abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29115575
Ik hoop dat na het floppen van dat Urban gedoe dit weekend eidenlijk is begrijpen dat Urban niks is en nooit iets zal worden en zeker niet op dance feesten/festivals zoals Innercity en Mysteryland. Nu hopen dat ID&T het ook snapt en ook geen Urban only shit gaat doen.

Ik ben zelf niet op Sensation White geweest maar heb wel de megamix gehoord waar "En nu ga je dansen klootzak" in zat, te walgelijk voor woorden dat nr heeft niks met dance te maken en hoort dan ook niet thuis op een dance event. Maar goed DJ Chukie is al weken de ster voor Mysterland op de website van ID&T terwijl die gast niks maar dan ook niks met dance te maken heeft, en mensen zoals Marco V, Daniele Mondello en The Prophet helden zijn op Mysteryland en iet een excuus allochtoon van ID&T
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_29115610
Een megamix heeft sowieso geen hol met dance te maken en hoort al helemaal niet thuis op een dance event.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_29115611
Laat ze maar wel Urban-only shit doen, dan heb je op andere feesten en festivals geen last van die kneuzenkermis.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29115742
Komt omdat de Nederlandse Urban artiesten kanker slecht zijn, geen wonder dat er dan niemand komt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29115824
Urban
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29115934
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:05 schreef Jajong het volgende:
Komt omdat de Nederlandse Urban artiesten kanker slecht zijn, geen wonder dat er dan niemand komt.
Ach dat boeit me niks, maar Urban moet gewoon weg blijven bij Dance events
pi_29116124
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:13 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ach dat boeit me niks, maar Urban moet gewoon weg blijven bij Dance events
Dan is het toch juist goed dat ze hun eigen kutfeestje krijgen en dat ze die kneuzenkermis bij andere events achterwege laten?

Ik vind het zo enorm zielig dat men het zo geforceerd probeert te hypen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 25 juli 2005 @ 17:22:25 #8
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_29116138
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ben zelf niet op Sensation White geweest maar heb wel de megamix gehoord waar "En nu ga je dansen klootzak" in zat, te walgelijk voor woorden dat nr heeft niks met dance te maken en hoort dan ook niet thuis op een dance event.
Ja inderdaad, op dat stuk spoel ik die megamix ook altijd 2 minuten verder
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_29116161
Niet iedereen heeft dezelfde smaak als jij.
pi_29116188
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:22 schreef mstx het volgende:

[..]

Ja inderdaad, op dat stuk spoel ik die megamix ook altijd 2 minuten verder
Een megamix vind ik sowieso al kansloos voor zo'n event. Eigenlijk is Sensation White sowieso een triest en kansloos event.
pi_29116274
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een megamix vind ik sowieso al kansloos voor zo'n event. Eigenlijk is Sensation White sowieso een triest en kansloos event.
Ik vind jou kansloos.
pi_29116323
quote:

[..]

Dat zeg ik.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 25 juli 2005 @ 17:31:43 #13
107845 GertJanPeter
Ik Geef Gas Voor Een Tas
pi_29116337
Urban...is dat negermuziek?
Een Slimme Meid Is Op Anale Sex Voorbereid
  maandag 25 juli 2005 @ 17:33:20 #14
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_29116376
quote:

[..]

Amen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29116390
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:28 schreef Snqqpy het volgende:

[..]

Ik vind jou kansloos.
Dit komt over als een lid van de Josti Band die tegen Madonna zegt dat ze niet kan zingen. Perri.
pi_29116437
Boeie ga jij lekker hakken op je electronische pleurisherrie ieder ze eigen ding .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_29116555
quote:

[..]

Black was goed te doen, de megamix daar ook. Hoort er ook een beetje bij de show, maar idd iets als Thunderdome is vele malen beter
pi_29116581
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef Steve-O het volgende:
Boeie ga jij lekker hakken op je electronische pleurisherrie ieder ze eigen ding .
Zolang er maar geen negers met gangster kleding langs me lopen. Negers die ook van dance enzo houden zijn mbt welkom op dance events.
pi_29116604
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Black was goed te doen, de megamix daar ook. Hoort er ook een beetje bij de show, maar idd iets als Thunderdome is vele malen beter
Black en White is dan ook wel een verschil. Black is vele malen beter, niet alleen qua muziek maar zeker ook als White. White is echt een kansloos samenraapseltje, zeker met de kutmuziek van dit jaar.
pi_29116857
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dit komt over als een lid van de Josti Band die tegen Madonna zegt dat ze niet kan zingen. Perri.
Wat ben jij goed zeg. Ga naar je bagger luisteren.
pi_29118903
Weet iemand nou al wat het precies is, dat urban?
pi_29118942
Dance is anders ook vrij kut, hoor.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
pi_29119069
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:55 schreef Snqqpy het volgende:

[..]

Wat ben jij goed zeg. Ga naar je bagger luisteren.
Donder even op naar je brban-topic.
  maandag 25 juli 2005 @ 19:43:35 #24
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_29119866
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef Steve-O het volgende:
Dat is nou net het probleem: Die Urban pleuresherrie verschijnt op dance events

Ook op de FFWD weer veel te veel Urban
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_29121471
Ach nog even en DJ Chuckie mag op White draaien....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')