Lezen blijft verdomde moeilijk hequote:Op maandag 25 juli 2005 00:27 schreef Chielus het volgende:
Hey Gorro, Tot wanneer loopt de stemming eigenlijk?
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:19 schreef Gorro het volgende:
Inleveren van je toplijst kan tot zaterdag 20 augustus 20:00 uur.
godnondeju ik begin echt dement te worden, (sorry voor het stellen van te domme vragen)quote:
Een andere nummer 1 zou wel eens leuk zijn, maar van Shawshank Redemption krijg ik het nu ook niet echt warm.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:19 schreef NRH het volgende:
Heb niet het gevoel dat Pulp Fiction het erg goed doet trouwens.
Ik heb het idee dat er bij een lijstje van iemand anders straks nog eens 99 punten bijkomen voor die film.quote:Op maandag 25 juli 2005 08:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een andere nummer 1 zou wel eens leuk zijn, maar van Shawshank Redemption krijg ik het nu ook niet echt warm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uhm....
post alleen maar kwaliteitspolls.
Wat krijg ik indien ik kan voorspellen welke film 100 punten krijgt?quote:Op maandag 25 juli 2005 08:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er bij een lijstje van iemand anders straks nog eens 99 punten bijkomen voor die film.
Een afkoelban van 48 uur?quote:Op maandag 25 juli 2005 08:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat krijg ik indien ik kan voorspellen welke film 100 punten krijgt?![]()
Je bent erg bijdehand deze ochtend, Mike.quote:
Ik vind dat je iemand een hele tijd over een top 100 heeft nagedacht (wat soms uren in beslag kan nemen) wel wat meer mag belonen dan iemand die in 2 minuten een top 10 in elkaar flanst.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:31 schreef nik2043 het volgende:
Kan hier niet iets aan gedaan worden, zodat het eerlijker wordt?
ik weet wel een hele mooie nummer 1 voor je.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:36 schreef ranja het volgende:
Ik ben al begonnen met de voorselectie. Zit alleen erg te twijfelen over m'n nummer 1
welke?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:37 schreef user-x het volgende:
ik weet wel een hele mooie nummer 1 voor je.
is mijn nummer 1 en die is verder nog helemaal niet genoemd.![]()
omdat een topic na 300 posts automatisch 'op slot' gaatquote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef Trish het volgende:
ik zal wel een domme vraag stellen hoor, maar waarom kan ik niet meer in dat vorige topic reageren? en alleen maar hier?
De beste film die je ooit gezien hebt? Echt?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:25 schreef Flying het volgende:
Mijn Fok! Film Top 100 van 2005![]()
1. The Girl Next Door - 2004
Ja echt. Al 6 keer gezien inmiddelsquote:Op maandag 25 juli 2005 19:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
De beste film die je ooit gezien hebt? Echt?
Wel het meest unieke lijstje van alle inzendingen.
er zullen nog vele komen hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 20:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mijn nummer 1 film werd ik dacht 2 jaar geleden nog 12 keer genoemd en eindigde op de 26ste plaats. Nu ben ik voorlopig de enige die Fucking Åmål punten heeft gegeven volgens mij.
De 6e en de film staat voorlopig 97e, zelfde positie als vorig jaar.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nu ben ik voorlopig de enige die Fucking Åmål punten heeft gegeven volgens mij.
Van mij krijgt ie al minstens 95 punten..quote:Op maandag 25 juli 2005 20:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mijn nummer 1 film werd ik dacht 2 jaar geleden nog 12 keer genoemd en eindigde op de 26ste plaats. Nu ben ik voorlopig de enige die Fucking Åmål punten heeft gegeven volgens mij.
Gelukkig maar. Ik heb nog een Excel bestand van een paar jaar oud waarin het een stuk hoger eindigde. Die zal wel vrij oud zijn dan.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:48 schreef Gorro het volgende:
[..]
De 6e en de film staat voorlopig 97e, zelfde positie als vorig jaar.
In 2002 eindigde hij 26e, dus zal wel van toen zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 20:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb nog een Excel bestand van een paar jaar oud waarin het een stuk hoger eindigde. Die zal wel vrij oud zijn dan.
wow. wat is er gebeurd?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
100. 03 White Oleander (Peter Kosminsky, 2002)
Hahaquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:47 schreef Sasandra het volgende:
1 Magnolia (1999)
2 The Fisher king (1991)
Laten we hopen dat dat genoeg is om een mooi plekje in de top 10 te garanderenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die worden misschien ook bij mij nummer 1 en 2; ze zitten in elk geval in mijn top-10!
Ik zou niet te veel hopen als ik jou wasquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:47 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat genoeg is om een mooi plekje in de top 10 te garanderen![]()
Fisher king maakt weinig kans, vrees ik, maar ik zie Magnolia toch vaker in een top 10 staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel hopen als ik jou was
Ik verwacht ook American Beauty, Big Lebowski en Eternal Sunshine hoog, ze horen bij mijn absolute favorieten en ik ben duidelijk niet de enige!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:55 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Fisher king maakt weinig kans, vrees ik, maar ik zie Magnolia toch vaker in een top 10 staan.Maar waarschijnlijker wordt het iets als Fight Club of Shawshank Redemption. Ook goede films, maar ze staan niet in mijn lijstje.
Magnolia stond vorig jaar op 38 en ik verwacht daar niet veel verandering inquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:55 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Fisher king maakt weinig kans, vrees ik, maar ik zie Magnolia toch vaker in een top 10 staan.Maar waarschijnlijker wordt het iets als Fight Club of Shawshank Redemption. Ook goede films, maar ze staan niet in mijn lijstje.
Jammer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Magnolia stond vorig jaar op 38 en ik verwacht daar niet veel verandering in
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opvallend dat alle "tijdloze" meesterwerken die er zeker in moeten allemaal erg recent zijn.
Juist niet, van de oudere films is de kans groter dat meer mensen dezelfde gezien hebben. Omdat van elk decennia enkele echte toppers (klassiekers of hoe je het ook wil noemen) overleven en ook nu nog gekeken worden. Terwijl de wat mindere films uit de jaren 50, 60, 70, nu door de meeste mensen niet meer gekeken worden. (Al zijn er hier natuurlijk uitzonderingen op). Terwijl juist van de nieuwe films meer kans is dat iemand anders andere films heeft gezien.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk wel dat van de recente films veel meer mensen dezelfde films gezien hebben, van de oudere films is dat veel meer verspreid. Ik kan wel 100 films van voor 1970 gezien hebben en iemand anders ook maar dat daar dan maar 10 gelijke bij zitten ofzo... hm 1970, misschien is 1960 een beter voorbeeld.
done... stomme foutquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:36 schreef Gorro het volgende:
[..]
Inderdaad
Zou je dat even aan willen passen, Ronno?
Alsof een film beter "smaakt" naarmate die ouder wordt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opvallend dat alle "tijdloze" meesterwerken die er zeker in moeten allemaal erg recent zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |