quote:Op maandag 25 juli 2005 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
Edwin Rutten... Ome Willem, was ik vroeger helemaal weg van... tot frustratie van mn vader
Tot wederom frustraties van mn vader, vindt mn zoon het ook nog leuk... het komt nog wel eens in vakanties eropquote:Op maandag 25 juli 2005 11:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Blijft leuk. Met mijn neefjes en nichtjes ook nog naar gekeken later. Die vinden het ook nog geweldig.
Wat heeft je vader tegen ome Willem?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tot wederom frustraties van mn vader, vindt mn zoon het ook nog leuk... het komt nog wel eens in vakanties erop
Ik weet het niet precies, maar hij vindt hem erg irritant geloof ik...quote:Op maandag 25 juli 2005 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat heeft je vader tegen ome Willem?
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:17 schreef fotoloog het volgende:
Starsky&hutch
Zal hem ook eens gaan kijken.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
Tja inderdaad.....
btw de film gisteren was goed, zeker qua special effects, bepaalde verhaallijnen hadden wel, wat mij betreft, wat meer uitgewerkt kunnen worden...
volgens mij wel. En een maat van mij heeft het hoorspel wel eens geleend aan mij.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
doen, heb je de "oude" film ook gezien...?
ik heb begrepen dat deze anders van opzet is, dus je moet niet dezelfde film verwachten... maar ik weet het niet ik heb de eerste niet gezien... Wyccie we hebben het over War of the Worldsquote:Op maandag 25 juli 2005 12:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
volgens mij wel. En een maat van mij heeft het hoorspel wel eens geleend aan mij.
Neenquote:Op maandag 25 juli 2005 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat wel Rosseels?
Vriendinlief heeft net achter deze PC gezeten. It is I, Berkeryquote:Op maandag 25 juli 2005 13:48 schreef Rottdog het volgende:
Van 't Hof?
[sub]Jahoor, we hebben vanochtend met Zoë gezwommenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
hey Berkery is Zoë weer helemaal beter?
Lijkt wel een beetje op Martijn Krabbé
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:25 schreef fotoloog het volgende:
Neil......dinges
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |