OK dan... toppie... weet ik veel wat een "bye" is... het is dus eigenlijk geen "bye" maar en "cu l8er"... (om in Prince termen te blijven...)quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:13 schreef webfreak het volgende:
Leidt die gast soms een dubbelleven als daadwerkelijke muzikant?
Ja wat dat betreft... Arie Ribbens was toch een betere optie!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:13 schreef webfreak het volgende:
Robbie Williams
Paul McCartney
Michael Jackson
Dat Timberlake zoveel stemmen krijgt is écht een mysterie voor mij. Leidt die gast soms een dubbelleven als daadwerkelijke muzikant? Heeft 'ie een muzikaal meesterwerk geschreven waar ik niet van op de hoogte ben?
Hoe kan zo'n gastje met een paar boybandhitjes nou concurreren met de grootste namen in pophistorie?
quote:1 David Bowie - Robbie Williams
2 Justin Timberlake - Paul McCartney
3 Lenny Kravitz - Michael Jackson
het gaat er toch om wie beter is...quote:Op zondag 17 juli 2005 03:23 schreef thaleia het volgende:
Nouja, kijk. Ik persoonlijk ga op een dansvloer een stuk meer uit m'n dak van Rock your body dan van Mull of Kintyre
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:38 schreef Bog het volgende:
ik hou niet eens van pop
Welkom! Metalheads Unite CLXXXVI: The Funeral Topicquote:Op zondag 17 juli 2005 03:41 schreef Bog het volgende:
ik kan niet eens dansen...
Hallo? Zie topictitel?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:41 schreef Bog het volgende:
het gaat er toch om wie beter is...
niet waar je beter op kan dansen...![]()
muziek is meer dan danspasjes
Pop is een afkorting van Populair, er staat geen King of Dancequote:Op zondag 17 juli 2005 11:32 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hallo? Zie topictitel?
Ik kan Nick Cave honderd keer beter vinden dan Robbie Williams maar de laatste is toch echt meer een King of Pop![]()
Het is allen pop, alleen jij begon over dansenquote:Op zondag 17 juli 2005 11:50 schreef thaleia het volgende:
Ja-ha, maar het gaat (nouja, voor mij dan) toch om het genre pop en niet om wie het populairst is in de hiphopscene om maar eens wat te noemen
Bij een normaal aantal zit je met het probleem van gelijk stand. Prince zit er volgende ronde weer gewoon bij dus dat is geen probleem, want er komt geen nummer 2, de winaar wordt een echte dictatorquote:Op zondag 17 juli 2005 18:24 schreef S-Two het volgende:
Sorry hoor, maar waar slaat het nou weer op dat Prince er dan maar uitgeloot wordt? Had dan gewoon een normaal aantal genomen
1 David Bowie
2 Paul McCartney
3 Michael Jackson (sorry Lenny)
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij een normaal aantal zit je met het probleem van gelijk stand. Prince zit er volgende ronde weer gewoon bij dus dat is geen probleem, want er komt geen nummer 2, de winaar wordt een echte dictator![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |