Als ik deze lijst zie dan is mijn smaak toch een stuk breder dan ik dacht.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:24 schreef Lionheaad het volgende:
Not my kind of music
ja, Electro lijkt een kleine housestroming maar tis groter en omvat meer dan velen denken. Dit is echter wel electro in de ruimste zin van t woord. K was ook van plan wat k nog niet heb te "vinden"quote:Op maandag 25 juli 2005 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als ik deze lijst zie dan is mijn smaak toch een stuk breder dan ik dacht.
Ik heb weer wat te downloaden kopen
Royksopp staat er niet eens inquote:Op maandag 25 juli 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ging gewoon kwijlen toen k de top 100 zag:
[..]
Later beginnen is langer in de nacht doorbeestenquote:Op maandag 25 juli 2005 16:54 schreef clauwheee het volgende:Noca moet nu verplicht elke dag later beginnen en dus langer door. Nu issie pas rond 18.15/18.30 uur thuis, normaal om 17.00 uur..
moet ik dan maar ff die 1,5 uur invallenquote:Op maandag 25 juli 2005 16:54 schreef clauwheee het volgende:![]()
Noca moet nu verplicht elke dag later beginnen en dus langer door. Nu issie pas rond 18.15/18.30 uur thuis, normaal om 17.00 uur..
Ik ga maar eens boodschappen doen, denk ik.
Toch maar leren koken danquote:Op maandag 25 juli 2005 16:54 schreef clauwheee het volgende:![]()
Noca moet nu verplicht elke dag later beginnen en dus langer door. Nu issie pas rond 18.15/18.30 uur thuis, normaal om 17.00 uur..
Ik ga maar eens boodschappen doen, denk ik.
ik hou direct op met zeuren over mijn rot-maandagquote:Op maandag 25 juli 2005 16:56 schreef pfaf het volgende:
Middag. Net een begrafenis achter de rug, maar k moet zo weer werken.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:56 schreef pfaf het volgende:
Middag. Net een begrafenis achter de rug, maar k moet zo weer werken.
Dankt, maar condoleer vooral de vrouw en kinderen van m'n buurman.quote:
kan het niet meer met je eens zijn pfafquote:Op maandag 25 juli 2005 17:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dankt, maar condoleer vooral de vrouw en kinderen van m'n buurman.
2 jaar terug is z'n zoon bij een ongeluk een been kwijt geraakt, afgelopen winter is bij zijn vrouw een kankersoort vastgesteld en vorige week is hij door een val van een vrachtwagen klep gestorven.
En net weer iedereen zingen hoe barmhartig en geweldig onze lieve heer is.
God.
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
2 jaar terug is z'n zoon bij een ongeluk een been kwijt geraakt, afgelopen winter is bij zijn vrouw een kankersoort vastgesteld en vorige week is hij door een val van een vrachtwagen klep gestorven.
God.
http://forumtools.phserver.net/quote:Op maandag 25 juli 2005 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo, mijn Firefox maar weer eens opnieuw geinstalleerd en gevuld met wat handige plugins en extensies
Ik mis nu alleen wel de Fok!-tools, iemand?
Pff, dat is inderdaad geen pretje voor die famiiliequote:Op maandag 25 juli 2005 17:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
God.
schandalig, Lowlands heeft The Prodigy en Royksopp tegelijk gepland op Lowlands, makkelijke keuze dusquote:Op maandag 25 juli 2005 16:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Royksopp staat er niet eens in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |