Bolkestijn ?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat er geen rechtse intellectuelen te vinden zijn?
Omdat rechtse crypto-fascisten waarschijnlijk nog op de zaak zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:34 schreef cultheld het volgende:
Wáárom zijn het altijd linkse pseudo-intellectuelen die Zomergasten mogen presenteren.
Wat maakt Joost Zwagerman een betere presentator dan Leon de Winter?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat er geen rechtse intellectuelen te vinden zijn?
Zwagerman is niet zo links, dacht ik. Overigens hoorde ik dat er ook binnen de VPRO grote twijfels waren over Connie Palmen. Met name de angst dat Connie Palmen zelf elke week de zomergast zou worden en elke week uitgebreid over haar eigen leven ging vertellen. Tot nu toe valt dat mee.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:34 schreef cultheld het volgende:
Wáárom zijn het altijd linkse pseudo-intellectuelen die Zomergasten mogen presenteren.
De energie springt er niet vanaf, ze is zelfs een beetje belerend, maar ze verdient een kans...quote:Op zondag 24 juli 2005 21:40 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zwagerman is niet zo links, dacht ik. Overigens hoorde ik dat er ook binnen de VPRO grote twijfels waren over Connie Palmen. Met name de angst dat Connie Palmen zelf elke week de zomergast zou worden en elke week uitgebreid over haar eigen leven ging vertellen. Tot nu toe valt dat.
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:16 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Het is zalig. De ideeen van Heidegger even kort op de Nederlandse televisie.
Het is jammer dat je er weinig van begrijpt.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:10 schreef pberends het volgende:
Wat een gelul zeg. Ik ben toch verplicht om te kijken, er is echt niets aan meer op tv na Blik op de weg
.
Wat heb jij tegen mijquote:Op zondag 24 juli 2005 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is jammer dat je er weinig van begrijpt.
Maar er is vast wel ergens een ander programma voor je te vinden, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |