Grapjes maken doen we wel op 1april. Ben benieuwd waar deze foto's genomen zijn. Misschien wel in de Ardennen of Duitsland ofzo. Aangezien ik dicht bij de grens was.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:52 schreef XiChico het volgende:
Hele oude grap
Precies, verkoop dat ding op eBay ofzoquote:Op zondag 20 maart 2005 16:53 schreef haagse_elfje het volgende:
jij een camera rijker
Er is al eerder een topic geweest met exact dezelfde foto's. Na wat gedoe bleek dat deze al op div. fora waren gepost met hetzelfde verhaal.quote:
Blair Witch Project foto's ofzo .. was een jaar geleden een gast op Fok! met exact hetzelfde verhaal en foto'squote:
Die bedoelde ik iddquote:Op zondag 20 maart 2005 16:56 schreef boebiedoe het volgende:
Digitale Camera gevonden in bos.
Dat was een briljant topic.
Leuk he om dit meteen weer te verneuken. Misschien zijn er fokkers die het nog niet wisten, dat is juist leuk. Maar nu moet je meteen mijn topic weer verpesten.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:56 schreef XiChico het volgende:
[..]
Blair Witch Project foto's ofzo .. was een jaar geleden een gast op Fok! met exact hetzelfde verhaal en foto'sStond ook op diverse forums ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |