ach wat, ruzie, da's geen ruzie da's een meningsverschilletje op een forum, browser dicht en ruzie is voorbijquote:Op zondag 24 juli 2005 18:26 schreef RichardQuest het volgende:
Prachtig medium.
Je kunt er ook lekker ruzie op maken.
Tegen jou altijdquote:Op zondag 24 juli 2005 18:32 schreef Maerycke het volgende:
Doen we hier nog een beetje lief tegen elkaar?
Toerisme, maar niet de toeristen. Ik heb je verkeerd begrepen lees ik nu.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat? Zoals '9/11'? Het is helemaal niet suïcidaal om dat te doen, niet meer suïcidaal dan het al was. Het toerisme is belangrijk voor Egypte. Zorg ervoor dat er geen toerisme is en er komt meer onenigheid in het land, meer werklozen, minder inkomsten. Dit uiteraard allemaal met als het doel het omverwerpen van het seculiere bewind. Ja, het toerisme was het doelwit.
Natuurlijk. De individuele toeristen zullen de terroristen een zorg zijn, net zoals het de daders van de aanslagen in Londen weinig interesseert wie er doodgaan.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Toerisme, maar niet de toeristen.
Nee, maar buiten fok.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
ach wat, ruzie, da's geen ruzie da's een meningsverschilletje op een forum, browser dicht en ruzie is voorbij![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:32 schreef Maerycke het volgende:
Doen we hier nog een beetje lief tegen elkaar?
Precies, alles wordt opgeschrevenquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:38 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Oe, die linker meneer heeft zo'n geile doorlopende wenkbrauw.
Hmm, ik zie niets op het plaatje.quote:
Maar hij is cool.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:07 schreef Sidekick het volgende:
Pff, vergeten we Ruudje niet?
[afbeelding]
Moet ik nog lekkerdere wijven plaatsen in POLquote:
Als het even kanquote:Op zondag 24 juli 2005 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet ik nog lekkerdere wijven plaatsen in POL.
Nu het nog kan en SC nog open is....quote:Op zondag 24 juli 2005 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet ik nog lekkerdere wijven plaatsen in POL.
Die bestaan nietquote:Op zondag 24 juli 2005 19:44 schreef Tarak het volgende:
Post eens een lekkere vent voor de verandering!!
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:44 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nu het nog kan en SC nog open is....![]()
Post eens een lekkere vent voor de verandering!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |