ik hou direct op met zeuren over mijn rot-maandagquote:Op maandag 25 juli 2005 16:56 schreef pfaf het volgende:
Middag. Net een begrafenis achter de rug, maar k moet zo weer werken.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:56 schreef pfaf het volgende:
Middag. Net een begrafenis achter de rug, maar k moet zo weer werken.
Dankt, maar condoleer vooral de vrouw en kinderen van m'n buurman.quote:
kan het niet meer met je eens zijn pfafquote:Op maandag 25 juli 2005 17:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dankt, maar condoleer vooral de vrouw en kinderen van m'n buurman.
2 jaar terug is z'n zoon bij een ongeluk een been kwijt geraakt, afgelopen winter is bij zijn vrouw een kankersoort vastgesteld en vorige week is hij door een val van een vrachtwagen klep gestorven.
En net weer iedereen zingen hoe barmhartig en geweldig onze lieve heer is.
God.
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
2 jaar terug is z'n zoon bij een ongeluk een been kwijt geraakt, afgelopen winter is bij zijn vrouw een kankersoort vastgesteld en vorige week is hij door een val van een vrachtwagen klep gestorven.
God.
http://forumtools.phserver.net/quote:Op maandag 25 juli 2005 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo, mijn Firefox maar weer eens opnieuw geinstalleerd en gevuld met wat handige plugins en extensies
Ik mis nu alleen wel de Fok!-tools, iemand?
Pff, dat is inderdaad geen pretje voor die famiiliequote:Op maandag 25 juli 2005 17:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
God.
schandalig, Lowlands heeft The Prodigy en Royksopp tegelijk gepland op Lowlands, makkelijke keuze dusquote:Op maandag 25 juli 2005 16:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Royksopp staat er niet eens in
bjoro lief hoe kom je daar bijquote:Op maandag 25 juli 2005 17:23 schreef golfer het volgende:
Zo, ome golfer en tante Bluezz zijn even op kraamvisitie geweest.
We hebben Mud kunnen bewonderen.
Ze is, net als haar ouders, heel liev.
ID&T heeft gelukkig al gezegd dat Urban geen plek meer zal krijgen op Innercityquote:Op maandag 25 juli 2005 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Even zitten zeiken op Urban, ID&T en DJ Chuckie
Urban
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
God.
ja dik verloren, zelden zulke slechte handen gekregen en had k eindelijk 3 azen ging er niemand meequote:Op maandag 25 juli 2005 17:32 schreef StarGazer het volgende:
Eend, ff tussen neus en (schaam)lippen door, hoe ging je pokeravond? Was toch zaterdagaaf geloof ik?
Das mooi klote ja. Dat soort avonden heb ik ook wel eens, dan moet je echt goed kunnen bluffen om nog een beetje je verlies te beperkenquote:Op maandag 25 juli 2005 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dik verloren, zelden zulke slechte handen gekregen en had k eindelijk 3 azen ging er niemand mee
zaterdag een pokertoernooitje hopelijk gaat t dan beter
nou helemaal niet 2 meter soms wel en als je verkeerd terecht komt. Dan is het wel gebeurtquote:Op maandag 25 juli 2005 17:48 schreef JaWi het volgende:
Inderdaad rot...
maar misschien niet een gepaste vraag, maar hoe kan je van een val van een vrachtwagenklep overlijden. Zo'n ding is toch een meter hoog maximaal?
Ze heeft heerlijk op mij liggen slapenquote:Op maandag 25 juli 2005 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heeft Maudje wel wat te verduren gekregen vandaag.
Op z'n hoogst kunnen ze wel 1,5 - 2 meter zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:48 schreef JaWi het volgende:
Inderdaad rot...
maar misschien niet een gepaste vraag, maar hoe kan je van een val van een vrachtwagenklep overlijden. Zo'n ding is toch een meter hoog maximaal?
Ik wil Mquote:Op maandag 25 juli 2005 17:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof
Jammer dat ze niet van "chatten" houdt zoals zij fok noemde
kopen?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze heeft heerlijk op mij liggen slapen
Ik wil ook een Mudje
Wij hebben een heel foto-album van Mquote:
jazeker zeker goed te lezenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Avond!
* methodmich is druk bezig met het nominatietopic voor de awards. Hang on!
Rondje op kosten van Bjoro, hij staat toch op de FP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |