Vooral niet kijken dan.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:10 schreef pberends het volgende:
Vanavond toch eerste aflevering. Lijkt me echt geen ene hol aan met een oninteressante gast en de presentatie is al helemaal een hel
.
Of het zegt was over jou.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:26 schreef pberends het volgende:
Katja Schuurman wordt nog het meest interessant... maar dat zegt meer over de andere gasten dan haar.

Bij de VPRO heerst nu een crisisstemming omdat jij niet gaat kijken.quote:
Allemaal door Milf van der Laanquote:Op zondag 24 juli 2005 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij de VPRO heerst nu een crisisstemming omdat jij niet gaat kijken.
Dat ze maar veel, heel veel filmpjes laten zien. Als ik dat mens vier minuten hoor praten, val ik in slaapquote:Op zondag 24 juli 2005 20:33 schreef tong80 het volgende:
Alsof ze strontlazarus is. Als ze idd heeft gedronken is het helemaal niet om aan te horen.
Dat had ik ook... ik hoop niet dat ze hele avond zo blijft praten.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:35 schreef julekes het volgende:
Dat melig gezwam van haar gaat me nu al tegenstaan.
Dat is ook de aflevering waar ik het meest naar uitkijk. Die kan nog een leuk boekje opendoen over hoe de publieke omroep functioneert en ben ook benieuwd naar welke film zij uitzoekt.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:35 schreef releaze het volgende:
Cool, die aflevering met Maria Goos wil ik erg graag kijken. Ik vind haar werk steengoed en wil wel wat meer van haarzelf zien!
Ben het meest benieuwd naar deze avond en naar de aflevering met Katja Schuurman. En naar de aflevering met Wim Anker.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook de aflevering waar ik het meest naar uitkijk. Die kan nog een leuk boekje opendoen over hoe de publieke omroep functioneert en ben ook benieuwd naar welke film zij uitzoekt.
Omdat er geen rechtse intellectuelen te vinden zijn?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:34 schreef cultheld het volgende:
Wáárom zijn het altijd linkse pseudo-intellectuelen die Zomergasten mogen presenteren.
Bolkestijn ?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat er geen rechtse intellectuelen te vinden zijn?
Omdat rechtse crypto-fascisten waarschijnlijk nog op de zaak zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:34 schreef cultheld het volgende:
Wáárom zijn het altijd linkse pseudo-intellectuelen die Zomergasten mogen presenteren.
Wat maakt Joost Zwagerman een betere presentator dan Leon de Winter?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat er geen rechtse intellectuelen te vinden zijn?
Zwagerman is niet zo links, dacht ik. Overigens hoorde ik dat er ook binnen de VPRO grote twijfels waren over Connie Palmen. Met name de angst dat Connie Palmen zelf elke week de zomergast zou worden en elke week uitgebreid over haar eigen leven ging vertellen. Tot nu toe valt dat mee.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:34 schreef cultheld het volgende:
De energie springt er niet vanaf, ze is zelfs een beetje belerend, maar ze verdient een kans...quote:Op zondag 24 juli 2005 21:40 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zwagerman is niet zo links, dacht ik. Overigens hoorde ik dat er ook binnen de VPRO grote twijfels waren over Connie Palmen. Met name de angst dat Connie Palmen zelf elke week de zomergast zou worden en elke week uitgebreid over haar eigen leven ging vertellen. Tot nu toe valt dat.
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:16 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Het is zalig. De ideeen van Heidegger even kort op de Nederlandse televisie.
Het is jammer dat je er weinig van begrijpt.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:10 schreef pberends het volgende:
Wat een gelul zeg. Ik ben toch verplicht om te kijken, er is echt niets aan meer op tv na Blik op de weg
.
Wat heb jij tegen mijquote:Op zondag 24 juli 2005 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is jammer dat je er weinig van begrijpt.
Maar er is vast wel ergens een ander programma voor je te vinden, toch?
Heel erg goede vriend en collega van mijn stiefpa geweest en heel vaak bij ons thuis geweest.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:35 schreef tong80 het volgende:
Ja briljante journalist. Gekozen tot journalist van de eeuw.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel erg goede vriend en collega van mijn stiefpa geweest en heel vaak bij ons thuis geweest.
Ik ook wel. Achter de kus van Gorbatsjov en Honnecker, 'n prachtige analyze toch?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ja het is niet altijd feest, maar ik vind het een toffe avond tot dusver.
Ja ik weet het, was een foutje, maar na een paar jaar ga ik het niet meer veranderen, het hoort erbij.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:04 schreef _Floddertje_ het volgende:
Hé Tong, even volledig off-topic, maar wanneer ga je nou eens een komma toevoegen aan je signature achter Loekie Knol?Het valt me áltijd weer op.
It wasn't me. Viel mij ook al op.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:09 schreef static het volgende:
Wie heeft er aan de topictitel zitten rommelen?
Op mijn verzoek Static, dit is duidelijker.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:09 schreef static het volgende:
Wie heeft er aan de topictitel zitten rommelen?
Ze moet er dus juist op doorgaan, maakt hem onzeker en kwetsbaarquote:Op zondag 24 juli 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
It wasn't me. Viel mij ook al op.
Noteboom: "Persoonlijk leven is niet voor op de TV".
Gelijk heeft ie en daarmee kapt ie Connie mooi af van het onderwerp de liefde.
Peppie en Kokkie komt bij Katja.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:13 schreef cultheld het volgende:
Wat zijn die twee elitair zeg.
Ik doel meer op de manier waarop zij praten over "gewone" mensen en hoe zij zichzelf beschouwen.quote:
Ja, Connie blijft maar drammen, ze moet en zal iets horen wat haar aangaat.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
It wasn't me. Viel mij ook al op.
Noteboom: "Persoonlijk leven is niet voor op de TV".
Gelijk heeft ie en daarmee kapt ie Connie mooi af van het onderwerp de liefde.
Valt toch wel mee ?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik doel meer op de manier waarop zij praten over "gewone" mensen en hoe zij zichzelf beschouwen.
Eng he?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:13 schreef cultheld het volgende:
Wat zijn die twee elitair zeg.
Vind je? Ik vind ze behoorlijk bij het niveau-Henk Spaan in de buurt komen.quote:
Ik vind het wel meevallen met dat Connie daarover door bleef drammen. De liefde is toch een interessant onderwerp, zeker omdat het ook betrekking heeft op zijn boeken, ik kan me wel voorstellen dat ze dat onderwerp niet meteen aan de kant wilde leggen maar wilde kijken of ze er een andere draai aan kon geven waardoor hij er wél over zou willen praten misschien, op een net iets afstandelijkere manier. Maar ook daar voelde hij zich ongemakkelijk onder, en toen heeft ze het onderwerp ook gelaten voor wat het is, ik vond juist dat ze het wel netjes deed.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:16 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, Connie blijft maar drammen, ze moet en zal iets horen wat haar aangaat.
Hij zei ook iets moois: dit onderwerp ligt mij niet. Die punt is nog het duidelijkst.
Straks in zijn geheel als keuzefilm na zomergasten te zien.quote:
Begrijpend lezen is schijnbaar niet aan jou besteed.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Eng he?
Nadenken over het leven.
Gelukkig bestaan er nog van dit soort elitaire programma's.
Ter land, ter zee en in de lucht wordt binnenkort weer herhaald voor je.
jaja, op het moment dat hij over het woord 'neukpop' begint, kapt ze het gesprek gauw af en moeten we naar een filmpje kijken.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:23 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met dat Connie daarover door bleef drammen. De liefde is toch een interessant onderwerp, zeker omdat het ook betrekking heeft op zijn boeken, ik kan me wel voorstellen dat ze dat onderwerp niet meteen aan de kant wilde leggen maar wilde kijken of ze er een andere draai aan kon geven waardoor hij er wél over zou willen praten misschien, op een net iets afstandelijkere manier. Maar ook daar voelde hij zich ongemakkelijk onder, en toen heeft ze het onderwerp ook gelaten voor wat het is, ik vond juist dat ze het wel netjes deed.
Lijkt me erg interessantquote:Op zondag 24 juli 2005 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks in zijn geheel als keuzefilm na zomergasten te zien.
Casanova van Fellini
Ja, je blijft als moderator met je tengels van topictitels af indien er geen verzoek door de topicstarter is ingediend.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op mijn verzoek Static, dit is duidelijker.
Word je daar kwaad om ?
Jezus man relaxquote:Op zondag 24 juli 2005 23:25 schreef static het volgende:
[..]
Ja, je blijft als moderator met je tengels van topictitels af indien er geen verzoek door de topicstarter is ingediend.
Zit ie net in zijn verhaal - Prrrrachtig boek, heeeeeeel mooi, heeeele mooie plaatjes en prachtige gedichten -quote:Op zondag 24 juli 2005 23:21 schreef Uncle_Sam het volgende:
Alle mooie verhalen van Cees ten spijt, door dat aangeschoten geleuter van die dronken hoer hou ik het maar met moeite vol. Een wanvertoning: ze kan nog een hoop leren van, jawel, Joost Z.
Hoe heette die Duitse man die het had over de eigenlijkheid?
Net zo min als begrijpend TV-kijken aan jou besteed is.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:23 schreef cultheld het volgende:
Begrijpend lezen is schijnbaar niet aan jou besteed.
Er4 zouden meer mensen op tv moeten roken.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:28 schreef Tafkahs het volgende:
welja, ga er gewoon ongeneerd bij zitten paffen... Connie moet nog een hoop leren
Ik kan me prima in die quasi-intellectuele ("de manier van knuffelen kondigde de val van de muur aan")quote:Op zondag 24 juli 2005 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo min als begrijpend TV-kijken aan jou besteed is.
Waarom noem jij intelligente en nadenkende mensen steeds maar quasi-intellectueel?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:29 schreef cultheld het volgende:
Ik kan me prima in die quasi-intellectuele ("de manier van knuffelen kondigde de val van de muur aan")onderwerpen verplaatsen hoor.
Je generaliseert.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom noem jij intelligente en nadenkende mensen steeds maar quasi-intellectueel?
Jaloersheid?
Met Katja kan ze nu over Heidegger praten, want die Duitse kerel heeft net een en ander uitgelegdquote:Op zondag 24 juli 2005 23:32 schreef Soul79 het volgende:
Nou, mevrouw Palmen doet het goed zeg.
Misschien helpt het dat ze erg tegen Sees opkijkt en zich daarom niet op de voorgrond plaatst. Misschien dat ze dat bij Katja Schuurman wel gaat doen.
Erg goeie aflevering.
En terecht, die zijn allemaal vervallen aan het men.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:29 schreef cultheld het volgende:
Maar ik erger me aan het feit dat er door die twee luchtfietsers overduidelijk denigrerend over "het gewone volk" wordt gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |