* pos keek altijd naar St. Elsewherequote:Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij lijkt een beetje op die oude knakker uit St. Elsewhere
kan me ook weinig van Bonanza herinneren....en bij nader inzien speelt die meneer inquote:Op maandag 25 juli 2005 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, Dr. Westphall had ook veel minder haar
En voor Bonanza ben ik véél te jong. Sowieso vind ik westerns niks, ik ben altijd voor de indianen![]()
Rawhide?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:55 schreef pos het volgende:
[..]
kan me ook weinig van Bonanza herinneren....en bij nader inzien speelt die meneer in
een andere westernserie dan Bonanza....weet alleen niet meer welke
Ik weet het niet meer mr_a...maar zie hem zo voor me op zijn paard zitten,quote:
Nee geen Zorro Scrutquote:Op maandag 25 juli 2005 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Zorro?
Ik heb wel een tussendoor-plaatjequote:Op maandag 25 juli 2005 18:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Foto is lekker royaal met hintjes vandaag zeg.
Vast welquote:Op maandag 25 juli 2005 18:08 schreef mr_anonimous het volgende:
als Pos het ook eens is is de motie aangenomen.
Ik dacht ook dat het Ricky was toen ik google-dequote:Op maandag 25 juli 2005 18:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Ricky Martin in zijn novellaperiode?
High Chaparallquote:Op maandag 25 juli 2005 17:55 schreef pos het volgende:
[..]
kan me ook weinig van Bonanza herinneren....en bij nader inzien speelt die meneer in
een andere westernserie dan Bonanza....weet alleen niet meer welke
Neen, je denkt toch niet dat ik die ken?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Sasha Mitchell die in de "geweldige" kneukfilms Kickboxer 2, 3 en 4 acteerde?
Laat maar staan,we wachten tot de jouwe geraden is.....quote:Op maandag 25 juli 2005 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neen, je denkt toch niet dat ik die ken?
moet ik die van mij weer even weg halen fotoloog/
Ja idd...maar ik was wel erg jong toen geloof ik. Ik weet zeker dat ik zijn naam wel ken....maar kom er niet opquote:
Ook zijn gezicht ken ik..maar waarvanquote:Op maandag 25 juli 2005 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van mij is zo beter herkenbaar en als je het dan nog niet weet zou je nu even naar RTL5 kunnen zappen
[afbeelding]
verdomt, ik wist het wel toen ik je 1e plaatje zag, zijn naam ken ik niet maar hij speelt de alleskunner als canadeze agent die in new york achter boeven rent/klimt enzovoorts. ook is zijn hond altijd bij hem in de buurt.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van mij is zo beter herkenbaar en als je het dan nog niet weet zou je nu even naar RTL5 kunnen zappen
[afbeelding]
Due South heet het. Een heel mooi gemaakte serie over een Mountie en zijn wolf in Chicago.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
verdomt, ik wist het wel toen ik je 1e plaatje zag, zijn naam ken ik niet maar hij speelt de alleskunner als canadeze agent die in new york achter boeven rent/klimt enzovoorts. ook is zijn hond altijd bij hem in de buurt.
manolito, bekende naam, was ie de vader van zorro? klopt dat? speelde ie ook in santa barbara?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:30 schreef fotoloog het volgende:
Henry Darrow aka Manolito....
Jaaah Manolito natuurlijk...die naam wist ik, Henry Darrow eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 25 juli 2005 18:30 schreef fotoloog het volgende:
Henry Darrow aka Manolito....
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
manolito, bekende naam, was ie de vader van zorro? klopt dat? speelde ie ook in santa barbara?
Die was blank geloof ik.quote:
Laterzzzzzzzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |