Ach dat boeit me niks, maar Urban moet gewoon weg blijven bij Dance eventsquote:Op maandag 25 juli 2005 17:05 schreef Jajong het volgende:
Komt omdat de Nederlandse Urban artiesten kanker slecht zijn, geen wonder dat er dan niemand komt.
Dan is het toch juist goed dat ze hun eigen kutfeestje krijgen en dat ze die kneuzenkermis bij andere events achterwege laten?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach dat boeit me niks, maar Urban moet gewoon weg blijven bij Dance events
Ja inderdaad, op dat stuk spoel ik die megamix ook altijd 2 minuten verderquote:Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ben zelf niet op Sensation White geweest maar heb wel de megamix gehoord waar "En nu ga je dansen klootzak" in zat, te walgelijk voor woorden dat nr heeft niks met dance te maken en hoort dan ook niet thuis op een dance event.
Een megamix vind ik sowieso al kansloos voor zo'n event. Eigenlijk is Sensation White sowieso een triest en kansloos event.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja inderdaad, op dat stuk spoel ik die megamix ook altijd 2 minuten verder![]()
Ik vind jou kansloos.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een megamix vind ik sowieso al kansloos voor zo'n event. Eigenlijk is Sensation White sowieso een triest en kansloos event.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een megamix vind ik sowieso al kansloos voor zo'n event. Eigenlijk is Sensation White sowieso een triest en kansloos event.
Amen.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit komt over als een lid van de Josti Band die tegen Madonna zegt dat ze niet kan zingen. Perri.quote:
Black was goed te doen, de megamix daar ook. Hoort er ook een beetje bij de show, maar idd iets als Thunderdome is vele malen beterquote:Op maandag 25 juli 2005 17:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zolang er maar geen negers met gangster kleding langs me lopen. Negers die ook van dance enzo houden zijn mbt welkom op dance events.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef Steve-O het volgende:
Boeie ga jij lekker hakken op je electronische pleurisherrie ieder ze eigen ding .
Black en White is dan ook wel een verschil. Black is vele malen beter, niet alleen qua muziek maar zeker ook als White. White is echt een kansloos samenraapseltje, zeker met de kutmuziek van dit jaar.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Black was goed te doen, de megamix daar ook. Hoort er ook een beetje bij de show, maar idd iets als Thunderdome is vele malen beter
Wat ben jij goed zeg. Ga naar je bagger luisteren.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit komt over als een lid van de Josti Band die tegen Madonna zegt dat ze niet kan zingen. Perri.
Donder even op naar je brban-topic.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:55 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Wat ben jij goed zeg. Ga naar je bagger luisteren.
Dat is nou net het probleem: Die Urban pleuresherrie verschijnt op dance eventsquote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef Steve-O het volgende:
Boeie ga jij lekker hakken op je electronische pleurisherrie ieder ze eigen ding .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |