli 2005 07:59 schreef peaceman het volgende:
Prince is er niet uitgegooid, die is al door naar de volgende ronde....
Kijk Jane, dit is zo'n figuur die Art Garfunkel stond uit te fluiten bij het concert van Simon & Garfunkel in de ArenA.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:05 schreef Thomas87 het volgende:
Ook oneglooflijk dat vorige ronde Garfunkel er bij stond, die heeft werkelijk niks gedaan.
Net alsof Paul Simon de laatste 10 jaar goede muziek heeft uitgebracht... (echte toppers dan). Dus wat je zegt slaat nergens opquote:Op zondag 17 juli 2005 23:05 schreef Thomas87 het volgende:
David Bowie
Paul McCartney
Michael Jackson
Jammer dat Paul Simon er uitgegaan is tegen MJ in de vorige ronde. Paul Simon (zeker momenteel) een betere muzikant dan MJ. Toch is mijn grote vriend Paul Simon niet overrompeld, wat van klasse betuigd tegen de "officiele" king of pop MJ.
Zeker niet, daarvoor ben ik een te groot van van Paul Simon. Een vriend van Paul is een vriend van mij. Maar ik neem aan dat als je een beetje gehoor hebt dat de man Garfunkel regelmatig een vals nootje produceerde (bijv Only living boy in NY). Dus fluiten deed ik niet, vrind, maar klappen voor de man...........quote:Op maandag 18 juli 2005 17:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Kijk Jane, dit is zo'n figuur die Art Garfunkel stond uit te fluiten bij het concert van Simon & Garfunkel in de ArenA.
Tart je geluk niet jongeman. Je mag er inderdaad op wijzen dat Paul Simon de laatste tien jaar geen superhits heeft gehad, maar hoe zit dat met de andere gegadigden? Van MJ hebben we op muzikaal ook niet bijster veel meer gehoord, Paul McCartney heeft ook geen tophits meer gehad de laatste 10 jaar. Zonder 10 jaar grote (commerciele) hits te hebben gehad kan je de king of pop worden...........quote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Net alsof Paul Simon de laatste 10 jaar goede muziek heeft uitgebracht... (echte toppers dan). Dus wat je zegt slaat nergens op
Ik verwijs alleen naar het momenteel vrind, en dat sloeg nergens op. Klaar!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:54 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Tart je geluk niet jongeman. Je mag er inderdaad op wijzen dat Paul Simon de laatste tien jaar geen superhits heeft gehad, maar hoe zit dat met de andere gegadigden? Van MJ hebben we op muzikaal ook niet bijster veel meer gehoord, Paul McCartney heeft ook geen tophits meer gehad de laatste 10 jaar. Zonder 10 jaar grote (commerciele) hits te hebben gehad kan je de king of pop worden...........
Ik zie de strijd nog steeds verlopen tussen MJ en Paul McCartney.......
(en S-two........ik weet waar je huis woont)
Dat was een makkie voor McCartneyquote:Op maandag 25 juli 2005 21:25 schreef Mark het volgende:
En natuurlijk mijn eigen stem:
1 David Bowie - Robbie Williams
Daarmee is de uitslag:
1 David Bowie - Robbie Williams 18-21
2 Justin Timberlake - Paul McCartney 11-28
3 Lenny Kravitz - Michael Jackson 11-24
Deze ronde is nu gesloten, we gaan hier verder: Tournament: The King of Pop - de halve finale!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |