Tsjah dat intreseert mij natuurlijk minder dus was het helemaal ergquote:Op zondag 24 juli 2005 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
In zijn soort vond ik hem nog wel gaan - vooral door Tom![]()
Ik vind hem aantrekkelijk, that's all. Ik had Armstrong ook aantrekkelijk kunnen vinden als hij dat was. Ik kan er niks aan doen popo, dat gaat boven alles. Ik betrap me soms tijdens het journaal dat ik zit te soppen op hunks van soldaten die afschuwelijke dingen doenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:35 schreef popolon het volgende:
SCH, wel grappig hoe je tekeer gaat over Armstrong en dan notabene maniak en professioneel idioot T. Cruise leuk vindt.
BIERquote:Op zondag 24 juli 2005 21:38 schreef dndiek het volgende:
Roept u maar!
Biertje, fris of iets anders?
* dndiek schuift een wodka naar JaWi
Pilsje graagquote:Op zondag 24 juli 2005 21:38 schreef dndiek het volgende:
Roept u maar!
Biertje, fris of iets anders?
* dndiek schuift een wodka naar JaWi
Freak.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind hem aantrekkelijk, that's all. Ik had Armstrong ook aantrekkelijk kunnen vinden als hij dat was. Ik kan er niks aan doen popo, dat gaat boven alles. Ik betrap me soms tijdens het journaal dat ik zit te soppen op hunks van soldaten die afschuwelijke dingen doen
Katie Holmes is ie ook aan het hersenspoelenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Freak.
Die gozer spoort echt niet met z'n sekte.
hij is wel goed in Collatoralquote:
Yup hij zei niks terug dus toen maar in bad gaan liggen mar die zei ook al niksquote:Op zondag 24 juli 2005 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ha VoreG, de wc-pot weer even gedag gezegd?
Valt best mee toch daarquote:Op zondag 24 juli 2005 21:44 schreef TerroRobbie het volgende:
http://194.30.160.65/zomerfeestrellen.wmv
Lol, ik word genoemd in de aftiteling..fijn...
Dat was de film die ik zochtquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:52 schreef popolon het volgende:
Fuck, dit doet de deur dicht. [afbeelding]
![]()
die moet ik nog zien. het lijkt me een topperquote:
aanrader idd, dadelijk maar weer een dvdtje erin, heb nog genoeg te zien deze vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 22:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die moet ik nog zien. het lijkt me een topper
http://www.videolan.org/quote:Op zondag 24 juli 2005 22:13 schreef appelsientje het volgende:
Zeg ff een vraag... welke codec's gebruiken jullie ??
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
aanrader idd, dadelijk maar weer een dvdtje erin, heb nog genoeg te zien deze vakantie![]()
Mooi thnx.. dan zal ik die zo ff proberen.quote:
Ach Lucius doet het ook met maar één bal.quote:
Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zooquote:
Uit een Duits tankstation. Met colaquote:
Die heb ik op de middelbare school gezien.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo
Van Lucius wist ik het niet,quote:Op zondag 24 juli 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Lucius doet het ook met maar één bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |