abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29076655
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:58 schreef Bluesdude het volgende:

Je zit al te lang op Fok, denk ik..
Je hebt een dikke huid ontwikkeld tegen 'noise' en je negeert of je bijt terug en je vergeet het..
Ja, wat dan? Op ieder forum wat ik ken en bezoek spelen dezelfde zaken, dan kun je je of gek laten maken cq jezelf gek maken en hate logs op gaan zetten of je lacht erom en vergeet het hele verhaal als je de browser sluit. Ik hang al tig jaar rond op het Internet en het is nog nooit anders geweest.

Op het internet durven sommigen ineens van alles en ze denken ook dat alles mag, da's jammer maar of je gooit het forum dicht of je leert er mee omgaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2005 02:09:14 ]
  zondag 24 juli 2005 @ 02:09:47 #77
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29076676
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heeft-ie helaas gelijk in en we geven allemaal wel eens toe aan de verleiding om botte one-liners te gebruiken omdat een intelligent betoog bij een groot aantal users zo dood valt als een pier.

Want niet betekent dat we allemaal de moed moeten opgeven, soms lukt het nog vrij aardig als de ruis eruit filtert om een topic interessant te houden.
Da's nu net het hele probleem (en ik ben blij dat je het nu zelf ook ziet): ik kan nog zo'n intelligent betoog houden, maar als jij de woorden toch meteen verdraait en uit z'n verband rukt, mij daarmee meteen in het hoekje van extreem-rechts plaatsend, en niet eens de moeite neemt om even de logica achter mijn redenering te proberen te doorzien, dan houdt het al gauw op natuurlijk.

Zo discussieerden we in 2002, en ik dacht dat de periode definitief achter ons lag. Maar helaas lijkt die ellende weer helemaal opnieuw te beginnen. Dan hoeft het van mij dus echt niet meer .

Dan kun jij wel gaan roepen 'huilie, je bent toch ook gewoon een extreem-rechtse klootzak', maar dergelijke bevooroordeelde gedachten zijn sowieso al geen basis voor een fatsoenlijke discussie, en tonen bovendien aan dat jij maar bar slecht op de hoogte bent van het postverleden van je discussiepartner. Het zou je daarom sieren je bevooroordeeldheid jegens users die iets anders roepen dan jij eens thuis te laten voordat je een bezoek aan dit forum brengt.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_29076725
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:09 schreef Lemmeb het volgende:

-snip
Nou, blijkbaar heb jij dus het hele verhaal niet begrepen omdat je met de eerste de beste post die jij nu doet gelijk weer met een persoonlijke aanval begint. Indrukwekkend.

Ga daar nu zelf eens lekker over nadenken voordat je beschuldigingen gaat lopen rondstrooien, ok?
  zondag 24 juli 2005 @ 02:17:27 #79
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29076798
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:09 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg, zou jij bereid zijn mee te posten in een topic zoals ik hierboven aangeef?
  zondag 24 juli 2005 @ 02:19:22 #80
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29076826
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, blijkbaar heb jij dus het hele verhaal niet begrepen omdat je met de eerste de beste post die jij nu doet gelijk weer met een persoonlijke aanval begint. Indrukwekkend.

Ga daar nu zelf eens lekker over nadenken voordat je beschuldigingen gaat lopen rondstrooien, ok?
Dit is wel de meest treurige reactie die ik zou verwachten, en wederom een bewijs voor je bevooroordeeldheid. Waar zie jij hier een persoonlijke aanval?

Allemaal leuk een aardig hoor, die linkse usertjes die hun best doen om elkaar hier in dit topic een veer in de reet te steken, maar wel jammer dat ze maar niet door willen hebben dat zijzelf ook onderdeel van het zogenaamde probleem zijn.

Laat ik een voorbeeld noemen: jij, Tijger_m doet niet anders dan andersdenkende users persoonlijk aanvallen en in de hoek zetten, al heb je dat zelf niet eens meer door omdat je simpelweg te dichtgetikt bent om dat nog te zien. En het dan nog gek vinden als je het terug in je gezicht krijgt, dat is nog het ergste.
  zondag 24 juli 2005 @ 02:23:39 #81
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29076882
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:17 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Zeg, zou jij bereid zijn mee te posten in een topic zoals ik hierboven aangeef?
Zoals het er nu aantoe gaat niet nee. In principe zou ik hier helemaal niet meer posten, weet je nog?

Ik vind het idee overigens wel aardig, maar wel wat schools.
pi_29076928
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:19 schreef Lemmeb het volgende:

Dit is wel de meest treurige reactie die ik zou verwachten, en wederom een bewijs voor je bevooroordeeldheid. Waar zie jij hier een persoonlijke aanval?
Euh..het constante gebruik van 'jij' mischien?

De rest ga ik niet op in omdat ik helemaal geen zin heb in welles/nietes spelletjes, als jij je zo gegriefd voelt dan spijt mij dat zeer en zal ik zelfs hier en plein public mijn excuses maken. Da's meer dan ik van jouw kant hoor, maar uiteraard, JIJ bent geen onderdeel van het probleem.

Die mea culpa kan er niet vanaf...jammer.
  zondag 24 juli 2005 @ 02:28:37 #83
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29076950
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:23 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Zoals het er nu aantoe gaat niet nee.
Dat is dus het hele idee. Daar verandering in aanbrengen.
quote:
In principe zou ik hier helemaal niet meer posten, weet je nog?
En toch ben je er. .
quote:
Ik vind het idee overigens wel aardig, maar wel wat schools.
Het is inderdaad wat schools, maar ik denk dat je daar haast niet aan ontkomt als je de discussie op een andere manier wil gaan voeren. Hier zul je 'spelregels'voor op moeten stellen. Al hou ik me natuurlijk aanbevolen voor suggesties, verbeteringen enz.

Ik zal eerst eens een topic openen of er wel animo is om hieraan mee te doen, en zo ja om samen een format te bedenken.
pi_29077030
Nah ja, ik ga slapen, morgen (en vandaag) weer een dag.

Succes met het project, kLowJow
  zondag 24 juli 2005 @ 02:34:23 #85
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29077042
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:33 schreef Tijger_m het volgende:
Nah ja, ik ga slapen, morgen (en vandaag) weer een dag.

Succes met het project, kLowJow
Truste. .
  zondag 24 juli 2005 @ 02:35:53 #86
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29077063
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Euh..het constante gebruik van 'jij' mischien?
En omdat ik jou aanspreek is het direct een aanval? Dus kritiek is tegenwoordig meteen een aanval
quote:
De rest ga ik niet op in omdat ik helemaal geen zin heb in welles/nietes spelletjes, als jij je zo gegriefd voelt dan spijt mij dat zeer en zal ik zelfs hier en plein public mijn excuses maken. Da's meer dan ik van jouw kant hoor, maar uiteraard, JIJ bent geen onderdeel van het probleem.
Lees nou eens wat er staat. Ik beweer nergens dat IK geen onderdeel zou zijn van het probleem, dat maak je er zelf weer van om er een mooie draai aan te geven .

Maar misschien zou je je toch eens moeten proberen te verplaatsen in de andere kant. Het is ronduit vermoeiend om keer op keer tegen dit soort discussiemethoden, die jij hier weer eens toepast, in te gaan. Tegen het uit het verband rukken van posts, het verdraaien van woorden, de eeuwige vergelijkingen met de Hitler en zijn Nazis, etc etc, methoden die men alleen maar gebruikt om users in een hoek te drukken teneinde de eigen vooroordelen te bevestigen. Dan kunnen die users op den duur weleens wat minder verfijnd gaan reageren, en dat is bij mij de laatste tijd inderdaad het geval. Dat was overigens weleens anders.
  zondag 24 juli 2005 @ 02:37:30 #87
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29077083
Ook goed hoor. Ga maar gauw slapen als het vervelend wordt.
pi_29077106
, , . Goede nachtrust iedereen.
  zondag 24 juli 2005 @ 02:39:41 #89
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29077114
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:39 schreef Monidique het volgende:
, , . Goede nachtrust iedereen.
Ik voel me verlaten. net als mijn bier.
  zondag 24 juli 2005 @ 02:41:31 #90
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29077142
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:39 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik voel me verlaten. net als mijn bier.
Ze moeten je niet
  zondag 24 juli 2005 @ 02:43:04 #91
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29077170
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:41 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ze moeten je niet
Dat krijg je als je moderator wordt hè. .
  zondag 24 juli 2005 @ 02:46:55 #92
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29077228
eigenljk heeft iedereen gelijk totdat men beseft dat geljik afhankelijk is van anderen...
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zondag 24 juli 2005 @ 02:47:09 #93
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29077230
Magoed, ik ga wel weer, want ik zie dat het toch geen enkel nut heeft. Het geloof in de eigen morele superioriteit is bij sommigen zo vastgeroest, dat krijg je er toch nooit meer uit. Dat geloof is echter een uiterst slechte basis om een fatsoenlijke, leuke en verrassende discussie op te voeren. Die voer je het best met een open vizier, zonder een al te groot vooroordeel over de ander.
  zondag 24 juli 2005 @ 02:52:05 #94
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29077314
Je ziet wat je wil zien.
  zondag 24 juli 2005 @ 02:53:29 #95
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29077330
dus....
  zondag 24 juli 2005 @ 02:54:20 #96
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29077346
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:53 schreef Tafkahs het volgende:
dus....
Tja...
  zondag 24 juli 2005 @ 02:56:01 #97
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29077361
wat ik vind van het optreden van Cohen, nou, net was hij dus op rtvnh, je merkt meer en meer dat die man absoluut geen eigen gevoelens en interesses toestaat. Hij meldt op het moment als hij in het nauw zit maar 'dat hij interesses heeft in vrouwen die linkser zijn dan hem', maar dat zegt weinig..

Hij vindt zichzelf niet handig met vrouwen.

Wat vinden jullie?
  zondag 24 juli 2005 @ 02:57:33 #98
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29077385
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:56 schreef Tafkahs het volgende:

Wat vinden jullie?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb hoe hij het bij de vrouwtjes doet.
  zondag 24 juli 2005 @ 03:02:11 #99
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29077431
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:57 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb hoe hij het bij de vrouwtjes doet.
ehm, dat wilde ik dus niet zeggen, of zijn vrouw of zijn kind is gehandicapt geloof ik. Dat weet ik ook niet precies. Het is in elk geval iets lulligs waarvan je denkt, "klootzak, lamzak, klootviool, burgerlulhannes, waarom interesseert je dat niets?".

Misschien ken je 'm nog van het verdrag van Maastricht, daar maakte hij zich ook niet zo populair mee...
  zondag 24 juli 2005 @ 03:03:26 #100
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_29077448
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:56 schreef Tafkahs het volgende:
wat ik vind van het optreden van Cohen, nou, net was hij dus op rtvnh, je merkt meer en meer dat die man absoluut geen eigen gevoelens en interesses toestaat. Hij meldt op het moment als hij in het nauw zit maar 'dat hij interesses heeft in vrouwen die linkser zijn dan hem', maar dat zegt weinig..

Wat vinden jullie?
Ik vind het sowieso een droplul, z'n sexuele voorkeur voor verzuurde opzijtruzen zal me al helemaal worst wezen.

je wist wel dat ik er nog was en hierop zou reageren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')