Is goed, ik ken hem vooral als Quinn Mallory uit Slidersquote:Jerry O'Connell uit Stand By Me?
Met maken van nieuw topic bedoel je zeker?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij was eerder.
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met maken van nieuw topic bedoel je zeker?
Ik heb al een verzoekje bij de mod ingediend.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben snel he?soms nu moet ie van jou zeker gesloten worden?
Okay... heb je nog een (makkelijkquote:Op zondag 24 juli 2005 16:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb al een verzoekje bij de mod ingediend.
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... heb je nog een (makkelijk) plaatje?
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ow is dat Lottie? Ik weet niet wat haar achternaam is... ik ken haar idd van Wie is de Mol en de kamer van Ko....
en dus de kamer van Ko (is peuterprogramma en mn zoon is er dol op)quote:Op zondag 24 juli 2005 16:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lottie Hellingman van idd Wie is de mol en ook van Jules Unlimited!
edit: Plaatje 1 is van Blauw Blauw.
Het is geloof ik ook niet meer op tv. Bleef wel eens hangen met zappen maar stelde ook niet veel voor.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en dus de kamer van Ko (is peuterprogramma en mn zoon is er dol op)
Aha Blauw Blauw... daar kijk ik nooit naar, vandaar dat ik haar daarvan niet herkende..
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Pluk van de Petteflet
Nou het is inmiddels al 5 uur zie ik.... ik ga maar eens douchen. Daarna zal het eten wel klaar zijn en gaan we weg! Doei doei en tot morgen vanavond wordt niet meer wat denk ikquote:
Veel plezier Diaan en tot morgenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou het is inmiddels al 5 uur zie ik.... ik ga maar eens douchen. Daarna zal het eten wel klaar zijn en gaan we weg! Doei doei en tot morgen vanavond wordt niet meer wat denk ik
Morgen ook verslag van de film!quote:Op zondag 24 juli 2005 17:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Veel plezier Diaan en tot morgen![]()
Ik ga de was ophangen.
Weet onze wijze pyl het ook niet dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:18 schreef fotoloog het volgende:
Ik denk niet dat ie geraden wordt,ik schop hem tzt wel in RJP
Plaat !
Ben bang van niet,alhoewel van onderschatting geen sprake is natuurlijk...quote:
ach nee...stel je voorquote:Op zondag 24 juli 2005 19:24 schreef fotoloog het volgende:
[..]
...alhoewel van onderschatting geen sprake is natuurlijk...
UKquote:Op zondag 24 juli 2005 21:40 schreef pyl het volgende:
Een zingerinnetje uit........... de VS?
In jouw straatje pylemans....quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:19 schreef fotoloog het volgende:
[..]
In jouw straatje pylemans....
vestigde de publieke aandacht op de nutteloosheid der Nijmeegse vestingwerken, was raadsman van de commissie voor de ontmanteling van Nijmegen en pleitte voor het behoud van de Kronenburgertoren als monument van oude vestingbouwkunde.
Neenquote:
maar je hebt hem toch geradenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:26 schreef pyl het volgende:
Verdorie het is Thomas Stieltjes, dus helemaal geen Belg..............
Rosseels is de ontwerper van Kronenburgerpark, vandaar.
pyl gaat zich nu in een hoekje hééééééél erg staan schamen.........![]()
![]()
![]()
Hij staat in een hoekje !quote:
Geef hem maar een knufquote:
Hoe kwam je nou eigenlijk bij zo iemand als Stieltjes terecht, Foto? Dát interesseert mij nou.quote:
Gister moest ik rijden in de watergraafsmeer,en daar moest ik een pakkie ophalen op het Stieltjeshofquote:Op zondag 24 juli 2005 22:42 schreef pyl het volgende:
[..]
Hoe kwam je nou eigenlijk bij zo iemand als Stieltjes terecht, Foto? Dát interesseert mij nou.
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:46 schreef fotoloog het volgende:
Gister moest ik rijden in de watergraafsmeer,en daar moest ik een pakkie ophalen op het Stieltjeshof![]()
\Hintje potdoriequote:
Hij had ooit een begeidingsband, en bracht dus platen uit onder de naam:quote:
No shit, Sherlock! - is dan de geijkte reactie geloof ik..........quote:Op maandag 25 juli 2005 00:44 schreef wyccie het volgende:
Er is hier in Nijmegen ook een Stieltjesstraat
Luke idd.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
hmmmm Dylan uit Beverly Hills 90210... perry?
En dat is goedquote:Op maandag 25 juli 2005 11:36 schreef huggy_bear het volgende:
Mevrouw Lawless (Xena Warrior Princes) ??
quote:Op maandag 25 juli 2005 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
Edwin Rutten... Ome Willem, was ik vroeger helemaal weg van... tot frustratie van mn vader
Tot wederom frustraties van mn vader, vindt mn zoon het ook nog leuk... het komt nog wel eens in vakanties eropquote:Op maandag 25 juli 2005 11:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Blijft leuk. Met mijn neefjes en nichtjes ook nog naar gekeken later. Die vinden het ook nog geweldig.
Wat heeft je vader tegen ome Willem?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tot wederom frustraties van mn vader, vindt mn zoon het ook nog leuk... het komt nog wel eens in vakanties erop
Ik weet het niet precies, maar hij vindt hem erg irritant geloof ik...quote:Op maandag 25 juli 2005 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat heeft je vader tegen ome Willem?
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:17 schreef fotoloog het volgende:
Starsky&hutch
Zal hem ook eens gaan kijken.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
Tja inderdaad.....
btw de film gisteren was goed, zeker qua special effects, bepaalde verhaallijnen hadden wel, wat mij betreft, wat meer uitgewerkt kunnen worden...
volgens mij wel. En een maat van mij heeft het hoorspel wel eens geleend aan mij.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
doen, heb je de "oude" film ook gezien...?
ik heb begrepen dat deze anders van opzet is, dus je moet niet dezelfde film verwachten... maar ik weet het niet ik heb de eerste niet gezien... Wyccie we hebben het over War of the Worldsquote:Op maandag 25 juli 2005 12:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
volgens mij wel. En een maat van mij heeft het hoorspel wel eens geleend aan mij.
Neenquote:Op maandag 25 juli 2005 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat wel Rosseels?
Vriendinlief heeft net achter deze PC gezeten. It is I, Berkeryquote:Op maandag 25 juli 2005 13:48 schreef Rottdog het volgende:
Van 't Hof?
[sub]Jahoor, we hebben vanochtend met Zoë gezwommenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
hey Berkery is Zoë weer helemaal beter?
Lijkt wel een beetje op Martijn Krabbé
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:25 schreef fotoloog het volgende:
Neil......dinges
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:49 schreef Berkery het volgende:
Emmanuel 'The antichrist' Lewis?
Innes was goed
idem ditoquote:Op maandag 25 juli 2005 14:58 schreef twentemeisje het volgende:
Ik krijg er een enorme Prince-vibe bij...
Danseresquote:Op maandag 25 juli 2005 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
wel zangeres? Amerikaans?
Ex-vrouw inmiddels dacht ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:05 schreef wyccie het volgende:
Da's toch niet Maite, zijn vrouw?
Ze zingt ook een beetjequote:
Rob ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:59 schreef pos het volgende:
drummer van zz top....Beard???
Frank Beardquote:Op maandag 25 juli 2005 15:59 schreef pos het volgende:
drummer van zz top....Beard???
mooiquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedzo Posga je weer verder met stofzuigen??
nee hoor vind ik niet, ik herken het wel.... maar Fok is ook erg verslavend...quote:Op maandag 25 juli 2005 16:07 schreef pos het volgende:
[..]
vreselijk he...loop een maand of drie achter met mn huis
Ik zat aan de telefoon.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
heej mr_a ....... help! of ben je in slaap gevallen??
Wees gerust, ik ben weer terug.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:54 schreef twentemeisje het volgende:
Tim Allen
Die vond ik vroeger zooooooo leukquote:
Nee Scrut...Ben Murpheyquote:Op maandag 25 juli 2005 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Triumph Bonneville?
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ooh, het ging om die kerel? Ik dacht dat ik de motor moest raden![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ooh, het ging om die kerel? Ik dacht dat ik de motor moest raden![]()
Alias Smith and Jones Diaanquote:
quote:
Ow okay, weleens van gehoord maar nooit gezien volgens mij....quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]dat wilde ik jou aan het begin van de middag nog vragen
on topic: Dat is die kerel uit die series die ik nooit kijk en die films die ik niet gezien heb
Ciao Diaan misschien tot straksquote:Op maandag 25 juli 2005 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay, weleens van gehoord maar nooit gezien volgens mij....
Ga nu naar huismisschien tot vanavond!!
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]dat wilde ik jou aan het begin van de middag nog vragen
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay, weleens van gehoord maar nooit gezien volgens mij....
Ga nu naar huismisschien tot vanavond eerst nog even eten bij paps en mams en daarna op kraamvisite!!
Gecondoleerd. Ze gaan wel gauw stuk hè? Hoewel Roos natuurlijk al oud wasquote:Op maandag 25 juli 2005 17:12 schreef pos het volgende:
[..]
ik heb ze niet meer op mn buro, Roos is overleden
maar jullie houden wel contact zeker?quote:en Dorien is verhuisD
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:20 schreef twentemeisje het volgende:
Duncan MacLeod uit Highlander... (Adrian Paul dus)
Ik heb er inderdaad mazzel mee gehad, ze was uit een goed bouwjaarquote:Op maandag 25 juli 2005 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ze gaan wel gauw stuk hè? Hoewel Roos natuurlijk al oud was [/sub]
Zeker...via via, dat dan weer welquote:maar jullie houden wel contact zeker?
* pos keek altijd naar St. Elsewherequote:Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij lijkt een beetje op die oude knakker uit St. Elsewhere
kan me ook weinig van Bonanza herinneren....en bij nader inzien speelt die meneer inquote:Op maandag 25 juli 2005 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, Dr. Westphall had ook veel minder haar
En voor Bonanza ben ik véél te jong. Sowieso vind ik westerns niks, ik ben altijd voor de indianen![]()
Rawhide?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:55 schreef pos het volgende:
[..]
kan me ook weinig van Bonanza herinneren....en bij nader inzien speelt die meneer in
een andere westernserie dan Bonanza....weet alleen niet meer welke
Ik weet het niet meer mr_a...maar zie hem zo voor me op zijn paard zitten,quote:
Nee geen Zorro Scrutquote:Op maandag 25 juli 2005 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Zorro?
Ik heb wel een tussendoor-plaatjequote:Op maandag 25 juli 2005 18:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Foto is lekker royaal met hintjes vandaag zeg.
Vast welquote:Op maandag 25 juli 2005 18:08 schreef mr_anonimous het volgende:
als Pos het ook eens is is de motie aangenomen.
Ik dacht ook dat het Ricky was toen ik google-dequote:Op maandag 25 juli 2005 18:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Ricky Martin in zijn novellaperiode?
High Chaparallquote:Op maandag 25 juli 2005 17:55 schreef pos het volgende:
[..]
kan me ook weinig van Bonanza herinneren....en bij nader inzien speelt die meneer in
een andere westernserie dan Bonanza....weet alleen niet meer welke
Neen, je denkt toch niet dat ik die ken?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Sasha Mitchell die in de "geweldige" kneukfilms Kickboxer 2, 3 en 4 acteerde?
Laat maar staan,we wachten tot de jouwe geraden is.....quote:Op maandag 25 juli 2005 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neen, je denkt toch niet dat ik die ken?
moet ik die van mij weer even weg halen fotoloog/
Ja idd...maar ik was wel erg jong toen geloof ik. Ik weet zeker dat ik zijn naam wel ken....maar kom er niet opquote:
Ook zijn gezicht ken ik..maar waarvanquote:Op maandag 25 juli 2005 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van mij is zo beter herkenbaar en als je het dan nog niet weet zou je nu even naar RTL5 kunnen zappen
[afbeelding]
verdomt, ik wist het wel toen ik je 1e plaatje zag, zijn naam ken ik niet maar hij speelt de alleskunner als canadeze agent die in new york achter boeven rent/klimt enzovoorts. ook is zijn hond altijd bij hem in de buurt.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van mij is zo beter herkenbaar en als je het dan nog niet weet zou je nu even naar RTL5 kunnen zappen
[afbeelding]
Due South heet het. Een heel mooi gemaakte serie over een Mountie en zijn wolf in Chicago.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
verdomt, ik wist het wel toen ik je 1e plaatje zag, zijn naam ken ik niet maar hij speelt de alleskunner als canadeze agent die in new york achter boeven rent/klimt enzovoorts. ook is zijn hond altijd bij hem in de buurt.
manolito, bekende naam, was ie de vader van zorro? klopt dat? speelde ie ook in santa barbara?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:30 schreef fotoloog het volgende:
Henry Darrow aka Manolito....
Jaaah Manolito natuurlijk...die naam wist ik, Henry Darrow eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 25 juli 2005 18:30 schreef fotoloog het volgende:
Henry Darrow aka Manolito....
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
manolito, bekende naam, was ie de vader van zorro? klopt dat? speelde ie ook in santa barbara?
Die was blank geloof ik.quote:
Laterzzzzzzzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |