Heel erg goede vriend en collega van mijn stiefpa geweest en heel vaak bij ons thuis geweest.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:35 schreef tong80 het volgende:
Ja briljante journalist. Gekozen tot journalist van de eeuw.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel erg goede vriend en collega van mijn stiefpa geweest en heel vaak bij ons thuis geweest.
Ik ook wel. Achter de kus van Gorbatsjov en Honnecker, 'n prachtige analyze toch?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ja het is niet altijd feest, maar ik vind het een toffe avond tot dusver.
Ja ik weet het, was een foutje, maar na een paar jaar ga ik het niet meer veranderen, het hoort erbij.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:04 schreef _Floddertje_ het volgende:
Hé Tong, even volledig off-topic, maar wanneer ga je nou eens een komma toevoegen aan je signature achter Loekie Knol?Het valt me áltijd weer op.
It wasn't me. Viel mij ook al op.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:09 schreef static het volgende:
Wie heeft er aan de topictitel zitten rommelen?
Op mijn verzoek Static, dit is duidelijker.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:09 schreef static het volgende:
Wie heeft er aan de topictitel zitten rommelen?
Ze moet er dus juist op doorgaan, maakt hem onzeker en kwetsbaarquote:Op zondag 24 juli 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
It wasn't me. Viel mij ook al op.
Noteboom: "Persoonlijk leven is niet voor op de TV".
Gelijk heeft ie en daarmee kapt ie Connie mooi af van het onderwerp de liefde.
Peppie en Kokkie komt bij Katja.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:13 schreef cultheld het volgende:
Wat zijn die twee elitair zeg.
Ik doel meer op de manier waarop zij praten over "gewone" mensen en hoe zij zichzelf beschouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |