Tsjah dat intreseert mij natuurlijk minder dus was het helemaal ergquote:Op zondag 24 juli 2005 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
In zijn soort vond ik hem nog wel gaan - vooral door Tom![]()
Ik vind hem aantrekkelijk, that's all. Ik had Armstrong ook aantrekkelijk kunnen vinden als hij dat was. Ik kan er niks aan doen popo, dat gaat boven alles. Ik betrap me soms tijdens het journaal dat ik zit te soppen op hunks van soldaten die afschuwelijke dingen doenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:35 schreef popolon het volgende:
SCH, wel grappig hoe je tekeer gaat over Armstrong en dan notabene maniak en professioneel idioot T. Cruise leuk vindt.
BIERquote:Op zondag 24 juli 2005 21:38 schreef dndiek het volgende:
Roept u maar!
Biertje, fris of iets anders?
* dndiek schuift een wodka naar JaWi
Pilsje graagquote:Op zondag 24 juli 2005 21:38 schreef dndiek het volgende:
Roept u maar!
Biertje, fris of iets anders?
* dndiek schuift een wodka naar JaWi
Freak.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind hem aantrekkelijk, that's all. Ik had Armstrong ook aantrekkelijk kunnen vinden als hij dat was. Ik kan er niks aan doen popo, dat gaat boven alles. Ik betrap me soms tijdens het journaal dat ik zit te soppen op hunks van soldaten die afschuwelijke dingen doen
Katie Holmes is ie ook aan het hersenspoelenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Freak.
Die gozer spoort echt niet met z'n sekte.
hij is wel goed in Collatoralquote:
Yup hij zei niks terug dus toen maar in bad gaan liggen mar die zei ook al niksquote:Op zondag 24 juli 2005 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ha VoreG, de wc-pot weer even gedag gezegd?
Valt best mee toch daarquote:Op zondag 24 juli 2005 21:44 schreef TerroRobbie het volgende:
http://194.30.160.65/zomerfeestrellen.wmv
Lol, ik word genoemd in de aftiteling..fijn...
Dat was de film die ik zochtquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:52 schreef popolon het volgende:
Fuck, dit doet de deur dicht. [afbeelding]
![]()
die moet ik nog zien. het lijkt me een topperquote:
aanrader idd, dadelijk maar weer een dvdtje erin, heb nog genoeg te zien deze vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 22:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die moet ik nog zien. het lijkt me een topper
http://www.videolan.org/quote:Op zondag 24 juli 2005 22:13 schreef appelsientje het volgende:
Zeg ff een vraag... welke codec's gebruiken jullie ??
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
aanrader idd, dadelijk maar weer een dvdtje erin, heb nog genoeg te zien deze vakantie![]()
Mooi thnx.. dan zal ik die zo ff proberen.quote:
Ach Lucius doet het ook met maar één bal.quote:
Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zooquote:
Uit een Duits tankstation. Met colaquote:
Die heb ik op de middelbare school gezien.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo
Van Lucius wist ik het niet,quote:Op zondag 24 juli 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Lucius doet het ook met maar één bal.
Dan moet ik altijd aan David Bowie denken met Heroes. Schitterende film.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan deze vakantie wel van de EE. 11 uur in de morgen begonnenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
binnenkort ook nog een LOTR marathon houden
Dan haal ik ze doorelkaarquote:Op zondag 24 juli 2005 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van Lucius wist ik het niet,
Robben dacht ik ook
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Lucius doet het ook met maar één bal. hersencel.
Je botten zijn vergroeid met je huid en daar zitten nogal veel zenuwcellen.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
Zo ik ben me een partij aan het denken:
Waarom doet het breken van botten pijn? Er zitten toch geen zenuwen enz in? Zelfde als je haar en nagels knippen lijkt mij?.
Kunnen het wel proberenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
Waarom doet het breken van botten pijn? Er zitten toch geen zenuwen enz in? Zelfde als je haar en nagels knippen lijkt mij?.
Ah dat klinkt wel redelijk jaquote:Op zondag 24 juli 2005 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je botten zijn vergroeid met je huid en daar zitten nogal veel zenuwcellen.
Dat kan je bijna overal van toch?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Je kan er zelfs van in shock raken voreggie
mja dan zou ik eerder een projectiescherm kopen of een grote lcd tvquote:Op zondag 24 juli 2005 22:16 schreef VoreG het volgende:
Zeg pascal is het geen idee om een beamer te kopen dan kan je nog beter films kijken.
ergens tegen de avond beginnen en dan de hele nacht door lijkt me wel watquote:Op zondag 24 juli 2005 22:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan deze vakantie wel van de EE. 11 uur in de morgen begonnen
Wij hebben hier een beamer staan, geweldig om te kijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja dan zou ik eerder een projectiescherm kopen of een grote lcd tv
Het compleet breken of afscheuren van een nagel doet ook pijn hoor, om de reden die tong geeftquote:Op zondag 24 juli 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
Wat ga je doen ?quote:
Yups. Uitlokking en escalatie voorkomen.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:56 schreef JaWi het volgende:
Golfer, zit je weer met de knoppen te spelen?
Is de ME niet wat voor jou?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Uitlokking en escalatie voorkomen.
Als ik dan met de wapenstok af-en-toe wat users enorm mag afrossen, ja!!!quote:
Je hebt kans dat ze hem afpakken en terugrossen hequote:Op zondag 24 juli 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik dan met de wapenstok af-en-toe wat users enorm mag afrossen, ja!!!
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:10 schreef Dos37 het volgende:
leuk overzicht van de tour
Meen je dat het is gruwlijk in z'n schoonheid.quote:
Dat zeg je goed. Ik ben voor FC Grunn en m'n derde liefde is PSVquote:Op zondag 24 juli 2005 23:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
clau vertel eens; ben je nu voor Fc Gruun of ook een beetje voor PSV?
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat zeg je goed. Ik ben voor FC Grunn en m'n derde liefde is PSV
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat zeg je goed. Ik ben voor FC Grunn, maar ik weet dat Eilanden een echte voetbalkenner is en dat FC Utrecht vele stappen verder is dan dat twijfelachtige clubje uit het bouwvallige Oosterpark
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:33 schreef Eilanden het volgende:
Dat zeg je goed. Ik ben voor FC Grunn, maar ik weet dat ik, Eilanden, er niks van snap en dat FC Utrecht vele stappen minder ver is dan de trots van het Noorden met het nostalgische Oosterpark en de prachtige nieuwe Euroborg![]()
![]()
Tast toequote:
Hehe, ik wou het net zeggenquote:
* Eilanden legt Clau over de knie en geeft haar flinke billenkoek voor het verkrachten van zijn quotes!quote:
Of ze moeten me uit de WAO flikkerenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Hehe, ik wou het net zeggen
Hoeveel jaar denk je die nummer 1 positie vast te houden? Volgens mij kom je er gewoon niet meer vanaf.
*proest*quote:Op zondag 24 juli 2005 23:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden legt Clau over de knie en geeft haar flinke billenkoek voor het verkrachten van zijn quotes!![]()
Wie zegt dat je bang moet zijn?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
*proest*![]()
Zeg, ik kom uut Grunn, zo snel ben ik niet bang!
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wie zegt dat je bang moet zijn?Misschien vind je het wel lekker
![]()
Ik zal je niet langer pesten Eilandjequote:Op zondag 24 juli 2005 23:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zal je niet verder vervelen Clau
* Eilanden duikt het bed in!
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzze
Ssssstquote:Op maandag 25 juli 2005 00:01 schreef tong80 het volgende:
Clauwhee bedankt voor je berichtje in m'n fotoboek, laat Noca het maar niet lezen
* Noca klikt op Tong's fotoboek icoontje...quote:Op maandag 25 juli 2005 00:01 schreef tong80 het volgende:
Clauwhee bedankt voor je berichtje in m'n fotoboek, laat Noca het maar niet lezen
Ik was tweede kerstdag dronken en 's avonds heeft just me me overgehaaldquote:Op maandag 25 juli 2005 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Zelfs Tong heeft zo'n fotoboek, ik loop wel achter.
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Vandaag jarig Dndiek?
Ha Dos en een Baco voor DG.
Morgen geef ik een rondje met taartquote:Op maandag 25 juli 2005 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte gefeliciteerd!
dank uquote:Op maandag 25 juli 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt goed Dos, Groslschje voor jou!
Je doelt op de brand bij m'n oude school ( alleen ben ik maar zelden op die lokatie geweest), ik was het niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dank u
gisteren de piromaan uitgehangen -Vaduz-
Jazeker. Goed om te wetenquote:Op maandag 25 juli 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je doelt op de brand van m'n oude school ( alleen ben ik maar zelden op die lokatie geweest), ik was het niet.![]()
Ben je jarig ?quote:
Ik las het al op de front pagequote:Op maandag 25 juli 2005 00:58 schreef DarkShine het volgende:
Zit net op msn met een kameraad te praten, een busje Rodafans is vandaag op de terugweg in Tjechië gestrand met een kapotte koppeling...
nou nog 1quote:Op maandag 25 juli 2005 01:06 schreef pascalheister het volgende:
hallo
indrukwekkende film Christiane F.
Wij hadden ook maar een 3000 man op de tribune... Bij Valencia zaten er zaterdag 30.000quote:Op maandag 25 juli 2005 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ze lopen wel warm daar voor een intertoto match in liberec... Bijna uitverkocht huis...
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:11 schreef pascalheister het volgende:
nou je het zegt, heb wel zin in nog een film
Waar dat dan?quote:
weinig kansen voor de nederlandersquote:
Smaakt dat Tongerlo eigenlijk? Had dat vorige week in mijn handen maar heb toch maar een flinke lading Kriek ingeslagen.quote:
Ook maar matig idd.. Tegen valencia zal het toch wel aardig vol zitten?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij hadden ook maar een 3000 man op de tribune... Bij Valencia zaten er zaterdag 30.000
mooi stuk zegquote:Op maandag 25 juli 2005 01:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Rondje op kosten van Bjoro, wiens stuk over Maud op de FP staat
Lieve Maud
Ja een nieuwe topper voor de spelenm over 3 jaar.quote:
Als Roda woensdag een aardig resultaat weet neer te zetten zal er 3 augustus wel een redelijk aantal in het stadion zijn verwacht ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ook maar matig idd.. Tegen valencia zal het toch wel aardig vol zitten?
edit: is uit natuurlijk.. never mind![]()
Ben je nu een film aan het hinten ?quote:
is er CC verplichting?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als Roda woensdag een aardig resultaat weet neer te zetten zal er 3 augustus wel een redelijk aantal in het stadion zijn verwacht ik.
quote:Op maandag 25 juli 2005 01:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Rondje op kosten van Bjoro, wiens stuk over Maud op de FP staat
Lieve Maud
Klinkt alsof je in het laatste restje whiskey gaat zitten staren.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:28 schreef golfer het volgende:
* golfer laatste restje Fellini nog even bekijkt.
Was met Slovan ook niet, dus verwacht het met Valencia ook niet. Indien ja zal ik wel wat voor je kunnen regelen.quote:
staat mn kroost al op de foto?quote:
Die houd ik effe warm,als CMT zin heeft om mee te gaan kom ik zeer wsl welquote:Op maandag 25 juli 2005 01:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was met Slovan ook niet, dus verwacht het met Valencia ook niet. Indien ja zal ik wel wat voor je kunnen regelen.
Kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:53 schreef tong80 het volgende:
Wel mooi dat Boez naar ZA gaat Bluezz een ZAtje pakt en een Vino de etappe wint.
Is die hotmail in je profiel je msn? Zoja dan krijg of kreeg je zojuist een bericht van toevoegingquote:Op maandag 25 juli 2005 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die houd ik effe warm,als CMT zin heeft om mee te gaan kom ik zeer wsl wel
Moet ik me MSN wel aanzettenquote:Op maandag 25 juli 2005 01:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Is die hotmail in je profiel je msn? Zoja dan krijg of kreeg je zojuist een bericht van toevoeging
Ik blijf het raar vinden mensen die niet altijd hun MSN aanhebben. Je telefoon zet je toch ook niet uit ?quote:
Ligt er helemaal aan hoe "druk" het op mijn balk is.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden mensen die niet altijd hun MSN aanhebben. Je telefoon zet je toch ook niet uit ?
Zal ik het zo zeggen,als ze me nodig hebben vinden ze me toch wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen spreken je veel sneller aan via msn, ik vind het juist fijn dat ik msn maar een paar uur per dag aan heb staan. Anders krijg ik echt lamme handen van iedereen die me aanspreekt.
Ik zat vanavond in bad, en moest er wel aan denken.quote:
Fellini is afgelopen.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:07 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Letten jullie op de zaak ?
Bedanktquote:Iedereen die het volgende schreef (of iets wat erop lijkt) :
Feli DnDiek
Zelfde situatie hierquote:
Das netjes! ikke 130e valt me niet tegenquote:Op maandag 25 juli 2005 07:50 schreef Lionheaad het volgende:
6e geworden in de tourmanager..kwam 6 punten tekort...
wel balen dat je net buiten de prijzen valt..quote:
Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 25 juli 2005 08:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wel balen dat je net buiten de prijzen valt..
volgend jaar beter
Lekker.. ik lees dat je jarig bent ??quote:
Ik moet de taart nog halenquote:Op maandag 25 juli 2005 08:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker.. ik lees dat je jarig bent ??gefeliciteerd!!
Stukje taart lekker
de koffie wordt de volgende 3 weken niet in kannen op de afdeling bezorgt...quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 08:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
de koffie wordt de volgende 3 weken niet in kannen op de afdeling bezorgt...
moeten we zelf senseo maken....
ik zou in staking gaan!quote:Op maandag 25 juli 2005 08:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
de koffie wordt de volgende 3 weken niet in kannen op de afdeling bezorgt...
moeten we zelf senseo maken....
...... wat zal jij een rot dag hebben...quote:Op maandag 25 juli 2005 08:16 schreef Lionheaad het volgende:
Het is inderdaad belachelijk...![]()
en we hebben maar 1 smaak senseo gekregen![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 08:23 schreef Lionheaad het volgende:
neeehhh....
ga dadelijk lekker gebak halen...
meeste mensen waren al op vakantie....quote:Op maandag 25 juli 2005 08:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was het een leuke verjaardag?? nog veel cadeaus gekregen?
Nog gefeliciteerdquote:
Dat klinkt erg gezellig..quote:Op maandag 25 juli 2005 08:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
meeste mensen waren al op vakantie....![]()
maar die komen als we in ons nieuwe stulpje zitten...![]()
verder was de verjaardag perfect![]()
genoeg kratten bier erdoorheen gezopen...
gelukkig was de grolsch in de aanbieding![]()
naar Arnhemquote:Op maandag 25 juli 2005 08:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat klinkt erg gezellig..
Zeg ga jij eigenlijk nog op vakantie?
quote:Op maandag 25 juli 2005 09:17 schreef appelsientje het volgende:
Wat is het rustig hier ....
de ene helft is druk aan het werk en de andere helft druk vakantie aan het vieren...
ach, wat heet drukquote:Op maandag 25 juli 2005 09:17 schreef appelsientje het volgende:
Wat is het rustig hier ....
de ene helft is druk aan het werk en de andere helft druk vakantie aan het vieren...
quote:Op maandag 25 juli 2005 09:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die moeten werken vito
Mja viel ook mee..quote:Op zondag 24 juli 2005 21:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Valt best mee toch daar![]()
Niet zo heel erg boeiend... Is er nog wat leuks op tv![]()
Nog 84 dagenquote:
Oooo heb je al vakantie gehad ?quote:
Jaja, ik zeg al niks meerquote:Op maandag 25 juli 2005 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jij bent net geweest, ik heb al sinds Carnaval geen (extra) vrije dag meer gehad!
De negeermodus? Maar dat heb je vast al geprobeerdquote:Op maandag 25 juli 2005 11:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand een middeltje tegen slecht luisterende, Oost-Indisch dove kinderen?
* appelsientje geeft een sweep aan DDquote:Op maandag 25 juli 2005 11:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Die heb ik al geprobeerd, maar werkt maar mondjesmaat. En om steeds weer opnieuw een CD-rek leeghalen en proberen de CD's met volle kracht door de kamer te gooien te negeren, gaat ook wat ver.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
De negeermodus? Maar dat heb je vast al geprobeerd
Hey, dat is bij Bluezz ook zoquote:Op maandag 25 juli 2005 11:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Nu weet ik dat je met Down-kindjes alles 10x zo vaak moet zeggen dan anders (koppig als wat - erfelijk dus), maar ja....
Nee, hebben we niet gedaan, wel meteen een bedrag extra geleend voro verbouwing badkamer. Het werkt zo: als je ervan uitgaat dat je een huis koopt voor, zeg voor het gemak, 200.000 euro (inclusief alle kosten).quote:Op maandag 25 juli 2005 11:44 schreef Lionheaad het volgende:
DD: heb je bij je hypotheek ook een bouwdepot gehad??
zo ja: hoe werkt dat precies??
Ik ben, toen mijn kids op de basischool zaten en er op die school ook een klasje met verst. geh. kids was, eens naar de volkstuintjes geweest. Zeg je tegen ze... daar en daar moeten er gaten komen om de plantjes in te zetten.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Nu weet ik dat je met Down-kindjes alles 10x zo vaak moet zeggen dan anders (koppig als wat - erfelijk dus), maar ja....
Een aanmeldingsformulier voor adoptie met de naam reeds ingevuld van de desbetreffende koter onder de neus schuiven?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Jeeeeeeee jij hebt ook al zo'n vrouw!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:32 schreef Dylan Dog het volgende:
(koppig als wat - erfelijk dus)
Daar lacht ze om...quote:Op maandag 25 juli 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een aanmeldingsformulier voor adoptie met de naam reeds ingevuld van de desbetreffende koter onder de neus schuiven?
Dreigen Spongebob op te knopen?
Met je auto over een K3 pop heen dreigen te rijden?
*reminder*quote:Op maandag 25 juli 2005 12:32 schreef appelsientje het volgende:
Zo eten zit er weer in...
Een lekkere uitsmijter
quote:
quote:
Dat was gisterenquote:Op maandag 25 juli 2005 12:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga de herhaling van naakte nevland kijken
Ja dat zei hij zelf net ook alquote:
Ach ik kijk zo vaak dvd's alleen ..quote:Op maandag 25 juli 2005 13:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat zei hij zelf net ook alMaar daar heb ik geen geduld voor, in mn eentje is niet gezellig..vind ik. Nou ja, Chris Martin draait wel vaak op de achtergrond
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:05 schreef Lionheaad het volgende:
eten weer op...
kantine zit dicht hiezo, moest vanmorgen dus zowaar m'n eigen brood smeren![]()
![]()
langdurig gamen werkt altijd goedquote:Op maandag 25 juli 2005 13:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ik kijk zo vaak dvd's alleen ..
Je kan ook gaan gamen
Railroad Tycoon II bijvoorbeeld
doordat de kantine dicht zit, hebben we geen koffie en geen broodquote:Op maandag 25 juli 2005 13:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]Het zit je ook niet mee...
Iedereen op vakantie behalve jij
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:07 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
langdurig gamen werkt altijd goed
morrowind
championship football manager
freelancer
transport tycoon deluxe![]()
themepark![]()
gewoon die ouwe championship managerquote:Op maandag 25 juli 2005 13:07 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
langdurig gamen werkt altijd goed
morrowind
championship football manager
freelancer
transport tycoon deluxe![]()
themepark![]()
zeg maar gerust keivet !!quote:Op maandag 25 juli 2005 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Vét die stoeltjes Pascal!
Ja maar ja maar ja maar...voor ik daar ben ligt Mquote:Op maandag 25 juli 2005 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga dan mee naar Mudje straks.
Of begin vast aan de gang hier, moet nodig geverft worden
ja hij doet het nog heel vaak nietquote:Op maandag 25 juli 2005 13:14 schreef just me het volgende:
Door omstandigheden is het tijdelijk niet mogelijk om te zoeken op club onder het hoofdstuk Clubs & Competities. Uiteraard worden deze technische problemen zo snel mogelijk opgelost. Op deze homepage ziet u wanneer Clubs & Competities weer in de lucht is.
stomme KNVB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |