Is goed, ik ken hem vooral als Quinn Mallory uit Slidersquote:Jerry O'Connell uit Stand By Me?
Met maken van nieuw topic bedoel je zeker?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij was eerder.
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met maken van nieuw topic bedoel je zeker?
Ik heb al een verzoekje bij de mod ingediend.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben snel he?soms nu moet ie van jou zeker gesloten worden?
Okay... heb je nog een (makkelijkquote:Op zondag 24 juli 2005 16:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb al een verzoekje bij de mod ingediend.
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... heb je nog een (makkelijk) plaatje?
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ow is dat Lottie? Ik weet niet wat haar achternaam is... ik ken haar idd van Wie is de Mol en de kamer van Ko....
en dus de kamer van Ko (is peuterprogramma en mn zoon is er dol op)quote:Op zondag 24 juli 2005 16:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lottie Hellingman van idd Wie is de mol en ook van Jules Unlimited!
edit: Plaatje 1 is van Blauw Blauw.
Het is geloof ik ook niet meer op tv. Bleef wel eens hangen met zappen maar stelde ook niet veel voor.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en dus de kamer van Ko (is peuterprogramma en mn zoon is er dol op)
Aha Blauw Blauw... daar kijk ik nooit naar, vandaar dat ik haar daarvan niet herkende..
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Pluk van de Petteflet
Nou het is inmiddels al 5 uur zie ik.... ik ga maar eens douchen. Daarna zal het eten wel klaar zijn en gaan we weg! Doei doei en tot morgen vanavond wordt niet meer wat denk ikquote:
Veel plezier Diaan en tot morgenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou het is inmiddels al 5 uur zie ik.... ik ga maar eens douchen. Daarna zal het eten wel klaar zijn en gaan we weg! Doei doei en tot morgen vanavond wordt niet meer wat denk ik
Morgen ook verslag van de film!quote:Op zondag 24 juli 2005 17:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Veel plezier Diaan en tot morgen![]()
Ik ga de was ophangen.
Weet onze wijze pyl het ook niet dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:18 schreef fotoloog het volgende:
Ik denk niet dat ie geraden wordt,ik schop hem tzt wel in RJP
Plaat !
Ben bang van niet,alhoewel van onderschatting geen sprake is natuurlijk...quote:
ach nee...stel je voorquote:Op zondag 24 juli 2005 19:24 schreef fotoloog het volgende:
[..]
...alhoewel van onderschatting geen sprake is natuurlijk...
UKquote:Op zondag 24 juli 2005 21:40 schreef pyl het volgende:
Een zingerinnetje uit........... de VS?
In jouw straatje pylemans....quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:19 schreef fotoloog het volgende:
[..]
In jouw straatje pylemans....
vestigde de publieke aandacht op de nutteloosheid der Nijmeegse vestingwerken, was raadsman van de commissie voor de ontmanteling van Nijmegen en pleitte voor het behoud van de Kronenburgertoren als monument van oude vestingbouwkunde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |