abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2005 @ 11:05:05 #121
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_29080106
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:05 schreef Quickie_Bat het volgende:

[..]

WTF?
Die is er helemaal niet uitgeknipt!!
Zit een groot stuk van hem in hoor!
Er schijnt een groot stuk zijn uitgehaald waar Lars Ulrich er niet zo goed in van afkomt. In de scene die er nog wel in zit werd Mustaine als de groote kneus neergezet.

Oh en QB, ik vind het best dat je Metallica goed vind en verdedigd maar je komt echt behoorlijk kneuzerig over.
  zondag 24 juli 2005 @ 11:09:53 #122
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_29080192
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:38 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Gezien jouw leeftijd een 40-plusser?
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:39 schreef Murray het volgende:

[..]

Dat was die homo van Take That.

Of was dat nou Gary?
Hoe stom kun je zijn zeg
pi_29081078
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:37 schreef Ixnay het volgende:
Ze maken goeie muziek, meer heb ik er niet mee.

Die hele rel tegen Napster was echt het meest lame wat ik ooit een band heb zien doen.
Echt een band die zich met een imago van "what the fuck?" wil voordoen en zich dan ineens laat kennen, en dan zie je dat het allemaal toneel is en dat het ze alleen maar om geld verdienen gaat.
ik vond die fans nog nepper.
'I used to love Metallica, but now i'm throwing away all my Metallica albums!'
en dan de albums op de grond gooien en stampen er op.

wat is er slecht geremixt aan And justice for all?
pi_29081435
Alcoholica
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  zondag 24 juli 2005 @ 12:31:27 #125
71333 BUG80
Stop making sense
pi_29081571
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:03 schreef super-muffin het volgende:
Oja, het Napster incident.

Dat vond ik dan toch wel weer sneu voor Lars, qua actie voeren tegen illegaal downloaden was hij eigenlijk zijn tijd (te) ver vooruit.
pi_29081680
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:45 schreef StefanP het volgende:

[..]

StefanP, echte metal liefhebber, heeft er een hekel aan om bands alles te zien verloochenen waar ze voor stonden
Dan kun je wellicht wel respect opbrengen dat Metallica nooit een album heeft gemaakt dat precies hetzelfde is als de vorige. Maar ja, als metalhead weet je ook dat het in metalland een raar fenomeen is, vernieuwingsdrang.
pi_29081864
quote:
Op zondag 24 juli 2005 01:45 schreef StefanP het volgende:

[..]

HA HA HA!

Ik zal maar niet je ander postjes hier quoten waaruit blijkt dat je je alleen op je muzikale smaak teentjes getrapt voelt en doodsverwensingen gaat posten als iemand Metallica een stel trieste sukkels vindt.

Metallica is een stel LOSERS, elke echte metaller zal dat beamen. Ergo, je bent een kneus, een wannabe, iemand die metal 'cool' is gaan vinden, een poser.

Ik vond ze goed met hun eerste 3 CDs - ja ik leefde toen al, in tegendeel tot de bandwagon-jumpers die ze later cool gingen vinden omdat ze nou eenmaal op MTV zagen dat je ze cool hoorde te vinden. Laat staan pubertjes die net schaamhaar hebben en die ze 'helemaal vet ruig man!' vinden. Ooit, toen waren ze zelfs mijn favoriete band. Niemand die ik kende, wist wie ze waren, maar dat interesseerde me niet. Ik had al hun cassette bandjes. Ze waren de beste band ter wereld. Nu kan ik er niet eens meer naar luisteren omdat ik gewoon walg van alles waar ze nu voor staan. Vreselijk jammer. En dan moet je het toch wel behoorlijk bont gemaakt hebben. Ik heb niks tegen bands die van muzikale richting veranderen, maar op zo'n manier? En met zo'n air en minachting tegen hun fans?

Alles na hun 3 eerste albums is een hoop stront, en de persoonlijkheden van die losers zal ik maar al helemaal niks over zeggen. Of van hun walgelijke houding tegenover fans. Napster iemand? Wat een smerige lui.

Metallica goed, ga toch weg zeg. James Hetfieldje die denkt dat ie zo stoer en breed is, omdat de rest van de band uit dwergen bestaat. James Hetfieldje die probeert te zingen, hahaha, ik lach me dood de 5 seconden voordat ik van zender verander. Dan die kale rat Ulrichje. Proest ik herinner me ook nog S&M, ze gingen akoestisch spelen met een orkest er bij, nou dat klonk al echt helemaal nergens meer naar. Hoezo gewoon harde metal spelen? Joh, we gaan akoestisch, doen sentimenteel, proberen te zingen, naaien onze fans! Maar de kneuzerige nalopers... die vonden het fantastisch!

Metallica - hahaha. Ze hadden hun naam na 3 albums moeten veranderen in 'the poser losers'. En hun volgende album 'shame on us' moeten noemen.

Het leukste vind ik toch nog wel dat je ergens in een ander topic die kalende dwerg Larsje Ullrich loopt te aanbidden, ooh zwijmel wat is Larsje toch knap, zwijmel droom. Je bent gewoon een br33z4h groupie. Zie je die krijsende tienermeisjes op TV als er ergens een celebrity in beeld is, die huilend met hun handjes tegen hun kin staan te trillen? Dat ben jij. Larsje Ulrich

StefanP, echte metal liefhebber, heeft er een hekel aan om bands alles te zien verloochenen waar ze voor stonden
Ik ben in elk geval blij dat je erom kan lachen

Stel dat je er om moest huilen
pi_29082123
quote:
Op zondag 24 juli 2005 11:05 schreef Djaser het volgende:
Oh en QB, ik vind het best dat je Metallica goed vind en verdedigd maar je komt echt behoorlijk kneuzerig over.
  zondag 24 juli 2005 @ 13:14:42 #129
106911 daisy_ducky
..............................
pi_29082535
quote:

[..]

Hoor jij daar een bassgitaar dan ?
pi_29082703
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:14 schreef daisy_ducky het volgende:

[..]

Het feit dat het overgrote deel van de baspartijen daar Hetfield's ritmepartijen dubbelde hielp natuurlijk ook niet echt.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 24 juli 2005 @ 13:21:08 #131
46794 Berkery
Fat bastard
pi_29082707
quote:
Op zondag 24 juli 2005 02:37 schreef Ixnay het volgende:

Die hele rel tegen Napster was echt het meest lame wat ik ooit een band heb zien doen.
Echt een band die zich met een imago van "what the fuck?" wil voordoen en zich dan ineens laat kennen, en dan zie je dat het allemaal toneel is en dat het ze alleen maar om geld verdienen gaat.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  zondag 24 juli 2005 @ 13:43:54 #132
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_29083232
Metallica

... ben fan,altijd geweest en zal het altijd blijven.Al zijn de albums van vroeger veel beter als de nieuwere.S&M vond ik werelds.St anger is weer wat minder...Some kind of monster eigenlijk inderdaad lachwekkend... Maar toch blijf ik ze trouw....
pi_29083515
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:14 schreef daisy_ducky het volgende:

[..]

basgitaar, bass is anders
hmm, zal em eens ff goed beluisteren.

Bij het intro van Blackend iig niet duidelijk iig.
  zondag 24 juli 2005 @ 13:58:05 #134
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_29083609
quote:
Op zondag 24 juli 2005 03:36 schreef StefanP het volgende:

[..]

Als je goed gelezen had, dan wist je dat ik schreef dat ik ze cool vond ondanks dat niemand anders dat deed, niet andersom. Alleen door hun muzikale bullshit en fan-minachting kots ik ze uit, niet omdat alle pukkel pubertjes ze toevallig cool vinden, dat interesseert me niks. Het enige wat ik schreef is dat die groep hun enige overgebleven fans zijn.
Nou ja, je vind het maar niets dat mensen metallica via MTV cool zijn gaan vinden. En dat pubertje zonder schaamhaar ze `helemaal vet ruig man!' vinden. Het lijkt dan wel of je ze vroeger cool vond DANKZIJ dat ze niet bekend waren, eerder dan ONDANKS
En zo niet, dan zat ik fout :p Niet erg interessante discussie ook.

OT:
Ik vind ze kei vet. De muziek is niet van constante kwaliteit (laatste album), maar over het algemeen is het prima. En voor de rest boeit het me eigenlijk niet zoveel of ze nou een psycholoog hebben of dat hun grootste hobby kantklossen is.
lege ton
  zondag 24 juli 2005 @ 14:37:26 #135
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29084570
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dan kun je wellicht wel respect opbrengen dat Metallica nooit een album heeft gemaakt dat precies hetzelfde is als de vorige. Maar ja, als metalhead weet je ook dat het in metalland een raar fenomeen is, vernieuwingsdrang.
Waarom zou je moeten vernieuwen?
Als je toch goeie muziek maakt, en het volgende album hetzelfde klinkt alleen andere nummers, dan is daar toch niks mis mee?
  zondag 24 juli 2005 @ 14:42:48 #136
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29084720
quote:

[..]

Je hoort geen basgitaar.
Die zang is gewoon veel te schel.
De riffs zijn veel te dof opgenomen, de solo's zijn dan wel weer heel erg op de voorgrond.
pi_29084783
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:37 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Als je toch goeie muziek maakt, en het volgende album hetzelfde klinkt alleen andere nummers, dan is daar toch niks mis mee?
Dat maakt vernieuwingsdrang niet per definitie slecht natuurlijk (net zoals de resultaten van vernieuwing niet per definitie geslaagd zijn). Als je als band uitgekeken bent op een bepaalde sound dan ga je als luisteraar dat gebrek als motivatie echt wel terughoren in de nummers.
pi_29084932
quote:

[..]

Neem fietsen, ik neem aan dat je niet nog steeds op je 3-wielertje rijdt, je kunt wel op een gewone fiets fietsen, maar ach, waarom zou je vernieuwen ?

Misschien omdat het saai wordt om 20 jaar lang dezelfde muziek te blijven maken, als je dan 10 albums hebt die hetzelfde klinken dan moet je er geld bij geven willen mensen het kopen. Tenzij je Frans Bauer heet.
pi_29084961
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:50 schreef Dwaashaas het volgende:
Misschien omdat het saai wordt om 20 jaar lang dezelfde muziek te blijven maken, als je dan 10 albums hebt die hetzelfde klinken dan moet je er geld bij geven willen mensen het kopen. Tenzij je Frans Bauer heet.
Dat valt best mee, er zijn wel meer bands die dat doen. Het voornaamste is dat de meeste bands het zelf op den duur saai gaan vinden en dat de "kritische muziekpers" al heel gauw geen goed woordje meer voor je over heeft.
  zondag 24 juli 2005 @ 15:00:06 #140
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_29085150
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:42 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Je hoort geen basgitaar.
Die zang is gewoon veel te schel.
De riffs zijn veel te dof opgenomen, de solo's zijn dan wel weer heel erg op de voorgrond.
Klopt! Ik had m eerst alleen op cassette en dacht dat t daar aan lag; totdat ik m op cd kreeg.
Maar, de nummers op AJFA zijn wel goed.

Metallica, jah. Vroeger leuker dan nu, maar voor welke oude band geldt dat nu niet.
GNR, U2, RHCP etc. zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. En ook het aantal goeie nummers per NIN(ails) album neemt helaas af...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_29085430
Megadeth
"Onmogelijk" is een woord dat alleen voor komt in het woordenboek van idioten - Napoleon Bonaparte (1769 - 1821)
pi_29085959
quote:

[..]

Nee, dat is een kutgeintje. Dat kun je een keer doen maar niet vaker. Het is spugen in het aangezicht van echte fans. Als muziek maken een trucje is dan heeft het geen fuck meer met kunst te maken. Je ziet ook dat fans weglopen als bands door de mand vallen. Het verbaast me alleen dat vooral metalfans het weinig kan schelen.

Ik heb diep respect voor Metallica en hoe zij hun carriere en tegenslagen verwerken. Er is geen enkele metalband op deze planeet die zoveel platen heeft verkocht van een album als Metallica (the black album) en er is dus ook geen metalband die kan weten hoe moeilijk het is om zo n album te toppen (zowel commercieel als artistiek). Bands als Slayer hebben makkelijk lullen. Die hebben nooit veel kritiek gekregen op wat ze deden. Maar die hebben ook weinig kritische fans. En dat is precies wat die band wil.
  zondag 24 juli 2005 @ 16:53:35 #143
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_29087935
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Nee, dat is een kutgeintje. Dat kun je een keer doen maar niet vaker. Het is spugen in het aangezicht van echte fans. Als muziek maken een trucje is dan heeft het geen fuck meer met kunst te maken. Je ziet ook dat fans weglopen als bands door de mand vallen. Het verbaast me alleen dat vooral metalfans het weinig kan schelen.

Ik heb diep respect voor Metallica en hoe zij hun carriere en tegenslagen verwerken. Er is geen enkele metalband op deze planeet die zoveel platen heeft verkocht van een album als Metallica (the black album) en er is dus ook geen metalband die kan weten hoe moeilijk het is om zo n album te toppen (zowel commercieel als artistiek). Bands als Slayer hebben makkelijk lullen. Die hebben nooit veel kritiek gekregen op wat ze deden. Maar die hebben ook weinig kritische fans. En dat is precies wat die band wil.
Mhoa, na Reign in Blood is er ook aardig gezeken oven elk album van Slayer hoor
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 24 juli 2005 @ 17:06:42 #144
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29088298
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:13 schreef poloolop het volgende:
hierin moet ik quickie_bat toch gelijk geven.. wtf zitten jullie te zeiken over metallica? weetje, hoe meisjes voor je vallen als je 'nothing else matters' voor ze zingt en speelt.. 'oew, wat zing je dat mooi en gevoelig, dat doet me denken aan mijn overleden opa' zei de laatste.. ja kat in het bakje! nee zeker, ik heb veel meisjes weten te versieren mede dankzij metallica, deze band kan ik dus niet afkraken! verder zijn ze gewoon geniaal en als ik nu zou sterven, zou ik hun muziek op mijn begrafenis willen! metallica is part of my life, mothafuckers!
Wat een mongool. !

Goed topic ook.
pi_29089171
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

niks aan toe te voegen
  zondag 24 juli 2005 @ 19:07:47 #146
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29091443
Ik vind dat de cd "Metallica" (black album) vooral overgewaardeerd wordt.
Die oudere cd's hebben zo veel meer inhoud. De nummers zijn veel diverser, veel betere riffs, veel betere lyrics. Eigenlijk is alles gewoon beter op die oudere cd's, daarna is het een marketing product geworden.

Black Album kan ik echt niet meer aanhoren, en vooral Nothing Else Matters, als ik dat nr hoor word ik gewoon misselijk.
Nummers als Blackened krijgen gewoon veel te weinig waardering.
pi_29091719
Metallica ten tijde van Cliff Burton
RIP man
En megadeth . Gezien op Graspop, enne wat een lekker optreden. Nog een geluk dat James Hetfield Dave mustaine uit metallica gesmeten had, anders geen megadeth .
  zondag 24 juli 2005 @ 20:49:43 #148
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_29094681
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dat verwijt word me net iets te vaak als slap excuus aan gegrepen om elke band die men niet leuk vind de grond mee in te boren. Het is vaak ook nergens op gebaseerd, want zelfs Metallica is over het algemeen nou niet wereldschokkend t.o.v. haar vorige albums (m.u.v. Black Album, Load, en St Anger). En wat versta je nou precies onder vernieuwing; moet een band persee elke cd een nieuw (sub)genre uitproberen?
Ik zie de toegevoegde waarde dan ook helemaal niet, zolang een band niet haar eigen riffjes gaat ryclen is het goed.
  zondag 24 juli 2005 @ 21:05:12 #149
42555 Tomek
Take on the world!
pi_29095174
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:07 schreef Ixnay het volgende:
Nummers als Blackened krijgen gewoon veel te weinig waardering.
Van de echt fans niet denk ik hoor. Volgens mij zal het overgrote deel van echte metallica fans eerder kiezen voor een album als ..and justice for all dan voor the black album.

Punt is alleen dat the black album zo toegankelijk is dat een hele hoop mensen dat ook prachtig vindt, maar het eerdere werk gewoon te hard.

Ik bedoel, wat moet een metalfan nou met nothing else matters Dan ga je toch duidelijk voor ride the lighting en ...and justice for all?
  zondag 24 juli 2005 @ 21:11:45 #150
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_29095326
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:05 schreef Tomek het volgende:

[..]

Van de echt fans niet denk ik hoor. Volgens mij zal het overgrote deel van echte metallica fans eerder kiezen voor een album als ..and justice for all dan voor the black album.

Punt is alleen dat the black album zo toegankelijk is dat een hele hoop mensen dat ook prachtig vindt, maar het eerdere werk gewoon te hard.

Ik bedoel, wat moet een metalfan nou met nothing else matters Dan ga je toch duidelijk voor ride the lighting en ...and justice for all?
Balads mag wel, maar dan wel op de: Fade to Black, Welcome home (sanitarium), One, manier.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_29095691
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:49 schreef Djaser het volgende:

[..]

Dat verwijt word me net iets te vaak als slap excuus aan gegrepen om elke band die men niet leuk vind de grond mee in te boren. Het is vaak ook nergens op gebaseerd, want zelfs Metallica is over het algemeen nou niet wereldschokkend t.o.v. haar vorige albums (m.u.v. Black Album, Load, en St Anger). En wat versta je nou precies onder vernieuwing; moet een band persee elke cd een nieuw (sub)genre uitproberen?
Ik zie de toegevoegde waarde dan ook helemaal niet, zolang een band niet haar eigen riffjes gaat ryclen is het goed.
Je vergeet dat Ride the Lightning ook een grote stap vooruit was. Van puberale speedmetal naar een veel breder metalgeluid met nota bene ballad en een popmetalsong (Escape). And Justice for all moet je ook niet vergeten. Dat album bevat nauwelijks meer thrash en was super progressief voor de tijd. Nota bene hun klassieker Master of puppets lijkt nog het meest over de voorganger.

Het gaat mij meer om het eeuwige gezeik over Metallica door mensen die bands verafgoden die alles te danken hebben aan Metallica. Maar ja.. de belangrijkste bands zullen altijd de meeste haters achter zich aan krijgen.
pi_29095777
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:05 schreef Tomek het volgende:
Ik bedoel, wat moet een metalfan nou met nothing else matters
Luisteren misschien? Het enige waar een willekeurige muziekluisteraar niets mee moet is een keurslijf wat bepaalt wat je wel en niet kan luisteren om vooral maar 'true' gevonden te worden.
  zondag 24 juli 2005 @ 21:38:56 #153
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_29096060
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Je vergeet dat Ride the Lightning ook een grote stap vooruit was. Van puberale speedmetal naar een veel breder metalgeluid met nota bene ballad en een popmetalsong (Escape). And Justice for all moet je ook niet vergeten. Dat album bevat nauwelijks meer thrash en was super progressief voor de tijd. Nota bene hun klassieker Master of puppets lijkt nog het meest over de voorganger.
De meeste bands krijgen na hun debuut een volwassener geluid. Ik ben het verder wel met je post eens hoor, alleen het moet niet te veel opgehemeld worden.
pi_29096196
Ach het is en blijft beter dan al de neppe rappers
  zondag 24 juli 2005 @ 21:45:26 #155
42555 Tomek
Take on the world!
pi_29096244
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:29 schreef Litpho het volgende:

[..]

Luisteren misschien? Het enige waar een willekeurige muziekluisteraar niets mee moet is een keurslijf wat bepaalt wat je wel en niet kan luisteren om vooral maar 'true' gevonden te worden.
eej, ik probeerde alleen te zeggen waarom de gemiddelde 'metal' fan, dus niet de doorsnee 'ik vind alles leuk dus ook de toegankeljike liedjes van metallica' luisteraar het oudere werk van metallica wel degelijk waardeert
pi_29096254
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:38 schreef Djaser het volgende:

[..]

De meeste bands krijgen na hun debuut een volwassener geluid. Ik ben het verder wel met je post eens hoor, alleen het moet niet te veel opgehemeld worden.
Ben zelf ook niet te spreken over Metallica na Load. Als de beste nummers van Load en Reload bijelkaar gevoegd waren (Until it Sleeps, King Nothing, Hero of the Day, Thorn Within, Aint My Bitch, Bleeding Me, Devils Dance, Fuel, Fixxxer en Unforgiven II) was dat een hele aardige opvolger van Metallica geweest. Maar Metallica gooit geen nummers weg en dat is hun grootste probleem de laatste jaren.
  zondag 24 juli 2005 @ 21:45:55 #157
42555 Tomek
Take on the world!
pi_29096260
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach het is en blijft beter dan al de neppe rappers
daar heb je dan ook weer een punt
pi_29098102
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:45 schreef Tomek het volgende:

[..]

eej, ik probeerde alleen te zeggen waarom de gemiddelde 'metal' fan, dus niet de doorsnee 'ik vind alles leuk dus ook de toegankeljike liedjes van metallica' luisteraar het oudere werk van metallica wel degelijk waardeert
Dat die fans het oudere werk van Metallica waarderen hoef je mij niet uit te leggen, ik heb van Metallica alleen Lightning, Puppets en Justice in de kast staan. Alleen mijn persoonlijke mening ten opzichte van de 'fans' die direct ophouden met luisteren zo gauw het ook maar een klein beetje succes heeft buiten hun eigen kleine groepje. Toen the Black Album uitkwam was vrijwel iedereen er namelijk nog zo over te spreken, pas toen ze de rustige nummers als singles gingen uitbrengen en er eens iets anders gedraaid werd op normale radio dan One werd het mode om dat album als het begin van het einde te zien.
  zondag 24 juli 2005 @ 22:53:21 #159
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29098302
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ben zelf ook niet te spreken over Metallica na Load. Als de beste nummers van Load en Reload bijelkaar gevoegd waren (Until it Sleeps, King Nothing, Hero of the Day, Thorn Within, Aint My Bitch, Bleeding Me, Devils Dance, Fuel, Fixxxer en Unforgiven II) was dat een hele aardige opvolger van Metallica geweest. Maar Metallica gooit geen nummers weg en dat is hun grootste probleem de laatste jaren.
Voor een band die bijna 25 jaar bestaat heeft Metallica héél weinig muziek gemaakt, vergelijk het eens met Bad Religion, die zijn ongeveer in dezelfde tijd begonnen. Als ze al die nummers ook nog eens weg zouden gooien zou er bijna niks overblijven.
pi_29098539
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:53 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Voor een band die bijna 25 jaar bestaat heeft Metallica héél weinig muziek gemaakt, vergelijk het eens met Bad Religion, die zijn ongeveer in dezelfde tijd begonnen. Als ze al die nummers ook nog eens weg zouden gooien zou er bijna niks overblijven.
Daar ging het ook niet om. Alles wat Metallica maakt, brengen ze ook uit. Dat betekent dus ook de baggernummers. Een uitzondering hierop is die Presidio-rommel, dat brengen ze niet uit. Ik hoop dat dat zo blijft.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')