Hoe moet jij dta nu weer weete kerel! Hoe weet jij dat zij geen berijk heeft/.? KEn je er ofzow werk je ook in de AHquote:Op zondag 24 juli 2005 19:35 schreef root1980 het volgende:
Als ze jij geen bereik hebt kan zij jouw ook niet bellen !
Tof nederlandsquote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef deridder het volgende:
[..]
Hoe moet jij dta nu weer weete kerel! Hoe weet jij dat zij geen berijk heeft/.? KEn je er ofzow werk je ook in de AH![]()
![]()
Paup lekker aan met dat weijf![]()
Hahahahahaha, bedankt voor deze kostelijke minutenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef deridder het volgende:
[..]
Hoe moet jij dta nu weer weete kerel! Hoe weet jij dat zij geen berijk heeft/.? KEn je er ofzow werk je ook in de AH![]()
![]()
hoe oud ben je?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef deridder het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt toch geen bereik, dus als zij jou mobiel probeer te bellen.... AAAARGGG laat ook maar ! Suc6quote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef deridder het volgende:
[..]
![]()
Bal de mobiel!quote:Op zondag 24 juli 2005 19:38 schreef root1980 het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen bereik, dus als zij jou mobiel probeer te ballen.... AAAARGGG laat ook maar ! Suc6
Jij bent gek !quote:Op zondag 24 juli 2005 19:41 schreef deridder het volgende:
Gleodende nu breekt tog echt mijn klomp ik zite hier nu in een internetcafee in Salou kost 20 eruie per uur. En jullie verwachte dan duideleike antwoorden van mij???
Die pauper kan tog ook wel bellen??? OF ben ik nu echt helemaal gek ofzow?
Ohja Pauper je krijgt de groeten van Denise weet je , dat wordt mijn nieuwe wijffie!
Was het verder wel gezellig op het terras vanmiddag?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef deridder het volgende:
[..]
![]()
Heej paauper. Neuk d'r goed he.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:41 schreef deridder het volgende:
Gleodende nu breekt tog echt mijn klomp ik zite hier nu in een internetcafee in Salou kost 20 eruie per uur. En jullie verwachte dan duideleike antwoorden van mij???
Ohja Pauper je krijgt de groeten van Denise weet je , dat wordt mijn nieuwe wijffie!
stoer hoor.....quote:Op zondag 24 juli 2005 19:43 schreef deridder het volgende:
Ojaw jullie kenne ook nog de groeten krijgen van Z@ppeladin ofzow hij is tog mee gegaan met mij naar SAlou. Die hele tyfus wijf van hem wau dat natuurlijk niet maar hij is wel meegegaan haahahah
Hij skatje las net je topik waarom bel je mij dan niet pauper???? Bij deze maakte ik tog al uit je vertrouwt mij nooit namelijk als ik opp vakkantie ben.'quote:Op zondag 24 juli 2005 19:46 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Whaha, grappig, dit.
Bellen in het buitenland les 1.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:46 schreef deridder het volgende:
Godvergleoiende nu heb ik eindelijk ontvang op mijn mobielen is mijn prepeid op godverdomme.
Weet je wat pauper ik ble je ook wel niet bel mij maar terug.![]()
Een toppik?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:48 schreef deridder het volgende:
[..]
Hij skatje las net je topik waarom bel je mij dan niet pauper???? Bij deze maakte ik tog al uit je vertrouwt mij nooit namelijk als ik opp vakkantie ben.'
We pasen tog niet bij elkaar sorie meit![]()
pauper?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:48 schreef deridder het volgende:
[..]
Hij skatje las net je topik waarom bel je mij dan niet pauper???? Bij deze maakte ik tog al uit je vertrouwt mij nooit namelijk als ik opp vakkantie ben.'
We pasen tog niet bij elkaar sorie meit![]()
Wat denken jullie nou! Ik ga echt wel hier konecties uitbouwen regel wel nieuwe mobielen de niewste weet je wel. Z@ppeladin is daar egt goed in. Vanavont kan ik gewoon weer tog bellen.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:48 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bellen in het buitenland les 1.
Gebeld worden:
Degene die beld betaalt de kosten tot de nederlandse grens.
De persoon die in het buitenland verblijft betaalt de kosten vanaf de Nederlandse grens tot aan de plaats waar hij/zij zich bevind.
Oftewel, je kan helemaal niet gebeld worden.![]()
![]()
jij kan niet eens een internet cafe betalenquote:ze kan niet een eigen betaalen
Hoe moet ji dat nu weeten misschien is deze internet caffee wel van mijn vaader weet je tog?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:51 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
jij kan niet eens een internet cafe betalen
Vertaling? Ondertitels? Iemand.....quote:Op zondag 24 juli 2005 19:53 schreef deridder het volgende:
[..]
Hoe moet ji dat nu weeten misschien is deze internet caffee wel van mijn vaader weet je tog?
Jullie zijn mij tog een partij gek aan het doen hiero op fokke![]()
![]()
Maar waaro is mijn exmeis nu uit Nederland die net dat Topik opendehet is over tusse onz skatje sorrie kan er niets aan doen ofzow
![]()
![]()
Kneus, wanneer is je uur voorbij?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:41 schreef deridder het volgende:
Spelfoutenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:53 schreef deridder het volgende:
[..]
Hoe moet ji dat nu weeten misschien is deze internet caffee wel van mijn vaader weet je tog?
![]()
Maar waaro is mijn exmeis nu uit Nederland die net dat Topik opendehet is over tusse onz skatje sorrie kan er niets aan doen ofzow
![]()
![]()
quote:Gleodende nu breekt tog echt mijn klomp ik zite hier nu in een internetcafee in Salou kost 20 eruie per uur. En jullie verwachte dan duideleike antwoorden van mij???
Zelfs een Syberische trekmuis kan beter nederlands dan dat jij kanquote:Op zondag 24 juli 2005 19:55 schreef deridder het volgende:
[..]
Hoezo dan doe tog niets raars of diskrimeneer tog niet wat doe je raar zeg. Klote Pauper![]()
![]()
![]()
Waarom wachten totdat hij terug is.....???quote:Op zondag 24 juli 2005 19:57 schreef mirelia het volgende:
ik zal wel een ouwe lul zijn maar wat een debiel is dat zeg die Deridder
ik stel voor preventief ruimen als hij terug is
Ront half 9 weet je tog zie mij openingspost keijk dan naar die tijt man kan dus nog tot 20.34 uur doorgaan. Denise is er tog nog niet rare paupers hiero naast mij zeg. Maaro hoe is ie daaro in der Nederlanden??quote:
quote:
quote:Ik ben een kneus en ben er trots op, dat heb ik van mijn vader die een internetcafe heeft in Salou. Sorry als jullie dit niet kunnen lezen, door dat café spreek ik alleen de taal der breezers\MSN-meisjes.
keerel je leest niet goed ik zij dit : Veel geld heeft ze namelijk niet ze werkt bij de AH voor een slordige 3.10 Eurie per uurquote:Op zondag 24 juli 2005 19:57 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
20 euro is veel ja, als je maar 4 euro per uur verdient
Een enkeltje Maas met beton aan je voeten voor jequote:Op zondag 24 juli 2005 19:58 schreef deridder het volgende:
[..]
Ront half 9 weet je tog zie mij openingspost keijk dan naar die tijt man kan dus nog tot 20.34 uur doorgaan. Denise is er tog nog niet rare paupers hiero naast mij zeg. Maaro hoe is ie daaro in der Nederlanden??![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:57 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
20 euro is veel ja, als je maar 4 euro per uur verdient
zeg, Egypte is ook heel erg leuk en gezellig......quote:Op zondag 24 juli 2005 19:59 schreef deridder het volgende:
[..]
anders was ik nu niet in Salou ahahahaha![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:00 schreef cptmarco het volgende:
[..]
zeg, Egypte is ook heel erg leuk en gezellig......
Alle kansloze breezersletten mogen opkrassen naar Salou. Als je daar komt, kom je in klein nederland. Kun je daar niet blijven? En met een beetje geluk word je been eraf gebeten door een of ander tropische visquote:Op zondag 24 juli 2005 19:59 schreef deridder het volgende:
[..]
keerel je leest niet goed ik zij dit : Veel geld heeft ze namelijk niet ze werkt bij de AH voor een slordige 3.10 Eurie per uur
zij verdient dat ik heb egt wel meer anders was ik nu niet in Salou ahahahaha![]()
![]()
![]()
Jullie zijn billenmaatjes?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:01 schreef deridder het volgende:
ahaha lagen jullie mei maar uit ofzow doet maar.
Ik ben ook hiero keihard aan lagen met Z@peladin![]()
![]()
ROLFOLOLpW3ende [14.gif] een niewbie in mijn topikquote:Op zondag 24 juli 2005 20:01 schreef OfNoImportance het volgende:
Hé CHOCOLADERidder!!
G*dallemachtig,
Wat ben jij een enorme verstandloze stakkerende stumper als je niet een snapt dat je om te bellen èn gebeld te kunnen worden BEREIK nodig hebt.
En inderdaad, überhaupt wel eens gehoord van een telefooncel?
If so, dan zul je die wel niet gebruiken omdat het gebruik ervan in een (of meerdere) buitenlandse ta(a)l(en) wordt beschreven. Aangezien je al geen ster bent in je moerstaal, kan ik me daar nog wat bij voorstellen.
BTW, je loopt wel lekker te k*tten over het BTG van je eigen eikelbijtertje wat jou maar niet terugbelt (zal wel zijn omdat ze nu op zoek is naar een echte vent en niet een nog-steeds-in-de-kast-verkerende dyslectische pre-puberale pisvlek zoals jij), maar besef je wel dat het jouw BTG daardoor ook vrij snel zal verminderen?
Nee, dat dacht ik wel niet.
Maar goed knul, ga jij je maar lekker uitleven in ZoLauw, maar denk eraan hè, als het (te) wit wordt voor je ogen, dan moet je vragen of je even mag stoppen met het leegzuigen van die plaatselijke Spaanse puddingbuksen. Dan zit je namelijk vol.
My 2 cents.
gewoon gelijk zijn asiel aanvraag intrekkenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:57 schreef mirelia het volgende:
ik zal wel een ouwe lul zijn maar wat een debiel is dat zeg die Deridder
ik stel voor preventief ruimen als hij terug is
raar hè? je bent zelf de TS.....quote:Op zondag 24 juli 2005 20:03 schreef deridder het volgende:
[..]
ROLFOLOLpW3ende [14.gif] een niewbie in mijn topik![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:04 schreef The_Mavericks het volgende:
en op de koran scheiten voor zijn neus!
wedden dat ze samen op een kamertje slapenquote:
Denk jij nu egt dat wij in een hotel gaan slaapen?? We zijn op een kamping gozert in een groote leeger tent gehad van mijn pa weet je tog?? Kost niets voor mij weet jequote:Op zondag 24 juli 2005 20:05 schreef dop het volgende:
[..]
wedden dat ze samen op een kamertje slapen
met een beetje geluk ook nog in 1 bed
En 1 sauna. Oh wacht dat moet je kunnen betalenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:05 schreef dop het volgende:
[..]
need i say more?
ook alleen maar omdat ze geen geld hebben voor beter.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:05 schreef dop het volgende:
[..]
need i say more?
ik hoef niet in een pauper tent op een pauper camping.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:07 schreef deridder het volgende:
[..]
Denk jij nu egt dat wij in een hotel gaan slaapen?? We zijn op een kamping gozert in een groote leeger tent gehad van mijn pa weet je tog?? Kost niets voor mij weet je![]()
Denise is er ook zo rond half neegen![]()
wat te fuck is dat voor topik? heb ik egt niet neergezet hiero op fokke moet mijn eks geweest zijn als ik een kamera vind ga ik dat echt niet hiero vertellen sukkelsquote:Op zondag 24 juli 2005 20:07 schreef mirelia het volgende:
Hee lachen zeg...hier kon hij wel ABN Digitale camera gevonden in het bos
jij bent zo arm, je zou nog een gevonden half volle blik drinken nog houdenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:09 schreef deridder het volgende:
[..]
wat te fuck is dat voor topik? heb ik egt niet neergezet hiero op fokke moet mijn eks geweest zijn als ik een kamera vind ga ik dat echt niet hiero vertellen sukkels![]()
![]()
He gozert ik ben tog al weg ben lekker in salou ga zo feesten met iedereen. alllemala paupers zijn jullie hooren jullie datquote:Op zondag 24 juli 2005 20:11 schreef wimpietokkie het volgende:
Hey, reetridder, kun je niet gewoon optieven
Wij blij, jij blij
De eerste versie was echt een tof topic....quote:Op zondag 24 juli 2005 20:07 schreef mirelia het volgende:
Hee lachen zeg...hier kon hij wel ABN Digitale camera gevonden in het bos
Kun jij jezelf dan zo klem drinken, dat je voor een vrachtwagen springt met 40 ton staal?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:13 schreef deridder het volgende:
[..]
He gozert ik ben tog al weg ben lekker in salou ga zo feesten met iedereen. alllemala paupers zijn jullie hooren jullie dat![]()
![]()
![]()
Jaja, we hooren hetquote:Op zondag 24 juli 2005 20:13 schreef deridder het volgende:
[..]
He gozert ik ben tog al weg ben lekker in salou ga zo feesten met iedereen. alllemala paupers zijn jullie hooren jullie dat![]()
![]()
![]()
In Salou op een camping ....quote:Op zondag 24 juli 2005 20:13 schreef deridder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ik zou dus om 7 uur gebeld worden door mijn weifie uit Nederlandse maar deed ze niet. Ik probbee haar te belen maar geen ontvangst hiero. Heb ik eindelijk ontvangst is mijn beltegoed opquote:Op zondag 24 juli 2005 20:13 schreef iDex het volgende:
ik snap er geen ene Tokkie van
Wat zeg jequote:Op zondag 24 juli 2005 20:13 schreef deridder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Schei toch uit, als ik op vakantie ga doe ik dat doe, niet op een Camping en in een Tentquote:Op zondag 24 juli 2005 20:13 schreef deridder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Koop maar lekker veel breezers, daar houd denise vanquote:Op zondag 24 juli 2005 20:15 schreef deridder het volgende:
[..]
Nou ik zou dus om 7 uur gebeld worden door mijn weifie uit Nederlandse maar deed ze niet. Ik probbee haar te belen maar geen ontvangst hiero. Heb ik eindelijk ontvangst is mijn beltegoed op![]()
en nu zag ik dat zei ook een topic heeft geopend waarom ik haaro niet bel
![]()
![]()
Ik zeg nou skatje bij deze is het tog uit rare pauper heb nu met denise ga zo met de scooter mee en dan gaan we drinken![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:17 schreef wimpietokkie het volgende:
[..]
Koop maar lekker veel breezers, daar houd denise van
Hoe komt je daarbei gozert denise drinkt alleen veel bier hiero en dan gaan wij straks zangria drinken wordt ze echt gek van. Ik drink alleen maar wodka en neem wat pille die heeft Z@ppeladin meegenomen weet je dit is echt tof hiero is nu nog rond 30 graadenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:17 schreef wimpietokkie het volgende:
[..]
Koop maar lekker veel breezers, daar houd denise van
Snap je nou nog niet dat je om gebeld te worden (in het buitenland) je EN bereik EN beltegoed nodig hebt???quote:Op zondag 24 juli 2005 20:15 schreef deridder het volgende:
[..]
Nou ik zou dus om 7 uur gebeld worden door mijn weifie uit Nederlandse maar deed ze niet. Ik probbee haar te belen maar geen ontvangst hiero. Heb ik eindelijk ontvangst is mijn beltegoed op![]()
en nu zag ik dat zei ook een topic heeft geopend waarom ik haaro niet bel
![]()
![]()
Ik zeg nou skatje bij deze is het tog uit rare pauper heb nu met denise ga zo met de scooter mee en dan gaan we drinken![]()
![]()
Jammer dat jullie niet gepakt zijn...quote:Op zondag 24 juli 2005 20:18 schreef deridder het volgende:
[..]
Hoe komt je daarbei gozert denise drinkt alleen veel bier hiero en dan gaan wij straks zangria drinken wordt ze echt gek van. Ik drink alleen maar wodka en neem wat pille die heeft Z@ppeladin meegenomen weet je dit is echt tof hiero is nu nog rond 30 graaden![]()
![]()
Volgens mij zit je nu gewoon eenzaam op je zolderkamertjequote:Op zondag 24 juli 2005 20:18 schreef deridder het volgende:
[..]
Hoe komt je daarbei gozert denise drinkt alleen veel bier hiero en dan gaan wij straks zangria drinken wordt ze echt gek van. Ik drink alleen maar wodka en neem wat pille die heeft Z@ppeladin meegenomen weet je dit is echt tof hiero is nu nog rond 30 graaden![]()
![]()
WAt zeg je wil je die laatst 2 woorden even spellen ik kenne tog geen fransquote:
ik zij tog dat ik een internetcafee van mijn vader nu zit in Salou ik wacht nog op denise ga zow nog uit me er weet je togquote:Op zondag 24 juli 2005 20:20 schreef wimpietokkie het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nu gewoon eenzaam op je zolderkamertje
Nederlands was zeker ook kut.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:20 schreef deridder het volgende:
[..]
WAt zeg je wil je die laatst 2 woorden even spellen ik kenne tog geen frans![]()
wat een kut vak was dat
![]()
En toch moet je 20 euro betalen, doodschieten die vader van je !quote:Op zondag 24 juli 2005 20:21 schreef deridder het volgende:
[..]
ik zij tog dat ik een internetcafee van mijn vader nu zit in Salou ik wacht nog op denise ga zow nog uit me er weet je tog![]()
![]()
mag nog wel graatis wat langer denk doorgaan is toch van mij pa weet je wel ik heb net 30 euro geleend voor vanavond om uittegaan met denise hahaahah hij is toch gek dat hij dat doet voor mij ga zo echt een fles zangria kopen voor onsquote:Op zondag 24 juli 2005 20:22 schreef cptmarco het volgende:
je tijd zit er bijna op.... maak er nog even goed gebruik van...
30 euro om uit te gaan....???? Laat je haar alles betalen ofzo????quote:Op zondag 24 juli 2005 20:23 schreef deridder het volgende:
[..]
weet je wel ik heb net 30 euro geleend voor vanavond om uittegaan met denise
30 euro kom je ver mee in Salou....quote:Op zondag 24 juli 2005 20:23 schreef deridder het volgende:
[..]
mag nog wel graatis wat langer denk doorgaan is toch van mij pa weet je wel ik heb net 30 euro geleend voor vanavond om uittegaan met denise hahaahah hij is toch gek dat hij dat doet voor mij ga zo echt een fles zangria kopen voor ons![]()
Oké, deal. Als jij dat doet, gaan wij ons met grote mensen zaken bezig houdenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:23 schreef deridder het volgende:
[..]
mag nog wel graatis wat langer denk doorgaan is toch van mij pa weet je wel ik heb net 30 euro geleend voor vanavond om uittegaan met denise hahaahah hij is toch gek dat hij dat doet voor mij ga zo echt een fles zangria kopen voor ons![]()
Slotje....quote:Op zondag 24 juli 2005 20:25 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Oké, deal. Als jij dat doet, gaan wij ons met grote mensen zaken bezig houdenDaaaaaaag, deridder....
voor een taalcursus zeker!quote:Op zondag 24 juli 2005 20:29 schreef deridder het volgende:
@W#%#@%@^&& klote zooi denise kwam net zij mag niet weg van haar ouders ja die zijn namelijk mee. Maar nu wil mijn vaaderliever ookn iet dat ik hiero uit ga met Z@ppeladin ik ken namelijk de weg volgens hem niet.
waar godver slaat dit op is toch mijn vakkanatie? ge452%@^%#@^%@ st5elletje paupers altijd blijf hiero tog nog even. En daarna lvugt ik snel weg met Z@ppeladin![]()
![]()
![]()
Ik zou men dochter ook niet meegeven aan zo'n mongool....quote:Op zondag 24 juli 2005 20:29 schreef deridder het volgende:
@W#%#@%@^&& klote zooi denise kwam net zij mag niet weg van haar ouders ja die zijn namelijk mee. Maar nu wil mijn vaaderliever ookn iet dat ik hiero uit ga met Z@ppeladin ik ken namelijk de weg volgens hem niet.
waar godver slaat dit op is toch mijn vakkanatie? ge452%@^%#@^%@ st5elletje paupers altijd blijf hiero tog nog even. En daarna lvugt ik snel weg met Z@ppeladin![]()
![]()
![]()
heb je alles gelezen dan?quote:
he gozerd ik zech net tog dat ik wegvlugtquote:Op zondag 24 juli 2005 20:31 schreef OfNoImportance het volgende:
Bwaaahahahahahahahahaaaa, het sukkeltje mag nu niet meer weg van z'n papa....
Wat nou, is de kinderdisco al afgelopen.....
Bwwaaaaahahahahahahahahah
heb jij down syndroom?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:36 schreef deridder het volgende:
o godver ben nu egt boos hiero nog een footo voor mijn fofoboek kan iemand dat erin zetten![]()
![]()
![]()
[[url=
Hahaha flikkerquote:Op zondag 24 juli 2005 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Nou mijn uur zit er toch op en ik kan niet meer. Dat rare getyp vond het weer even leuk geweest heb hier wel dubbelgelegen op mijn kamer![]()
![]()
Maar je zou zo maar echt door het leven moeten![]()
Ik hoop dat jullie je vermaakt hebben![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Nou mijn uur zit er toch op en ik kan niet meer. Dat rare getyp vond het weer even leuk geweest heb hier wel dubbelgelegen op mijn kamer![]()
![]()
Maar je zou zo maar echt door het leven moeten![]()
Ik hoop dat jullie je vermaakt hebben![]()
Lijken mij wel gave foto'squote:Op zondag 24 juli 2005 20:23 schreef The_Viper het volgende:
Waar kan ik die Blair Witch foto's zien? Ze zijn allemaal offline in dat andere "topik", om maar in TS zijn taal te blijven......
dat GAAT nogal als je GEEN bereik hebtquote:Op zondag 24 juli 2005 19:41 schreef deridder het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:48 schreef deridder het volgende:
he gozerd wat lul je nou over mij. Ik mag nog tog tot 9 uur op internet hiero zitte van mijn pa. Denise bekeikt het zow maar als ze tog niet mee mag van haar ouders.
ga wel zow met Z@ppeladin meissie skoren en veel zangria samen drinke, hij neemt zow ook die pille mee meschien dat we geld kunnen verdienen hiero aan IK BEN EEN PAUPERT haahahwaha![]()
![]()
Paupersquote:Op zondag 24 juli 2005 23:16 schreef Beaver het volgende:
whahaha!! Geen bel tegoed, geld lenen en op Fok je vriendin dumpen, wie is hier nou de pauper??![]()
![]()
Tering, wat voor een LTS-zwakstromer ben je met zulke slechte taalbeheersing.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:53 schreef deridder het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Whehehe, tja, Salou he.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze heeft echt wel bereik, maar met d'r mondje vol een gesprek voeren is best lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |