Geil Peter, geilquote:Op zondag 24 juli 2005 13:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Godver, wat een lekker mokkel inderdaad:
[afbeelding]
quote:
Haar zusje is nog leuker.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:45 schreef pberends het volgende:
Godver, wat een lekker mokkel inderdaad:
[afbeelding]
Kruisje. Maar Danni is inderdaad een stuk beter, Kylie is een anorexiapatientje met een rare muizenkop.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Haar zusje is nog leuker.
[afbeelding]
Check die smileyquote:
Ik ben een Linkse Luilak, dat sowieso.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Euh...zeg, M, het is middag hoor! Linkse luilak of is dat een synoniem?![]()
Leuk he?quote:Op zondag 24 juli 2005 14:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben een Linkse Luilak, dat sowieso.
http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Smiley/homo-ani.gifquote:
Nee, ik heb uit betrouwbare bron dat jij een "Linkse Politiek-Correcte Woord à la pré-Van der G." vertegenwoordiger bentquote:Op zondag 24 juli 2005 14:16 schreef Monidique het volgende:
Ach, ach, eigenlijk ben ik nog rechts ook.
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:50 schreef Frances het volgende:
Ik ben te beroerd om hiervoor naar de tv te lopen.
Moet je wat langer kijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 14:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Smiley/homo-ani.gif
Ik zie geen animatie. Ik zie alleen deze smiley >> .![]()
Je bent duidelijk niet intelligent genoeg om de ironie van je reactie te doorzien. Vervelende kleine kinderen dien je nu eenmaal als kleine kinderen te behandelen (en vooral niet serieus te nemen). En dat is precies wat ik hier deed.quote:Tijger_m - zondag 24 juli 2005 @ 14:13
Godallemachtig, wat een dieptrieste opmerking, dat deden we op de lagere school al beter...'ik was hier eerder'....dat heb ik sinds de 3e klas niet meer gehoord
quote:
Als je dat niet hebt, krijg je anders wel een 72" in je broek.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:37 schreef Tafkahs het volgende:
hee Peter, post eens niet van die debiel grote foto's, niemand heeft een 72" monitor..
grapp&makerquote:Op zondag 24 juli 2005 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je dat niet hebt, krijg je anders wel een 72" in je broek.
Als je Netscape gebruikt, worden de plaatjes gelijk automatisch gecorrigeerd!quote:Op zondag 24 juli 2005 15:37 schreef Tafkahs het volgende:
hee Peter, post eens niet van die debiel grote foto's, niemand heeft een 72" monitor..
Nou ja, na enkele jaren hebben Koerden kennelijk weer besloten een zomertoffensief in te zetten en in Irak zijn er na de invasie door Amerika elke dag soortgelijke aanslagen. Het is niet dat ík opeens denk dat er verschrikkelijk veel aanslagen zijn opeens. Schokkend en buitengewoon waren natuurlijk wel de aanslagen in Londen en in mindere mate Egypte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |