Volgens mij zit je nu gewoon eenzaam op je zolderkamertjequote:Op zondag 24 juli 2005 20:18 schreef deridder het volgende:
[..]
Hoe komt je daarbei gozert denise drinkt alleen veel bier hiero en dan gaan wij straks zangria drinken wordt ze echt gek van. Ik drink alleen maar wodka en neem wat pille die heeft Z@ppeladin meegenomen weet je dit is echt tof hiero is nu nog rond 30 graaden![]()
![]()
WAt zeg je wil je die laatst 2 woorden even spellen ik kenne tog geen fransquote:
ik zij tog dat ik een internetcafee van mijn vader nu zit in Salou ik wacht nog op denise ga zow nog uit me er weet je togquote:Op zondag 24 juli 2005 20:20 schreef wimpietokkie het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nu gewoon eenzaam op je zolderkamertje
Nederlands was zeker ook kut.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:20 schreef deridder het volgende:
[..]
WAt zeg je wil je die laatst 2 woorden even spellen ik kenne tog geen frans![]()
wat een kut vak was dat
![]()
En toch moet je 20 euro betalen, doodschieten die vader van je !quote:Op zondag 24 juli 2005 20:21 schreef deridder het volgende:
[..]
ik zij tog dat ik een internetcafee van mijn vader nu zit in Salou ik wacht nog op denise ga zow nog uit me er weet je tog![]()
![]()
mag nog wel graatis wat langer denk doorgaan is toch van mij pa weet je wel ik heb net 30 euro geleend voor vanavond om uittegaan met denise hahaahah hij is toch gek dat hij dat doet voor mij ga zo echt een fles zangria kopen voor onsquote:Op zondag 24 juli 2005 20:22 schreef cptmarco het volgende:
je tijd zit er bijna op.... maak er nog even goed gebruik van...
30 euro om uit te gaan....???? Laat je haar alles betalen ofzo????quote:Op zondag 24 juli 2005 20:23 schreef deridder het volgende:
[..]
weet je wel ik heb net 30 euro geleend voor vanavond om uittegaan met denise
30 euro kom je ver mee in Salou....quote:Op zondag 24 juli 2005 20:23 schreef deridder het volgende:
[..]
mag nog wel graatis wat langer denk doorgaan is toch van mij pa weet je wel ik heb net 30 euro geleend voor vanavond om uittegaan met denise hahaahah hij is toch gek dat hij dat doet voor mij ga zo echt een fles zangria kopen voor ons![]()
Oké, deal. Als jij dat doet, gaan wij ons met grote mensen zaken bezig houdenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:23 schreef deridder het volgende:
[..]
mag nog wel graatis wat langer denk doorgaan is toch van mij pa weet je wel ik heb net 30 euro geleend voor vanavond om uittegaan met denise hahaahah hij is toch gek dat hij dat doet voor mij ga zo echt een fles zangria kopen voor ons![]()
Slotje....quote:Op zondag 24 juli 2005 20:25 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Oké, deal. Als jij dat doet, gaan wij ons met grote mensen zaken bezig houdenDaaaaaaag, deridder....
voor een taalcursus zeker!quote:Op zondag 24 juli 2005 20:29 schreef deridder het volgende:
@W#%#@%@^&& klote zooi denise kwam net zij mag niet weg van haar ouders ja die zijn namelijk mee. Maar nu wil mijn vaaderliever ookn iet dat ik hiero uit ga met Z@ppeladin ik ken namelijk de weg volgens hem niet.
waar godver slaat dit op is toch mijn vakkanatie? ge452%@^%#@^%@ st5elletje paupers altijd blijf hiero tog nog even. En daarna lvugt ik snel weg met Z@ppeladin![]()
![]()
![]()
Ik zou men dochter ook niet meegeven aan zo'n mongool....quote:Op zondag 24 juli 2005 20:29 schreef deridder het volgende:
@W#%#@%@^&& klote zooi denise kwam net zij mag niet weg van haar ouders ja die zijn namelijk mee. Maar nu wil mijn vaaderliever ookn iet dat ik hiero uit ga met Z@ppeladin ik ken namelijk de weg volgens hem niet.
waar godver slaat dit op is toch mijn vakkanatie? ge452%@^%#@^%@ st5elletje paupers altijd blijf hiero tog nog even. En daarna lvugt ik snel weg met Z@ppeladin![]()
![]()
![]()
heb je alles gelezen dan?quote:
he gozerd ik zech net tog dat ik wegvlugtquote:Op zondag 24 juli 2005 20:31 schreef OfNoImportance het volgende:
Bwaaahahahahahahahahaaaa, het sukkeltje mag nu niet meer weg van z'n papa....
Wat nou, is de kinderdisco al afgelopen.....
Bwwaaaaahahahahahahahahah
heb jij down syndroom?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:36 schreef deridder het volgende:
o godver ben nu egt boos hiero nog een footo voor mijn fofoboek kan iemand dat erin zetten![]()
![]()
![]()
[[url=
Hahaha flikkerquote:Op zondag 24 juli 2005 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Nou mijn uur zit er toch op en ik kan niet meer. Dat rare getyp vond het weer even leuk geweest heb hier wel dubbelgelegen op mijn kamer![]()
![]()
Maar je zou zo maar echt door het leven moeten![]()
Ik hoop dat jullie je vermaakt hebben![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:39 schreef Razor21 het volgende:
Nou mijn uur zit er toch op en ik kan niet meer. Dat rare getyp vond het weer even leuk geweest heb hier wel dubbelgelegen op mijn kamer![]()
![]()
Maar je zou zo maar echt door het leven moeten![]()
Ik hoop dat jullie je vermaakt hebben![]()
Lijken mij wel gave foto'squote:Op zondag 24 juli 2005 20:23 schreef The_Viper het volgende:
Waar kan ik die Blair Witch foto's zien? Ze zijn allemaal offline in dat andere "topik", om maar in TS zijn taal te blijven......
dat GAAT nogal als je GEEN bereik hebtquote:Op zondag 24 juli 2005 19:41 schreef deridder het volgende:
Gleodende nu breekt tog echt mijn klomp ik zite hier nu in een internetcafee in Salou kost 20 eruie per uur. En jullie verwachte dan duideleike antwoorden van mij???
Die pauper kan tog ook wel bellen??? OF ben ik nu echt helemaal gek ofzow?
Ohja Pauper je krijgt de groeten van Denise weet je , dat wordt mijn nieuwe wijffie!
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:48 schreef deridder het volgende:
he gozerd wat lul je nou over mij. Ik mag nog tog tot 9 uur op internet hiero zitte van mijn pa. Denise bekeikt het zow maar als ze tog niet mee mag van haar ouders.
ga wel zow met Z@ppeladin meissie skoren en veel zangria samen drinke, hij neemt zow ook die pille mee meschien dat we geld kunnen verdienen hiero aan IK BEN EEN PAUPERT haahahwaha![]()
![]()
Paupersquote:Op zondag 24 juli 2005 23:16 schreef Beaver het volgende:
whahaha!! Geen bel tegoed, geld lenen en op Fok je vriendin dumpen, wie is hier nou de pauper??![]()
![]()
Tering, wat voor een LTS-zwakstromer ben je met zulke slechte taalbeheersing.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:53 schreef deridder het volgende:
[..]
Hoe moet ji dat nu weeten misschien is deze internet caffee wel van mijn vaader weet je tog?
Jullie zijn mij tog een partij gek aan het doen hiero op fokke![]()
![]()
Maar waaro is mijn exmeis nu uit Nederland die net dat Topik opendehet is over tusse onz skatje sorrie kan er niets aan doen ofzow
![]()
![]()
Whehehe, tja, Salou he.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze heeft echt wel bereik, maar met d'r mondje vol een gesprek voeren is best lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |